Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Lucky sinä ansaitset paljon parempaa<3 sinuna lähtisin menemään, vaikka se kipeää tekee. Jälkeenpäin kyllä varmasti olet kuitenkin tyytyväinen ratkaisuun.

Beisla toivottavasti pääset nopeasti tutkimuksiin! Odottavan aika on tunnetusti pitkä :/

Rosann voimia päätöksen tekoon <3


Totoro onpa kyllä inhottava tilanne, asiakaspalvelun huonoja puolia kun pakko vain kuunnella.. Samassa tilanteessa ollut kun muutama tuttu tullut vahingossa raskaaksi tässä viimeaikoina ja valittanut asiasta.. Tuntuu niin epäreilua

Larissa Toivottavasti saisit nyt ihan kunnon plussat !

Mariska ihailtava asenne sulla, olet vahva nainen <3!

Pikkuminski oletpa joutunut kokemaan kovia :( <3 onneksi nyt olet onnellisessa ja turvallisessa parisuhteessa !
 
Apua mitä täällä on tapahtunut! :O

Päällimmäisenä luckyn tilanne, ihan super hirveeltä kuulostaa kyllä! Ei tollasta pitäisi kenenkään kyllä joutua kohtaamaan. Äkkiä pillit pussiin ja paremmille apajille! Pidä ittestäs ja lapsestas huoli ja ajattele teidän parasta, oli päätös mikä tahansa! Isot tsempit!
Muillakin ollut ihan kauhutarinoita! Vahvoja naisia pakko sanoa. Luojan kiitos oma parisuhde on niin vakaa ja ihana, että rakastaa vaan päivä päivältä enemmän! (Varsinkin kun lopetti pillerit niin mieli muuttui kummasti parempaan kaikessa ja suhdekkin parantu huomattavasti) En iki maailmassa siedä fyysistä väkivaltaa ja ukko lentäis sen siljäntien ulos jos sen tekis.

Sanompa tässä kaikille yhteisesti, että suurimmat pahoittelut negoista ja tädeistä ja isot tsempit jatkoon sekä plussatuulia piinailijoille ;)

Foorumi taustailu on tehnyt mielelle huippuhyvää ja saanut vietellä rauhassa kesäloman vikoja päiviä vaikka onkin ollut kökkö kelejä. Pikkuhiljaa alan palailemaan tännekkin kun oviksen metsästys alkaa :) Nyt menossa siis kp 13/38
 
Jonku päivän käyny vain pikapikaa lukemassa teidän kuulumisia. EI hirveesti jääny mieleen mitä piti kenellekin kommentoida.

Luckylle voimia hankalaan tilanteeseen! :Heartred

Rosann tuntui olevan vakaasti sitä mieltä että otatte ehkäisyn käyttöön. Onneksi sinulla on kaksi ihanaa teiniä ja mukava mies! Minä en pystyisi tuollaiseen päätökseen, hakkaan varmasti päätä seinään vielä nelivitosenakin jollei sitä ennen tärppää :)

Mariska:Heartred

Täällä kp25 ja ehkä dpo6. Huomenna olis ne verikokeet joilla katotaan onko ovis tapahtunut. Ei mitään tietoa olisko voinu tärpätä, peittoja tuli kyllä heiluteltua ahkerasti :) Toivoa on ja usko siihen että joskus...
 
Heippa naiset!

Lucky apua! Komppaan muita.. Ota poikasi ja lähde! Ansaitsen miehen joka osaa kunniottaa ja rakastaa! Ja näitä ihan oikeesti on! :) itselläni ei oo omakohtaista kokemusta mutta eräskin ystäväni sanoi eron olleen yks parhaimmista asioista mitä oli tehnyt vaikka alku olikin vaikeaa. Uskon kuitenkin että olet niin vahva nainen että pystyt siihen kyllä! <3

Muillakin on ollut kammottavia kokemuksia.. Ja mikä tässä on niin kammottavaa on ehkä se että perheväkivalta on niinkin yleistä.. :/

Pikkuminski meinas sydän pysähtyä kun luin sun kirjotusta! Hui! Olet todella vahva nainen! <3 Ja jos joskus haluat kertoa koko tarinan niin ehdottomasti ainakin minä sen haluaisin kuulla.

