Ei tää voi olla näin vaikeeta!

enu, onnea luomu-kierron tasaantumisesta! Nyt sitten vaan se plussa vielä tiskiin uudesta kierrosta :wink

Voihan kökkö Titem, nyt huitsin nevadaan se hiivis! Täällä kans tuntuu kaikki tutut joko sikiävän, menevän naimisiin tai kihloihin. Blaah.

Tervetuloa mukaan e-d! Milloin teillä on yritys alkanut?

Tervetuloa myös kukka!
ONNEA LIISU! Huippua saada lisää plussia tähän ketjuun! La menee varmaan maaliskuun lopulle? :smiley-bounce012:smiley-bounce022

Haikaranyytille tsemppiä muuttoon! Toivottavasti terot tehoaa sulle toivotulla tavalla :)


Larissa kp 27/27-30, dpo 9 ja ei tiputtelua!
 
Muokattu viimeksi:
Nennaa ❤️ Oon 33-vuotias. Tärppionnea tulevaan ovikseen!!! ❤️

Eikä Mimmu ❤️ Pahoittelut vielä! ❤️ :hug013 Toivoin niin kovasti sulle plussaa!

Totoro ❤️ Tsemppiä tähän päivään asiakkaasi kanssa!

Muurahainen ❤️ Kumpa sieltä pärähtäisi pian se hymynaama! Sulla on kyllä ollut huikeita viivoja edellisissä kierroissa, toivon niin että sieltä nyt se hymynaama tervehtisi sua! ❤️

Huh, kuinka hurja ja kurja sunnuntai oli ollut! :sad001

Lumihiutale, niin tuttuja tunteita :sad001 ite en pystynyt täältä silloin pois olemaan. On se vaikeeta nytkin, mut teistä naisista on tullut niin tärkeitä, etten pysty olemaan lukematta ja kommentoimatta... Iso tsemppihali! ❤️

Ai kamala, Lucky! Komppaan Murkkua ja muita. Sinulla ja pojallasi on paljon parempi ilman väkivaltaista miestä ❤️ Lähtö ei ole helppoa, tiedän. Etenkin, kun pitää miettiä talo ym. Millainen tukiverkosto sulla on lähipiirissä? Tietääkö äitisi väkivallasta? Itse kanssa elin 9kk väkivaltaisen miehen kanssa (sekä henkistä, että fyysistä ja pahin mitä naiselle voi tehdä, monta kertaa). Lopulta muutin toiseen kaupunkiin ja pääsin eroon. Paljon paljon tsemppiä! Halauksia!

Hirveän moni onkin meistä joutunut kestämään väkivaltaa :sad001 Suuret halaukset kaikille! ❤️

Kauhea, mitä kaikkea Minskikin on saanut kokea! Kyllä sanattomaksi vetää... Kuten Larissa sanoi, olet todellinen Selviytyjä! Ihanaa, että löysit lopulta onnen! ❤️ Pahoittelut tädistä! Tsemppiä kovasti uuteen kiertoon! Olkoon se viimein The Kierto!

Voi Rosann ❤️ Suuren suuri halaus!

Mariska ❤️

Iiiks Larissa! Kiljun tällä joka kerta, kun kerrot tuhruttomuudesta! ❤️ Sun tuhru tais löytää tänne tai sitten menkat alkaa viikon etuajassa. Muuten niin väliä, mut kiva mennä leikkaukseen vuotavana, kun ei tiedä kuinka pian pääsee liikkeelle. Porttikielto sun tykö tuhrulle edelleen ja plussaaaaa!!! +++++++++++++++++

Pisama, jes tuhruttomuudelle! Nyt plussaamaan!!! +++++++++++++++

Minnille tsemppiä oviksen metsästykseen!

Juntturalle tsemppiä labroihin! Ja loppuviikosta +++++++++++++++

Nuuhkulle, ihanaa tulevaa hääpäivää :love7 Ja tärppionnea tulevaan ovikseen!

Enulle onnea luomumenkoista! ❤️

Tervetuloa e-d ja myös tällepuolelle Totoro, Sannuinen ja kukka^^! Pikaista plussaa toivon teille! ❤️

Titem, voihan hiiva! :sad001 :hug013 Samoin täällä, fb täytyy ultrakuvista, masukuvista ja ristiäiskuvista... Onneksi joukossa myös muutama, joista olen aidosti onnellinen! En voi sille mitään, mutta lähes joka päivä käy mielessä, että itselläkin olisi nyt vauvamasu jne. Osalla la marraskuussa, niin kuin mullakin oli...

