Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Kylläpä on ikäviä uutisia tullu :( :(

Lucky ja Mariska <3 <3 voimia sinne!

Mariska, toivotaan, et olis tarttunut vähän myöhemmin kiinni ja sen takia ei vielä näy kunnol...
 
Mh- Ikävää jos ei tunnu ketju omalta. Mitä tarkotat et on jutut muuttunu? Ite vasta harjottelen tässä ketjussa kirjottelua enkä oo ehkä niin tarkasti lukenu kaikkia aikasempia viestejä. Vai minkälaista keskustelua kaipaisit? Musta ainakin tuntuu, että on itelle oikee porukka, kun samojen asioiden kanssa painitaan, kukin vaan omalla tavallaan. Ainakin mun oloa helpottaa kun saan jutella ja saa vertaistukea ja kuulee muiden tarinoita.
 
Mariska,voi harmistus! Toivotaan nyt et ois vaan kiinnittyny myöhemmin,kuin mitä oletat ja ensi kerralla syke näkyisi hienosti!

Luckylle valtavat pahoittelut :(

Täälläkin paha mieli. Mun äiti ei ilahtunu uutisista lainkaan ja oon täällä itkeny ja meni toviks maku koko jutusta.
Kävin valokuvaamossa tulostamassa ultrakuvan valokuvapaperille,ostin pienen kukkakimpun ja tein kortin,jossa runo raskaudesta ja ultrakuva.
Äiti vaan pudisteli päätään ja sano olevansa järkyttyny.

Niin oon minäkin moisesta reaktiosta.
Jospa se siitä tokenis,kun tottuu ajatukseen ja sisäistää että haluan suunnitellun sektion,enkä edes halua enää koittaa onneani alakautta. Äiti pelkäs mun puolesta viimeks ihan kauheesti ja kyllähän mä aika heikossa hapessa olin. Mut pitäishän äitin mut tuntea,en mä ole lannistuvaa tyyppiä.
Siskolle ja iskälle ois samanlaiset kimput ja kortit,jospa ne illemmalla veis. Toivotaan et reagoivat paremmin.
 
Voi Lucky! Kysy ihmeessä josko saat luget , olen ymmärtänyt että harvoin clomeja pelkästään myönnetään? Että joko luget tai terot siihen loppukiertoon?

Nyytti: Todella kurjan vastaanoton sait omalta äidiltäsi, vaikka olit hyvin valmistellut tapaamista. Jotenkin iski äidillä arkaan kohtaan? Tsempit sinne. Olet onnesi ansainnut.

Mh: olisi kanssa kiva kuulla, miksi jutut eivät enää samalla tavalla tunnu sinulle sopivilta? Itse tykkään edelleen tästä ketjusta, kun täällä ei ole niin älyttömästi porukkaa kuin tuolla raskaaksi 2015 ketjussa, jossa ei pysy kärryillä enää ollenkaan. Mun mielestä on vaan hyvä, että täällä on jaettu sekä ilot että surut. Omaa henkilökohtasta kirjottelen enempi tuonne keskenmenon kokeneiden salaiseen ryhmään, mutta on tämäkin tärkeä.
 
Voi ei mitä kerrottavaa täällä onkaan "yön" aikana tullutkaan :(

Mariska, toivottavasti syke löytyy ensiviikolla, tsemppiä odotteluun!❤

Lucky, voi ei! Toivottavasti saat jotkut keltarauhashormonit tukemaan seuraavaa raskautta, joka sitten jatkuukin loppuun asti❤

Nyytti, onnea ultrakuulumisista! :)
Voi hitsi mikä reaktio äidiltäsi :( jos vaan on jäänyt edellisen raskauden koettelemukset kummittelemaan hänellä? Toivottavasti muut suhtautuvat iloisemmin, koska iloinen asiahan tuo raskaus on! Tsemppiä❤
 
Nyytti ehkä äitisi vain pelkää puolestasi, kyllä luulisi suhtautumisen muuttuvan kun hetken sulattelee asiaa :)! Kerro sitten mitä isäsi ja siskosi sanoivat kun kuulevat uutisen
 
Voi Lucky! :sad010 Olen niin suunnattoman pahoillani! ❤️ Paljon paljon voimia! ❤️ :hug013

Ja Mariska! ❤️ Niin toivon, että ensi viikolla löytyy kunnolla syke! Voimia odotukseen! ❤️ :hug013

