Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mimmu olin antanu sun kommentille huonoa kieltä arvion vahingossa :D Nää on nakkisormien vika ja kun vielä puhelimella näppäilee :D
 
Voi Lucky!! <3 Kamalaa.. Halauksia, ja kaikkea hyvää sydämeni pohjasta toivon sinulle. Yhtään en jaksa ymmärtää, että oma äiti voi olla sitä mieltä, että ero ei ole ratkasu. Jos mun lastani joskus kumppani löisi niin en ikimaailmassa kehottaisi jäämään ja sopimaan!!! Pöyristyttävää. :/ Ihan hirveesti voimia ja viisautta sinne, toivottavasti asiat lähtee etenemään äkkiä parhain päin.
Onpa monilla ollut väkivaltaisia kumppaneita. Sellaiset miehet ei minusta oo naista ansainnut ollenkaan...lapsista puhumattakaan :angry1

Totoro, todellakin sympatiaa, kun joudut tuollaista asiakasta kuuntelemaan. :grumpy:

Pahoittelut Mimmulle ja muille "neganneille".

Liisulle suuret onnittelut :love2

Tää on kummaa, nyt jo viidettä vuorokautta tiputtaa verta, oletetusta ovulaatiosta saakka. Kaikki variaatiot vaaleanpunaisesta ruskeaan ja kirkkaanpunaiseen on tullut, ja välissä ihan vain valkovuotoa. En enää itekään tiedä mitä tää vois olla. Eka ajattelin ns.ovulaatiovuotoa, mut ei kai moinen nyt näin kauaa kestä. Menkkoihin en usko, kun kierron pituus ois sillon ollu vain 16vrk, ja kivuttomuus, määrä, eikä mikään muukaan täsmää kuukautisiin. Kiinnittymisvuodostahan vois aina haaveilla, mut ei ees oikeen jaksa! Tokkopa senkään näin kauan pitäs jatkua, ja sitä paitsi mikä se ovisplussa (-ko?) sit ois ollu 2,5vrk ennen vuodon alkua. Miksei kroppa vois toimia normaalisti. Turhauttavaa. Tuli tuossa mieleen et mähän oon käyny akupunktiossa pari kertaa viime kierron aikana. Se sai kyllä jonkinmoisia muutoksia kehossa aikaan, luulen et se akupunktiohoitaja uskoisi tän johtuvan akup.hoidoista, mutta eipä voi edes kysyä kun hän on nyt ulkomailla. Koitetaan nyt sit kestää vaan ja olla ressaamatta (hah ja pah).
 
Lyhyt omanapailu: kp 1 täälläkin, kuten tiesin.

Mies ei haluaisi vielä lopettaa, vedän yhden kierron vielä ihan luomuna ( ei lugeja tai clomeja eikä mitään muutakaan) ja sitten kierukan laittoon niin ehtii kroppakin vähän palautumaan
 
Rosann, good for you :) Eikö ole kumma tunne olla päättämässä yhtä jaksoa elämässä. Miehesikin haluaa vielä kerran katsoa kortit. No, muutaman viikon päästä näemme, mitä kävi ... :) Parasta onnea matkaan!
 
ON: Ennen kierto oli 34 ja säännöllinen aina. Sitten kirjotettiin terolut ( ekan kierron söin nyt ) ja kp15-24 söin ja kp 25 eli eilen alko menkat... Tänää kp 26 hirveet kivut ja vuodan ku seula!!! ( enne ei o tämmöstä ollu) eli nytkö mun kierrosta tehtii sit 25 päivän mittanen!!! En tajua/ jaksa tätä :( miten ihmees saahaa koskaa sitä lasta ku kaikki hoidot menee pielee!!! / määrätää ihme tablettei mitkä pilaa kaiken....


Haikaranyytti
 
Mulla ei ole ennen ollu kystia no semmosen saan sit clomeista = takapakkia ja nyt sitä yritetää poistaa!!!

Ennen oli säännöllinen kierto ja kp 34 iha ok! Nyt annetaa terolut ja mitä ne tekee lyhentää kierron kp 24= takapakkia, kohta varmaa aletaa hoitoihi et saadaan ne takasii oikee mittaiseksi!!!

