Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Pikkuminski: no ainaki oot mulle laittanut viestiä naamakirja ryhmässä joskus 2011 :D etkö ollut entinen rozie? :D

Muurahainen: juu se pelaa jotai peliä...ja ei vastaa siihen että maalataanko talo vai ei. Tällä hetkellä oon melko romuna. Töissä porukka kattoo mua ihan ku eivät olis ennen nähneet vaikka saanu melko hyvin silmän perusmeikillä piiloon. Väkivaltaa kokeneet sanoo että minä kuva hämärtyy ja se on kyllä totta nyt tämän näkyvän vamman takia. Ja selässä ja kyljissä kipeetä. Ihan ku olis jyrän alle jäänyt. Tietää porukat siitä että ukko on tollanen mutta tietävät myös että sytyn itsekin helposti. Ahdistuessa meen ihan paniikkiin enkä pysty hallittee itseäni ja alan huitoa ja lopulta se päättyy siihen etten saa henkeä...
 
Voi Lucky ;/... Mä niin toivon kuten kaikki muutkin, että löydät turvallisen elinympäristön itsellesi ja lapsellesi. Mun isä on lyönyt äitiä, ja olen ikuisesti kiitollinen, että hän vei itsensä ja meidät kolme tyttöä pois sieltä (600 km päähän). Jälkikäteen on suhteita paikkailtu ja vuosikymmenten saatossa asiat on anteeksiannettu. Kiitollinen saa olla turvallisesta kodista, jonka eron jälkeen sain.

Viipsukka, eipä sitä meinaa silmiä tai korvia uskoa, kun yrittäminen sitten palkitaan :) Toivotaan, että kehittyy juuri oikeaan suuntaan!!

Tsempit kaikille kiertohässäkän ja lääkityksen kanssa kamppaileville. Luget on mulla valunut luonnonvalkoisena pois. Helposti jos niihin sekoittuu verta on sävy mitä kummallisin. Teroluteista en ossoo sannoo.

Täällä päästään kohta mukaan odottelemaan normaalikiertoa. Raskaustesti näyttää tuollaista ekan päivän saldoa - todella paljon on tippunut viime torstailta. Olisko tuossa semmoinen 100IU/ml...

Onnea ja menestystä kaikille tasapuolisesti!!
ImageUploadedByVau Foorumi1437451096.542098.jpg
 
Lucky87 ei mulla oo muita nimimerkkejä :O
Onko joku oikeesti elänyt samanmoisen paska elämän kuin mä :(

2011 mä elin täysillä; ilman huolta huomisesta ja kiersin tivolin mukana... heinäkuun lopussa tivoli tuli Sodankylään ja mun rakas aviomies oli täällä kesälomalla ♡
 
Pahoittelut menkoista Mami! Miksi sen tädin piti sinne mökille löytää :mad:

Haikaranyytti, voihan tuhru! :mad: Itsehän sain viime kiertoon terot tuhrun/tiputtelun ehkäisyyn, mutta ei ne auttaneet siihen yhtään! Terolutin pakkausselosteessa lukee myös yhtenä sivuoireena tiputteluvuoto, jos sulla on sitä?

Myylle isot tsempit vielä kerran! :wav

Beisla, kiva kun käyt meitä moikkaamassa vaikka haastavaa onkin siellä muiden kyttäyksen alla laughing7 Onnea oviksen metsästykseen!

Lucky :hug013 En vaan osaa mitään järkevää sanoa :sad001

Katjusha, onneksi näytätte pian pääsevän taas normaalin kierron makuun ja uuteen yritykseen! Miten teillä jatkuu hoidot?

Pikkuminski, ihana tarina sulla ja sun miehellä! Kuulostaa ihan joltain elokuvalta tai kirjalta :Heartpink


Napaa: Eiköhän tuo "tuhru" ole joko lääkeainetta tai ainakin sen aiheuttamaa. Yöllä ei ollut tullut muuta kuin itse lääkettä ja nyt ei aamulla sitäkään. Sitä beigeä/keltaista tulee aina vaan muutama tunti lääkkeen laiton jälkeen, joten varmaan luge jotenkin ärsyttää paikkoja..

Ihanaa tiistaita kaikille! Lähden töihin suorittamaan kaaoksen hallintaa :grin Vielä vajaa 2 viikkoa olis pomon tuurausta...

Larissa kp 28/27-30, dpo 10
 
Ihana ku nyt lomalla on aamuisin aikaa lueskella näitä juttuja ;) tää lomaviikko on vähä rauhallisempi, kotona pääasiassa ollaan. Ens viikolla sit lähetäänki taas viikoks reissuun ni sillon sit taas hiljenee ku ei netti oikeen toimi metikössä :"D

Myy, sä oot kyllä niin herttainen tapaus <3 vaikka sua ei tunne, ni ei susta voi olla pitämättä! Niin hyvä mieli tulee aina sun viesteistä :)

PikkuMinski, söpö tarina teillä! Näin joidenkin on vaan tarkoitettu tapaavan! :)

Larissa, nyt kyl alkaa jo jänskättää sun puolesta! Oliskos tää sit oikeesti teiän kierto :) mut ihana ainakin et lääkkeet auttanu noin hyvin!

