Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mariskalle tsempit :hug013Luckylle kans vielä. Tuntuu taas jotenki niin epäreilulta, mielummin teille pysyvät plussat kuin jollekin "vahingossa" raskautuvalle. :sorry: Molemmat ootte kyllä sen verran vahvoja, että etteköhän teki vielä saa ittenne kasattua ja taas on kohta intoa uuteen yritykseen.

Täällä tosissaan nuo macat alotin eilen. Heti ko net tuli niin otin yhen ja illalla sitte vielä toisen. Tänään aamulla meni jo kolme. Annostus nuissa näky olevan 1-4 päivässä ja eiköhän se neljäs mene jo tänään illalla. Varovasti vaan koitti niitä alottaa, ko monessa paikassa tuntu olevan, ettei vatta oo niistä kauhean hyvää tykänny. Vielä ei ainakaan oo mitään vaikutusta ollu mihinkään. Tissejä vihloo ja polttelee, mutta tuskin on nuilla vielä tekemistä asian kans. Ukko eilen ihmetteli, että miksei minun tissit oo tässä kuussa turvonnu niinkö yleensä ennen menkkoja, totta nuo on sitte jääny jälkeen muusta kierrosta ja alkaa nyt vasta turpomaan ko pistelee :grin

mh- kp 5/29
 
Myy: onnea nopeasta leikkausajasta :) pääsette taas pian yrittämään :)

Lucky: pahoittelut :(

Mariska: voi ei, viimeiset viestis pisti kyllä niin tuhertamaan itkua :( oon niin pahoillani.. Voimia! <3

Mitä tänne muille kuuluu? En oo pitkään aikaan käyny lukemassa teidän juttuja, ja niitä olikin niin paljon etten aivan kaikkea jaksanu edes lukea.. :)
 
Silv, moni on palautunut nollapisteeseen - kuten alkekirjoittanut yhtenä heistä. Uutta yritystä päin pikkuhiljaa. Täällä on vielä tulossa km-jälkitarkastus 31.7. mutta harjoitellaan vähitellen lapsentekoa vaihteeksi kotikonstein.

Mikäpä se tässä on lomaillessa, kun ukkoskuurokin kiertää tämän pihan, mutta ei osu kohdille :)
 
Katjusha voi ei :( pahoittelut teille kaikille joille on käynyt köpelösti :(

Toivottavasti nyt kellekään ei tuu semmoinen fiilis että haluan tulla vaan hehkuttaan, on vaan vähän ikävä teitä :) niin pitkään kuitenkin tuolla raskaaksi 2014&-15 ketjuissa juteltiin..
 
Silv, etköhän ole sinäkin osasi epäonnesta saanut. Kiva vaan, että tuut moikkaamaan ja antamaan meille toivoa. Millä viikoilla jo meet???
 
Voi ei mariska! Ei tälläsiä enempää tähän ketjuun :( isot pahoittelut!

Liukkareista sen verran, että täällä ceridal öljy on ollut oikein oiva keino varsinkin kun mulla jostainsyystä tulee usein tooodella kipeitä pieniä "paperihaavoja" alakertaan!

Jatkan taustailua vielä jonkin aikaa, nyt menossa kp 10 ja ovista ehkä alan tikuttaan kp 17.
 
Minni2, voi olla että samoihin aikoihin lähden tikuttamaan itsekin :) ensi viikon puolivälissä, jos maanantaina on blanko raskaustesti. Voi olla vielä jotain jäljellä vaikka lääkäri arveli että nopeasti laskee kun ei ehtinyt hyvin korkealle.
 
Larissa: lääkäri määräsi mulle 300mg kerta-annoksen. Lisäsin itse annosta vielä 100mg, eli otan 300mg illalla ja 100mg aamulla, molemmat alakautta. Päädyin jatkamaan tällä tavalla, koska se toimii mulla ja tuntuu et tavara pysyy sisällä paremmin yötä vasten, eli ei tule ulos niin paljon. Lääkärikin oli ihan mun kanssa samoilla linjoilla.
 
Rosann, mustakin toi annoksen jakaminen kahteen osaan on hyvä idea. Onpahan sitten tasaisemmin kropassa hormonia vaikuttamassa. Mikäs vaihe kierrosta sulla on nyt menossa?

Minni, toivottavasti taustailu tuottaa plussan sulle! Tämän kierron perusteella rennosti ottaminen kierron alusta ovikseen on hyvä idea, nyt kun vielä se tärppi tulisi...

Silv, ihana kuulla susta ja ootpa jo pitkällä! :Heartpink Tuu useamminkin moikkaamaan ja kertomaan kuulumisia! Täällä on edelleen se eka plussa hakusessa... Jospa tämä olisi THE kierto, kun on luget apuna :wink
 
Täällä dpo 9. Vähän toiveet heräsivät kun dpo 7 oli kovaa menkkajomoa oikeella mutta nyt ei tunnu niin missään.jos olisi kiinnittynyt niin jotain oireita mulla yleensä alkais jo olla.
 
