Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Aaa mitämitä!
Tuhannesti onnea Soma ja Kube! :grin :wav :wav :wav

Nennalla oli hyvä gynekäynti, jes, siitä vaan eteenpäin! :)

Murkulle onnea vilkkuvasta hymynaamasta, eiköhän se pysyväkin sieltä ilmaannu ajallaan.

Maggie hyvä että teillä on lähete kuitenkin. :)

Mimmu jes, hyvä tuuri kävi että on reseptiä plakkarissa. :wink

ninukki tsemppiä ultraan, hyvä että miehen tavara oli priimaa. :grin

Larissa, höh turhusta, jos se ei ole lääkkeiden aiheuttamaa. Mutta on niistä ainakin apua jo ollut.

Sori kun jää tyngäksi taas vastaukset, täällä tosiaan puolison vanhemmat ja hankala ehtiä koneelle. Illalla alkaa oviksen tikutus, mutta en kyllä odota plussaa vielä ainakaan tälle päivälle. Ei ole limoja vielä nimeksikään. Kp12
 
Varovasti esittäydyn tähän ketjuun myös. Yritystä puolisen vuotta takana, siihen sisältyy 2x varhaisraskauden km. Kolme muksua on ja neljännestä kauhee kuume.

Onnea Kube ja Soma ja onnea muurahaiselle ovistestin hymynaamasta!

kp6/30, jotta taustalla :)
 
Kube myös sinulle viivoista onnittelut! Ja kiitos kaikille, en uskalla vielä oikein uskoa. Sain kahden viikon päähän neuvolan ja ultraan 3 viikon päästä. Tunteet ovat pelonsekaiset , kai sitä osaa rentoutua. ..:)
 
Pikaisesti ehdin tulla onnittelemaan.

kube ja Soma hurjan paljon onnea molemmille! Ja valtavasti tarrasukkia pienille matkaan. Ihanaa, että näitä plussia nyt alkaa tännekin tulemaan. Ihan mahtavaa. :excited001:smiley-bounce013:dance011:wav

Murkku tekis mieli sanoa, et mitäs mä sanoin :wink, mut enivei onnea jo tuosta vilkkuvasta hymynaamasta. Kyllä se sun kroppas toimii, usko pois. :happy: Nyt vaan vällyjen väliin mars! :happy112
 
Kube ja Soma, mahtavaa!! :excited001:excited001:excited001

Lumihiutale, viestikentän alla näkyy ihmisten itse lisäämiä lisätietoja esim. yrityksen aloittamisesta, keskenmenoista ja vaikkapa runonpätkistä, jotka haluu näkyvän viestin perässä. Ei siis mitään henk. koht. osotteita tms. :_rr

Tervetuloa KerisiKät :welcome

Viipsukka, sinuna odottaisin pari päivää. Sais varmemman tuloksen. Iteki ehkä ajattelin testata perjantaina, jotta tietää, kandeeko lähteä radalle vai ei. Oon kyllä optimistinen sun viivojen suhteen ku olin sillon aikasemmin kyllä näkevinäni hailuraa. Laita kuvaa?


Lisää plussatuulia, kiitos!!
:sex


Maggie 23/28-82?
 
Muokattu viimeksi:
Vau, ihan mahtavaa Kube!!!! :) paljon onnea ja tarrasukkia matkaan pikkuiselle!!!! :) :)

Mimmu, hiukan kiva, että sait reseptit noin helposti! :)

Maggie, täällä peukut pystyssä, ettei tartte jatkotutkimuksiin lähteä :)

Soma, mitä mä sanoin, ei kannattanut huolestua, onnea ihan hirmuisesti!!!! Tarrasukkia sinnekkin pikkuiselle!!!