Meritähti kp 23/? Dpo 0
 
Larissa, meillä on yksi vielä purkissa, ja tuurilla se kestää sulatuksen - niin päästäis siirtämään vielä se syksyllä. Ajankohdasta en osaa sanoa. Luulisin että pari kuukautta ollaan ihan luomuna, luulen että lääkärikin sitä suosittaa. Kohdunulkoisen jälkeen ei tarvittu kuin yksi välikierto. Henkisesti ollaan jo varauduttu siihen, että jonotetaan vielä yhdet munasolut. Muu kulutus minimiin, että saadaan maksettua. Jono on n. 6-12 kuukautta ollut. Eli jos viimeinen pakastusalkio ei tärppää/tartu, päästään ensi kesään mennessä ehkä jatkamaan. Siinä välissä on taas pitkä aika tutustua itseensä...

Aurinkoista päivää!
 
Äh, täällä ei vieläkään menkkoja. Mulla alkaa normaalisti 3 päivää lugejen lopetuksen jälkeen mutta nyt ei. Onhan tää nyt ihan hanurista, kun en raskaanakaan ole ja tuhrua on tullut se 3 päivää välillä pyyhittäessä.

Larissan kierto kuulostaa ihan loistavalta :)
 
Nouu Mimmu! Vieläkö ovis ehtii ennen mökkireissua?

Katjusha, miten jaksat olla noin positiivinen teidän historialla! Ei voi kun ihailla. Vaikka pakkohan se on varmaan jotenkin itsensä koossa pitää.

Myy taitaa olla jo sairaalassa. Oot mielessä!!<3

Muoks. Meritähti, nauti lomasta!!!
 
Lucky, eli ihan selkeesti pitkittää eroa... :( voimia sinne!

Äh piti kommentoida jotain muutakin, mut lahopää kun oon, niin ei muista.

Kohta taas menen vessaan tekemään negan ovistestiin, hajottaa jo valmiiksi. Limat on kyllä sitä luokkaa että ovis olisi päällä, ja kohdussa ollut nippailuja... Mut testi ei sit millään hymyile mulle. :(

Muurahainen kp 20/30-35, yk 19
 
Murkku, on se vahvistumassa! Sitä ne sun limat vaan tietää :) Hyvä, hyvä!

Larissan testipäivää mäkin odottelen. Ettei olis ylläri tulossa... :)

Kp 1 sitten kuitenkin. Onneksi. Nyt vaan toivotaan aikaista ovista niin saadaan hyödynnettyä. Mä ajattelin kyllä ottaa yhden viimekierrosta jääneen clomin niin kerkeää folli edes vähän kasvaa. Mikähän olis hyvä päivä sille? Kp 5?
 
Murkku ! Se vahvistuu <3 jee !

Larissa kuullostaa niin lupavaalta sun tuhruttomuus ! :) plussa sinne nyt <3

Myylle suuret tsempit <3

Katjusha tsemppihalit sinne ! <3

Mimmu pahoittelut tädistä :( <3

Meillä on sunnuntaina hääpäivä, se tarkoittaa että olen tasan vuosi sitten heivannut ehkäisyn :( ja pelkkiä pettymyksiä on tiellemme osunut.
No makuuhuoneessa vilkastui ;) rakkautta ja läheisyyttä riittää. Mä niin rakastan tota ukkoa <3 sen ja lasten voimin jaksaa päivästä toiseen vaikka se välillä masentaakin.

Aurinko ja plussatuulia teidän päivään !!
 
Hei, mäkin voisin sanoa että ihan ilman karheutta pystyttiin eilen sekstaileen, vaikka en todellakaan vielä ovuloi. Taitaa olla hyvät rohdot päällä, kun täyslaidallisella vetää :) olen tyytyväinen, kun on alkanut jo tympimään nuo varhaiset vaihdevuosijutut. En ole vielä valmis siihen!

Myötätuulessa...!
 
Mariska onneksi sulla on ihania asioita jotka auttaa jaksamaan ja ihana asenne <3

Muurahainen on selvästi vahvistunut, jes :)!

Meritähti mukavaa lomaa, nauti :)!

Lucky87 halauksia ja koita jaksaa, kyllä varmasti jossain vaiheessa on pakko alkaa asioiden sujua <3

Lääkeasioihin en mitään osaa kommentoida kun en niistä mitään tiedä vielä...
 
Heissan, olen hieman taustaillut nyt jonkin aikaa.

Pahoittelut kaikille negan saaneille ja tädin kohdanneille.

On.tänään kp 29/28-30 tätiä ei näy.Tunnin päästä olen menossa sinne naistenpolille tutkimuksiin. Päässä pyörii kaikenlaiset ajatukset. Toivon, että papu olisi tarttunut matkaan ja se näkyisi ultrassa. Mutta en odota ihmeitä.
 
Takaisin
Top