Clomifen kokemuksia?

Omanapailen nyt vaan! Anteeksi!!

On: kp 28 ja dpo 12 CB testit olivat maanantai kappaleita mun kohdalla :( kuten arvelinkin. Eihän mulle nyt se plussa voi tulla ei. Apteekin omalla tänä aamuna ihan puhdas nega!! Ei tarvitse ainakaan piinailla enää huomiseen. Kyllä hetken siinä itku tuli kun katoin testiä :( Mieskin oli pettynyt ja kirosi miten joku testi voi näyttää noinkin "selvää" plussaa mutta ei olekkaan sitten. Noh,nyt tätiä ootteleen.

Hyvää alkavaa viikonloppua!! Toivottavasti teillä muilla on parempi onni :) Plussia puhaltelen!! <3
 
Voi eih.. iines voimia <3 toivotaan et täti ei nyt kuitenkaan ilmaantuis vaan muutuiskin plussaksi!! <3 Täällä tänään aamulla jälleen tein ovistestin ja 2 selkeää viivaa ei ihan yhtä tumma kuin kontrolli mutta viiva selvästikin! Tänään siis hyödynnettävä illalla tuo mahis ;;) Ja ilman tupakkia eletty ihana tunne.. en kyllä kaipaa sitä myrkkyä ollenkaan <3 (::
 
mamma4: Kyllä kovasti sitä toivon,että täti pysyisi poissa ja plussa vielä tulisi, Mutta jotenkin olen jo heittänyt toiveet roskikseen tän kierron suhteen :/ *huokaus* Onneksi sulla sentään on parempia uutisia!! Paljon tsemppiä oviksen hyödyntämiseen! :)
 
Mulla on mielikuva, että CB on superherkkä testi (mittaa jo 10 mmol) ja Apteekin oma vaatii 25 yksikköä HCG:tä. On kovin yksilöllistä miten HCG nousee, joten toivotaan kuitenkin. CB:llä tulee tuon vuoksi joillekin plussa myös jos alkio hipaisee kohtua, mutta ei tartu kiinni.

Mulla on kaikissa ollu apteekin omalla menkkojen alkamispäivänä haamuksi laskettava, eli viiva on ollut tosi heikko, mutta kuitenkin näkyvä. Ja tullut siis näkyviin minuutin kuluessa.

Mä edelleen jännitän. Maanantaina varhaisultra. Ainakaan mitään vuotoja ei ole ollut.
 
IinesHuoh noi haamutestit.... :/
Ne on niin p... Toivottavasti se teillä muuttuis nyt plussaks.
Sillon ko me se haamu saatiin niin kyllä niin pahalle tuntu ko ei sit ollukaan mitään tulossa.
huoh.

kp19
Täällä ootellaan menkkoja. Vi***us niin kympissä!
Ei löydy asiaa joka ei ärsyttäis mua, tänään koti ilta ja ens viikon loppun tää likka niin lähtee jonnekki juhlimaan.
Eli eikähän ne menkat ihan kohta ala..
tää vaan et alkaa menee nää menkkojen edeltävät oireet niin pitkiks et huh..
Mies taas ollut kipeämpi, päivä kerrallaan liikkuminen, turhautunut, ärsyyntynyt, ja musta ärsyttävä!
ja minä kiukkuinen, tuntuu et täst ei vaan tuu mitään.
 
puuppu: Mä en tiä tosiaan kuinka herkkä tuo CB oli!! Missään ei lukenut mitään O_o Mutta samaa mäkin mietin,että jos se vaikka on ollu herkempi kuin tuo apteekin oma ja havainnu sen,että se on yrittäny kiinnittyä tj.Mene ja tiedä sitten. Niin..ja mä en saanu apteekin omaa haamun haamua. ei edes kääntelemällä näkynyt mitään. Paljon tsemppiä sinulle ultraan :)

jaica: Joo..pahalta tosiaan tuntui. Ihan kuin oisi pudotettu jyrkältä kalliolta alas. :/ ne CB testit tosiaan lensi nyt roskiin. Mä olen kuule sun kanssa ihan samoilla linjoilla. Olin selvinpäin koko viikonlopun (mitä nyt pari lasia kuoharia otin ja nekää ei menny alas ku väkisin) :/ Vedän kans sen sortin liiskat ens viikonloppuna. Mulla on myös v*tutus käyrä huipussaan.Toivottavasti sulla nyt kuitenkin pysyisi se täti poissa! Mutta usko vaan..tiedän miltä susta tuntuu!! tsemppiä!!

