Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Lucky, todella ikävää, että tollasia syytöksiä turhaan joutuu kärsimään. Itse nostaisin kytkintä viimeistään siinä vaiheessa, kun silmä on mustana. Olen itse elänyt 2,5 vuotta väkivaltaisessa parisuhteessa ja siitä ukosta kun eroon pääsin, päätin, ettei kukaan enää koskaan lyö minua, eikä ole lyönyt. Miehiä on vaikka kuinka ja paljon maailmassa, sinua vain yksi! Ole kiltti ja älä anna lapsesi kasvaa perheväkivallan keskellä, se ei myöskään mukavaa ole. :( olet vahva nainen, ja varmasti pärjäät elämässä ilman sitä sohvalla makaavaa miestä, joka ei selkeästi ymmärrä mitä menettää sinussa. Mutta jokainen meistä sen oman päätöksensä tekee, halusin vain kertoa oman tarinani ja että siitä selviää vaikkei sitä itse sillä hetkellä uskokkaan... Voimia sinne! <3 <3
 
Sitten omanapailua vähän, digiovistesti edelleen nega. Womanlogin mukaan ovis olisi huomenna, eipä taida olla. Limat alkaa vaikuttaa hyviltä. Kai se on sitä lääkäriä uskottava, en minä ovuloi... :(
 
Lucky voimia ♡ sun ukkos ei kyllä oo mikään unelmamies.. keskenmenon jälkeenkään ei osaa olla sun tukena vaan turhia syytöksiä alkaa lateleen ja lisäksi mustan silmän.. :(
 
Lucky: Se mitä olen sun juttuja tässä tämän vuoden aikana lukenut niin kuulostaa siltä että tuota miestä et oikein pysty muuttamaan ja sinuna kyllä hankkiutuisin hänestä eroon vaikka varmasti kipeää tekeekin. Sinun ja lapsen takia.

Täällä olen pistämässä pillejä pussiin heti kun tämä kierto on todettu negaksi. Alunperin pistin takarajan yritykselle tähän kohtaan ja nyt tuntuu siltä, että on oikea aika lopettaa. Olen ihan tyytyväinen elämääni kahden teinipojan äitinä. Tulen vielä kuitenkin sanomaan heipat ennenkuin katoan täältä. ( välillä tulen varmaan kurkkimaan teidän testituloksia yms)

Murkku: mullakaan ei ilman clomeja näyttänyt vilkkuvaa hymynaamaa. Ohjeissa lukee kuitenkin että jos saa pysyvän naaman niin silloin on hyvät mahdollisuudet tulla raskaaksi myös.
 
vielä reilut 500 viestiä jäljellä.. En osaa lopettaa foorumin lukemista kuin hyvää kirjaa.. Mä vaan itken ja yritän pyyhkii silmii et näkisin paremmin... Miks ei ne vauvelit tulekaan niinkuin koulussa puhuttiin "ilman ehkäisyä tulet raskaaksi. Piste". Voi mä niin toivon teille ihanat sitä plussaa ja sitä että se pysyy!

Mulla on nyt joku hormonipiikki menossa koska oon ihan hysteerisen tunteellinen..
Eilen luin toiselta foorumilta jutun joka nostatti karvat pystyyn, tää raskautuminen on niin henkilökohtainen ja arka juttu, ainakin mulle, mutta onnistuin pysymään asiallisena itkupotkuraivarin takana.

Omistan kampaamoalan yrityksen ja tiedättehän kampaamotuolit, toiset pitää niitä kuin taksissa olis että ei voi olla "vaikeeta hiljaisuutta" toiset pitää niitä rippituoleina.. No suurinosa asiakkaista on ihania ja rentoja ja juttu luistaa kuin vanhoilla tutuilla, toiset haluaa lukea lehteä ja kommentoi kun kysytään, kummatkin kivoja. Mutta huomenna mulle tulee asiakkaaks yks mimmi joka reilu kuukausi sitten tilitti tulleensa raskaaks pillereistä huolimatta, eikä oikein tiedä kenen se on kun oli vähän firman bileissä ollut höveli. Oma ukko on kotona ja abortit on jo tuttuja.. Mun pitää varmaan vähän rauhottuu etten ajele sitä kaljuks jos se tilittää tehneensä abortin ja nyt taas raskaana....

