Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Kiitos kaikille onnitteluista, eihän tuo vielä o-plussa ole, mutta nyt näyttäisi hyvältä, että 1-4 päivän päästä se plussa tulee. Toi on se kaksoishormooni testi joka kertoo estrogeenin ja Lh:n nousun. Nyt toi vilkkuva naama kertoi siis siitä että estrogeeni nousee, vielä ei lh-huippua ole tullut.
Mut mikä tärkeintä tuo testi antoi vastauksen siihen mitä pohdinkin, että nouseeko estrogeeni mulla. Ja vilkkuva hymis kertoi, että nousee. Nyt vaan odottelemaan, että tulee se pysyvä hymynaama :)
 
Mä en voi uskoa tätä!
 

Liitteet

  • plussa.png
    plussa.png
    124.9 KB · Katsottu: 187
Murkku, niiiiin mahtavaa! :) Kyllähän myö tiedettiin ett sie ovuloit ja se siun lääkäri oli taatusti joku huijari! Nyt vaan harjottelemaan ahkerasti sillä aikaa kunnes o-plussa pärähtää tikkuun! ;) :)
Voi hitsi kun oon niin tavattoman onnellinen siun puolesta! Nyt kaikki sormet ja varpaat ristissä ett saat plussan myös parin viikon päästä :) ❤

Soma, hyvä ett teillä etenee noin hyvin siellä tutkimukset :) tosin toivon ettei täti pyrähdäkään sinne enää piiitkään aikaan❤

Kube, milloins testaat? :)

Haikaranyytti, kerrohan ihmeessä mitä sanoivat teroista? Miusta kyllä 24pv kierto on aika lyhyt, mutta taitaa juuri vielä asettua "normaalin" rajoihin. Tosin niin olisi 34pv kiertokin muistaakseni mennyt rajoihin. Joskus siis lapsena pillereitä hakiessa sain sellasen vihkosen jossa kerrottii ett kuinka pitkä normaalikierto on, ja muistaakseni noi menis molemmat vielä siihen.
Tsemppiä kamalasti, toivottavasti lääkäri pian alkaa panostaa enemmin siihen ovuloimattomuuteen.

Larissa, toivottavasti tuhru olisi vain lugeista, eikä sitä siun tuhrua! :( mut paljonhan jo tällä kertaa pääsit eteepäin :) kohta sitten plussa tikkuun, ni ei tartte enskiertoa pohtia! :)

Mariska, toivottavasti kohtu olisi kokonaan tyhjentynyt ja uusi kiertokin saisi alkaa pian ett pääsette taas yrittämään❤ tutkitaanko nyt teitä jotenkin enemmin ku niin monta mennyt jo kesken? Tsemppiä raskaaseen tilanteeseen❤
 
Ihanaaaa kube!!! Onnea kamalasti!!❤❤ :) tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan!! :)
ehdinkin jo edellisessä viestissä kysästä ett milloin testaat, onneks ei kauaa tarvinnu odotella :D
 
Onnea Kube!

Mä kävin äsken lääkärissä 2 viikkoa jatkuneen yskän ja flunssan takia. Pyysin respaa samalla uusimaan lugereseptin ja kysyin ihan ohimennen, että voiko ne kirjoittaa myös clomeja vaiko pelkästään mun gyne. Täällä siis tosiaan respan täti kirjoittaa reseptin, jos lääkkeeseen on tyyliin valmis diagnoosi ja tietää mitä pyytää. Mäkun esim kerroin, että on keltsun vajaatoiminta niin olen siitä lähtien saanut lugeja. No se täti läväytti mun käteen myös clomireseptin, kun ohjeissa luki, että vain gynellä käynnin jälkeen. Mä kyllä annoin ymmärtää, että olen aikaisemminkin käyttänyt niitä mutta eihän se sitä oikeesti tiedä. No nyt on kolmen kuun luget ja neljän kuun clomireseptit taskussa vaikka clomikiertoja ei ole kuin 3 jäljellä :D
 