Liisu!!! :excited001 Ihanaa!!! Hirmuisesti onnea ja tonneittain tarrasukkía ja vauvaliimaa matkaan!!! :Heartbigred

Haikaranyytti tsemppiä muuttoon! ❤️

Kyfi, kumpa siellä kiinnittyminen ilmoittelisi itsestään! ❤️
 
Uusille tervetuloa ja pikaisia plussia :)

Lucky, komppaan täysin muita; kaikesta hyvästä huolimatta lähde, itsesi ja etenkin lapsesi takia. Helppoa se ei ole kun on yhteistä omaisuutta, lapsi ja ne hyvät muistot, mutta parempi olisi jos pääsisitte lähtemään ennenkuin yhtään enempää ehtii osumaan sinuun.
Minkä päätöksen sitten teetkään, niin me ollaan täällä siun tukena❤

Monella muullakin hurjia elämäntilanteita ollut, huh! Ootte kyllä niin vahvoja❤

Liisu, vauvaliimaa, tarrasukkia ja hurjasti onnea! :)

Lumihiutale, höh mitkä tulokset tuli :( käsittääkseni ovuloimaton kierto saattaa venyä? Tsemppiä❤

On; täällä taas viikonloppuna tuli tehtyä vähän huono valinta. Menin baarissa käymään "yhdellä" työkaverin kanssa ja mies vähän niinku suuttu, kun oltiinkin pilkkuun asti (ekaa kertaa eläessäni jaksoin, ihan huomaamatta).. Onneks mies ei oo pitkävihanen joten ei kummankaan kuitenkaan sohvalla tarttenu nukkua :D
En siis (eikä mieskään) ole yhtään millänsäkkään siitä ett päätin juoda (juon ehkä 3krt vuodessa, ja tää oli eka känni tänävuonna) mut ett suututin miehen :( noh kotona olin jo aika selvä, joten keskusteltiin sen mieltä painavat asiat jne ja sit miulla yhtäkkii purkautu kaikki tunteet ja itkin miehen sylissä aamuun asti, siis monta tuntia. Tuntu kaikki niin pahalta ja etenki ku oottelee vaan sitä vauvaa jota ei vaan näköjään meille suoda.. Mies oli kyllä ihanasti tukena taas tunteenpurkauksen aikana; antoi vaan itkeä ja selitti ett luonto yrittää vaan löytää sen meille täydellisen yksilön. Ihmeesti tuo tuntu helpottavalta ajatukselta silloin kun kaikki muu tuntu toivottomalta.
Mie niin toivoisin ett olisi jostain aivan pikkujutusta kyse, joka selviäisi jo tulevissa labroissa ja saisin jo seuraavaan kiertoon jotkut lääkkeet (tai tiedättekö, ihan mitä vaan oon valmis kokeilemaan, mikä edes _saattaa_ auttaa).
Tuntuu ett myö oltais ootettu jo ihan tarpeeks kauan plussaa. En enää jaksais yhtään, oon taas aivan loppu tän ajankulun sekavuuden kanssa. Päivät matelee ja siinä samassa yk on jo jotain 15 tai en oo ees varma.
Emmää tiiä, turhaan kai tätä olotilaa selitän, luulen ett aika monella on täällä tämmösistä fiiliksistä kokemusta.. Ja anteeksipyyntö teille, jotka ootte joutunu odottamaan vielä pidempään, toivottavasti ette kovin loukkaantunu miun marinasta❤

Nenna kp13/28-33(ed.37) yk15(kai?)
 
Tjottailu 6/14. Km jälkeisen negatestin jälkeen saa alkaa yrittää uutta, mutta tuntuu jotenkin niin kaukaiselta vielä. Mutta saa nähä. :)
 
Kukka, tervetuloa tälle puolelle. Pitkä tie teilläkin takana jo, voi kumpa sinun ei tarvitsisi kauaa täällä olla. :)

E-D, tervetuloa

Hei uudet etusivulle haluajat, voitteko kertoa tietonne, niin lisään teidän sinne :)

Lucky, Mietein vaan, että voisihan miehesi aavistaa että haluat erota talon maalauksen jälkeen ja venyttää hommaa?