Pahoittelut purkauksesta, yritän taustailla kunnes ovistesteissä jotakin kommentoitavaa. Pus ihanat, nyt plussaa kehiin ja voimia vaikeisiin elämätilanteisiin <3

Totoro kp3/30(ehkä), yk 6
 
Onpas täällä ollut huonojen fiilisten aamu :sad001

Luckylle
voimia ja iso halaus. Komppaan murkkua hänen sanoissaan.

Lumihiutaleelle myös iso halaus. Tiedän ton fiiliksen ja sen takia itsekin olen välillä pois täältä. Vaikka ihania ihmisiä tämä paikka onkin pullollaan niin etenkin menkkojen tullessa ahdistus iskee päälle ja haluaa kaiken ylimääräisen pois. tsemppiä jatkoon!

Tervetuloa Totoro! Huomasin tuolla toisessa ketjussa sun fiilikset ja siksi kutsuinkin sut tänne. Täällä kaikki osaa olla eri tavalla hienotunteisia kun ollaan tavallaan samassa veneessä. Kukaan meistä ei näytä raskautuvan niin, että näkee miehen kalsarit... Tsemppiä huomisen asiakkaan kanssa!

Murkku, :hug013

Voi Rosann, kaikkea ihanaa sulle jatkoon!
 
Myy, en oo vielä alkanut tikuttaa. Nyt vasta kp9, kp12 oon yleensä aloittanut, eli keskiviikkona. Toivottavasti sun lääkäri antaa syödä macaa, jos se auttais tuomaan halut takas.

Mimmu, pahoittelut. :sad001 Oliko sulla tuo lääkeyhdistelmä ekaa kertaa? Ikävä totuus on että vaikka lääkkeet toimisi juuri niin kuin pitääkin, voi silti tulla huono tuuri alkion kanssa ja se on ehkä ollut elinkelvoton. Käyhän niitä vaikka paikat oliskin kunnossa. Toivon kovasti että jos saat uudestaan saman lääkeyhdistelmän, kävis parempi tuuri.

Totoro, tervetuloa! Säpä olet ahkera kun luet ketjun läpi. :) Tsemppiä oviksen metsästykseen, toivottavasti löytyy! Ja voimia asiakaspalvelun alalla, vaikka useimmat on mukavia niin siellä joutuu välillä kohtaamaan sellasia ihmisiä että huh huh.

lumihiutale voimia. Mulla välillä tulee sama tunne, varsinkin negan/menkkojen aikaan, mutta se menee ohi jossain vaiheessa. Eikä tosiaan ole kiva myöntää itselleen että on jotain vikaa. :hug013

Lucky, kuulostaa kamalalta. :hug013 Vaikka ero voi tuntua luovuttamiselta, jossain vaiheessa on pakko miettiä myös omaa ja lapsen parasta. Oot vahva nainen, ja tiedän että pärjäät yksinkin.

Muurahainen, voi pahuksen ovistesti. :sad001

Rosann, voimia. :hug013 Oon tosi pahoillani jos sun vauvahaaveet ei toteudu enää, mutta jos susta tuntuu että on oikea aika lopettaa, turha sitä pakottaa itseään jatkamaan.

On. Vähän alakuloinen olo edelleen, mutta ei varsinaisesti masentunut. Paljon hauskaakin on ollut mökillä. Epävarmus oviksen tapahtumisesta vähän stressaa, mutta elokuussa aletaan tutkia asiaa todennäköisesti. Kp9/28-32 (toivottavasti)
 
Voi Lucky, ihan kauhea tilanne :( Mä olen muiden kanssa samaa mieltä, sun ei missään nimessä pidä jäädä katselemaan tommoista käytöstä vaan ehdottomasti ajateltava lapsen ja sun parasta.

Murkku, jos sä vaan jatkaisit vielä testaamista? Mä oikeasti uskon, että sä ovuloit, kun olet saanut niin hienot plussat jo useammin teateihin. Voihan se toki olla, että nyt sattuisi ovuloimaton kierto mutta kokeile niitä testejä vielä muutama päivä.