Larissa häät on viikon päästä.. Iiik. :) en kestä!
Toivon todella että ne luget auttaa sulla nyt ja se tiputtelu ei alkaisikaan vaan johtuisi ihan kiinnittymisestä ;) hui kuinka jännää ;)

On. Mä en ymmärrä miks mun kierrot lyhenee aina kesällä... Talvella ne on vähintään 28-31 ja nyt on ollu kolme vai jopa neljä kuukautta 26 päivää.. Pöh tiedä ny sit mihkä tää kierto menee kun ovis oireita olis jo ja tuon 26 kp mukaan olis ovis vasta joskus ens viikon lopulla.. Mutta ehken ressaa siittä ny :)
 
Lucky: pyydän jo etukäteen anteeksi jos loukkaan sillä mitä kirjoitan seuraavaksi. Älä jää. Tiedän, on talo, on lapsi, on yhteisiä hyviä muistoja, on se haave siitä onnellisesta parisuhteesta... Ei toinen ole vaan "paha" tai huono, on myös se kolikon hyvä puoli. Mikä tekee lähtemisestä vaikeaa. Olin joskus muinoin kolme neljä vuotta suhteessa mieheen joka oli lopulta hyvinkin väkivaltainen. Aina löytyi syy, yleensä minusta. Ei se muuttunut vaikka käytiin muka juttelemassa yhdessä asiantuntijan luona. Mies yritti muka muuttua, ei se muuttunut. Lopulta älysin lähteä.

Ei se vaan, että tulee paha mieli lyönnistä tai henkisestä väkivallasta. Se lopulta kavalasti murentaa itseluottamuksen ja minuuden. Se särkee jotain mitä joutuu vuosia korjaamaan takaisin. Ja teillä on lapsi. Älä anna sen särkeä lapseltakin sitä jotain.

Jos tarvitset juttuseuraa olen täällä, vaikken sinua tunnekaan. Halauksia!
 
Mukavaa sunnuntai-iltaa kaikille! :happy11

Täällä on nyt taas tapahtunut kaikenlaista eikä mitenkään mukavia juttuja ollu luettavana. :confused:

Lucky kuten monet muut on jo ennättänyt kommentoimaan, mut kamalaa mitä olet joutunut kokemaan. :sad001 Päätit sitten tehdä mitä tahansa, niin muista laittaa itsesi ja lapsesi etusijalle. Et todellakaan ansaitse tuollaista kohtelua. :mad:

Minskillä myös ollut hurjia kokemuksia, huh huh. Teki oikein pahaa lukea, mitä kaikkea oletkaan joutunut kokemaan. :wtf: Onneksi nyt olet löytänyt mahtavan puolison ja teillä on lapsikin. Olet vahva nainen! :)

Totoro tervetuloa mukaan joukkoon! :greet025 Niin, ja pikaista plussaa!

Nuuhku onnea jo etukäteen rouviintumisen johdosta! :love017

Larissa hienoa, että luget tuntuu toimivan. Kohtahan myö sit tihrustellaan sun tuplaviiva-tkkuja täällä. :wink

Murkku jospa se ovis on vaan myöhässä, kyllä se sieltä vielä perille löytää ihan varmasti! :happy:

Mariska sullekin piti esittää pahoittelut keskenmenosta. Toivon todella, että saatte apua ja, että seuraava plussa pysyy sitten visusti kiinni ja saatte sen syliin saakka. Ja hyvä, että koira voi paremmin. :joyful:

Juntturalle plussatuulia, toivottavasti verikokeissa näkyy ovis tapahtuneen. :)

Rosann kaikkea hyvää sinulle jatkoon, olisit kyllä niin ansainnut plussan. :shy:

Minnille onnea oviksen metsästykseen, peitot heilumaan vaan! :love022

Beislalle myös tsemppiä oviksen metsästykseen ja kivaa mökkiloman jatkoa. :happy:

