Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Nytti, mulla semmonen fiilis ettei aika oo tullu kun en oo siellä verikokeessa päässy käymää, mut saa nähä onko siitä. 7min enää tätä päivää eikä tätiä!! Jes! Maanantaina näillä näkymin siis verikokeeseen! :)
Varmaan just yrittää lepytellä sua, kun sen ensi reaktio oli niin kylmä ja varmaan samalla totuttelee asiaan ja sopii asiat kun tilanne on vähän rauhottunut, tai ainakin toivottavasti. Uskon, et on rankkaa kun noin tiiviisti olette tekemisissä ja läheisiä ja sitten kun "pitää" olla vihanen ei voi olla yhteyksissä.
Sä olit kyllä tehny niin ihanan tavan kertookki, et en kyllä oikeesti voi käsittää miten siihen voi vastata kylmästi <3
Sulle piristystä ja parempaa oloa<3 :)

Mariska, eeei!!! :( iso hali!!!! Liian monta menetystä teille tullut! :(

Haikaranyytti, mistä tilasit? Vois olla mullekkin mielenkiintosta luettavaa! :)

Mymmelisti kp31/30 (huom 00.02!!) näillä näkymin pääsen verikokeeseen maanantaina!!! :)
 
Ei Mariska, ei ei ei eiiiii!!! :arghh: ❤️ Voi hyvänen aika, kumpa olisi harmitonta ja kaikki olisi hyvin! :smiley-angelic001 Voimia niin valtavasti!!! ❤️ :hug013
 
Voimia täältäkin mariska!!! <3 :(

Nii ja jos joku muu haluaa tietää ni tilasin simpukasta
- ihmeitä tapahtuu muille
- lasta vailla
- ei kenenkään äiti

Sit bookysta - hedelmällinen rakkaus- toiveena lapsi :) ( kertoo enemmän hoidoista ja painottuu faktaan paljon :p )

Simpukassa oli myös lapsen menettämisestä kirja sekä jatkuvista km:stä. Miuta noi ei "kosketa" koska 0 plussaa mut jollekkin jos haluaa voi olla hyvä kirja! <3


Aamuvuoro, joten unia Naiset :)

Haikaranyytti
Kp21 terot eka kierto 6/10 yk26
 
Myy, mikäs päivä se leikkaus on? Ei voi olla kauheen montaa päivää enää! :)

Mymmelisti, alkoiko vuoto? Jes, jos saisit verikokeet vihdoin alta pois!

Nyytti, selkeästi äiti yrittää paikkailla käytöstään. Tuntuu, että anteeksipyytäminen on useinkin ihmisille tosi vaikeaa. Itse kuulun myös tähän ja luulen, että äitisi tilanteessa samalla tavalla yrittäisin hyvitellä käytöstäni. Vaikka toimisin samalla tavalla, niin en tarkoita, että se olisi mielestäni oikein.

Täällä dpo 13 jihuu! Pakkohan tässä on vähän innostua, kun tosiaan lutis yleensä 9 päivää.
 
Matkalla jo töihin, eikä vielä oo hanat auennu, mut kamala paine ja kramppaus alavatsassa, joten eiköhän se tästä...
Istun just junassa ja just tuli semmonen olo et toivottavasti ei just nyt hanat auennu :O
 
Heippa taas ihanat!

Mitäs tänne kuuluu? :) Sorry, nyt en millään jaksa lukea kaikkea 30 sivua mitä olette kirjoitelleet :wink Ei ole tainnut tulla uusia plussia :sad001

Luckylle pahoittelut ja isot halit :Heartpink Mariskalle myös voimia!

Tervetuloa uusille, jos joku on liittyt joukkoon! Maggie ainakin! :) Sun kysymyksiin vastaankin, että meillä oli aiemmin ihan normi liukkari ja kookosöljy käytössä, tässä kierrossa kokeilussa nyt Preseed (jota kyllä suosittelen!). Mulla oviskivut on toispuoleisia juurikin, mutta nehän voi olla erilaisia jokaisella.

