Clomifen kokemuksia?

jaica, poksissa käydään naisten tautien polilla, joku intialais? taustainen mies meillä lääkärinä. tutkinut joka kerta kunnolla ja viimeksi kun käytiin seuranta ultrassa sanoi uskovansa, että raskaus saataisiin alulle clomeilla, koska on nii hyvin toiminut, sinne siis soitan viimeistään toukokuun alussa jos 4 clomi kierron aikana ei ole raskaus alkanut, sitten mietitään jatkoa. :) myös "joudun" soittamaan sinne jos positiivisen raskaustestin saan, ilmeisesti sinne varhaisultraankin päästään, ei tarvitse sen takia koksiin lähteä ajamaan. :)
Todella ilkeästi on lääkäri sulle sanonut! ei noin saisi sanoa kenellekkään! :sad001

puuppu nyt vaan toivotaan parasta! :) paljon tsemppiä nyt! :)

iines: mulla kesti clomi oireet reilun viikon (ihan samanlaiset oireet näyttäisi sulla olevan ku mullakin :eek:), toivotaan, että kohta sullakin helpottaisi! :)

ON: kp 20 jännittää taas odotella alkaako menkat vaiko eikö, tää on mun mielestä kuukauden pahinta aikaa! :p nyt kun kaikki clomi oireet on hävinnyt, niin tilalle tulikin flunssa. :grin rakkaalta kummipojaltani sen sain :) koko tämän kierron olen syönyt myös multivitan monivitamiinejä (niitä raskaus ja imetys) jos niistäkin vaikka olisi jotain hyötyä? :)
 
kp. 20 ja vuoto alko.. ei hirmuisen runsas, mut kuitenkin.. :/
voiko tää nyt ees olla totta, katotaan jatkuuko huomenna.
Soitin siis eilen sinne naikkarille, ei vielkään tänään kukaan soittanut takasin.
Huomenna taas uutta yritystä tuntien välissä, ja pakko saaha sieltä joku kii et tiiän meenkö sinne labroihin vai en. ja alotanko taas femarit vai ottaako ne jo mut vakavissa..
Outoa tässä on se et tosissaa vuoto alko itestään, joka tarkottais sitä et ovis olis ollut
n.kp 5 ja femareitahan söin kp 3-7.. Hmm...
Ne paprut tuli kans tänään, siel oli just ettei tarvii katsastaa tilannetta ens kierrossa ko femarit toimii hyvin,
Ai että toimiiko.. eipä mun mielestäni.

Mä oon kans syönyt tuota solgarin raskaus ja imetys monivitamiini lisää, ja välillä foolihappoa ja c-vitamiinia, siis jompaa kumpaa yhdistelmää päivittäin.
 
Kiinnittyessä voi tulla kanssa vuotoa. Se tapahtuu jossian 3-4 viikolla. Jos ei jatku kauna ja on pientä, niin seuraile vielä. Mut jos nyt on kuitenkin menkat, niin aloita tikuttelu tosi aikasin ens kierrosa.
 
Huoh täällä kans jaica vuoto alkoi nyt jo kp 26.. ( ei mitään hirmuista) kun kierto ollu ihan päivän tarkka 29. noh nää maha kivut hirveitä auts* Aamusta tuli tuhrua vähän ja ruokalusikan verran verta.. no jokohan ne menkat tekee tuloaan.. näin ajoissa.? ovis oli kuitenkin ihan normaali aikaan. ja senkin sain tikutettua.
 
puuppu sitä kiinnittymista niin toivoin, mut tää on niin suurta jo.
Ihan normi menkka vuotoa ja määrä myös sen mukainen.

Toivottavasti saan soiton tänään ja tietää mitä tehä.
Katoin papruist et viime ma oli 19mm oikeella puolella,
ja sitä ovista en tikuttanut mut olishan se pitänyt irtoo..
ehkä ja sen mukaan tää menis kiinnittymis vuodoks,
mut näin runsaana en usko ja kaikki tuntemuset oli vasemmalla.

mamma, voimia, ilmeisemmin ei ne lääkkeetkään kiertoo tasaa jos kroppaa ei huvita tasaantua..