Mimmu pahoittelut negasta.. :sad001

Pisama harmi, että loma on loppumaisillaan. Hyvä kuitenkin, että saitte oviksen hyödynnettyä, saadaan siis jännätä suakin alkuviikosta. :nailbiting: Onneksi ei ole tuhrua ollut, silloinhan se plussa tulee, kun sitä vähiten oottaa. :wink Niin ja onnea uudesta karvavauvasta. :happy:

lumihiutale tsemppiä ajatusten kanssa kamppailuun. Kyllä se aurinko sinne risukasaanki paistaa ja usko pois kyllä myö jokainen saadaan ne toivotut plussat ihan varmasti. Välillä vaan tulee noita masisteluhetkiä ja tekis mieli laittaa hanskat tiskiin, mutta silti sitä vaan jaksaa jatkaa ja täällä tää vertaistuki on kyllä korvaamatonta. :happy:

Sannuinen tervetuloa myös sinulle tänne puolelle! :greet025

Muistinkohan nyt kaikki mitä piti kommentoida? Toivottavasti, mutta pahoittelen jos joku unhotui.


ON: Arvatkaa naiset mitä? Vihdoin ja viimein mulla alkoi menkat ihan itsestään!!!! Siis ihan omat LUOMUmenkat. Kuinka onnellinen naisihminen voikaan niistä olla. :excited001:happy093:dance011Edellinen kierto jäi sen vuoksi 19 päivään, mutta olen enemmän kuin tyytyväinen tähän tilanteeseen. Jospa nyt tästä käynnistyisi se oma normaali kierto ja sais noi primolutit unohtaa kokonaan. Mullahan esikoista ennen kävi kanssa siis näin, ettei oma kierto meinannu millään ottaa käynnistyäkseen ja silloin viidennestä kierrosta sitten tärppäs. Toivon todella, että nyt kävisi samalla tavalla. Ehkä nyt vasta mun kroppa on valmis ehkäisyn jäljiltä. Hitaasti mutta varmasti. :happy119 Tähän kiertoon otin avuksi greippimehun ja vehniksen ja toivon löytäväni oviksen niiden avulla. Mulla on niin lottovoittaja-fiilis ettei mitään määrää.. :laughing021


Plussatuulia kaikille! :wav

enu kp3/??
 
Voi järkytys mitä täällä on tapahtunut. Mä ole niin pahoillani ihan kaikkien puolesta - etenkin teidän, jotka olette joutuneet kokemaan parisuhteessanne henkistä/fyysistä väkivaltaa. On helppoa ulkopuolelta huudella, että jätä se - kunpa se kävisikin niin yksinkertaisesti. Mutta Lucky, toivon sinulle voimia ja jaksamista tuon kaiken keskellä. Toivottavasti sinulla on ympärilläsi läheisiä, joille puhua tästä. Että voisit ottaa sen askeleen, että voisit lähteä. Tiedän, että lähteminen ja suhteen lopettaminen ei ole helppoa. Mutta kuten mm. Sannuinen viisaasti kirjoitti: älä jää - kaikesta siitä hyvästä huolimatta. Itsesi ja lapsesi takia. :hug013Kunpa voisin ottaa harteiltasi edes osan tuosta taakasta.


Olen itse tässä taustaillut ja ollut tosi väsynyt. FB on tämän kuukauden aikana täyttynyt ultrakuvista - monella puolitutulla on laskettu aika joulukuussa. Ensimmäistä kertaa tuntuu tosi pahalta. Harmittaa että tunnen näin. En ole tässä kierrossa jaksanut syödä mitään vitamiineja tms. Mies on ollut ihana, tullut lähelle ja paljon olemme jutelleet. Kalenterin mukaan ovulaatio voisi olla tänään ja mullehan iski HIIVATULEHDUS :smiley-angry003Siis mitä hemmettiä?!? Ei ole vuosiin ollut. Eipä tässä sitten mitään. Tsemppaan seuraavaan kiertoon ja annan paikkojen levätä.

