Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Varmaan lisää tätä kuulumattomuuden tunnetta seki, että nyt tuntuu enemmän pyörineen jutut lääkkeiden ym. ympärillä ja kun niitä ite ei käytä niin osaa sanoa eikä tiedä niistä mitään. Toki beislalla oli hyvä pointti tuohon, että vaikka niitä ei ite vielä käytäkään niin tietää sitten etukäteen jos/kun niitä ite joutuu ottamaan. Ja kesästä varmaan johtuen niin ihmiset käy vaan vastaileen jos jotain kysytään ja pikaset napailut, mutta se kaikki ns. ylimääränen jääny pois.

Mutta taustalla ollaan ainaki ja lisää plussia ootellessa :)
 
Ja ennenkö kukaan käsittää mitään väärin niin tottakai pidempään yrittäneillä hoidot ja lääkkeet todennäkösimmin kuuluu yritykseen, ei sillä, hyvä että niistäki puhutaan, mutta itestä nyt vaan tuntunu siltä, että puheet on niin hyvin nyt keskittyny niihin ettei oo oikein ollu mitään sanottavaa, niin kylmästi vaan menny napailuksi tää touhu.

Joko nyytti muuten sai paremman vastaanoton uutisille?
 
Mymmelisti, toivotaan täydellistä ajoitusta tädiltä <3 Ei oo sullakaan helppo taival ollu. Tsemppiä! (Siis tietty tädin sijaan toivon plussaa!)

Kysymys teille, jotka ootte oviskipuja tuntenu: Onko se aina vaan toispuoleista eli tuntuu sillä puolella, josta munasolu irtoaa? Kun mulla tänään kp 16 ja oli semmosta keskialavatsan kourasuja... Ja ehkä vähän nännit kipeenä. Ja niin ku aikasemmin kerroin ni ollu muutamassa edellisessä kierrossa 2 vk rinnat kipeet ennen menkkoja.

Ja toinen kysymys: Onko teillä jotain erityisiä liukkareita, jos siis käytätte? Kun oon kuullu et normi liukkari saattaa vahingoittaa simppoja. Tuskin se kaikkia tuhoaa mut kai sillä jotain vaikutusta on. Mietin vaan et menikö hukkaan toissapäivän talletukset ku tuli käytettyä. Kaikkea sitä joutuukin ajattelemaan! Yritä nyt sit tässä olla stressaamatta.

Maggie kp 16/28-82? Käytössä foolihapot, gelee royalet sekä primolut-kuuri kiertoa tasaamaan
 
Muokattu viimeksi:
Mulla selvästi ovulaatioon viittavat kivut oli siinä kierrossa ko oviksen tikutin. Plussasta seuraavana päivänä tuntu toispuoleisesti niin järkky vihlasu, että meinas polvilleen tiputtaa, muuten ei mitään. Muissa kierroissa on sitte ollu menkka tyyppistä jomottelua väliin toispuoleisesti väliin keskellä, mutta toki ko sillon ei oo ovista tikuttanu niin varmaksi voi sanoa, että ois siitä johtuvaa ollu. Liukkareita ei tuu käytettyä niin niihin osaa sanoa mitään.

Nenä kiinni ikkunassa täällä oottelen postimiestä, josko se tois net maca pillerit :D Maanantaina kuiten tuli jo viestiä, että on lähetetty.

(Muoks. Ne tuli!!! Heti alotettu ja toivottavasti on hyötyä)
 
Muokattu viimeksi:
Sori napailu :( vituttaa !!
Kävimme patikoimassa miehen kanssa 10km ja tämän jälkeen huomasin siteessä vaaleanpunaista :( näinköhän tämä päätyy km , neljäs olisi menetys vuoden sisään.
Itkettää ja ketuttaa :(
 
minulla on melko kokonaistavaltasta ollu tuo oviskipuilu, mikä on aina jostain syystä päivänä kun saan o-plussan. oonkin miettinyt että mikähän siinä sit koskee kun menkat ei kuitenkaan ole ollut mitenkään erityisen kipeät:think005 mariskalle ja luckylle tsemppiä :Heartred
kp23/28-30 dpo3 nyt kyllä toivosin että venyis vähän tää kierto kun jää nyt muuten tosi lyhkäseks tuo lutis vaihe..:sorry: jospa tuo vehnis ja greippimehu hiukan auttas
 
Mariska86, voi että - mikähän siihen nyt iski... :/. pienokainen heti lähdöissä äitille ja isille huolta aiheuttaa. Toivotaan, että se oli sitten sen tiputtelun kans siinä, eikä muuta näy.