Somalla hyviä uutisia lääkäriltä, hienoa!! Jospa siellä joku piilossa olisikin ;) ja jos ei niin varmaan helpottaa jatkossa tieto että paikat kunnossa, ei tarvi sitä murehtia :)

Murkku!! Onnea, ei muuta ku hyödyntämään!! ;)

Kubelle valtavan paljon onnea ja toivotaan että kaikki menee onnellisesti loppuun asti <3

Haikaranyytti, aika pian sulla alko vuoto terojen jälkeen, mutta jos kroppa nyt ekalla kerralla ihmeissään ja jatkossa alkaa asettua teroille ominaisempaan rytmiin? Kerro sit mitä sulle sanottiin! :)

Mariska, toivottavasti kaikki niinku pitää, kerro sitten mitä jatkoon suunnitellaan! :)

Pahoittelut kaikista kp ykkösistä, ja niille joille unohdin kommentoida vaikka piti, mutta oli taas parin päivän jäljiltä paljon luettavaa..

Napaa, täällä alkoi vuoto lauantaina, tasan 3vrk vikan teron jälkeen, menkat oli ihan kivuttomat (!!), normi mittaset ja enkä vuotanut yhtään enemmän ku ennenkään, eli paremmin ei ois tuokaan voinu mennä :) nyt popsitaan 5vrk letroja 2tbl/päivä ja ens maanantaina sit vasteultra ja sen mukaan jatkot... Aikaa kun varasin niin se hoitaja puhu että jos halutaan niin voidaan vielä lähtee suoraan inssiin jos halutaan, mutta ei me, ku miehen tavara oli priimaa ni kokeillaan nyt ihan luonnollisin menoin muutama kierto :) ajattelin kyllä pyytää irrotuspiikkiä jos siellä potentiaalinen folli näkyy..
 
PikkuMinski, aika ihanalta kuulostaa toi et kiertää tivolin mukana ja tapaa sillä reissulla tulevan aviomiehensä! Mikä tarina. <3 :hug003



Katjusha, ei oo teilläkään helppoa kun on noin kallista ja arvokasta tavaraa, millä pelata. :hug013 Ja aikamoiset jonot on, jos ei toi viimeinen pakastettu onnistuis. Toivotaan, että pärähtää!!



Mimmu, hyvin toimi toi reseptin hankita!! :smiley-bounce012



Haikaranyytti, on kyllä todella kimurantti tilanne, kirjaimellisesti ojasta allikkoon. Ei varmasti oo kiva hajoilla yrityskerta toisensa jälkeen ku ei lääkkeet toimi niin ku pitäis ja oletettais. Voihan olla, et noi terot ei oo tarpeeks vahvoja sulle? Mulla on noi primolutit ja lääkäri sano niistä, että ne on vahvemmat ja ehkä sitä kautta antaa voimakkaamman vaikutuksen kehoon ja menkatkin tottelis sen vuoks paremmin. Mut ehkä se sun kysta lähti vaik menkat nyt terojen takia temppuilikin.Toivotaan että siitä tasottuu taas. :smiley-angelic001



Nennaa, toivottavasti selviää labroissa, et arvot on kunnossa. Ja ihanalta kuulostaa teijän mansikkaretki! =)



Soma, hienoa, että homma etenee! Ja niin ku muutki sano, ehkä toivoa vielä on ja pieni onkin matkassa. Pysy täti poissa! :smiley-angelic001



Larissa, toivotaan et on vaa lugeista johtuvaa vuotoa. Plussa kuitenkin teoriassa mahdollinen? ++++++++++++++++++++ :dance011



Muurahainen, onnea hienosta hymynaama-tuloksesta! Jess!! Tuntuu varmaan ihanalta ku epäilee omia hormonejaan ja sit saakin helpottavan vastauksen. :greet015



Kube, mä niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin arvasin ton! ONNEA! Se mitään primojen sivuvaikutuksia ollu se pahoinvointi ;) ;) ;) Tarrasukkia rutkasti matkaan. <3 :smiley-bounce016