Kresikät, tervetuloa, toivottavasti visiittisi on lyhyt! :)

Siis aivan mahtavaa, tässä ketjussa kaksi plussaa samana päivänä!!!! :) :) :)
Sanokaa sitten kun saa siirtää plussanneisiin tuolla etusivulla! :)
 
Larissa: jos teillä on ens kierrossa hyvät mahdollisuudet muhinoida oikeaan aikaan, niin kannattaa varata se aukkarikin siihen. Meillä tuo keskenmennyt sai alkunsa juurikin siinä kierrossa ku tehtiin aukiolotutkimus. Jälkikäteen hoitsu sano että se on aika yleistä että siitä kierrosta plussataan ku tehään aukkari, vaikka paikat oliski kunnossa.

Kubelle isot onnittelut!!! Mikä kp tai dpo oli ku testasit? Tosi näkyvä viiva :)
Somalle samoten isot onnittelut!!! Ihana plussa-aalto, voi ku pääsisin hyppäämään kyytiin ens viikolla :)

Ninukki mikäs oli teidän tausta, kun en muista? Miksi ehdottivat suoraan inssiä?

on: tänäänkin ollut välillä ohimenevää huimausta ja pahaa oloa. Voi itku ku pitää näitä oireita alkaa kehittelemään, turhaa nostaa toiveita. Mutta oon niin onnellinen että verikokeen mukaan ovuloin, se on jo iso juttu. :)

kp28, dpo9 ehkä
 
Murkku mahtavaa! Nyt peitot pöllyämään ja toivotaan sitä o-plussaa ja myöhemmin r plussaa ;)

Kube paaaljon onnea! Kaikki tarrasukat matkaan! Toivotaan, että pieni pysyy matkassa!

Soma sinne myös paaaaljon onnea!! Tässä ketjussa kyllä on plussat enemmän kun tervetullut ;) josko aalto lähtisi käyntiin!

Larissa hyvä jos on ainakin jotain hyötyä ollut! Ehkä ensi kierto on se teidän ;)

On. Ovista alotellu tikutteleen, mutta ei vielä vahvistu :) oletettavasti viikonpäästä olisi plussa jos aijemmat merkit pitää paikkansa. Hyvillä mielin kyllä mennyt tämä kierto! Foorumitaustailu on ollu hyväksi, samoin ajatusten siirto hetkeksi muualle! :)
 
Junttura, meillä yritystä 11/14 alkaen, nyt kesäkuussa hakeuduttiin yksityiselle lapsettomuusklinikalle kun tänä aikana ei plussan plussaa. Mulla todettiin pco, johon nyt letrot.. Ehkä se hoitaja ei kattonu niitä miehen tuloksia vai mikä sillä oli että sano että voidaan inssiin vielä mennä suoraan jos halutaan.. Rahaahan se tietysti klinikalle enemmän tois :)
 
Haha voi mun ukkelia! Sori jos on liian ällöö, mutta pupuiltiin tossa niin mies jatko ja jatko vielä sen jälkeen kun oli soosit ulostanu ja kysyin, et mitä sä nyt teet niin vastas, että "no laitan ne meneen syvemmälle niin ehkä tärppäis" :D höppänä! (vielä ei oo kyllä tärppipäiviä)
 
Murkku, komppaan Mimmua. Sun lääkäri on puoskari ja me täällä ketjussa tiedetään nää asiat paremmin :grin Eli lääkärille vois sanoa: laughing4 :bootyshake :taunt014

Pepe, äääää oot niin ihanan pitkällä jo! Laita joskus masusta kuvaa :)


Mimmu, joo huomattava parannus on nyt ollut aiempiin kiertoihin jo :) Huippua, että sait lisää clomeja noin helposti :grin

Lumihiutale, tommosia ne miehet usein on... Meilläkin ehkä miestä vähän pelottaa se tuomio oman tavaran laadusta :sad001 Ja toisaalta ollaan menty vähän rennolla otteellla ja tjottaillen, että jo nämä mun tutkimukset on tuoneet liian todelliseksi sitä asiaa että yli vuosi on jo mennyt. Noh, jospa me saataisiin meidän miehiä patisteltua. Kerranhan se vaan "kirpasee" toimittaa se näyte :grin

Kube ja Soma, ONNEA!!! Jee lisää plussia meidän ketjuun! Oisko tässä uuden aallon alku? :wink :dance011:dance018:cool05 Listatkaas nyt oireitanne meille!!!