Tervetuloa Totoro. Täältä tosiaan varmasti löytyy samassa veneessä olevia naisia, jotka ymmärtää missä mennään eikä möläyttele sammakoista.

Beisla, tää oli jo kolmas clomikierto, joten siksi tää tuntuu ihan erityispaskalle. Mutta eihän ne lääkkeetkään kaikilla auta :(
 
Beisla, koita ottaa rennosti äläkä turhaan stressaa. Teillä on kuitenkin tutkimukset ja tarvittaessa apuja tiedossa. Ja jos et aina ovuloi niin siihenkin on apuja, jotka onneksi useimmille auttaa. Uskon, että onnistutte lopulta :)

Totoro, kiitos! :greet015 itse olet aivan yhtä ihana :Heartpink Itse olen juuri siksi siirtynyt takavasemmalle tuolta toisesta ketjusta, kun välillä nousee niin karvat pystyyn joidenkin ajattelemattomat kommentit. Toivottavasti itse en ole laukonut mitään vastaavaa silloin kun meillä alkoi tjottailu/yritys...


NAPAA: Täällä vietän ansaittua vapaapäivää, sitten taas 4 pv sorvin ääressä. Tänään käyn salilla ja teen mulle ja miehelle sushia. NAM! :hungry: Ei näy tuhrua :wink Eilen oli illalla nukkumaan mennessä jotain kovaa ajoittaista tuikkimista/vihlontaa alavatsassa, mutta pistän sen lugen tai loppukierron piikkiin. Onhan näitä tuntemuksia ennenkin ollut ja negaa vaan tullut :grin

Larissa kp 26/27-30, dpo 8, yk 13
 
Muokattu viimeksi:
Mimmu, saitteko esikoisen muuten ihan luomuna vai oliko apuja? Kakkosen yrittämiseen verrattuna hän on saanut alkunsa aika nopeasti, kun "jo" yk 9! Mie niin toivoisin jo sitä pysyvää plussaa sinne(kin)! :hug013
 
Loma tekee täällä loppuaan, huomenna olis töihin paluu. Ei kyllä yhtään huvittais. Onneks on vielä viikko jäljellä myöhemmin syksyllä. Oon silloin tällöin käynyt lukemassa teidän juttuja pysyäkseni kärryillä. Ja ei voi muuta kuin sanoa että Mariskan ja Luckyn tapahtumat sai sydämen murtumaan. Ei löydy sanoja miten pahoillani olen! Katjushalle myös isot tsempit, teidän kohdalla ajatus kaikelle on tarkoituksensa ei kyllä voi pitää paikkaansa. Niin epäreilulta tuntuu ja omat yrityskerrat tuntuu niin vähäisiltä vaikka niitäkin jo reippaasti yli 20. Vahvoja naisia ootte kaikki, niinkuin varmasti kaikkista meistä tulee joka kerta hieman vahvempia.

Myylle tsempit leikkaukseen, onneksi sait leikkausajan näin nopeasti. :Heartbigred

Aika hyvin loman ajan olen pystynyt olemaan ajattelematta kiertoa. Ovis oli kun oltiin reisussa, oireista ei voinut erehtyä. Pari kertaa ehdittiin siinä talletella, joten kaikki on mahdollista, mutta en silti usko ihmeeseen. Tänään on dpo 13 eikä tuhru ole vielä alkanut. Menkkajuilintaa on ollut jo viikon, muniksissa ei ole tuntunut mitään ainoastaan alamahassa ja kohdussa. Tiedä sitten onko se hyvä asia. o_O

Päätettiin myös ottaa uusi koira. Meille tulee muutaman viikon päästä pieni kääpiöpinseri tyttö. :Heartred:Heartred Saapahan vähän muutakin ajateltavaa. :)

Kp 24/25-27 dpo 13
 
Tervetuloa Totoro ! :greet025

Beisla, älä ressaa siellä :) toivon todella että ovis osuu tällä kertaa kohdilleen ! Koitahan nauttia mökkeilystä täysin rinnoin <3

Murkku :hug013 toivottavasti siellä vielä tikku hymyilee maireasti !!

