Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Uusille hurjasti tervetuloa!

Pahoittelut myöskin tädeistä...

Ja paljon onnea plussista!


Oon taas hurjasti jäljessä teidän viesteistä kun oli taas pieni foorumi breikki. :dead:

Mulla kp28 tänään ja alotin nyt Primot tässä kierrossa kaks päivää myöhemmin eli keskiviikkona tai tiistai iltana odottelen menkkoja saapuvaks.
Hirvee tää toinen kierto näissä Primoissa. Sain kaiketi tällä kertaa vähän enemmän sivuvaikutuksia kuin satunnaisen pääkivun. Alko jossain kohtaa tekee ihan äklöpahaa niin että koko ajan oli vähän huono olo.
 
Nennaa<3 toivotaan että labroista löytyy jotain helposti korjattavaa. Pystyn niin samaistumaan tohon epätoivoon. Kuukausi sitten itkin silmät päästäni,edes km ei ottanut niin koville kun viime menkkojen alku. Älä pyytele anteeksi! Kuka tuosta nyt voisi loukkaantua <3

Kukka ja ed, tervetuloa!!

Murkku :( en osaa sanoa mitään mikä auttais. Elämä on niin epäreilua ja julmaa.

Lumihiutale, kyllä niin samaa mieltä tästä ilmapiiristä! Mahtavia naisia!

Onnea oviksesta meritähti!! Jos huomenna vielä kerkeis ;)

Mimmu <3

Kiitos onnitteluista. Niin hämmentynyt olo. En ymmärrä. Lähemmäs puoltoista vuotta kun yrittää, ni en vaan pääse siitä ajatuksesta irti, ettei nyt enää tarvitse. Oon jopa unohtanut tänään hetkittäin koko raskauden. Pelko ei onneks oo vielä löytänyt tietään tänne. Se tulee vielä.

Liisu rv 4+3
 
Katjusha
En ole vielä tehnyt testiä. Luulis jo olevan nega kun 1.7 oli imutyhjennys kovien kipujen takia, mihin ei mitkään tahtonu auttaa. Piti soittaa sairaalaan, että saisin hoitopalautteen jo..
 
Hui miten rankkoja tarinoita täällä. Oon koko viikonlopun lukenu näitä lähes henkeä pidättäen. Aika sanattomaksi jää kun kuulee, mitä kaikkea ihmiset joutuu kohtaamaan. Voimia!

Onneks näyttäis olevan myös noita hyviäkin uutisia. Onnea plussista, mahtavaa!! Tarrasukkia ja viivojen vahvistumista. Erityisesti Liisu jäi mieleen. :) Viipsukalla olin näkevinäni jotain hailuraa?

Itelläkin toivon kipinä syttyy kun kuulee pitkään yrittäneiden vihdoin onnistuvan. Toki itellä on vasta se seitsemisen kuukautta yritystä takana mutta kun ei oo oikein koskaan luomumenkkoja elämässä tullu ni vähän toivo välillä hakusessa. Onneks nyt ne primot ja geleet apuna. Ehkä tässä kierrossa... +++++??????

Ja Kubelle piti sanoa et ehkä se etova olo ei johdukaan primoista vaan +++++++++++ :) :) :)

Tervetuloa uusille! Pikaista plussaa. <3 Itselläkin oli aika työ selailla noita vanhoja viestejä ja jossain vaiheessa hyppäsin kasan yli kun menin sekaisin laskuissa, millä sivulla olin. Ja sitten kun on päässyt loppuun ni ei muista kuin kaks viimeistä, joille piti kommentoida! Mäkin kännykällä täällä chattailen ni ei oo niin helppoo surffata sivujen väliä.

Mutta mahtavaa tsemppaavaa porukkaa täällä ja ihanaa kyllä kun voi puhua vapautuneesti kipeistäkin aiheista ja saa vertaistukea ja neuvoja ja lohdutusta kun sitä kaipaa. <3

Nyt jännäilemään omaa loppukiertoa. Jaiks!