Mä en oo ees tilannut seuraavaa tikkusettiä, ko en osannut varautuun näin lyhkäseen kiertoon, siis viimeks femareil ko oli vastetta ni oli se kp29 ja ko ei ollut vastetta ni piti käynnistää jota mä nytki oottelin..
 
Muokattu viimeksi:
Nii totta kyllä. nyt vuoto kuitenkin loppui kun seinään eli ainut se ruokalusikallinen rusehtavaa ns.limaa? no menkkoja odotellessa viim. 3 päivän kuluttua.
 
mamma hyvä et loppui.

Noin nyt tuli uusi soitto.
Me lopetamme femarit kokonaan.
katsottu ettei vastetta, tää kierto annetaan mennä ja käynnistän jälleen teroilla parin viikonpäästä.
Aloitamme ensi kierrossa sitten pistoshoidot.
ja kierron alussa pistos opetus, ja sit uudet hoidot.

Jatkan kirjottelua tonne foorumin omaan blogiin, tuun välillä kurkkaileen mitä teille kuuluu.
Onnea kaikille raskautumiseen, ja toivon todella että saatte nyt vastetta hoidoille. <3
 
-Nessufly-: Clomi oireet on onneksi nyt lieventyneet eikä yöhikoilu ole enää niin runsasta :) Kyllä yhäkin hiki helposti tulee,mutta ei sillee yliampuvasti kuitenkaan :D Itse sairastin mahataudin juuri. Toivottavasti sulla on flunssa helpottanut ja plussaa jo testissä? ;)

jaica: Pahoittelut tädn tulosta :/ Aina se saapuu silloin kun sitä vähiten kaipaa. Toivottavasti teille on nyt noista pistoshoidoista apua ja saat teroilla kierron taas alkuun. Paljon tsemppiä jatkoon!!

mamma4: Mikä tilanne??? ;) Oliko kiinnittymisvuotoa vaiko täti??

ON: kp 14 ja oviksen metsästys menossaHhuomenna pitäs aloittaa lugesteronit. Mutta paketin ohjeessa lukee,että otetaan 3-päivää ovulaation jälkeen :S Mulle lääkäri määräsi kp 15-24 mutta ei mulle ehi kyllä ovis tulemaan huomiseen mennessä kun hymynaamaa ei tikkuun ole tullut. :/ eikä oireitakaan ole yhtään. Mä taidan mennä tän kierron vähän soveltaen,että tikutan ensin sen oviksen ja sitten vasta aloitan luget. Jos ei hymynaama tule kp19 mennessä niin sitten aloitan ne. Taitaa tulla vähän pitempi kierto nyt kuin viimeksi,mutta katsotaan. :) Huomenna synttärijuhlintaa kavereiden kanssa! <3 saa ajatukset taas hetkeksi pois tästäkin hommasta :)

OIKEIN HYVÄÄ VIIKONLOPPUA KAIKILLE!
Plussatuulia!!
 
täällä tilanne. tuhruvuoto jatkuu ei mitenkään runsaana muutama tippa päivässä.. elikkä tämä siis 3 pv tätä tiputtelua niukempaa tosin kun edeltävinä päivinä. kuukautisten pitäisi alkaa 2.3 eli aikaahan tädin tuloon on.. pms kivut on hävinneet.. alku viikosta juili ja vihloi mahaa ja nivusia niin että piti välillä ihan pysähtyä.. Outoa tämä mulle koska tiputtelua on saattanut tulla päivää ennen kuukautisia mutta nyt 4 päivää ennen ja vielä jatkuu.. no jos tämä on nyt sitten vaan jotain tädin tuloa.. eipä mitään osaa oikein sanoa. *ihmeissään*

iines tsemppiä sulle oviksen metsästelyyn ;) !!
 
mamma4, tsemppiä! Voi se vielä tullakin, tuhru ei oo täti :)

iines, en mäkään saanu tikkuun ovista, alotin luget ohjeen mukaan ja niin no, tiedät kyllä :)

Mä niin toivon, et tulis tuttuja mukaan tuonne toiselle puolelle, jotenkin en ole uskaltanut siellä vielä kuin stalkata..
 