Maggie, onhan se plussa teoriassa mahdollinen sillä tuhru on niin vähäistä. Ja oli meillä petipuuhia 5 pv ennen ovista ja ovis-päivänä kuitenkin :grin Plussatuulia sinnekin! Jospa saisitte sen plussan ennen sen kummempia tutkimuksia. Milloin aattelit testata?

Pauliina, kannattaa tosiaan nopeasti hakea yksityseltä apua. Kunnallisella pistivät mut oottelemaan 6 kk ennen kuin sain ajan omalääkärille, joka oli sitten 3 kk päässä ja siitä vielä 2 kuukautta että pääsin naistenpolille ja 1 kk, jotta sain ensin terot ja sitten luget. Eli vuosi on tässä mennyt hukkaan tän tiputtelun takia!!! :mad: Nyt on vasta eka kierto lugen avulla, jossa mulla on sellainen olo, että on pienellä edes mahiksia kiinnittyä!

Katjusha, ihana tarina! Kyllä niitä iloisia ylläreitä joskus tapahtuu :) Jotenkin ne vaan tuntuu tapahtuvan aina muille kuin itselle... Mutta positiivisena on pakko pysyä, muuten ei selviä järjissään! :wink

Junttura, hyvä kun vinkkasit! Saisi maksimoitua mahikset, jos se seuraava kierto tulee :grin Milloin aattelit testata?

Minni, ääää miehet on kyllä ihan hassuja heheheh :grin:grin:grin


Kiitos ihanat tsempeistä! :Heartpink Kyllä tää tuhru edelleen jatkuu, mutta TOSI lievänä verrattuna aikaisempiin kiertoihin jossa se oli ihan kirkasta verta ja lorauksina! Nyt on vaan ruskeaa ja tosi vähän kerrallaan! Eli siinä mielessä luget on toimineet hyvin :) Alakerrassa on limakalvot niin kuivat, että bepanthenia täytyy käyttää, joten siitäkin saattaa johtua tuo pieni tuhru. Ehkä luget vaan ärsyttää/kuivattaa mulla paikkoja... Jotenkin on niin vähän tota tuhrua ja aina lugen laiton jälkeen että ehkä johtuu niistä.

Larissa kp 28/27-30, dpo 11

Muoks, ei hitto! Tajusin juuri, että mun vanhemmat tulee meille huomenna illasta eli en saa pe aamuna tehtyä sitä testiä... Pakko varmaan testata jo huomenna. Mutta jos on nega niin uskallankohan jo jättää luget pois perjantaina? Huomenna on vasta dpo 12... Ei kiinnostaisi liian pitkään lugea käyttää ettei kierto veny.
 
Muokattu viimeksi:
Eikös Mymmelisti laittanu plussatsunamin tänne ennen leikkaukseen menoaan. Mulla on nyt sellanen fiilis, että plussia on tulossa lisää tänne :) ♡

Larissa kyseli oireista, eipä oo oikein ollu niitä vielä. Rinnat pienesti sivuilta arat, pissattaa ja menkkajomoja :) Ja nyt edellisistä menkoista laskettuna 4+1 eli vasta kiinnittynyt, joten oireita odotellessa. Pelottaa kyllä hurjan paljon :nailbiting:
 
Soma, mulla on tässä kierrossa ollut juuri noi samat oireet. Mutta uskon, että ne on mulla vaan lugen aiheuttamia. Tissit mulla on aina kipeät ja turvonneet loppukierrosta. Luget aiheuttaa menkkajomoja ja pissillä ramppaamista yöt ja päivät. Pessimisti ei pety! :grin
 
Takaisin
Top