Maggie kp 21/28-82? Vähän nännit arat ja alavatsassa jotain tuntemuksia. Tai sit oon vaan nauranu vatsalihakseni kipeiksi XD
 
Liisulle onnea plussasta ! <3 Toivon niin että pysyy loppuun asti matkassa mukana ! :p

Oon ni onnellinen teidän puolesta ku plussaatte täällä koska kaikki on sen niin ansainnut! <3 <3 <3

Ikävä kyllä muiden plussat ei miu kohalla tuo uskoo siihe että me saatais kun kuulun listan kärkeen :(
Ehkä vain toisille suodaan lapsia toisille ei... Tänää taas yks työkaveri kysy että millos ajattelitte vauvoja tehdä... Vastasin vaan suoraa sille päi naamaa että jo sitä on reilu 2 vuotta yritetty ja ihan lapsettomuus puolella, että enpä tiedä! Toivottavasti ei tule toista kertaa kysymään argh!

Haikaranyytti
Kp 25
( kp 24 otettu vika terolut, katotaa monta päivää menee ku menkat saapuu )
 
Viipsukka, siellähän on hentoinen haamu!!! Varovaiset onnittelut! :hello2

Myylle isot tsempit leikkaukseen! Olet ajatuksissa :Heartred Tyhmää, jos on menkat samaan aikaan leikkauksen kanssa :mad:

Voi Nennaa :hug013 Jospa jotain selviäisi labroissa (mitä sulla on nyt otettu?) ja saisitte apuja!!!

Murkulle lähetän o-plussapuhureita ja positiivisia ajatuksia, jotta hymynaama saataisiin esille ja vilkkumaan!

Meritähti, hyvältä kuulostaa sun gynekäynnin tulokset! Eiköhän se plussa sieltä pamahda kun saat kierron kohilleen teroilla! :)

Kurjaa Kube, että primot tekee sulle sivuoireita :sad001 Kuinka monta kiertoa sulla on ne? Luget on hyvät, käytännössä ei juuri mitään elämää häiritseviä sivuoireita.

Haikaranyytti, hyvä että sanoit työkaverillesi suoraan miten asia on! Aika tahditonta jotenkin kysellä tuollaista :mad: Mulla alkoi menkat 2 pv viimeisestä terolutista, mutta jotkut saattaa ootella menkkoja viikonkin.

Maggie, jospa sinne tuleekin +++?! :wink

NAPAA: Huh, huh mikä päivä töissä, Kaikki mahdollinen vastustaa ja meinaa ohimosta puhjeta verisuoni. Eli perus maanantai :grin Ps. Ei oo tiputtelua! Toitotan tätä nyt koko ajan niin pitkään kuin se on totta, on tämä vaan niin harvinaista mulle :woot: Menkkamaiset juilinnat vatsassa jatkuu, mutta ignoraan ne :wink

Larissa kp 27/27-30, dpo 9
 
Muokattu viimeksi:
Onnea Liisu! :smiley-bounce005

Täällä ei varmaan tarvii testailla. Tiputtelu alkoi aamulla. Eipä tullut yllätyksenä.
Ei kun uuteen kiertoon, se ainakin on vielä luomu, seuraavasta ei tiedä vaikka oltais jo matkalla ivf hoitoon...
 
Larissa, siel kuulostais aika hyvältä jo noi oireet ;) millos alat testailee jos täti ei tuu? ;)

Hitsi et voi harmittaa ettei päästä enää tänää tai huomenna hyödyntää ovista. Helvetin vieraat ni oo yhtää kahenkeskeistä aikaa :/

Jos tänää sain ovisplussan ni eikö se ollutkin nyt sit dpo -1? :) ja vasta huomenna dpo 0?