Larissan tuhruttomuudelle iso peukku !! :) plussaa toivon sinne kovasti !!

Mimmu ja Rosann lämpimät halaukset tännekkin puolelle :hug013

Lucky nyt täytyy kyllä kompata muita ja kehotan miettimään tulevaa :hug013 ei tuollainen ole oikein ! Itse olen myös elänyt väkivaltaisen miehen kanssa ja luojan kiitos silloiset ystäväni auttoivat minut pois sieltä. Suunnattomat tsemppi halit sinne <3 pidähän huolta itsestäsi ja lapsosesta <3

Täällä vuoto alkaa olla lopuillaan, hoitui kivuttomasti ja nooeasti tämä ikävä asia. Keskiviikkona varmistellaan että kohtu on tyhjentynyt. Vieläkään ei siis ollut meidän vuoro, mutta me jaksamme odottaa :) periksi ei anneta, koska ei voi voittaa jos ei pelaa ja palkinto on varmasti sen arvoinen <3 aika menee onneksi lasten ja tuon hauva potilaan hoidossa, niin ei ole aikaa masistella :) koira voi muuten jo hyvin !
Nyt vaan positiivisuuden voimin eteenpäin !!

Suunnattomat plussatuulet, ovis onnet ja auringon paisteet teille kaikille ihanille !!
 
Pisama, ootko milloin aatellut testailla? Tolla dpo:lla voisi jo hyvinkin näkyä jotain :wink Iso peukku tuhruttomuudelle! Musta noi menkkajuilinnat ja muut tuntemukset kuulostaa rohkaisevilta. Olisiko kiinnittymistä jopa... :wink Ja ihanaa, kun saatte karvaista perheenlisäystä :grin

Mariska, olet kyllä niin uskomattoman vahva ja positiivinen nainen vaikeuksista huolimatta! Upeaa! :happy: Onneksi kaikki sujui tällä kertaa suht kivuttomasti ja nopeasti. Toivottavasti ke selviää, että kaikki on tullut pois, jotta pääsette uuteen alkuun ja ehkä paremmin apukeinoin..? :hug013
 
Muokattu viimeksi:
Larissa, joo esikoinen tuli luomuna. Oltiin just päätetty mennä tutkimuksiin ja siitä sitten tärppäsi. Toinen raskaus alkoi myös yk 9.

Mä olen toivonut toista lasta oikeastaan jopa enemmän kuin ekaa mutta mulla on jo jonkin aikaa ollut olo, että me jäädään kolmihenkiseksi perheeksi.
 
Lucky, voimia sinulle! Ei kenelläkään ole oikeutta lyödä, ei koskaan. Mä itse elin suhteessa, jossa oli henkistä väkivaltaa, joka muuttui pikkuhiljaa fyysiseksi. Onneksi tajusin, että lapset ei voi hyvin ja mua oottaa joku parempi ihminen tuolla. Olin siis tavannut nykyisen miehen, mutta kaverina vaan oltiin. Enpä oo ennen miehen kanssa puhunut kaheksan tuntia putkeen. :D Eron jälkeen lapset muuttui parempaan suuntaan.. Ja sillä tiellä ollaan edelleen...
 
Voi Lucky ❤
Kerroin joskus oman tarinani...
4 vuotta henkistä väkivaltaa, pettämistä, loukkaamista ja syyttämistä... selvisin; vain aloittaaksesi 3 vuotisen helvetin narsistin kanssa. Suhde sisälsi pelkkää paskaa! Väkivaltaa, läheisten uhkailua, pelottelua. Kaikkea mitä pahaa voi toiselle tehdä! Kaikki kärjistyi kun jouduin pyörätuoliin viimeisen "käsittelyn" jälkeen... pelkissä pikkuhousuissa ja t - paidassa 28 asteen pakkasessa muutama tunti keskellä metsää... Nousin ja selvisin! Harteilla taakkaa 100000€ velkoja... MÄ ELÄN!
Vielä kerran... 2 vuotta uskottomuutta, väkivaltaa jne...

