Mä olen aiemmin syönyt yhdistelmäpillereitä, jotka oli kai ihan sopivia muuten, paitsi et tulin raskaaksi niiden läpi, itseasiassa kaksikin kertaa.. Noooh, nyt miettisin tota kapselia. Kierukkaa en jostain syystä halua, ajatus jostain härvelistä tuolla värkissä huimaa... Siksi noi renkaatkaan ei sovi mulle. Olen kokeillu niitä, mut musta se rengaskin välillä tuntuu ja jotenkin hankalaa on alkaa sitä kaivelemaan pois seksin ajaksi.. Fiilikset lässähtää samalla tavalla kun kortsunkin kanssa.
Mulla on sektiosta nyt melkein 2 viikkoa ja hirveesti tekis mieli miehen kanssa hiukan heilutella peittoa. Jälkivuoto on melkein loppu, tai on päiviä jolloin ei tule mitään ja toisena päivänä tulee just sen verran et pikkuhousunsuoja tuhriintuu.. En oo vaan vielä uskaltanu ku pelkään et haava repsahtaa.. Mut ei kai se mitään enää voi ratketa??
Jokos te olette naiset päässeet nauttimaan miehistänne? Me ollaan oltu ilman seksiä nyt 3 viikkoa ja tuntuu että pää leviää, ei toi pussailu ja haliminen ja muu läheisyys oo sama asia..
Mulla on sektiosta nyt melkein 2 viikkoa ja hirveesti tekis mieli miehen kanssa hiukan heilutella peittoa. Jälkivuoto on melkein loppu, tai on päiviä jolloin ei tule mitään ja toisena päivänä tulee just sen verran et pikkuhousunsuoja tuhriintuu.. En oo vaan vielä uskaltanu ku pelkään et haava repsahtaa.. Mut ei kai se mitään enää voi ratketa??
Jokos te olette naiset päässeet nauttimaan miehistänne? Me ollaan oltu ilman seksiä nyt 3 viikkoa ja tuntuu että pää leviää, ei toi pussailu ja haliminen ja muu läheisyys oo sama asia..
Vedettiin pitkän kaavan kautta
Eli itse pitää se ostaa ja tikku viedä mukanaan yhdellä viivalla varustettuna