Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Kiitos lumihiutale vaikka tälle itkulle ei tuu loppua siis oon koko illan vaa maannu ja itkeny ja itkeny... Mies ei tajua mitään....-.-"

Larissa: niin oha se kai mut se oli säännöllinen.. Mutta onko 24 päivä sit parempi ku 34? :o
Ei kai noi lyhyes ajas luteliaali vaihekkaa oo pitkä..

Mä ekaa kertaa o ni loppu ja itkunen et tekis mieli luovuttaa nä jutut mut eipä se vauva luovuttamalla ny ainakaa tuu :(

Haikaranyytti
 
Haikaranyytti ei kans mies ikinä edes lohduta kun itken tätä lapsettomuusasia joten ymmärrän :( mutta itkeminen yleensä auttaa kun saa pahaa oloa ulos. Ja tänne voit purkaa niin paljon kuin haluat jos se helpottaa <3 soitat huomenna lääkärille ja kerrot että nyt sitten jotain muuta keinoa peliin!
 
Tänään siis oli kp14/28-33(37). Eilen oli vahvempi viiva ovistikussa, tänään näytti taas aivan "tavalliselta". Testaan kyl viel huomenna ainakin, saas nähdä onko yhtään vahvempi ku tänään.
Torstaille sais varata jo ajan lääkärille kuulemaan sen tuomion, mutta koska lutis ei (kaiketi) liian lyhyt oo, ni odotan ne ensviikon labrat ja meen sitten vasta kuulemaan kaikki tulokset kerralla, ku ei kuitenkaan tähän kiertoon enää ehtii vaikuttamaan todennäkösesti mitenkään :)

Käytiin aamulla poimimassa n. 5kg mansikoita ystävän kanssa kumpikin, ja olipahan mahtava kokemus! :) vielä mahtuis pakkaseen eli pitänee mennä toiseenkin kertaan vielä jossain vaiheessa :)

Varsin onnistunut ja mukava päivä kyllä oli! :)

Vastailen huomenna paremmalla ajalla teille muille❤
 
Lumihiutale! <3 <3 Kiitos ihanasta viestistä :)
Mä soitan ja ainaki haluan kuulla että onko tää nyt normaalia ja ku mulla oli annostus kp 15 tai kp 17 alotus ja 10 päivää ni jos oisin alottanu ku olin kahen vaiheel sillo kp 17 ois menkat alkanu kp28 :( mut ku laitetaa arpomaa... Ni kysyn kyllä et pitäiskö se nyt vaihtaa et alotan seuraavaks vasta kp17 syömää tosi sit jos ei tuukkaa taas seuraavana päivänä menkat ni tä menee ihan häränpyllylleen koko homma :D nyt jo vähä huvittaa tä homma vaik ei täs mitää hauskaa o mut ihme arpomista! Katsellaa mitå huomenna sanovat :)

Haikaranyytti
Kp 2/24
Ennen kierto 34
Yk 27
 
Noniin , elikkäs ultrassa näkyi nestettä vatsaontelossa (epäili puhjenneeksi kystaksi ) , oikean puolen munasarja hieman turvonnut sopii ovulaation jälkitilaan eli olen ovuloinut ainakin. Paikat oli kuulemma ihan siistin näköiset kaikin puolin :) Kohdussa ei kertonut olevan kyytiläistä, mutta eipä ole tätikään kurvannut kylään.
Saatiin molemmat lähetteet verikokeisiin ja miehelle spermanäytteeseen lähete sekä lähete lapsettomuuspolille! Ihanaa että näinkin nopeasti asiat etenee. Mutta jospa ei tarviis polille saakka mennä vaan raskaus alkaisi ennen sitä. Elokuussa vasta pitää aikaa varailla polille ja sitten etenee. Pariskunta käynnillä aloitetaan siellä:)
 
Haikaranyytti välillä kyllä pistää ottaa päähän ja välillä kyllä oikein naurattaa että miten voi olla näin vaikeeta Ja pikkutarkkaa ihan "yksinkertainen" homma.. :D

Soma hyvä että ultratulokset oli hyvät ja mahtavaa nopea toiminta ja eteneminen :)!
 
Soma, miten mun muistaakseni vielä noin aikaisin ei ultrassa kyytiläistä voi ees nähdä vaikka siellä sellainen olisi? Tai sitten muistan väärin... :)
Muoks. Nii että elä huolestu vielä kun ei kertonut matkalaisen näkymisestä. :)
 
Muokattu viimeksi:
Pahoittelun negasta lumihiutale :sad001

Nennaa, hyvältä kuulostaa! Onneksi teillä asiat siellä etenee :) Mekin käydään useimpina kesinä poimimassa mansikat pakkaseen läheiseltä mansikkatilalta. Se on niin lähellä, että sinne voi kävellä ämpäreiden kanssa :grin Mahtavaa! :) :hungry:

Soma, hyvältä kuulostaa teilläkin! Hyvä että asiat lähtee etenemään noin sutjakkaasti :) Ja vielä on toivoa vaikka ei kyytiläistä näkynytkään! Noin aikaisin on aika harvinaista että mitään näkyisi.