Jos ei tämä riitä... Selässä on niin monta veistä "ystäviltä", että tuskin tilaa enää on...

Silti mä jatkan; vaikka vittuillakseen ;) . Periksi ei anneta ennen kuin sydänkäyrä on suora!

Mä olen silti tässä! ONNELLISESTI naimisissa ja mulla on maailman paras, huomaavaisin, ihanin ja rakastavaisin mies; mun paras ystävä, mun sielunkumppani! Ja meitä on siunattu täydellisellä pienellä pojalla ❤

Kaikesta selviää kun vain jaksaa. Ajattele lastasi; sinä olet hänen koko elämä ❤



ON; tänään menkat TAAS alkoi... luovuttaminen kävi mielessä... Ehkä mä olen jo saanut kaiken ja meidän perhe jää 3 henkiseksi...


-PikkuMinski kp1/30 yk23-
 
Pahoittelut menkoista PikkuMinski :sad001 :hug013Hurja tarina sullakin, oot kyllä todellinen selviytyjä!

Mulla on kans takana eksä, jonka kanssa oltiin yhdessä melkein 7 vuotta. Hän petti ja meni yöelämässä miten huvitti, haukkui ja yritti alistaa mua. Musta ei kuulemma ollut mihinkään ja ikinä en tulisi töitä saamaan yms. Fyysistä väkivaltaa ei ollut, mutta henkistä sitäkin enemmän. Onneksi lopulta sain etäisyyttä (lähdin muualle opiskelemaani ja siitähän mies suuttu) ja lopulta sain selkeyden asioihin. Pistin siis hommalle pisteen ja se oli mun elämän paras ratkaisu! :wink Nykyinen mies on unelma! Kiltti, luotettava, hauska, seksikäs ja täysijärkinen NORMAALI ihminen. Eksä oli jonkin sortin narsisti ja sen koko lähi suku oli sekopäinen...

Kyllä tämä mun kroppa jaksaa pitää mut varpaillaan ja jännityksessä. Salille lähtiessä tuli pyyhkiessä vaalean beigeä valkovuotoa (vaalean meikkivoiteen väristä) ja heti aattelin, että jaa tässäkö se tuhru taas alkaa. No nyt se loppui kuitenkin, ainakin tältä erää. Lievät menkkamaiset kivut tulee ja menee. Yhdellä olkapäällä istuu piru, joka on varma että vuoto jatkuu ja voimistuu tutuksi tiputteluksi. Toisella olkapäällä kuiskii enkeli, että se on lugen (ärsyttää kohdunsuuta), kuivan alakerran tai kiinnittymisen aiheuttamaa. Nähtäväksi jää kumpi on oikeassa :grin

:smiley-angelic008

Larissa kp 26/27-30, dpo 8
 
Muokattu viimeksi:
Kyllä sulla Minski aikamoinen historia. Miten voikin yhdelle ihmiselle osua noin paljon p..kaa.
Olen kanssa seurustellut todella mustasukkaisen miehen kanssa. Väkivalta oli henkistä. Suhde päättyi hieman ikävästi, mutta en ole päivääkään sitä katunut.
Tähän ikään mennessä sitä on ehtinyt sattua ja tapahtua vaikka mitä. Mutta kaikkien negatiivisten asioiden jälkeen osaa kyllä arvostaa niitä positiivisia vielä enemmän.

Larissa, testaan aikaisintaan joko ti tai ke, jos menkat ei siihen mennessä ole alkanut. Kaapissa taitaa olla vaan sellanen surkee one step testi.
 
Pisama, mulla on kans läjä niitä kökköjä One Steppejä, mutta sillä 25 mlU/ml vahvuudella eikä niitä herkkiä. Sellaisen ajattelin itse tuhlata viimeistään perjantaina, jotta tiedän että miten menettelen lugen kanssa. Viime kierrossa sain sellaiseen sen roskishaamun/viivanpaikan. Plussatuulia sinne! Sulla on rautaiset hermot testaamisen kanssa!
 
Takaisin
Top