Totoro tervetuloa! Ollaan samanikäisiä - me ja meidän miehet :D
 
Enu kiitos lohduttavista sanoista <3 toivottavasti sulla tärppäis jo tästä kierrosta!

Titem itsellä kans tosi moni tuttu raskaana, tarkoituksella ja vahingossa.. Toki sitä on onnellinen kaikkien ystävien puolesta mutta hiljaa itsekseen miettii että miksi kaikilla muilla käy tuuri ja itse vain joutuu odottamaan. Ihanaa että miehesi on tukenasi ja jospa tämä tauko kk tekee hyvää ja ensi kiertoon paremmalla onnella :)
 
Täällä ilmottautuu uus kirjoittaja! Luen aiemmat kommentit paremmalla ajalla niin olen itsekin perillä tän hetkisistä aiheista!

Mutta tässä itsestä taustaa;
-syksyllä tulee 22v täyteen, kihlattu on 20v
-kaksi km takana 12/14 ja 06/15, molemmat 8vk tienoilla.
 
Lucky, itse varmasti tiedät oman parhaasi. Voimia rankkoihin aikoihin! Olet selviytyjä, aivan varmasti!!!

Rankkoja juttuja myös muilla. Valitettavan monet on joutuneet kauheuksia kokemaan, minäkin. Onneksi se on kaukana takana ja nyt kaikki hyvin. Miten yleistä se on!!

Onnea enu!!! Harvemminpa menkoista onnitellaan, mutta nyt senkin edestä!!

Myylle paljon voimia rankkaan leikkaukseen! Täällä kuulumisia odotellaan.

Murkku, sun lääkäriä me ei uskota yhtään missään.

Beislalla aikamoinen matka mökiltä kotiin oviksen takia. Niin hullulta kun se kuulostaa, niin kyllä itsekin ajelisin vaikka useampaan kertaan. :P Mutta hyvä että onnistuu!!

Larissa, ihana ilta teillä! Eikä tuhrua!! Älä anna pirulle valtaa. Perjantaita odotellessa ;)

Nuuhkulle tsempit loppurutistukseen! Viikon päästä oot onnellinen vaimo! <3

Sannuinen, tervetuloa!!

Titem, voihan hiiva!!! Miten just nyt! Ultrakuvat fb:ssä pitäis lailla kieltää.

Pisama, tsemppiä töihin! Lomaltapaluuahdistus on varmaan monelle tuttua tänään! Ihmeitä tapahtuu...

Niin siinä sitten kävi, että viikon oli menkat myöhässä ennen kun testasin. Luomukierto verikokeiden takia, yk 13(9kkm jälkeen). Unohdin ottaa vehniksen melkein joka päivä, vaan gelee "poppaskonstina". Selkeä plussa testiin. En tajua.

Ihmeitä tosiaan tapahtuu
Liisu rv 4+2
 
Lucky, laitan kun ehdin sinulle viestiä ! <3

ON: täällä eletään kp24 eli viimeinen terolut tabletti nyt nassuun vetästy. Nyt alkaa sitten menkkojen odottelu :o vähä jänskättää joteki ku tämmösiä eka kierto syöty ( vaik normi kierto 34) noh nyt odotellaan :)

Tänään kävin kissojen kanssa katsomassa mei asuntoa ja raukat pelkäs ku kaiku ni kovasti. Töitä riittää ja muuttoon viikko :o mutta odotan niiin innoissaa!