Meritähti kp22
 
Larissa: Niinpä ja joteki tä on useampaa nyt ku on lapseton emt kokoajan joko kysytää et oonko tai vihjailla et pitäiskö tehä :(

Okei :-) mulla kp 25 joten toivon et pääsis kp 28 et sais kierron 28 päivää ei yhtää lyhyemmäksi ku eiks sillo o vaarana kaik luteaalivaihe liian lyhyt ym??? :o ( jos siis joskus homma alkaa toimia että noil vaiheil on mitää merkitystä )

Haikaranyytti
 
Maggie. salaahan toivon ++++++ :) mutta en nyt halua liian toiveikkaaks ryhtyä.

Larissa joo sikäli kurjaa tai siis kun mietein viime kiertoa niin mitään muita oireita ei ollut kuin satunnaista päänsärkyä ja sitäkään en voi pistää täysin Primon piikkiin kun muutenkin niskat aina juntturassa. Ihanaa ettei sulla ole tullut nyt tuhru tiputtelua!
 
Pahoittelut Pisama tiputtelusta :sad001 Olin jo toiveikas sun suhteen!

Meritähti perjantaina eli dpo 13 testaan, jotta tiedän pitääkö lopettaa luget vai jatkaa (jos tulee plussa). Menkat tuskin alkaa ennen lugen lopetusta. Ja jos tänään sait o-plussan niin huomenna on ovis eli dpo 0, keskiviikona dpo 1 jne :)

Haikaranyytti, ärsyttää niin tuommoinen! Miksi jotkut ei tajua, että niitä lapsia ei kaikkien tapauksessa tuosta vain tehdä! Toivottavasti saat kierron kuriin ja pian plussan testiin :smiley-angelic001

Kube, toivotaan että plussa pärähtäisi testiin sulle! :)



Juuri kun taas iloitsin tuhruttomuudesta niin eiköhän tullut vähän keltaista/vaalean beigeä valkovuotoa. :shifty: Mutta ei se sentään ole yhtään niin paha mitä yleensä! "Normaalissa" kierrossa tulisi verta jo lorahtaen vessakäynneillä. Tämä saattaa olla vaan lugen aiheuttamaa ärsytystä kohdunsuulla (kuulemma yleinen sivuoire). Äsken luin vielä jostain enkun kieliseltä sivulta, että lugen joku ainesosa saattaa muuttua sisuksissa rusehtavaksi ja NÄYTTÄÄ vuodolta vaikka on sitä lääkettä o_O Katellaan mihin tää etenee... En ole järin toiveikas plussan suhteen, mutta paremmat mahikset kiinnittymiseen on tässä kierrossa kuin mitä ilman lugeja ja tiputtelun kanssa aiemmin!
Edelleen siis enkeli ja piru istuvat olkapäillä :smiley-angelic008

Muoks. Ai niin ja mulla on nykyään iltaisin (ja välillä öisinkin) kova nälkä vaikka miten söisi :grin Mies tuli lauantaina hää-keikalta yöllä kotiin ja puhui syöneensä prinssinakkeja. Suutuin sille, kun kehtasi puhua mulle ruuasta keskellä yötä, kun mulla oli nälkä :laughing021 Pissillä saa myös juosta monta kertaa yössä ja illassa, mutta se on kyllä lugen sivuoire.

Tulen tippumaan perjantaina niin kovaa ja korkealta :laughing001:signs003
 
Muokattu viimeksi:
Ihan ekana haluun kertoa miun tän päivän kuulumiset, koska iiiiks!!!
Terkasta soittivat ja pääsen jo huomenna peruutusajalla ultraan!!! :) :) :) eli illalla sinne siis! 30.7. on sitten ne labrat (muistaakseni..)
Unohdin perkules oviksen tikuttaa tänään, vaikka piti.. Eikai se maailmaa kaada jos teen vasta illemmalla ku oon noussuki vasta joskus kymmenen jälkeen aamulla..? :)

Ja sitten haluan kiittää teitä kaikkia ihania❤ ootte kyl aivan korvaamattomia❤

Kube, harmi noi sivuoireet :( ehkäpä+++++?! Ei varmaan tartte enempää toivotella :)

Maggie, toivottavasti plussa tulisi! :)

Larissa myös, +++++!! :) toivotaan niin parasta! :)

Viipsukan haamulle vahvistumista ja varovaiset onnittelut! :)

Haikaranyytti, onpa aika tahditonta kyllä kysellä, eipä taida kyseisellä ihmisellä olla kokemusta pidempään yrittämisestä :( oikein teit ku sanoit suorat sanat!