Millon lopetetaan nää takapakit ja aletaan hoitaa sitä yhtä ainoaa ONGELMAA, eli ruveta kasvattaa jollai niitä follei ja saada mut ovuloimaa??? Mä alan olla ni loppu henkisesti! Ei koskaan mitää hyviä uutisia joka hoidosta va takapakkia ja uusia ongelmia mitkä oli ennen kunnossa!
Haikaranyytti
 
Muokattu viimeksi:
Haikaranyytti mä tiedän kuinka vaikeeta tuo odottelu on :( Keltsujen idea kuitenkin on, että tasaavat kiertoa ja niillä myös houkutellaan sitä ovista paikalle. Toisaalta teillä on niin pitkä yritys takana, että olisivat voineet kokeilla jotain muuta kuin clomeja. Eikös sulla ollut jo resepti valmiina syksylle? Missä sä käyt lääkärissä, otteko te jo jossain klinikalla?
 
Mimmu: Ku oiski odottelua ja yrittämistä mutta kun ei ole!!! :(

"Tasaavat kiertoa? Onko kp 34 -> kp 24 kierron tasaamista? Eikä tuo ole ihan liian lyhyt jos on vain kierto 24 päivää ? :(

Femar resepti on lokakuulle. Mutta mitä se auttaa jos miu kierto on noi lyhyt/ siitä näköjää tehtii sit noi lyhyt ellei miu elimistö menny iha sekasi ku piti alkaa 3-4 päivän päästä vasta eli kp27-28

Mie oon naistenpolilla lapsettomuushoidois, ihan sairaalal. Huomen soitan sinne!

Mie en enää tiiä mitä teen , itken ja itken vaan, ahistaa ihan sikana! Ku en tajua miks tässä käy näin oon ekaa kertaa va oikeesti ni loppu tähän, miks miulle tehää näin? Ku ei kai terolutin kaa heti kp24 millo otetaa vika kuulu seuraavana päivänä alkaa?
Kertokaa jos tä on normaalia miusta ei ole ja jos kaik muu ois kunnossa ni voiko noi lyhyestä kierrosta ees raskautua?


Haikaranyytti
 
Voi Haikaranyytti :( teitäkin nyt kyllä koetellaa! Kunpa löytyis oikea apu ja pääsisitte masua kasvattamaan!

Mullekin määrättiin Terolut kp 15-24 tasaamaan kiertoa :/ alotan ens kierrossa ja vähän kyl jänskättää kuinka mun kierroille käy noilla mömmöillä :D
Pakkohan se on koittaa.

Meritähti kp23/? Dpo 0
 
Kylläs se vaan on kierron tasaamista, valitettavasti :( Se ei kuitenkaan tarkoita, että se heti tapahtuisi tai edes sitä, että terot välttämättä on edes oikea lääke sulle. Mutta kun pakkohan on jotain kokeilla. Mulla normaalisti esim. vikan lugen jälkeen menkat alkaa kolmen päivän päästä mutta viime kierrossa alkoivat heti seuraavana päivänä niinkuin sulla nyt. Sitähän ei tiedä mitä ne tekee ensi kiertoon sulla.

Mutta ihan varmasti on raivostuttavaa, ja myös surkea olo!
 
Mimmu, pahoittelut tädistä, kyl se varmaa se kp5 on hyvä päivä ottaa se. :)

Mariskalle jo etukäteen onnittelut hääpäivän johdosta! :)

Soma, peukut pystyssä sun lääkärikäynnille, toivottavasti tuot hyviä uutisia. :)

Pauliina, voi kunpa johtuisi kiinnittymisestä!

Rosann, pahoittelut kp1:stä! :(

Haikaranyytille halit sinne!
 
Muurahainen: kiitos haleista <3

Mimmuu: no mutta kun mun kiertoo ei pitäny tasata va poistaa kystaa noiden avulla ja nyt menee va kierrot mönkää! :( Jos huomenna saisin jonkun vastauksen kun soitan ja ennen ei pääse musta eroo ku olen saanut itselleni sydämmeen rauhan!

Meritähti: Nii voi ku päästäis tai ees sais joskus hyvä uutisia senku huonoi ja takapakkia kokoajan... Mielummi oon syömättä kaikkea näitä jos vältyn taka pakilta va antais suoraa follien kasvatukseen jtn. Toivottavasti sulle ei käy näin! <

Liisu: No en kyllä tiiä :( Ja ei sen puolee en minäkään monia tarinoita ole kuullut, mutta jos en väärin muista joku oli täällä esikoisen kai saanut näiden avulla. Mutta ei mitää mahiksia jos kierto on 24 tosin ei muutekaa mut en jaksa ottaa kokoajan takapakkia ja krjata vuosia niitä takapakkeja vaan EDETÄ joskus tässä!


Haikaranyytti
 
En oo varma kysykö täällä joku, että kauanko meni näyttää nega km jälkeen.
Tänään tein testin ja oli nega, olisko ollu joku reilu 3vk?
 