Nyytti, olipa kurja reaktio äidilläsi! :sad001 Ihanalla tavalla kerroit! Ehkä hän joutuu pelkojensa vuoksi hetken ajatella asiaa. Inhottavaa saada tuollainen reaktio :sad001 Toivottavasti saat isältäsi ja siskoltasi mukavammat reaktiot :hug013

Mh- ❤️ :hug013
 
Mä täällä edelleen puoli-taustailen koska oon mökillä, ja yritän viettää vähemmän aikaa koneella, mutta voi kun oli huonoja uutisia tänään. :sad001

Lucky, oon todella pahoillani. :sad001 Voimia :hug013

Liisu jes, kumpa tulis plussa! :)

mh, harmi että susta tuntuu niin :sad001 Mä oon saanut täältä paljon tukea, vaikka itse en (vielä) missään hoidoissa käykään, ja monet muut käy. Yritän silti opiskella mitä muut esim. lääkkeistä kirjoittaa, tiedä vaikka ite oisin kohta samalla tiellä. :rolleyes:

Mariska, voi ei! Mä toivon niin kovasti, että oli vaan liian aikaista. :hug013

Nyytti, tosi inhottavaa saada tollanen reaktio äidiltään. Kyllä omalta perheeltään pitäis saada tukea valintoihin, vaikka ei samaa mieltä oliskaan! :hug013

On. Eipä ihmeempää, täällä vissiin kp 4. Ens viikon ke alkaa oviksen tikutus. Muuten yhden positiivisen asian keksin alkaneista menkoista: onnistuin ennustamaan menkkojen alun päivälleen limojen perusteella. Tosin tuo onkin yrityksen aikana ainoa kerta, kun noin selvät ovislimat on tullut.
 
Vähän paremmat vastaanotot tuli juu,vaikka veli olikin ainoa joka onnitteli heti. Sisko oli huolissaan mun jaksamisesta,mutta laitto onnitteluviestin myöhemmin perään kyllä. Iskä oli ihan ok.
Jotenki vähän lannistunu olo,surullinen. Luulin et mun perhe olis iloinen.
Äiti varmaan on vaan huolissaan ja ihan hyvän vastaanoton vauva tulee aikanaan saamaan. Harmi vaan jos raskaudesta ei voi nauttia.
Sori omanapailu. Kuopusta nukuttamassa just ja sit ois esikoisen vuoro.
 
Voi lucky!! Onpa epäreilu tilanne, että joudut taas samanlaiseen epätietoisuuteen! Toivon tosi kovasti, että vuoto on ihan harmitonta, vaikka keskenmenon kokeneena niin onkin todella vaikeaa, ellei mahdotonta, ajatella. Siitä huolimatta myös niitä harmittomia alkuraskauden vuotoja on. Mulla vuoti tässä raskaudessa rv. 5+1 - 9+1 samaan tapaan kuin keskenmenneessäkin ja toistaiseksi kaikki on kuitenkin hyvin. Todella toivon, että sinunkin kohdalla kaikki on hyvin!!!

Mariskan puolesta olen myös ihan älyttömän pahoillani. Teillä on jo niin monta menetystä takana, että on aivan kohtuutonta, että joudutte taas kerran tilanteeseen, että tuleva viikko pitää odotella pelonsekaisin tuntein. Silti tahdon uskoa, että se pieni läpätys olisi hyvä merkki. Ihmettelen myös hieman, että eikö ultralla nyt pitäisi nähdä ihan selvästi, onko syke pienen vai äidin...

Nyytti, olipa äitisi reaktio odottamaton. Mutta niin kuin muutkin ovat jo sanoneet, äitisi varmasti vain pelkää puolestasi niin kovasti, että ensireaktio oli siksi tällainen.
 
Lucky: oon ni pahoillani :(

Omanapailu: oon tässä hissunkissun syönyt terolut:ia kp 15 -> tänää läks 5 tabletti eli puolessa välissä ollaan ekaa kiertoa :) ei mitään sivuvaikutuksia. Ihan normi olo näin kp 20 :D ei tiputtelua tai mtn toivotaa että kun kp 25 on ja otan vika tabun että menkat tulee ajallaan. ( sit selvisin vaik turhaa jännitinki alottaa näitä ) tosin teillä joilla on tullu tiputtelua onko ekasta kuurista vai myöhemmin? Mulle lääkäri kirjotti näköjään 1,5vuoden reseptin näitä :o

Ei mulla muuta, ei toiveet raskaudesta kuha vaan oon, aika tyyni on mieli. Minkäs teet jos ei o mahkui ei o.

