-Nessufly-
Vauhtiin päässyt keskustelija
jaica, poksissa käydään naisten tautien polilla, joku intialais? taustainen mies meillä lääkärinä. tutkinut joka kerta kunnolla ja viimeksi kun käytiin seuranta ultrassa sanoi uskovansa, että raskaus saataisiin alulle clomeilla, koska on nii hyvin toiminut, sinne siis soitan viimeistään toukokuun alussa jos 4 clomi kierron aikana ei ole raskaus alkanut, sitten mietitään jatkoa. :) myös "joudun" soittamaan sinne jos positiivisen raskaustestin saan, ilmeisesti sinne varhaisultraankin päästään, ei tarvitse sen takia koksiin lähteä ajamaan. :)
Todella ilkeästi on lääkäri sulle sanonut! ei noin saisi sanoa kenellekkään!
puuppu nyt vaan toivotaan parasta! :) paljon tsemppiä nyt! :)
iines: mulla kesti clomi oireet reilun viikon (ihan samanlaiset oireet näyttäisi sulla olevan ku mullakin ), toivotaan, että kohta sullakin helpottaisi! :)
ON: kp 20 jännittää taas odotella alkaako menkat vaiko eikö, tää on mun mielestä kuukauden pahinta aikaa! nyt kun kaikki clomi oireet on hävinnyt, niin tilalle tulikin flunssa. rakkaalta kummipojaltani sen sain :) koko tämän kierron olen syönyt myös multivitan monivitamiinejä (niitä raskaus ja imetys) jos niistäkin vaikka olisi jotain hyötyä? :)
Todella ilkeästi on lääkäri sulle sanonut! ei noin saisi sanoa kenellekkään!
puuppu nyt vaan toivotaan parasta! :) paljon tsemppiä nyt! :)
iines: mulla kesti clomi oireet reilun viikon (ihan samanlaiset oireet näyttäisi sulla olevan ku mullakin ), toivotaan, että kohta sullakin helpottaisi! :)
ON: kp 20 jännittää taas odotella alkaako menkat vaiko eikö, tää on mun mielestä kuukauden pahinta aikaa! nyt kun kaikki clomi oireet on hävinnyt, niin tilalle tulikin flunssa. rakkaalta kummipojaltani sen sain :) koko tämän kierron olen syönyt myös multivitan monivitamiinejä (niitä raskaus ja imetys) jos niistäkin vaikka olisi jotain hyötyä? :)