Nenna, ihana mies sinulla siellä!!! Fiilikset itsellä aivan samat tällä hetkellä, ainut vaan, että poppakonstejakaan ei jaksa enää yrittää. :(

On: lähinnä mä toivoisin sitä vilkkuvaa hymynaamaa, joka kertoo siitä, että estrogeeni nousee ennen ovulaatiota, tosin kyllä se pelkkä hymynaamakin olisi ihana.
Tänään siis taas nega. :(

Muurahainen kp 19/30-35, yk 19
 
Tässä vielä kuva testitikusta, että eipä ne toiveetkaan kovin korkealla ole :(
ImageUploadedByVau Foorumi1437375270.737496.jpg
 
Voi murkku❤ saisi hymynaama tulla jo! Ja kaksi viivaa sitten parinviikon päästä kans❤

Enua unohdin onnitella menkoista! (tuntuupa hassulta tällä puolen onnitella menkoista...) luomukierto käyntiin ja plussaa kohti! :)

Nuuhkulle onnea lähestyvään hääpäivään! :)

Junttura, tsemii labroihin, sit plussailemaan! :)

Titem, voi hitsi kun se hiiva tuli nyt ihan väärään aikaan! :( toivottavasti oli talletteluja tehty jo varastoon :)

Haikaranyyttikö oli muuttamassa, tsemppiä valmisteluihin ja itse muuttoon :)

Myy, aivan (tajusinpa ett onpahan siulla nimimerkissäsikin siihen viittava luku :D ) onneksi siulla on vielä hyvin aikaa raskautua! Toivottavasti tärppi käy syksyllä/talvella helpommin kun on sydänkin fiksattu uutta vastaavaksi ;)
Eikös se apua kohta ole aikakin hollilla?! Tsemppiä leikkaukseen ihanuus❤ niin pian se aika tulikin! :)

Lucky, miulla myös käväsi mielessä tuo Murkun pointti eron lykkäämisestä..?
 
Kiitos ihanat haleista ja tsempeistä... kyllä sitä välillä pysähtyy vain muistaakseen miten hyvin kaikki nyt on ❤

Elän kovasti mukana kokoajan, mutta nyt ei ole energiaa riittänyt oikein osallistumiseen...

❤ Onnea kaikille plussanneille ❤

Myylle tsemppiä leikkaukseen
Murkulle saisi jo tulla se hymynaama; ja plussa! Sinä sen niin ansaitset ❤

Met olemma lomalla anoppilassa Sodankylässä ❤ vielä tämä viikko! Lauantaina kohti kotia ja ihanaan uuteen kotiin ❤ Onneksi ehdittiin muuttaa ja tavarat purkaa ennen reissua. Terassin jos vielä saisi tälle kesälle rakennettua :)

-PikkuMinski kp2/30 yk23-
 
Nenna tsemppihalaukset, onneksi sinulla on ihana mies jolle pystyt puhumaan <3 ja ei tarvitse yhtään pyydellä anteeksi, kaikki kyllä varmasti ymmärtävät tunteet mitä käyt läpi :( niin raskaita Asioita jota ei oikein muu ymmärrä kuin samaa läpikäyvä...

Muurahainen toivoisin niin että se hymynaama sieltä tulisi, olisit kyllä oman pikkuisen jo ansainnut kun olet jo niin kauan odottanut <3
 
Ohhoh mitä juttuja täällä ollut :"( on vahvoja naisia kyllä paljon tässä porukassa <3

Vihdoin mulla meni "hermot" tähän yrittämiseen ja aika extempore varasin ajan gynelle :D
Pääkaupunkiseudulla Aavassa gynekäynti + ultraus 166€. Huh kylläpä kirpas :D

Oli kyllä mukava gyne :)
Johtofollikkeli 22x20mm ja muuten normaaleja pieniä follikkeleja. Ei pco.
Kuulemma hyvältä vaikuttais kaikin puolin ja oli sitä mieltä et munasolu on irtoomassa ihan tässä lähiaikoina!
Seksiä oli la ja su. Nyt tänää ei pysty ku on vieraita :(
Womanlog ennusti sunnuntaille ovista.

Jos tästä kierrosta ei tärppää, ni ens kierrosta alkaen ota Terolutit käyttöön kp 15-24 et saadaan kierrot tasaantumaan :)

Jos ei plussaa kuulu 6kk aikana ni sit mietitään uudelleen lääkäriä :/ ovistestejä kehotti tekemään.

Meritähti kp 22
 
Tervetuloa E-D,
Kauanko sulla kesti saada nega raskaustestissä? Mulla tuli ulos tuossa 12.7., mutta oli jo pari viikkoa ollut kasvamatta ja vuotanut saman ajan. Tekis mieli lähteä ovista etsimään, mutta taitaa olla vielä plussalla täällä. Viime to oli vielä aika selkeät viivat.

Toivottavasti Liisun tila tarttuu meihin kaikkiin yrittäjiin pian!!! Ja pysyvästi, kunnes valmista on tarjolla maailmaan.

Huoh, on tää sellasta, että ei tiiä itkeäkö vai nauraa, kun niin hankalalta ja monimutkaiselta tuntuu tämä yksinkertainen asia.