ON: kp 31 vuotoa ei näy ei kuulu. Aaamulla mahassa juili siihen malliin,että ne olisi voinutkin alkaa. Mutta ei!! Huomenna kyllä vasta 3-päivää vikasta lugesta,että eiköhän ne sieltä pian ala kun mahassa hiukan tuntemuksiakin on jo.En halua,että tää kierto venyy ihan tuhottoman pitkäksi. Apteekin oma näytti aamulla jälleen puhdasta negaa. Halusin vielä varmistaa asian..eli TÄTI TULE SITTEN JO!!Viikonloppu meni syvässä ketutuksen vallassa. Yritin tosiaan kuoharia vähän ottaa,mutta sain alas väkisin vedettynä kaks lasillista. Sitten tuli paha olo :/ Noh, ainakin nyt tiedän,että saan juoda ens viikonloppuna kunnolla ja bailata aamu neljään asti.

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille! <3
 
Voimia ja Tsemppiä iines & jaica <3

Täällä ovis meni la. en enää tehnyt testiä mutta pe. viiva oli siis tummempi kuin edellisinä päivinä joten luulisin että ovis tapahtui la.-su. Hyödynnettiinkin ne päivät hyvin. Nyt sitten terolutit ja taas tädin odottelua.. :confused:
 
Iines tsemppiä!! tosin voihan se olla et se on sieltä nousemassa, mut tosi hitaasti..Esikoisen kans oli arvaillut jo montaviikkoa, mut sitko aloin testaileen nii sain toosi haaleen +... :D

On niin olo et ens viikonloppun juhlitaan. tosin muistin et oon lupautunut messuille la duuniin, lähinnä kiinnostuksen takia. no sen jälkeen kaverin synttärit ja sit!! :D
 
ONNEA PUUPPU vieläkin!! :) ihana kuulla, että kaikki hyvin! :)

iines, en halua mitään turhaa toivoa herättää sussa jos et olisikaan raskaana (tosin toivon niin paljon,että olisit!) , mutta nyt kuitenkin sanon, mun kaveri kun oli 8kk raskaana se teki raskaustestin ihan mielenkiinnosta (raskaus todettu silloin alussa verikokeella) ja ei mukamas apteekin oman testin mukaan ollut silloinkaan raskaana. tsemppiä!! :)

mamma, toivottavasti olisi nyt käynnyt tärppi!! :)

epäreilua kun kaikki lähtee jonnekkin bilettämään... :grin itsekkin tekisi mieli lähteä, mutta lääkäri sanoi ettei tän lääkityksen aikana saa käyttää alkoholia ollenkaan... :eek:
 
Nessufly,
Toki eihän alkoholia suositella, mut en mä jaksa koko aika nipottaa,
ja oon kyl suunnitellu ottavani viikonloppuna vaik ens kuus alkaaki ne pistoshoidot,
ja menee varmasti savukkeitakin.
Täshä oltais oltu jo pari vuotta ilman mitään muuten :D
-yleinen annosmäärä on mulle joku 2-5 joten ei mielestäni paha! :D

ps.. sillon ku alotin femari ni olin ennen ovist juhlimassa ja ovis tuli, :)

almanen
niin niistä oviksen bongauksista,
itehän bongaisin sen täs kierros jo kp 9,
et oliskohan sullaki ollut jo tosi aikanen ovis?
 
Muokattu viimeksi:
Puuppu ihanaa, onnea hirmuisesti <3 Tuntuu varmasti kun iso kivi ois vierähtän harteilta! Nyt voit jo alkaa ottaa rennommin.

Jaica, ovikset on nyt testailtu kp 13-21. Kp 20 sain ehkä jonkinlaisen haaleen viivan. Ei kyllä ollut yhtä vahva kuin testiviiva, et en nyt tiiä oliks se mikään? Mullaku ei näistä oikeen kokemusta.. Toisaalta se runsas valkovuoto päivää-parii ennen vois viitata ovikseen. Niin ja toki voi olla et ovia olis ollut jo tosi ajoissaki, mutta ei pysty sanoo ku alotin testaamisen vasta kp13.
No, ensi su olis kp29 eli silloin pitäs menkat alkaa. Ja siitähän ne uudet hoitokuviot sitten lähtiskin, kääks :eek:
Ei tässä toivottavasti nyt enää kauaa tarvii odotella :) Mutta siis kumpa kumpa ne ei nyt vaan enää alkaiskaan ja sitä kautta tulis se niiiiiiiiiin kauan kaivattu +!
 