Haikaranyytti
 
Nyytti, mikä vastaanotto äidiltä!! Onko jo soittanut ja onnitellut, kun on ensijärkytyksestä selvinnyt? Älähän sinä masennu siellä! Toi raskaus on ihana ja toivottu, vaikka kaikki ei sitä vielä tajua!

Liisu dpo 12
 
Onpas sulla vielä pitkä odotusaika lääkäriin Lucky; voi kunpa saisit tietoa tilanteesta jo ennen sitä.

Liisu, onko oireita?

Haikaranyytti: jes, hienoa, että terot näyttää toimivan

Milloinkas Larissa oli palaamassa forumille? On jo vähän Larissan juttuja kävä

Täällä dpo 8 ja eilen illalla oli sellasta menkkajuilintaa oikealla, mikä voisi viitata kiiinnittymiseen tai sitten clomit vaikuttaa vielä. Mutta tuntuu oikeella puolella, siellä missä clomit "polttelivat" munista ennen ovista ja oviksen aikaan.
 
Ei oo oireita, Rosann. Valkkaria vaan. Koko ajan varma, että nyt aukee hanat.

Mäkin just mietin Larissaa! Luulis oviksen jo olevan, onhan tauon alusta jo aikaa! Haluun onnellisia lugetarinoita! Ja muitakin tietty.
 
Heips,
Mulla sellanen fiilis et täti aikoo tulla tänään tai huomenna meille.
Toivoisin vaan ettei tulis tänään, kun mun pitäs mennä niihin verikokeisiin kp 3-5 ja yllätys, et taas viikonlopulle tulossa menkat :(
Viimeks 3-5 osu juhannukselle... Noh, mut maanantaina pääsisin kun mulla alkaa kesäloma<3 niin ja siis ma olis just kp 5 jos menkat alkaa vasta huomenna.
Täällä oli juttua tosta oho, olen raskaana (vai mikä lie) niin katoin yhen jakson youtubesta ja siinä se kävi lääkärilläkin tekee testin mut ei ollu testien mukaan raskaana ja sitte rupesin kattelee mun mahaa, et mitäs jos mäki oon raskaana sitä ei vaa oo huomattu lääkärissä ja tietty mahaki oli niin turvoksissa :D
Olisinki..
Siis mä en vieläkään nyt ymmärrä miksi se leikkaus aika ei oo tullu..
Mä tahon sen jo! Mun pitää saada jo tietää et tiedän mitä päivää odotan. Tälläin kai hullua pidetään jännittksessä.. :D

Lucky, toivottavasti vuoto olis harmitonta! Tsemppiä! Ja iso hali<3

Haikaranyytti, ihanaa et on menny noin hyvin jo ekat 5päivää! Onneksi ei ole ollu tiputtelua! :) tää on sulla siis suunta oikee tai ainakin siltä alku kuulostaa. Hyvä myös jos on ollu tasasempi fiilis :)

Nyytti, apua mikä reaktio sun äidiltä. Toivotaan et hän vaan pelkäs sun puolesta ja nyt kun saa asiaa miettiä niin ymmärtää et sehän on ihana asia. Pakko kysyy et sanoitko siitä tai huomautitko et hän pyöritteli päätä ja ns. Oli negatiivinen vastaanotto?

Mh-, harmi jos susta tuntuu ettet kuulu ryhmään :( varmaan kun täältä jo muutamat menny plussanneisiin ja osa on kesätauolla. Mäkin vaan täällä taustalla olen ja luen, mut ei mitään muuta mielessä kun leikkaus tule jo niin pääsen yrittää taas.
Sellanen fiilis, et turhaan edes mitää kiertoa seuraan kun "ei oo mahiksia" ennen leikkausta tai jos joku minimaalinen onkin niin jos raskautuisin pelkäisin, et se menis kesken.. Joten melkein parempi jos en tule raskaaksi ennen kun endo hoidettu pois.


Rosan, toivottavasti olis kiinnittymisestä tuo juilinta ;)


-Mymmelisti kp30/30 yk 35
 
Takaisin
Top