Olen vähän huono kommentoimaan kunkin tilannetta, mutta tsempit kumminkin ihan jokaiselle. Toivottavasti saadaan asiamme hyvälle tolalle tavalla tai toisella!

Baby dust to all!
 
Voi Murkku sitä sun ovista nyt. Voihan se olla, että tässä kierrosta ei ovista tosiaan tule vaikka muuten ihan toimiikin. Ja ovishan ei noudata oikeastaa mitään kaavaa kummalta puolelta tulee. Mä yleensä ovuloin pelkästään oikealta mutta nyt clomien kanssa toimii myös vasuri. Eli saattaa tulla monta kiertoa peräkkäin vain toiselta puolelta.

Mä nyt olen vaan sitä mieltä, että se sun lääkäri oli ihan pönttö. Jos sä et kerta ovuloisi edes clomien kanssa niin sitten muuta lääkettä peliin. Ja hitoille joku parin kilon pudotus! Nih.

Haikaranyytille pitkää pinnaa terojen kanssa. Toivottavasti kierto tasaantuu.

Enu, onnea menkoista :)

Titem, tuttuja tunteita käyt läpi. Mä en jaksa enään edes yrittää olla iloinen tai esittää kiinnostunutta raskausuutisista :( Vaikka kuinka jokainen olisi ansainnut plussansa niin sen verran itsekäs olen, että olisin jo omasta mielestä sen myös ansainnut eikä meidän onni olisi myöskään keneltäkään pois. Tämän ajan, kun me ollaan yritetty mä olen onnitellut 20 ystävää ja siihen tutut ja puolitutut päälle. Ystävistä kaikki on jo synnyttänytkin. Onnitella voin mutta enempää multa ei voi enään tässä vaiheessa odottaa.

Mutta juu, toivottavasti pääset eroon hiivasta. Siitä mäkin kärsin viime viikolla.

Tervetuloa ed ja kukka! Pitkä ja kivinen on ollut teidänkin tie.

Tällä palstalla on kyllä uskomattoman vahvoja naisia :)

Katjusha, mulla kesti hcg:n lasku kolme viikkoa ja mulla oli viikkoja 8 ja tosi korkea hcg.

Mä odottelen menkkoja. Jos kovin viivästyy niin jää seuraava kierto välistä, koska ollaan mökillä kavereiden kanssa eikä ole omaa rauhaa.
 
Mimmu, kiitos kommentista. Luulen, että mulla on aika alhainen lähtötilanne. Viikko siitä kun kehitys oli pysähtynyt 5+6 oli hcg 6500, ja vain loivassa nousussa. Väestöliitossa arveli, että ei kauan mene, mutta vaikeepa noista on tietää kun se ilmeisesti oli kiinni vielä pari viikkoa tuon mainitun verikokeen jälkeen. .. No, katellaan.. . Enkä mä kyllä tiedä oikein, mistä ajankohdasta lähtisin laskemaankaan, jos sillä nyt on mitään väliäkään. Kunhan nyt vaan laskehtis alas.
 
Viipsukka kyllä siellä jotain kurkkii tossa kuvassa, vahvistumista sille siis! :happy:

Meritähti onnea hyvin menneestä gynekäynnistä ja tietysti ovisplussasta. :)

nennaa toi on hyvä, että pystytte miehesi kanssa puhumaan ja välillä tekee hyvää keskustella asiat halki. :joyful:

Myylle kovasti tsemppiä leikkaukseen. Hienoa, että pääset näin pian sinne. :smug:

kukka tervetuloa :greet025 Teilläkin pitkä yritys takana.. Pikaista plussaa toivon kyllä teille. :happy119

Murkku ehkä sulla sit vaan on ovuloimaton kierto tällä kertaa tai sit se ovis tulee vaan vähän myöhemmin. Oon samaa mieltä Mimmun kanssa, et jotain uutta lääkettä tarttisit kyllä ja se sun lääkäri on kyllä yks uuno suoraan sanottuna.. :confused: Tsemppihalit sulle. :hug013

Mimmu toivottavasti se täti sieltä saapuis sit, eikä jäis jahkailemaan jottei uus kierto sen takia mene puihin. :shy:

Kiitokset kaikille menkkaonnitteluista. :p Harvemmin sitä tulee oltua näin tyytyväinen tädin vierailusta. Täytyy toivoa ettei odotukset tätä kiertoa kohtaan kasva liian, koska sit tää akka tippuu korkealta ja kovaa. :hilarious: Saa nähä mitä tuleman pitää. :rolleyes:

Plussatuulia kaikille! :smiley-bounce016


enu kp4/??
 
Takaisin
Top