NAPAA: Plääh, tuskin tulee plussaa tästäkään kierrosta. Yön aikana oli tuhrutellut ruskeaa :sad001 Ei niin pahasti kuin yleensä, mutta kuitenkin. En tiedä onko sitä mun perus tuhrua vai aiheuttaako luget (tulee aina vain lugen laittamisen jälkeen, päivällä on vaan normaalia v.vuotoa). Oviksen aikaan ei osuneet puuhastelut nappiin miehen työn takia, joten en jaksa plussaan enää uskoa :sad001 Luget käytän loppuun, perjantaina testi varuilta ja sitten menkkoja oottelemaan. Ensi kierrossa sitten ehkä parempi onni, kun sattuu oviskin meidän molempien loman ajalle :wink

Nyt sitten pohdin, että varaisinko sen aukkarin jo ensi kierron alkuun vai vasta seuraavaan... Riippuu vähän työvuoroista, kun se pitää tehdä tietyillä kiertopäivillä. Ja mies pitäisi saada patistettua sinne simppanäytteen antoon. :rolleyes: Onneksi saan aukkarin yhteydessä miehelle purkin kuulemma mukaan :grin

Larissa kp 29/30, dpo 11
 
Iiiik, arvatkaa mitä?!?!?!?!?
ImageUploadedByVau Foorumi1437543947.820650.jpg

Tuollainen ihana hymynaama vilkkui mun testissä tänään!!! :) i'm so happy!!! Jopa niin happy, että pussasin tota testikuvaa :D
Täähän tarkoittaa nyt sitä, että kyllä mulla se estrogeenikin nousee!!!!
Ps. Näin unta kahdesta hyvin vahvasta punaisesta viivasta testissä. Eka aattelin et no sehän kertoo tosta ovistestistä, mutta sit hoksasin, et noi viivathan on siniset... Voi kumpa tämä olisi nyt se meidän kierto!!!

Muurahainen kp 21/30-35, yk 19
Ovis lähestyy... :)
 
Soma: pakko sanoa että itselläni sattui samana päivänä olemaan lääkäri aika keskenmenojen tutkimuksiin kun tein hailakan plussan ja silloin ei tosiaan kyytiläistä vielä mäkynyt. Vain että olen ovuloinut. Kuulostaa siis hyvältä toi sun tilanne. Kahden viikon päästä sitten se alkoi vasta näkymään. Ja mulla piti sinä päivänä menkkojen alkaa kun ultrattii. :)
 
Murkku <3 toivottavasti pian saat näyttää sille lääkärille, että kyllä onnistuu! Nyt kunnolla hyödyntämään :)

Larissa vau miten sulla pysynyt tuhru pois! Josko se yöllinen oli sitä lääkettä.

Mitä mymmelistille kuuluu??

Plussatuulia teille kaikille ihanille! Jokainen teistä ansaitsee sen plussan testiin <3

Pepe 23+0!
 
Soman lääkärikäynti kuulosti tosi hyvälle tai siis ainakin jatkosuunnitelmat. Mun käsityksen mukaan ultrassa voi näkyä jotain vasta 5+ viikoilla.

Larissa, hus sun mitkään tuhrut! Sun kierto kuulostaa nyt niin hyvlle, että jos ei nyt tärppää niin ensi kierrosta sitten. Niin hyvin toimii sulla nyt toi luteaali. :)
 
Murkku !!! Vautsi :) mä oon ihan täpinöissä täällä sun hymynaamasta !!!!:Heartred

Larissan tuhrut hus pois !! Lähetä vaikka tänne !! :Heartred

Mä lähden kiskasee 8km lenkin ja sit ultraan kuulemaan että kohtu on tyhjentynyt (toivottavasti). Sieltä saa neuvoja jatkoon, labrat onkin ensikierron alussa. En ole kertaakaan ovuloinut km jälkeen eli kai tässä uskaltaa ilman ehkäisyä mennä.

Plussatuulia ihanat naiset!!
 
Murkku jee hyvä, nyt vaan hyödyntään ;)

Larissa toivotaan että johtuisi vain lugeista eikä olisi tuhrua :(! Yritän kans patistaa miestäni simppatutkimuseen, meillä olisi kyllä purkkikin jo valmiina :D on vaan kovin vastahakoinen meneen kun todisteena sillä on jo yksi 4v lapsi, että on ainakin joskus ollut toimivaa Tavaraa..
 
Takaisin
Top