Omanapailen nyt vaan pikaseen :)

Eli, täti kurvasi tänään kylään.Mikä on sinällään ihan helpottavaa ettei kierto tän pidemmäksi venynyt. Tää päivä ei kyl mee vielä kp 1:stä vaan lasken sen kp 33 ja huomenna sitten lähtee alusta :) Nyt aloitetaan kolmas clomi kierto ja toivon niin sen tuovan toivotun tuloksen :) Lugeilla jatkan myös. Tikutan vaan oviksen ensin :D

Plussia kaikille puhaltelen <3
 
Äh..se siitä tädistä :/ eli kp 34 pyörähti! Eilen aamulla tosiaan tuli vaaleanpunaista vuotoa kun pyyhkäisin. Sitten päivällä ihan vähän rusehtavaa ja illalla ei enää mitään :/ Tänäkin aamuna ei tuhrun tuhrua. MITÄ TÄÄ NYT ON!! Mä jo niin ehtisin tuulettaa ettei kierto venyny pidemmäksi. AAARGH! eikai auta muu kuin ootella sitten :/
 
Iines toivotaan et se on vaan plussautumisen merkkejä!!
uus testi..?

almanen oviksen ajankohta voi vaihdella suurestikki ja aina se ei ees testeihin tuu vaikka oliski ovis, voi myös olla et testi näyttää plussaa vaik ei oliskaan munasolu irronnut.. :/
Mut jos sulla on menny lähelle samaa se on varmaanki ollut ovis jos limat on viel siihen täsmännyt.
ite tein sen ihan tunteella, et voisko tää jo olla ovis, ja mies patisti tekemään, onneks tein.
Viime kiertohan mul jäi vaan kp 19, vaik oli femarit pääl ja sit tuli täst kierrost se mega aikanen ovis kp 9.


Nyt tääl jäänäillään.
kp 24, terolut vika päivä
alkaako menkat vai ei, mitään tunetumukisia siis ei oikeestaan oo, eli luottamus nolla.
mut hiukkasen toivoa. :D
 
Muokattu viimeksi:
Mitäs jos iines nyt kuitenkin tekisit vielä yhden testin? Minustakin nuo voisivat olla alkuraskaudenkin oireita. Kaikilla hcg ei nouse yhtä nopsaan, ja jos viivat on vieläkin kovin haaleat, olis ehkä aika marssia lääkärille tarkisteluun, et ei ole vaan kohdunulkoinen. Sillon hcg nousee hitaammin.

Tsemppia jaicalle ja almaselle :)
 
mamma: sul on näköjään tuo metforem ollu käytössä?millaisia kokemuksia sulla ollut siitä?auttoiko rakkuloihin?ym.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
lucky joo mulla oli toi 5kk kuuri tuota metforemia ja vaikutus oli positiivinen ainekin minulla. rakkuloihin selvästi oli kolmannessa ultrassa jo tapahtunut positiivisia muutoksia mutta sen jälkeen en sitten ookkaan ultrassa käynnyt.. toukokuussahan se ois mentävä uudelleen sinne lekurin puheille kun noi clomifenit sit 6kk putkeen menty..
 
jaica ja puuppu: Ei tarvitse enää testailla tai miettiä :) tänään alkoi kp 1 ihan selvästi. Se edellispäivän tiputtelu oli tosiaan vaan vinkkiä,että ne alkaa. Eli kierto lähti alusta taas :)

Noniin eli,nyt alkoi viimeinkin se kp 1 mitä olin odottanutkin :) kierto oli tällä kertaa 34pv. ja viimeksi oli 28 mutta venyi siksi edelliseen verrattuna, koska aloitin luget vasta oviksen bongattuani. Kierto olisi varmaan ollut lyhyempi jos oisin aloittanut ne silloin kp 15 ku lekuri määräsi :D Mutta tässäkin kierrossa taidan aloittaa ne vasta kun olen oviksen bongannut. En kyllä anna sen venyä liikaa jos ei ovista tuukkaan niin aloitan ne viim. kp 18 :) Vai mitä mieltä ootte?? Pitäskö aloittaa ne siten miten lekuri on on määrännyt vaikka ei ovis ehtisikään tuohon kp 15 mennessä tulemaan :D vinkkejä??
 
Takaisin
Top