Mh: ostin viime viikolla viherjuomajauhetta, maca-jauhetta, goji-marjoja, E-EPAa sekä äitini vielä tuputti mukaan vehnänalkioöljykapseleita. Jos ei näillä kiertoaan saa mullin mallin, niin ei sitten millään.. Vaikka olenkin viime vuodet uskonut lääketieteen ihmeisiin, aiomme vetää jonkin aikaa nyt luomuna :)

Maggie, me ollaan perinteisesti vedetty KY:llä, mutta kuulema on siemenille pahinta myrkkyä. Keväällä kun oli joku välikierto, hoidettiin vauvaöljyllä. Toki se ei juurikaan kosteutta lisää, mutta jollain lailla jeesaa. Tilasin tänään Preseediä, jospa sen saisimme ensi viikosta alkaen käyttöön. Pitäisi olla hyvä liukkari lapsentekohommiin.

Myötätuulessa plussaa kohti .... Baby dust to all!
 
Mh- : no välillä on va "kausia" millo puhutaa poppainkonsteista, millon lääkkeistä ym ym :D ei aina voi osuu yks yhtee keskustelut :) itse reilu 2 vuotta lapsettomana ja silti on aiheita mistä ei o juuri mtn sanottavaa :) mutta jokainen tietty tietää ite millanen ryhmä on paras itselle :)

Haikaranyytti
 
Rosann: olisin saanut ajan pikana tai siis ylimääräisenä jo aikaisemmin mutta ajattelin että kun on loppu kierto menossa ni lääkäri vois kattoa mun limakalvon paksuuden jos siinä on jotai häikkää... ja muutenki...ku en mä tässä kierrossa letrotja voi aloittaa

Mariska86 : mikä meitä vaivaa että vuoto alkaa ku yrittää elää terveellisesti ja liikkua. :( toivotaan että sulla nyt kestäis kyydissä vuodoista huolimatta. Mulle neuvola täti sano ettei tässä vaiheessa oo mitään hyötyä laittaa vuode lepoon...tulis pois jossai vaiheessa pois kuitenki eikä siitä olis hyötyä kuitenkaan.
 
Hei naiset :) puhuin aijemmin kirjasta - Ihmeet tapahtuvat muille ( lapsettomuus ) joku, en muista enää anteeks :( oliki lukenu tän. Nyt on pistetty tilaukseen <3 en itse lue juuri kirjoja mutta kirja kuulostaa "hyvältä" joten toivon että saan jotain irti kirjasta ja jaksan itse tätä kivistä matkaa :)

Samalla tilasin myös nämä
Kukaan lukenut näitä kirjoja?

* vauvaa vailla
* hedelmällinen rakkaus-toiveena lapsi
* Ei kenenkään äiti

Ehdottakaa myös muita aiheesee liittyviä kirjoja jos teillä kokemuksia? :)

Nyt on ainakin lukemista kerrakseen ku oon ni hidas lukemaan :D


Haikaranyytti
 
Muokattu viimeksi:
Haikaranyytti, mä olen lukenut nuo "Ihmeet tapahtuvat muille" ja "Ei kenenkään äiti". Jälkimmäisessä on useampi lyhyt tarina lapsettomuudesta ja hyvinkin erilaisia tarinoita. Tykkäsin siitä ehkä enemmän.

Mä toivoisin löytäväni jostain sen dokumenttielokuvan "Hiljaa toivotut", mutta ainakaan kirjastosta ei löydy.
 
Nennaa, toivotaan näin ja kiitos <3

Beisla, samaa mieltä olen-aina pitäis tukea ja sellaista oletinkin.
Onnet ennustamistaidoista sinne! niin ja tsemiä oviksen bongaukseen ens viikolla :)

Liisu, ei ole..
Mitkäs fiilikset siellä kierron suhteen? Koska ajattelit testailla,vai odotteletko kiltisti? :)

Mymmelisti, no todellakin sanoin! Sehän eteisestä vielä tokas että onnea nyt sitte ja voimia tulevaan, ei millään lämpösellä äänensävyllä vaan aika neutraalilla. Sanoin että nyt on niin paha mieli et haluan vaan et lähtee ja että sen kanta on tullu selväks ja koitetaan pärjätä omillamme.
Ite en oo siihen mitään yhteyttä ottanu, vaika normisti ollaan tosi paljon tekemisissä ja vierekkäisissä taloissa asutaan. Eilen laitto mulle yhen whatssapp viestin muissa asioissa ja tänään soitti ja kysy haluaako esikoinen tulla sen luo hetkeks.
Kovin yrittää ystävällinen olla ja pihalla kun meiät näki niin partsille tuli, jutteli ja hymyili. Et on sillä varmasti paha mieli ja yrittää kiltti olla,mut anteeks ei oo pyytäny eikä sanaakaan raskaudesta maininnu.
Miestiskelköön ihan rauhassa, mä olen ikävä kyllä pitkävihaista tyyppiä. Mua ihmetyttää ihmiset, jotka ei selvitä asioita vaan jatkaa vaan ikäänkuin kaikki ois ok ja odottaa vaan et asiat unohtuu. Mun lähipiirissä on useampikin tällainen(jopa oma mies) ja en tykkää! Asiat pitää selvittää tai ne jää kaihertamaan.
Tosi surullinen olo kyllä on ja en osaa iloita itekkään, jos mun äitikään ei. Se on mun ihan paras kaveri ja on tosi outoa kun on nyt tällaset välit sen kans, ettei tee mieli ees ottaa yhteyttä..:(
Mut jospa se siitä. Ihan ärsyttää kuinka syvästi aina loukkaannun ja otan itteeni asiat ja sit niitä on vaikea korjata vaik toiset yrittäiskii.
Toivotaan ettei siellämenkat ala yhtään ennen aikojaan ja pääset kokeisiin just sillon kunpitääkin! Ja missä ihmeessä se sun aika oikein viipyy, murr!! Haleja ja jaksuja odotteluun sulle toivottelen ♥