Onko kukaan testaamassa lähiaikoina??? Mymmelisti? Liisu? :wink

Täällä meneillään kp 23 ja dpo 5, luget käytössä nyt kolmatta päivää. Toivottavasti tuhru jää tällä kertaa tulematta!!! Kaikki sormet ja varpaat ristissä :wink Taidan jatkaa mun kesätaukoa täältä foorumilta, on nimittäin tehnyt hyvää saada ajatuksia muualle! Tai jos en taukoile niin ainakin käyn vähemmän ja en puhelimella ollenkaan :grin Testiä teen joskus viikon päästä, jotta tiedän että pitääkö luget lopettaa vai jatkaa.

Larissa kp 23/27-30, dpo 5, yk 13
 
Muokattu viimeksi:
Kerrompa kuulumiset tännekkin, eli vuoto runsastui aamulla kera hyytymien. Eli kyllä tämä oli tässä. Onneksi mies tukee ihanasti ja valaa uskoa tulevaan. Hän sanoi ettei meillä vielä ole syytä luovuttaa <3 vaikka rankkaahan tämä on molemmille. Ei tämä neljäs menetys ole yhtään edellisiään helpompi.
Nyt täytyy kerätä sirpaleita ja koota niistä voimaa jaksaa jatkaa.
Soitin polille ja yrittävät ensiviikoksi jo saada meitä endogrinologille, tai viim elokuuksi.

Plussatuulia vahvat vahvat naiset !!
 
Isot pahoittelut Mariska! :Heartpink On niin epäreilua, että teitä noin koetellaan ja ette sitä pysyvää plussaa ole saaneet :sad001 Onneksi olette jo polin asiakkaina niin saatte varmasti apuja jatkoon!
 
Voi ei Mariska! On kyllä niin epäreilua jos teille taas käy niin että raskaus keskeytyy! Voimia sinne.

Katjusha: Tsemppiä luomuiluun! Ja ihanaa että pääsette nyt vihdoin petihommiin! Teillä on aika arsenaali myös luomukeinoja käytössä. Me ei olla koskaan käytetty mitään liukkaria niin en osaa sanoa noista.

Mh: kiva kun avasit vähän keskustelua. Ymmärrän tuon pointtisi. Se on vaan silleen, että lääkärit usein ehdottaa jotain jos luomuna ei meinaa onnistua eli siksi täälläkin varmaan monella on erilaisia lääkkeitä apukeinoina, kun pidempään ollaan jo yritetty.

Täällä dpo 9, eilen olin jo toiveikas, tänään en niinkään enää.
 
Mariskalle voimia! <3 Kylläpä teitä koetellaan... Todella iso vääryys, että ihminen joutuu kestämään niin paljon. Ja Luckylle kanssa edelleen pahoittelut.

Mymmelisti, plussa vai hanat auki? Jännittävä tilanne!

Kiitos vastauksista, jotka liittyi mun kysymyksiin oviskivuista ja liukkareista. Täytyis ehkä tota preseediä ostaa. Yhessä vaiheessa etinkin sitä apteekeista mutten löytäny. Netistä sitä kyllä sais. Mut eikö siinä tuu jotain ihan turhia asettimia mukana kasapäin? Nii no eihän niitä tietenkään oo pakko käyttää :)

Plussatuulia! Ja voimia koettelemuksiin.

Maggie 17/28-82?
 