Heipparallaa kaikille! Palailen hissukseen pikkuiselta foorumitauolta täältä taustalta takavasemmalta, ja voi pahus sentään mitä uutisia! :( Luckylle ja Mariskalle isot halit ja pahoittelut! :( En osaa edes kuvitella niitä tunteita, mitä käytte läpi :(

Silv, kiva kuulla sinustakin! Joko massu alkaa näkyä? :)

Larissa, kiva kun oot sinäkin palaillut tauolta! Kerropa tosiaan miten lugejen kanssa käy ;) Piän peukkuja että nyt tärppää!!

Monilla muillakin jännät paikat, plussatuulia kaikille!! :) :)

On. Tädin vierailu otti koville, tosi koville. Itkin suruani ja edelleen tyhjää syliä monena iltana. Mutta niin vain eteenpäin on mentävä! Nyt on "maaginen" vuoden raja yrityksessä ylitetty ja elokuussa klinikan kautta alkaa tapahtua. Sain omat labratulokset ja eipä ne mitään kovin lupaavia olleet. Ovis tapahtuu nippanappa ja amh on alakantissa 1.9. Tiiä sit tarkemmin mitä gyne tosta tuumaa, jos simpoissakin probleemaa niin se on luultavasti suoraan inssihommia sitten. Yritän mennä tämän kierron ilman mitään testejä ja tikkuja, greippimehua tai muita vippaskonsteja. Kuukausia niiden kanssa pelattiin ja eipä kyllä voi sanoa vaikuttaneen. Vitskuja syödään molemmat ja yritetään relata koko asian suhteen nyt - elokuussa sitten tositoimiin jos ei luonto hoida hommaa ensin ;) Kesäloma alkaa ens viikolla ja tiedossa olis vaikka ja mitä kivaa, saa ajatuksia vähän muualle :)

Plussatuulia ja tsemppiä kaikille tasapuolisesti!

Hileinen kp7/32 yk12
 
Voi Hileinen! On tuo sun amh-luku onneksi vielä viitearvoissa (1,3 - 13 ne taisi olla hedelmällisessä iässä olevilla). Mulla toi luku oli 3,4 muistaakseni ja se oli kuulemma "tosi hyvä". Oletko minkä ikäinen, en muista? Ikäkin vaikuttaa tohon amh-arvon tulkintaan. Mistä päättelivät että ovis tapahtuu vain nippa nappa? Onneksi teilläkin asia etenee, jos ei luonto ehdi hoitaa asiaa loman aikana. Isot tsempit sinne!
 
Larissa, miä oon 27v :) Oviksen tulkitsin olevan "nippanappa" kun dpo8 s-prog vaan 17 eli toki viitearvoissa, mut alakantissa. Tukis sitä miun teoriaa et follit kypsyy kyl mutta eivät irtoa, tai jos irtoavatkin niin en eritä riittävästi keltarauhashormonia että raskaus vois jatkua, vaik hedelmöitys tapahtuisikin vaik joka kk. Onneks tää on "vika" johon lääkettä löytyy :)
 
Hileinen, mulla oli dpo 6 s-prog muistaakseni 21, joka oli ok ja todisti että ovis tapahtuu (mutta mun mielestä arvo oli kyllä vähän alhainen). Dpo 5-7 tienoilla alkaa aina tiputteluvuoto ja veikkaan että keltarauhashormoniarvot tippuu silloin. Tuolloin ei ollut mulla vielä tuhru alkanut. Mutta nyt on sormet ja varpaat ristissä, että luget auttaisi! Lääkäri oli sitä mieltä, että meilläkin saattaa hedelmöitys tapahtua joka kuussa, mutta ei se pieni pääse kiinnittymään jos tiputtelee ja limis on liian ohut. Eli sulla lienee samaa "vikaa"? Mutta onko sulla ollenkaan tiputtelua ennen menkkoja?

Napaa: Kauheat syöpöttelyhimot tänään! Liittyy aina mun loppukiertoon ja siihen, että tänään on kyllä tullut touhuttua pihalla ja salilla :grin
 
Larissa, on mulla tiputtelua ihan säännöllisesti ennen menkkoja. Joskus alkaa jo dpo 8 ja joskus vasta dpo 13. Ehkä aiemmin niissä kierrossa, joissa ovis jää ns. vaiheeseen? Ja muissa sitten, kun alkaa myöhemmin niin keltarauhas-parka yrittää ja yrittää sinnitellä mut kuitenkin fail. Noh, eiköhän näihin selvyys saada! Veikkaan että clomit ja luget/terot sieltä tulee tueksi, ellei sit simppatulos oo yllärihuono. Sit kyllä hymy hyytyy, kun ivf on tällä hetkellä ihan poissuljettu meiltä :(
 
Pakko taas välillä tulla käymään täälläkin! :)

Lucky ja mariska ootte mielessä! Voimia! <3 olisin niin toivonut että saatte pienet plussat syliin asti.. Olen todella pahoillani! :(

Plussa tuulia kaikille tasapuolisesti! Tääl ollaan niin häähumussa ettei kerkiä muuta miettiinkään.. :)
 
Takaisin
Top