Kiitos puuppu. ! ja onnea hirrmuisesti sulle pienestä toivotaa et pysyy matkassa :smiley-angelic003 En uskalla vaan toivoa et vielä ois mahiksia.. mut eipä sitä tiedä kun sitten ensi viikon puolella kuin käy.. pahoin pelkään tätiä. :confused:
 
iines: hyvä et on vähentynyt. :) flunssa alkaa pikkuhiljaa jäämään taakse, vähäisen vielä lämpöä. :) keskiviikkona pitäisi menkkojen alkaa, eli ei enää montaa päivää jännäilyä jäljellä. :) onnea oviksen metsästykseen! :)

mamma: toivotaan nyt, että olisi tärppi käynyt! :)

jaica:
toivonmukaan pistoshoidoista olisi teille apua! :)

puuppu
: onnea vielä pienestä! :) kamalasti nyt tarrasukkia matkaan! :)

täällä vielä odottelu jatkuu, kp 24 siis menossa. :)
 
Noniin täällä täti kurvasi tännekkin tänään.. no eipä tartte arvuutella nyt sitten et mitä vuotoa on. uuteen kiertoon pää pystyssä! Ja positiivistahan on et se ovis löytyi viime kierrossa niin jos nyt toiveikkaana löytys tästäkin! (: clomit (2tabl.) alottelen jälleen tuossa maanantaina. Tsemppiä iines jännäilyyn! (:: ja jaicalle hoitohin !
 
Puuppu: No mäkin miettisin vaikka kuinka kauan aloitanko lääkärin ohjeen mukaan vai en :D Ainakin sulla tärppäsi kun teit niin ^^ hieno juttu.. ONNEA PALJON!!

-Nessufly-: Hyvä että sulla alkaa tuo flunssa helpottamaan :) Täällä kans kärvistellään vain pienten oireiden kanssa...vielä :D Tsemppiä jännäilyyn!! toivottavasti pysyy täti poissa :)

mamma4: Olen pahoillani tädin tulosta :( Tyhmä kun ei tajua pysyä poissa! Paljon tsemppiä uuteen kiertoon..kyllä se vielä onnistuu <3

ON: kp 17 ja clear blue hymyili minulle eilen illalla ;) Meinasin olla eilen tikuttamatta,kun olin laittamassa mahakipua darran piikkiin,mutta hymynaama sieltä sitten kuitenkin tuli ;) eli ovis bongattu ja hyödynnetty myös :D Ja jatkamme muutaman päivän vielä sen hyödyntämistä. Kerrankin tuntuu siltä,että on oikeaan aikaan liikkeellä. Aloitan luget nyt sitten torstaina :) En ehtinyt aloittaa niitä lauantaina ja olen tyytyväinen päätökseeni. Katsotaan mitä tuleman pitää ;) Oireita on tällä hetkellä mahan nipistely,limojen runsas eritys..hyii :S Nännit ovat pikkuisen kosketus arat,mutta eivät kuitenkaan pahasti.Lauantain juhlinnan jälkeisiä oloja saattaa myös olla..ainakin tän väsymyksen voi laittaa sen piikkiin :D

Plussia kaikille!!
 
Heippa taas kaikki täällä!
Toivottavasti kuuluu hyvää ja lääkitykset alkaisi purra! Onneksi Puuppu sulla nyt ainakin onnisti! Onhan kaikki vielä hyvin?

Meillä oli tänään nyt se lääkäri jatkosuunnitelmia varten. Piti lähteä sinne kesken työpäivän, töihin sanoin vaan et mul ois yks oma lääkäri (ei työterveys) en jaksan enkä halunnutkaan enempää selitellä. Tää just mua kyllä aika paljo kanssa stressaa. Kun pitäs saada ne ajat jotenki töiden ulkopuolelle, mutta eihän se onnistu oikein. Ja sit tulee seliteltävää et mihin taas häivytään...
Mutta siis: Clomit on historiaa, koska ne ei nyt sit mulla auttaneetkaan. Tämä kierto mennään ilman mitään apuja. Ensi kierrosta sitten aloitetaan fsh-hoito eli piikitykset! Saatiin jo samantien pistosopetuskin. Ei muuten ollu mitenkään kauheeta :) Lisäks meillä siihen yhdistetään myös inseminaatio. Meissä kun ei kummassakaan oo löydetty mitään vikaa, mulla lievästi rakkulaisuutta munasarjoissa muttei pahasti. Mun pitäs vielä käydä yhdessä verikokeessa, niin sitten on kaikki maholliset otettu. + miehen tarvii viedä oma näytteensä sitten samana päivämä kun tehdään se inseminaatio. Kyselin tosta inseminaatiosta niin sanottiin et heillä (NKL) tehdään se aina samalla. Oltiin sitten että okei, selvä homma.
Ovulaatiota en ite saanut kahdessa vikassa kierrossa, ekassa se vahvistettiin labrassa. En sit tiiä oonko testan väärinä päivinä (KP 13-18)?