Tiedättekö muuten et ku kännykällä selaa noita viestejä ni ihmisten lisätiedot viestikentän alla ei näy. Mulle selvis ihan uusia juttuja teistä kun selasin tietokoneella, kaikki lääkitykset kiertoineen ja yritysten ja kihlojen ajankohdat ym. Ohho, kylläpä kännykkä suodattaa paljon pois. Jännä havainto. :smiley-angry026


Joku muuten kyseli jo aikoja sitten, että miks kesällä on lyhyt kierto ja talvella pidempi. Mulle tuli mieleen että voiko pitää paikkansa sanonta kesällä hormonit hyrrää? Jos kesällä siis hormonitoiminta hyrräis jotenkin tavallista voimakkaammin ja siks lyhentäis kiertoa? :smiley-bounce015



ON. Täällä ei ihmeempää, nännit edelleen arat, toka primokierto loppusuoralla. Alavatsassa ehkä pientä tuntemusta mutta ei muuta kummaa. Mä niin toivon tota Kuben kohtaloa, jotenkin noi Primolutit vaikuttaa olevan kunnon kamaa. Ehkä mullakin on toivoa, kun lisäks vielä on noi geleet käytössä. :Heartbigred

Meilläkin on muuten lähete jatkotutkimuksiin mut toivoisin ettei tarttis käytää sitä oljenkortta, Pitäis kanssa hakea purkki miehelle elokuun loppua varten. Ei oo kuulemma ollenkaan tavatonta, et just ennen hoitoja tärppääkin. ;) Vaikka tosin oonhan mä jo hoidoissakin käyny (ultrat ja lukuisat labrat ja lekurikäynnit sekä primokuuri), mut toi eka pariskuntakäynti ois jo aika iso askel kohti "rankempaa" hoitoa. :schocked028

Plussatuulia ja voimia kunkin koetukseen!! (ps. ihania nää hymynaamat!!) :dance018:dance018:dance018:computer005

:wav

Maggie 23/28-82? yritystä 12/2014
 
Murkku onnittelut vilkkunaamasta! :)

Kube onnittelut plussasta! :)

Nenna onnittelut hyvistä ultrakuulumisista! :)

Haikaranyytti tsemppiä ♡

Kaikille muillekkin suuri ♡ nyt on pakko palata töiden pariin. .
 
Kube onnea!!!!!! :)

Larissa, yhtään ei voi tykätä, mutta kiitos kun kerroit oman kokemuksesi tuosta tiputtelusta. Voi kunpa minä en nyt tuollasta vaivaa vielä tähän risaksi ois saanu! :O Ensi kierrossa jos toistuu niin lääkäriin..jos maltan sieltä lääkäristä pysyä pois siihen saakka.. Tekis mieli sännätä just nyt yksityiselle ja sanoa et ultraa, ota verikokeet ja tutki kaikki, mä haluun tietää mistä tää johtuu. Hahah :D Oikein hienoa ettei sulla nyt tiputtele!! :)

Soma uskotaan optimistisesti että siellä on kyydissä kaveri jota ei vielä näkynyt :)

Maggie voisin uskoakin et kesällä valon aikaan kroppa hormoneineen toimii aktiivisemmin ja siksi kierrot lyhkäsempiä. :)
 
Kube, paljon onnea! Tarrasukkia!

Tein tänään rtestin ja ei vahvistu viiva ollenkaan, pikemminkin haalistuu. Tosin saattaa johtua siitäkin, että oli eri testi. Digi on tuolla, teenkö sen huomenna vai ootanko perjantaihin...? Vetää kyllä mielen matalaksi. :(
 
Monella kun on niitä jatkotutkimuksia tiedossa ja jopa IVF suunnitteilla, niin niitä tarinoita on paljon että ihme tapahtuu hoitojen ovella: mun työkaveri alkoi omaa hormonitoimintaa sammuttelevan nenäsumutteen ja ihmetteli kuukautisten poisjääntiä. No, oli raskaana ja terve tyttö syntyi.

Myötätuulta kaikille ja vahvistuvia plussia!
 
Takaisin
Top