kube
Näppärä viestien naputtelija
Uusille hurjasti tervetuloa!
Pahoittelut myöskin tädeistä...
Ja paljon onnea plussista!
Oon taas hurjasti jäljessä teidän viesteistä kun oli taas pieni foorumi breikki.
Mulla kp28 tänään ja alotin nyt Primot tässä kierrossa kaks päivää myöhemmin eli keskiviikkona tai tiistai iltana odottelen menkkoja saapuvaks.
Hirvee tää toinen kierto näissä Primoissa. Sain kaiketi tällä kertaa vähän enemmän sivuvaikutuksia kuin satunnaisen pääkivun. Alko jossain kohtaa tekee ihan äklöpahaa niin että koko ajan oli vähän huono olo.
Pahoittelut myöskin tädeistä...
Ja paljon onnea plussista!
Oon taas hurjasti jäljessä teidän viesteistä kun oli taas pieni foorumi breikki.

Mulla kp28 tänään ja alotin nyt Primot tässä kierrossa kaks päivää myöhemmin eli keskiviikkona tai tiistai iltana odottelen menkkoja saapuvaks.
Hirvee tää toinen kierto näissä Primoissa. Sain kaiketi tällä kertaa vähän enemmän sivuvaikutuksia kuin satunnaisen pääkivun. Alko jossain kohtaa tekee ihan äklöpahaa niin että koko ajan oli vähän huono olo.

Tyhmää, jos on menkat samaan aikaan leikkauksen kanssa
Jospa jotain selviäisi labroissa (mitä sulla on nyt otettu?) ja saisitte apuja!!!
Menkkamaiset juilinnat vatsassa jatkuu, mutta ignoraan ne 

Mutta ei se sentään ole yhtään niin paha mitä yleensä! "Normaalissa" kierrossa tulisi verta jo lorahtaen vessakäynneillä. Tämä saattaa olla vaan lugen aiheuttamaa ärsytystä kohdunsuulla (kuulemma yleinen sivuoire). Äsken luin vielä jostain enkun kieliseltä sivulta, että lugen joku ainesosa saattaa muuttua sisuksissa rusehtavaksi ja NÄYTTÄÄ vuodolta vaikka on sitä lääkettä 
Pissillä saa myös juosta monta kertaa yössä ja illassa, mutta se on kyllä lugen sivuoire.