Jaicalle kans hurjasti tsemppimieltä, me ollaan samassa veneessä. En ois uskon et tähän asti mennään, mut eipä voi mitään.

Täytyy vaan yrittää ja yrittää myös olla positiivisin mielin, jotta se toivottu tulos joskus tulis :)
Lääkäri totesi et "tästä ei saa tehdä projektia" laughing7 ...että niinkai sitten...
 
Pakko tulla kertoon teille,
Eilen oli halut korkeella, tissit arat ja jotenki sellane olo.
Tänään on vihlonut oikeelle puolellle..
päätin tossa kotiin tulessa päätin tehä ovistestin..
ja sieltä tuli :greet025 hei kukkuu hymynaama se täällä!

jotenki ihan pöllistynyt olo. 2 ovispussa vuoteen.

Mies vaan oli eilen miestenlääkärissä ja ne olivat aikas kovakourasia siellä,
joten saa nähä onnistaako tänään.. :/
 
Toistaiseksi oletus on, että kaikki on hyvin. Varhaisultraan olen menossa 17.3. illalla. Ei suurempaa kipuilua, ei pahaa oloa, ei mitään. Jos en olis estiä tehnyt, en todellakaan osais arvata et voisin olla raskaana. Ja se kyllä mietityttää aika paljon. Ei oikein uskalla iloita.

Onnea jaica hymynaamasta!
 
onnea jaica hymynaamasta!! :)

omanapailu, elikkäs täällä se tilanne, että kierto taas alussa, huomenna ostamaan lisää clomeja (niinkun toivoin ettei olisi enää tarvinut apteekkiin rahaa tuhlata... :sad001)
 
Heippa!

Puuppu: Älä huoli,kyllä siellä kaikki hyvin on :) Muista,että kaikki eivät tosiaan kärvistele oireiden kanssa ollenkaan koko raskausaikana..tsemppiä!

jaica: Mullakin tuo ovis joka tuli tuossa kp 16 oli elämäni aikana toinen :D Kyllä siitä tosiaan iloita saa!! tsemppiä nyt paljon ja toivottavasti pääsette hyödyntämään sen!

-Nessufly-: Pahoittelut tädistä :( Tyhmä kun tulee tollee vaikkei kaivata!! tsempit uuteen kiertoon!!

ON: kp 20 ja aloitin luget nyt eilen illalla :) Mulla 1 aamulla ja 2 illalla 10pv. Ovisplussa on haalistunut olemattomiin joten nyt jännäillään sitten :) laskelmieni mukaan dpo 4 menossa nyt. testailen 15.3 ellei täti kurvaa kylään sitä ennen. mahassa kokoajan menkkamaisia kouristuksia ja tänä aamuna repäisi ikävästi vasemmalta munasarjan kohdalta :/ Mutta nää on vielä oviksen jälkioireita. Alan kuvitella raskausoireita sitten vasta ensi viikolla xD heh!

Tsempit kaikille ja plussia testeihin!!
 
almanen: Hyvä että pääsitte suoraan vaihtamaan! toivottavasti saatte apua.
Millasta oli pistos opetuksessa? Millanne se pistos juttu on? mulle sanottiin et se on sellanne insuliini kynän tapanen. siis meillä on sen alotus ens kierrossa, tai oikeastaan todella toivon ette ole!! :D


Ovishyödynnetty, aika puristamista oli ja todella harmitti et miehellä oli ollut just se lekuri,,,
mut toki juteltiin tilanne läpi ja hänkin oli sitä mieltä et tätä tilaisuutta ei hukata,
toivo taas korkealla!! :D
 
Takaisin
Top