Maggie, mä olen yleensä kyllä pystyny kertomaan et kummalta puolelta munasolu on irronnu,eli on ollu toispuoleista se kipu.
Nyt plussakierrossa tunsin sen vasemmalla ja oviksen jälkeen, joskus päiviä ennen plussaa tuntu omituista paineen tunnetta just vasemmalla puolella, tuntu kun siellä ois kiristyny joku ja se tunne jatku yli viikonaina sillon tällön. Ja hei, enkös mä täälläkin sanonu joskus dpo8 et tuntuu keltsin tykytystä vasurissa! Larissan kans siitä oli puhetta.
Nyt varhaisultrassa kätilö kyseli asiasta ja sanoi et vas.puolella näyttäis olevan joko keltarauhanen, tai isohko kysta ja oikealla puolella paljon pienempää pyörylää. Eli eiköhän mun tuntemukset ollu ihan oikeita.
Ceridal öljyn pitäis olla simppaystävällistä :)

mh, toivottavasti macasta on apua! :)

Mariska, voi ei, voi ei, voi EI! Mikä on tilanne nyt ja olo ylipäätään? Ei tää saa mennä taas näin sun kohdalla!* hugs*

Haikaranyytille jaksuja tähän välivaiheeseen!

Täällä siis rv7+4, ekaa neuvolaa varaan ens viikolla ja niiden laskuilla ois jo 8+3,jota eivät voi muuttaa, vaan vasta np-ultrassa sitten tulee oikea LA. Väliäkös tuolla loppupelissä.
Mä oon ollu ihan hirmu väsy ja etovaa oloa on aamusta iltaan, mutta lopussa kiitos seisoo-ei auta valittaa tietenkään. Ite tätä hartaasti toivoi ja tää alku nyt vaan on se olojen puolesta raskas aika. Kunhan masu alkaa kasvamaan ja sykkeet kotidopplerilla kuulumaan, niin raskaus varmaan todentuu mullekkin enempi. Vielä ei hirveästi "tunnu", jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Vai meneeköhän tää kolmas jo jotenkin "rutiinilla" eikä se saa enää samalaista tunteiden ja onnen mylläkkää aikaan kuin nuo aiemmat? vai onkohan mulla vaan pieni masis nyt päällä perheen reaktioiden takia-en tiedä.

Kauhea omanapailija musta on ainakin tullut, joten koitan jatkossa keskittyä enempi teihin ja vähempi muhun :)
Ootte ihania ja kyllä se plussa vielä pärähtää, ihan jokaiselle <3
 
Haikaranyytti kerro sitten kokemuksia kirjasta :)! Oon myös kyseistä kirjaa miettinyt tilaavani

Nyytti tsemppiä neuvolaan!

Mariska toivottavasti olisi harmitonta, jaksamisia Sinne epätietoisuuden kanssa :( <3
 
Kivut löysi tänne, vuoto vielä vähäistä, mutta jatkuvaa. Mä oon ihan rikki, eihän tälläista voi kukaan kestää... Miten voi olla näin paska tuuri? Hanskat tiskiin...
 
Ninnukki: okei :-)
Starling: kiitos viestistä :-)
Mä alotan ihmeitä tapahtuu muille kirjasta sitä oon odottanu eniten :p

Lumihiutale: mistä neljästä haluat kuulla vai kaikista ku oon lukenu? :)
( siinä voi tovi männä :D )

Mutta nyt on jotai mitä odotan nimittäi kirjoja :-) + vauvalehti tulee kerran kk :p

Nyytti: Kiitos <3
Ja ihania kuulumisia sinne :) hei kaikilla on oikeus vähä omanapailla ;)


Haikaranyytti
 
Mariskalle voimia. <3

Nyt alkaa jännittää ja tiedän tulevani aika nopeasti pilvistä alas.. Alavatsassa ollu omituista kipua, joka on muuttunut paineen tunneksi.
Viikon päästä sunnuntaina voin tehdä testin.. Silloin on kp30. Kierto on ollut kkm:n jälkeen 32, yleensä ollu 29-30.

Viipsukka kp19/32
 
Takaisin
Top