Voi itku... Ollaan miehen kanssa käytetty kondomia synnytyksen jälkeen. Se on siinä IHNTOHIMON TOHINASSA parisen kertaa unohtunut. Yhtenä päivänä olin aivan varma että minulla on ovulaatio, tunnnen aina kun minulla ovulaatio on. Ja juuri sillä kerralla kortsu unohtui! Mutta ei tullut siis sisälle, ainakaa paljoa... Ai Helevetti mikä stressi, ahdistus, vaivaantunut olo on nyt kokoajan. Entä jos olen raskaana? Se on kyllä sitten aivan oma vika! Mutta minulle on siis tehty sektio, eikä silloin saisi tulla raskaaksi ensimmäiseen vuoteen!!!! Minulle on tehty Abortti n. kolmisen vuotta sitten kun olin viikoilla 15. Silloinen elämäntilanne ei vaan ollut lapsen kannalta hyvä, enkä millään tavalla olisi kyennyt tai jaksanut lasta yksin tehdä tai hoitaa, elämäni oli silloin ihan täysi kaaos ja silloinen mieskin oli vastuuton kusipää, ja se oli elämäni vaikein ja raskain päätös. Jonka jälkeen iski kamala katumus.. Masennuin ihan täysin. Vieläkin alkaa ahdistaa jos edes ajattelen aborttia. Eli jos olenkin nyt raskaana niin, pitäisi kai tehdä abortti, en kestäisi sitä millään......