Ja terolut jos johoki on vaikuttanu ni suurentanu nännejä ja kyllä on kippeet :D

Teitä täältä sivusta seurailen nämä 3kk

Haikaranyytti
 
titem pöh, voihan hiiva.. :confused: Ja noi ultrakuva facessa.. :mad: Parempaa onnea ensi kiertoon. :happy:

e-d tervetuloa mukaan ja pikaista plussaa! :greet025

liisu ihmeitä tosiaan tapahtuu. Ihanaa! :happy093Paljon tarrasukkia pienelle mukaan. :love7

Haikaranyytti tsemppiä ja pitkää pinnaa muuttoon.. :grin
 
En jäisi jos olisi varaa maksaa lainaa ja asua vuokralla yhtäaikaa. Talo maalattava ensin jotta voi ees yrittää myydä. Tätä on ollut siitä asti ku aloitin odottaa esikoista. Se näköjään tulvahtaa aika ajoin. Ennen ei oo ollu silmä mustana. Hävettää millanen ukko! Kaveri ainoa jolle voin puhua. Oma äiti sitä mieltä että kaikesta selviää puhumalla ja asiat korjaantuu. Eroaminen ei ole ratkaisu. Itse olen ihan erimieltä. Siksi en sille enää puhu.
 
Mimmu, niin mä meinasin, mut nyt alkaa vetää mielen matalaksi, kun ei enää edes ovistestiin saa plussaa... :(
Mut yritän vielä saada. Tässä kierrossa irtoaa ns.terveeltä puolelta, viime kierrossa irtos vialliselta.

Alkaa clomien vaikutus selkeästi häviämään, kun viime kierto venys viidellä päivällä ja eipä hyvältä tässäkään kierrossa näytä...

Pää lyö tyhjää, kiiruisia päiviä ollu tässä. Yrittänyt pitää itsensä kiireisenä, ettei pysähdy ajattelemaan, että pystynkö koskaan miehelleni lasta tekemään... Jotenkin niin voimaton olo asian suhteen... Tää maailma on niin epäreilu paikka, et haistakoon...

Mariska, pikkuminskille halaukset <3

Enu ja muut ihanat, kiitos kun yritätte valaa muhun uskoa vielä... <3

Liisu, ihanaa!!! Onnea!!! Tarrasukkia nyt ihan hitokseen sinne matkaan! <3

Lucky, ootteko kauan jo meinanneet taloa maalata? Ymmärrän kyllä ei oo helppo tilanne lähteä. Voimia! <3
 
Heippa!

Ajattelin tänne tulla kun tuo raskaaksi 2015- ketju ei tunnu omalta.. Osa nimimerkeistä täällä kuulostaa tutulta.. Koitan päästä tänne enemmän kärryille..

Taustaa sen verran että esikoinen on 2010 syntynyt, yritystä oli tuolloin vuosi.. Yksi km on rv 8 vuodelta 2011 ja tähän asti ollaan yritetty eikä plussan plussaa.. Elikkä kakkosen yritystä on takana kohta pian 5 vuotta.. Kävin julkisella puolella; eivät auta ihan heti, painoa pitää tiputtaa n. 10kg, ja tuolloin epäilivät että munasarjat on monirakkulaiset.. Helpostihan nuo kilot ei lähde mutta yritys on kova.. Paino tietysti sahaa, ku oon tämmönen tunnesyöppö Kierrot välillä heittelee, olleet 28-95 nyt viimeisin oli 35 ja tänään ois kp 1 näillä mennään.. Ja ikää mulla ja miehellä 28..

Lucky; sulle paljon tsemppiä!
 
luckylle tsemppiä, täällä pitkälti jo muut sanoneet mitä itsekin asiasta ajatellut:Heartpink
tervetuloa uusille ja onnea liisulle plussasta:hello2
itsellä menossa kp28/28-30 ja dpo 8(9) ajattelin nyt muutaman päivän vielä odotella testin kanssa, eilen tosin puuhailujen jälkeen tuli joksikin aikaa kauhea polte alamahaan mitä ei kyllä ennen ole ollut:confused004 ja no,nippailuja ja jomottelua sillon tällön
 
Uusille tervetuloa! :)

Liisu onnea ja paljon vauvaliimaa että pieni pysyisi matkassa <3!

Kyfille plussaonnea, jospa nyt olis tärpännyt! :)

On nyt olis kp31/29, en jaksa testata kun raskaus ei vissiin voi olla sitte mahdollinen kun se progesteroni arvo niin matala.. Kaippa ne menkat sieltä kohta alkaa..
 
Takaisin
Top