Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Pikainen omanapailu.

Tänään testasin sillä cb kaksoishormooni testillä. Nega tuli taas, mun laskujen mukaan pitäisi hymynaaman jo hyppiä, eli vaikuttaisi siltä, että estrogeeni ei mulla toimi... :(

Muurahainen kp 17/30-35, yk19

Muoks. Minni jos ei muihin tehtäviin voi siirtää niin sitten jää saikulle.
 
Minni2 tosiaan esimiehen puheille ja jos sulle ei pystytä järjestää turvallista työympäristöö niin sun on mahollista jäädä erityisäitiys avustukselle. Itselläni myös työ jossa käsitellään vaarallisia liottimia yms mut mun työnantaja keksi mulle töitä. Olin mapituksessa eli en ollenkaan oman alan töissä, mut eipä tarvinnu jäädä ennen aikojaan töistä pois. :)
 
Kiitos tiedosta :) apua pää kyllä sekoisi jos joutuisin jäämään töistä heti alkuunsa pois ja kökkiä kotona 9kk :D teen töitä mm. autistejen ja vammasten parissa niin siinä on omat riskinsä.
 
Larissa noi housut on niin ihanat <3 nyt vaan odotellaan pikkupoitsua niitä käyttämään :) saa kyllä vielä rauhassa kasvaa ja äiti saa nauttia liikkeistä!

Tsemppiä teille jokaiselle ihanalle tänne ryhmään! Lueskelen teidän juttuja usein. Kommentointi tosin jää useesti kun yleensä iltaisin lueskelen ja sitten uni painaa päälle.
 
Minni, mä jos raskaaksi tuun, niin siirryn keittiöhommista toimistoon. Mulla on myooma kohdussa, just sektioarven päällä, niin tuleva raskaus on riskiraskaus kohdun repeytymisvaaran vuoksi.
 
Maggie kyseli oviskivuista. Musta tuntuu että mullla on nippailuja molemmin puolin, enkä yleensä osaa sanoa kummalta puolelta ovuloin. Viimeksi tosin taisin tuntea munasolun irtoamisen, mutta se on harvinaista mulle.

Mariskalle vielä voimia, ihan liikaa joudutte kestämään. :hug013

Nyytti, tsemppiä neuvolaan, ja toivottavasti sun äiti tajuais pyytää anteeksi.

Mymmelisti, hyvä että viimein pääset verikokeeseen! :)

Liisu, onnea jo pidentyneestä lutiksesta! :) Kumpa se lupais hyvää.

Larissa, mahtavaa että luget toimii noin hyvin sulla, nyt sais kyllä plussa tulla. :)

mh, hyvä että sun vatsa kestää macaa niin hyvin, toivottavasti niistä olis nyt apua.

Silv, kiva kun käyt moikkaamassa. Kyllä teilläkin oli niin pitkä taival takana.

Hileinen, pahoittelut huonoista labratuloksista. :sad001 Kumpa nyt simpat olis kunnossa, niin vois vielä yrittää lääkkeillä eikä mennä heti insseihin.

Myy, kovasti tsemppiä leikkaukseen! Sä oot täällä niin ihana tsemppari, toivon että pääset pian takas. :hug013

nennaa, sullahan on pian aika, tsemppiä oviksen metsästykseen! :)

Katjuska, toivottavasti pian näyttäis testi taas negaa.

lumihiutale, pahoittelut progesteronituloksesta. :sad001

Sabetti, voimia odotteluun, ei oo kiva kun vielä kaiken päälle muiden lomien takia pitää odottaa lisää.

Pauliina, jos haluat helposti löytää viimeisen viestisi, siihen on kikka: klikkaa/vie hiiri sivun oikeassa ylälaidassa nimimerkkisi päälle, ja klikkaa "Profiilisivusi". Sieltä ota välilehti "Viestit foorumilla". Viimeisin viesti näkyy ylimpänä, ja otsikkoa klikkaamalla pääsee suoraan viestiin. Toimii myös muiden kohdalla, jos yrittää löytää tietyn viestin jonka kirjoittajan muistaa.

Viipsukka, testionnea! :)

Rosann, ootte siis yksityisellä? Tosi outoa että lääkäri ei antanut kontrolliultraa. Mulle kun suunnitelmassa oli vielä inssit (yksityisellä)klinikalla, lääkäri sanoi että antaa lääkkeet tueksi, eikä missään nimessä ilman kontrolliultraa söisi edes itse niitä.

Minni, toivottavasti sulla on ymmärtäväinen esimies.

Muurahainen, pahoittelut jos estrogeeni ei nouse. :sad001
 
Lumihiutale, pahoittelut labratuloksesta ❤️ :hug013

Nennaa, sun aikahan on jo ihan kohta! Whiiii! :blob1

Katjusha, toivottavasti näyttää pian negaa (tuntuupa oudolta tuntea ja sanoa noin...). ❤️

Sabetti, pahoittelut tädistä! ❤️

Kädet kyynärpäitä myöten ristissä, että Kyfillä ja Viipsukalla olisi kiinnittäminen siellä menossa!:smiley-angelic001

Rosann, ei mullakaan ollut kontrolliultria (julkisella)....