Larissa, hyvä et tauko tehnyt hyvää!! Mä oon ajatellu kans taukoo mut nääh! :D taustailen koko aika ;)

Maggie, juna matkan selvisin! Tunti sitte aukes hanat. Mut ei haittaa koska tää tarkottaa et pääsen maanantaina verikokeeseen ja ja ja lähempänä taas sitä leikkausta.
Haluun sen endon pois ja sitte vasta sen plussan siihen testiin. ;)

Mies miettiny matkaa meille nyt kesäks, ku saattaa olla ainut mahis lähtee kahestaa, mut pitäs ostaa tiskikonekkin ja imuri (kaikki hajoo aina samaa aikaa) niin sanoin et mennää vasta ens kesänä koska näillä näkymin ollaan vielä sillonkin kahdestaan (mahdollisesti pullat uunissa, mut silti) :)

Mymmelisti kp 1/30 yk 36
 
Maggie, joo preeseedin mukana tulee kasa jotain asettimia, mutta niitä ei tartte käyttää. Se on todella riittoisaa liukkaria eli tippakin riittää pitkälle. Siihen liukkariin varmaan hukkuisi, jos koko asettimisellisen laittaisi :laughing021 Netistä itse tilasin sitä, ei tullut mieleenkään apteekista etsiä :grin

Mymmelisti, pahoittelut menkoista mutta hyvä että nyt pääset vihdoin siihen verikokeeseen! Reissu tekisi teille varmasti hyvää :wink
 
Mariska toivottavasti saisitte jonkun selvyyden mistä johtuu ja avun että saisit pienokaisen syliin asti <3

Larissa tauko tosiaan yleensä auttaa jos yrittää olla vaan miettimättä ja stressaamatta, toivottavasti sinullekkin tehnyt hyvää :)

On kp27/29 toistaiseksi aika oireeton olo paitsi tuli flunssa ja kauhea närästystä ollut.. Huomenna ajattelin testailla, tosin empä ole koskaan kotona plussaa testiin saanut (takana yksi km ja siitäkin plussan sain vasta labrassa..)
 
Rosann, ei olla reissattu, mutta jo pelkkä tauko foorumilta teki ihmeitä! Töitä on ollut (ja on) paljon kun tuuraan lomailevaa pomoa. Kotona olen puuhastellut kaikkea kivaa (mm. ommellut) ja ihania kesävieraita on käynyt :) Miten sulla muuten oli lugen annostus? Alakautta muistaakseni sinäkin otit? Mulla on 200 mg aamulla ja illalla. Teroihin verrattuna ei ole sivuoireita juurikaan ollut ja vielä ei ole tuhrua näkynyt eli hyvin menee! :)

lumihiutale, kyllä pelkkä foorumitaukokin näemmä tekee ihmeitä vaikka te kaikki niin ihania olettekin :wink Kunnolla en ikinä tule pääsemään irti kierron seuraamisesta, kun oireet eri kierron vaiheissa on niin selvät. Aamulämpöjä on myös pakko mittailla, jotta osaan luget aloittaa oikein. Mutta jotenkin olen osannut olla rennommin nyt kuin pitkään aikaan! Sulla onkin siellä jännät paikat :nailbiting:
 
Apteekeissa on yleensä toinen toisensa kopio olevia vesipohjaisia komdomin kanssa yhteensopivia liukuvoiteita. Kun ole neuvoa kysynyt, niin eihän ne ole kuulleetkaan muista vaihtoehdoista. Apteekkien nettikaupoissa on saatavana preseediä, mutta tilasin raskauskeijusta, kun samalla ovulaatioliuskoja.

Tsemppiä kaikille haasteiden kanssa painiville. Kyllä mua niin harmittaa nuo kesken menemiset. Väistämättä sillä on uskoa horjuttava vaikutus. Mariskalla on hyvä tilanne, että pääset jatkotutkimuksiin. Endokrinologia varmaan itsekin tarvitsisin. Minulla on autoimmuunisairaus enkä ole tullut raskaaksi ilman kortisonia, eli ensimmäiset 9 yritysvuotta meni kuin vesi hanhen selästä, vaikka millaisia alkioita siirrettiin. Mutta ei auta kuin uskoa, muuten olen mennyttä.

Myötätuulta kaikille meille!
 
Takaisin
Top