Ultrassa käyty ja aika huojentunu olo on nyt. Ulrtaava lääkäri kerto jotain, muttei aivan kaikkea. Ei kuulemma pysty kertomaan ovulaation ajankohdasta mitään ultran perusteella (luulin ett munarakkuloiden koon perusteella voisi jotain arvioida, onko ollut jo vai tulossa lähiaikoina, vai eikö ollenkaan).

Toiselta puolelta löytyi 7 munarakkulaa ja toiselta puolelta 12. Kuulemma aivan normaalin rajoissa, pitäisi olla yli 20 ett voisi puhua monirakkulaisuudesta. Kokoja ei kertonut, mutta olin näkevinäni ekalla puolella luvun 30mm ja muutamia pienempiä lukuja, mutten oo varma oliko munarakkuloiden kokoa kuvastava luku.

Limis oli hyvä, muistaakseni sanoi 9mm (en oo ihan varma).
Endoa ei kuulemma ole, ei näkynyt mitään ylimääräistä. Ei tosin 100% varmasti voi sanoa, mut näytti hyvältä :)

Onks nää ees mahdollisia lukuja jne? :D menin niin sekasin ku tuli yks-kaks niin paljon infoa ett varmasti sekotin kaiken päässäni :D
 
Kiitos Meritähti ja Mimmu :) :Heartpink Tää on jo voitto, kun luget pitää tiputtelun poissa. Plussa ois vaan PLUSSAA laughing7

Mimmu, no tulihan ne menkat sittenkin. Ehkä parempi niin pääset uuteen kiertoon eikä tartte enää tuhrun kanssa ootella! Yksi clomi uudessa kierrossa kuulostaa hyvältä! Oliko sulla yleensä aikainen ovis? Silloin toi kp 5 voisi olla hyvä.

Murkku, toi kp 20 testi näyttää mun mielestä vahvemmalta!

Katjusha, sulla on niin upea asenne vaikeuksista huolimatta! Ja hyvältä kuulostaa sun myötätuulet siellä :wink

Pauliina, mulla on ollut joka kierrossa tuollaista tiputtelua oviksen ja menkkojen välillä. Siinä ei ole pikkuisella kummoiset mahikset kiinnittyä :sad001 Jostain syystä vaan kohdun limis rapistuu ennen aikojaan, voi johtua esim. keltarauhasen vajaatoiminnasta. Mulle terot ei viime kierrossa auttaneet, mutta nyt luget auttoi!

Soma, mitä ultrassa näkyi??? Oliko pieni kyydissä?! :nailbiting:

Pahoittelut menkoista Rosann :sad001 Mutta ihanan toiveikas on sun mies. Jos ensi kierron meette rennolla otteella..? Isot plussapuhurit sinne!

Haikaranyytille iso hali! Mullahan oli juuri viime kierrossa terot ja ne menkat oli jotain aivan hirveää! Vuoto ja kivut jotain sellaista mitä en ollut ikinä aiemmin kokenut. Ehkä sulle on määrätty terot herättelemään kehoa, jotta kierto lyhenisi (34 päivää on aika pitkä) ja että extra-keltarauhashormoni tässä kierrossa saisi kehon toimimaan paremmin seuraavassa kierrossa.

Liisua komppaan, terolut on niin mietoa että se ei kovin monelle auta. Ja näemmä se, että se on synteettistä keltarauhashormonia tekee hirveät sivuoireet ja painajaismaiset menkat :sad001 :mad:

Nennaa, Mikä kp sulla on nyt? Aika jännä ettei osannut antaa arviota oviksen ajankohdasta! Mulla oli silloin toukokuussa se ultra kp 10 ja limiksen paksuuden sekä johtofollin koon perusteella lääkäri arvioi oviksen kp 15 tienoille. Arvio meni vielä siinä kierrossa ihan nappiin! Hyvä, ettei ollut endoa tai muuta ongelmaa!

NAPAA: Mie testaan vasta perjantaina (dpo 13), jotta tiedän että lopetanko luget vai jatkanko jos on plussa. :wink Ei vieläkään tiputtele :wink

Larissa kp 28/27-30, dpo 10
 
Haikaranyytti haleja ja voimia jaksamiseen <3

Nennaa hyvä että tuli hyviä uutisia, saa hetken hengähtää :)!

On kp32/29 ei mitään uutta.. Oli pakko tehdä rtesti mielenrauhan vuoks ja negahan se oli..
 
Takaisin
Top