Meritähti, toivottavasti plussaisit ennenku joudut lääkäriin menemään toistamiseen :)

Pisamalle pahoittelut tiputtelusta :(

Nenna 13/28-33(37) lorisee jo kolmatta päivää limoja, saas nähdä miltä ovistesti näyttää :)
 
Reissusta kotiuduttu. Pikainen omanapailu nyt ja palailen paremmalla ajalla lukemaan teidän viestejä :)

Eli menkat alko pari päivää etuajassa kesken mökkeilyn :mad:

Mami91 kp 4 /26-28 yk 14
 
No mitäs helve**ä!!! Ei kai ne menkat voi nyt heti alkaa :o
( ohjeiden mukaa söin terolut kuurin kp 15-24 ) ja tänää kp 25 ja tuhruttaa/ alkaa menkat... Ei o koskaa ollu tuhruu et en tiä kumpaa on mut ei miu kierto voi nyt 25 päiväks muuttu :( :( :( eihä täs lapsettomuushoidois o enää mitää järkee jos kiertoki lyhennetää näi lyhyeks!

Naiset auttakaa, onko tä normaalia??

Haikaranyytti
 
Iik, niin paljon haluaisin kommentoida, mutta tänään tuli vaimon vanhemmat mökille niin aika rajattua ollut tää koneella olo. Varsinkin kun pitää vahtia ettei kukaan ole selän takana katsomassa mitä sivua selailen. :wink Nyt menee lähinnä muistin varassa kommentointi siis, pahoittelut kun unohtuu jotain kuitenkin.

Larissa, varmasti tuo "tuhru" on vaan lääkettä, joka tapauksessa hienoa että toimii noin hyvin!

Nennaa, ihan mahtavaa! Tsemppiä käyntiin. :) Mä oon kyllä tikuttanut myöhäänkin ovista, parempi se kun ei ollenkaan.

Liisu, hurjan paljon onnea, ihanaa! :grin :wav

Pisama, pahoittelut tiputtelusta ja rankkaa jos joudutte IVF:ään. :sad001

Tervetuloa uusille, plussatuulia! :)

Haikaranyytti pahoittelut tuhrusta.

Mami91, ihan väärään osoitteeseen täti taas löysi. :sad001

On. Pari päivää tikutuksen alkuun. Vielä ei ole merkkejä, että limat muuttuisi ovulaatiolimojen suuntaan. Kp10
 
Pikaisesti:
Viipsukan viivoille vahvistumisia! ❤️

Voi Pisama ❤️Halauksia! :hug013

Mami, pahoittelut tädistä ja tsemppiä uuteen kiertoon! ❤️

Haikaranyytti, kokemusta ei ole, mutta toivon, ettei täti vielä tulisi (saisi jäädä tulematta vallan ❤️)!

Larissa, mullekin tuli mieleen, et se olis se lääke. :)

Beisla, niin rukoilen, että ovis tulee oikeaan aikaan inssin kanssa! :smiley-angelic001

Kiitos teille rakkahat! ❤️ Plussaa ovistikkuihin ja tärppionnea sekä plussaa The Testeihin! ❤️ Tsemppiä hirmuisesti kaikille tilanteesta riippumatta!!! ❤️

Kuullaan taas, kun saan käyttää kännykkää ja nettiä! :)

Nyt suuuuuuuuuuren suuuuuuri Plussatsunami ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
:wav:wav:wav:wav:wav:wav:wav:wav:wav:wav:wav:wav:wav:wav:wav:wav:wav:wav:wav:wav:wav:wav:wav:wav:wav:wav:wav:wav:wav:wav

Ootte rakkaita ihanat! ❤️ Pus!
 
Takaisin
Top