Pauliinalle ja Meritähdelle kovasti tärppionnea! ❤️

Larissa, ihanat pöksyt! (Tähän kuuluu semmonen sytänsilmäinen hymiö) Vitsit! Kumpa se tuhru jäis nyt pysyvästi pois! :nailbiting:

Muurahainen, en oikein tiedä noista kaksoishormoonitesteistä mitään, mutta toivottavasti hymyilee vielä ja pian! ❤️

Beisla, ootko aloittanut oviksen tikuttamista? Niin toivon, että nyt tulee oikeaan aikaan! ❤️

Kiitos ihanat! :') ❤️ Te vaan ootte tulleet niin tärkeiksi mulle ❤️ Juu, tuun sitten huhuileen, kun vointi sallii ja miten nettiä saakaan käyttää siellä sydänosastolla, kun on niit laitteita ympärillä.

Mistä omakannasta muuten löytyy labravastaukset? Koitin viikko sitten etsiä, mut tuloksetta... :bag:

Vitsit, pakko kysyä lääkäriltä saanko alkaa syömään macaa. Mun on km:n ja tän sairauden myötä vallan halut kadonneet kokonaan...:sorry:
 
Mä huutelen vaan omat navat ja kerron, että ekasta tuhruttomasta kierrosta tyyliin ikinä huolimatta testi näytti aamulla negaa :(

Ja toivottelen samalla kaikille hurjasti tärppionnea!
 
Höh negalle mimmu :sad001 Oliko ihan luomuna tuhruton kierto vai lääkkeiden avulla? Jospa jatkossakin pysyisi tuhrut pois ja se plussa viimein tulisi! Ja jos ei menkat vielä ole alkaneet niin onhan sulla tähänkin kiertoon vielä toivoa?

Murkulle pahoittelut siitä, että ei estrogeenitasot nouse :sad001 Ootko ajatellut jossain vaiheessa jatkaa hoitoja esim. yksityisellä, jos kunnallisella eivät suostu niitä painon takia jatkamaan? Iso halaus sinne! :Heartred

Myy kannattaahan tosta macasta kysyä! Omakannasta löytyy labratulokset jostain terveystietojen/käyntien kohdalta, jos niitä on sinne päivitetty. Riippuu vähän näemmä lääkäristä, että tuleeko niitä sinne ollenkaan vaikka kaikille olisikin luvan antanut. Mulla sinne ilmestyi tk:n määräämät labrat, mutta ei noita naistenpolin määräämia labroja ollenkaan (joiden tulokset sain puhelimitse) o_O

Beisla, vietähän ihanaa aikaa mökillä ja tärppionnea inssiin!
 
Mimmulle pahoittelut negasta :( saisi kyllä plussaksi muuttua! Tsemppiä❤

Larissa, iiiik toivottavasti tuhru pysyy poissa! Ja saisipa se plussa sinnekin tulla ;)
Ja ne pöksyt, niiiin ihanat (se sydänsilmänen hymiö x2) :D :) voiku iteki osaisin! Joskus yläasteella ompelin (pakko oli pienelle lapselle/vauvalle jotain tehdä) sellasen oranssiraidallisen potkarin, joka oli oikeastaan aika söpö ja yllättävän onnistunu. Pitää varmaan (jos joskus plussa saataisiin) hakea äiteltä ompelukone ja kokeilla väsätä jotain :)

Myy, oot kyllä niin mielettömän vahva ja ihana nainen! Aina jaksat tsempata muita vaikka oma tilanteesi raskas onkin, kiitos❤
Oot varmasti raskaaksi2015 -ketjussa kertonutkin, mutta minkä ikänen oot? Ei tietenkään tartte kertoa jos et halua! Mietin vaan tuon sydänsairauden takia, et muistaakseni mikään vanha ole.. Todella hyvä kun löytyi ja se päästään hoitamaan ja kohta pääsette taas yrittämään❤ tsemppiä paljon!❤

On, täällä limat alkavat ilmottelemaan lähestyvästä oviksen ajankohdasta :)
 
Larissa, mulla oli clomikierto ja luget päälle. Plussaksi se ei kyllä enään muutu, koska tänään on dpo 14 ja mä olen ollut jo 3 kertaa raskaana, joten tiedän miten hormoonit mulla nousee.

Myylle ihan hillittömästi tsemppiä leikkaukseen <3
 
Heip ihanaiset! Varovasti esittäydyn, koska olen salaa lukenut palstaa kaikkien "tuttujen" siirryttyä tälle puolelle raskaaksi 2015 foorumista. Olen siis seurannut keskustelua liittymättä jo piiiitkään :)
Että ette ihmettele kun tykkäilen viestejä :)

Itse 28v, mies 38v, yritystä helmikuusta 2015 lähtien. Yrityskierto 6 alkoi eilen ja nyt kp2 tippa linssissä.
Parin viikon päästä puoli vuotta täynnä.

Viime kierto oli todella outo, satamiljoonaa oiretta jotka nostivat odotukset korkealle. Käteen jäi pettymys (taas) ja viivanpaikka. Mutta pääsimpäs testaamaan :)

Testivimma on suuri ja kohta elämäni ensimmäiset ovistestit kehiin.
Kierrot heitelleet 17-35, viimeisin 30, oviksesta ei havaintoa. Yksityisellä keväällä ultrassa kaikki ok. Arvauskeskuksesta kierto-ongelmaan ehdotettiin hormonikierukkaa tai ehkäisypillereitä :)

No niin.. Jatkakaa :)
minä palaan takaisin tuonne kesäkuun lopun teksteihin :) 934 viestiä tähän hetkeen jäljellä :)

Totoro kp2/30(17-35) yk6
 
Tervehdys Totoro ja tervetuloa,
Olen itsekin melko tuote tapaus. Kun kesäkuussa tulin mukaan, olin raskaana. Ilo loppui lyhyeen ja nyt olen mukana jälleen ovistikkujengissä.

Toivottavasti saadaan ryhmän tuella pysyvät plussat niille, jota ei vielä ole :)

Baby dust to all - myötätuulessa plussaa päin!

Olisko mulla menossa yk 118 tai jotain ... Unbelievable.
 
Mimmulle negapahoittelut :(

Larissa, ei ole suunnitelmissa lähteä yksityiselle, sama lääkäri siellä vastassa. :(

Kaksoishormoonitestissä näkyy sekä Lh huippu (niinkuin normi ovistestissäkin), mutta myös raskauteen tarvittava estrogeenin nousu. Testin hymynaama alkaa Vilkkumaan n. 4 päivää ennen ovulaatiota ja sitten päivää ennen hymynaama pysyy näytössä. No toistaiseksi mulla on vaan negaa näyttänyt.
 
Anteeks kaikki, koitan aina vähän väliä tulla Mukaan foorumille mutta silti se jotenkin lisää pahaa oloa vaikka sitten piristää joidenkin tsempit :( en tiedä onko muilla samoja fiiliksiä.. Oon nyt siinä Vaiheessa että en haluaisi myöntää että "on jotain vikaa"..

Mutta Kaikesta huolimatta toivon niin Paljon teille että tärppäisi, olette Sen Joka ikinen ansainneet <3 moni niin raskaita Asioita kokeneet että toivoisi Vaan että Saisitte oman pienokaisen. Täytyy vain uskoa että se aurinko joskus Paistaa risukasaankin..
 
Mulla siis mulla...tai ku meitä ei toivon mukaan enää ole kohta ni loppu yritys tähän. Tulin syytetyksi kaverin ukon panemisesta josta syytöksestä menin niin pois tolaltaan että en osannut kuin yrittää huitoa ukkoa jotta lopettaisi moiset puheet jotka ei pidä paikkaansa todellakaan eikä mitään syytä mua sellaisesta syyttää. Tulos on sitten tässä. Pään särky on kova enkä oo tuntiakaan nukkunut. Poikaki heräs ku itkin...joten junioria täällä katotaan... ku tuo paska kuorsaa tuolla tyytyväisenä. Mietin vain että mitä tässä pitää vielä kestää...syytöntäkin näin rangaistaan. Kuvassa siis silmä luominen mustana... tosi huono kuva sama vaikka poistaa koko naama tuosta
 

Liitteet

  • 1437278045018.jpg
    1437278045018.jpg
    19.5 KB · Katsottu: 188
Muokattu viimeksi:
Lumihiutale,
Ikävä kuulla, että on raskas mieli. Ymmärrän kyllä hyvin. Tämä asiasta puhuminen on kyllä vähän kakspiippuinen juttu. Tajuan itsekin, että vähän liikaa tulee kelattua tätä - vaikka elämässä olis muutakin - siis sellaista enemmän tyytyväisyyttä lisäävää elementtiä. Ei muista niitä hyviä asioita kun päällimmäisenä tuntuu nyt tämä lapsiasia nyt olevan.

Lucky, voi hitsi, kun tuskaisen riidan pukkas päälle. Ei oo kiva. Joskus ihan joku muu huoli purkautuu ihmisestä ulos johonkin toiseen aihealueeseen liimautuneena ja irrationaalisena purkauksena. Itse epäilen ensin tällaista, jos tulee eteen joku tämmöinen käsittämätön juttu. Tsemppiä.

Hei aurinkoista päivää, niin kauan ku sitä paistetta nyt kestää ...
 
Takaisin
Top