Clomifen kokemuksia?

testi tehty.. ei vieläkään ovista.. Höh..
kp 14
Masua nippaillut, mut ovislimat ei oo nousseet.
Onneks mies on kotona niin täytyy kuitenki vähä hyödynnellä sitä,,
jos se vaikka jossain vaiheessa tulis se ovis tälle kuulle.. jotenkin niin toiveikas, mut turhautunut..
ja jos se ovis jää taas tulematta näil femareilla niin eikai noita kannata enään syödä..
eka kierto oli siis ovis. mut sen jälkeen ovista ei oo tullut. nyt oli onneks kehittynyt rakkula, mut irtooko..
3 testiä tälle kuulle vielä jäljelle, täytyy varmaan laittaa taas paketti tilaukseen.
Kääk.. ovis ovis ovis.....
 
puuppu: toivottavasti olisi pikku kyytiläinen matkassa! :) tsemppiä!

mamma: tsemppiä nyt, olisipa tullut tärppi! :)

jaica: tsemmpiä oviksen löytämiseen! :) toivottavasti tulisi tärppi, ettei tarvisi pistohoitoja aloittaa! :)

iines
: toivotaan, että kohta helpottaisi nuo hikoilut! :)

ON: kp 15 ja tänään sain tuon oviksenkin bongattua! :) miehen yötyöt tekee vaan pupuilun ajoittamisesta vähäisen hankalampaa, mutta taiteillen mennään.:grin
 
Nessufly: kiitos.. toivon kans todella mut en oo liikaa elätelly toivoja tai tarkkaillut "oireita" niinkuin aikaisemmin.. ettei pettymystä tuu jos täti tuleekin. Ja voin samaistua tohon teidän yö-työ ajoituksiin.. minä myös teen vuorotyötä joten yövuorojakin on. mut aina sitä jostain on sen ajan löytäny. :wink Ja Onnea oviksesta jeii! (::
 
Nessufly, hyvä et bongasit oviksen... :)
Taiteilua se täälläkin, ukko taas niin jumissa selkänsä kanssa. mut silti miehisessä kunnossa..
Jokseenki ko kattoo toista ko kävelee taas ihan vinossa niin tekee pahaa..

jos se nyt sittenkin tulis meillekki huomenna..

Hei jännäilijät... koska saahaan tietää kuin on käynyt..?
ja toivottavasti pysyy nyt mukana.
nyt vaan jalat yhessä ja toiveet korkeella..

Mäkin haluun oviksen, ja oon niin päättänyt et täs kuussa me muuten plussataan!
mielialat vaan välil unohtaa tän, mut nyt taas positiivisuutta päivänjäljiltä, sielt se viel tulee
 
jaica, eiköhän se tule huomenna! :) pidän peukkuja sulle sen suhteen! :) miekin olen kyllä niin päättänyt että tässä kuussa se plussa tulee! :) peukuja sulle myös plussaa varten! :)
 
Kyllä huomaa kun on jännät päivät, itseään tarkkailee suorastaan suurennuslasilla. Ja hyvä ystävä (joka tietää kaikesta kaiken..) kyselikin et onkos tuo sun väsymys sitä työväsymystä vai pahempaa. Ja nyt itseäni tunnustellessa, eihän mun viikon lomailun jälkeen pitäs haukotella koko ajan ja sammua sohvalle.

Tänään on myös tisseissä ollut tuntumaa. Ei suoranaista arkuutta, mutta nännit nöpöttää ja on tuntemusta. Alavatsaa kärvisti eilen siihen malliin et nukkumaan mennessä nappasin 1g Panadolia ja laitoin siteen. Valkovuotoa on tänään tullut, mutta siinä se. Kp. 27.

Jos ei menkkoja kuulu, viikonloppuna testaan. Ostin tänään testejäkin 2 kpl.
 
Heipä hei!!

Puuppu: Sulla on jännät paikat edessä.Mä niiiin pidän sulle peukkuja,että ois tärppi käynyt :wink

-Nessufly-: Toivotaan joo,mutta tällähetkellä ne tuntuu pahenevan :confused:

jaica: eiköhän se sunkin ovis sieltä pian tule..mä pidän sullekkin peukkuja paljon. OVISTUULIA!! :thumright

ON: Kp 6 ja hikoilut jatkuu.Menin tänään kauppaan ja siellä ollessa hikoilin kokoajan vaikken mitään tehnyt :confused: Pääsin kotiin niin haisin niin hieltä,että hyi olkoon.Noh,päätin imuroida sitten siinä samassa niin tuli hankittuu sitten kunnolla hiki pintaan saakeli.Voitte kuvitella kuinka se suihku huusi siivoomisen jälkeen mun nimee.Hiki valu ihan norona mun otsaa pitkin.Ei imuroinnista noin hiki kuuluis normaalisti tulla. YÄK! Viime yö meni onneksi ilman hikoilua..jotakin positiivista tähänkin :) Mulla nipistelee munasarjojen kohdalta oikeelta ihan kauheesti,mutta eihän se ovis nyt näin aikaisin voi tulla :eek: Limojen eritys ei ole lisääntynyt ja halutkin pysyneet sillee neutraalina.Että onkohan se sieltä tuloillaan nyt aijemmin.Ihan hyvä vaan jos tulee ei siinä mitään :grin Katsotaan mitä tuleman pitää..ehkä uskallan tehdä parin päivän päästä YHDEN ovistestin. heh! Sorrun tikutteluun nyt kuitenkin sitten.

PLUSSATUULIA KAIKILLE ovikseen sekä r-testiin :)
 
iines, voihan sieltä tullakki ovis.. eihän sitä oikeesti voi olla ihan varma kuinka aikasin tulee, varsinki jos niitä tuleeki useampi välillä kierroissa! :D

joo.. nega vieläkin...
en vaan enään ymmärrä.. 2 testiä jäljellä sit lopetan tikuttelut.
huomenna soitettava lekuriin ja kysästävä koska saa käynnistää teroilla..
ja tuntuu ko olis menkat tulossa, ärsyttänyt niin paljo viime päivin, ja eilen oli ala selkä ihan humissa..
 
Haamu! Tai on siinä ihan viiva ja tuli minuutissa, mut vaalea se on. Ei tarvii käännellä, ja näkyy. Ei kai sitä voi kuvitellakaan?

On aika outoa, kun odotin negaa, en tuntenu ovista, ei oireilua, ei mitään. Kp olis tänään siis 29 ja se nyt sit olis vaihtunut rv 4+1 kai. Nyt kyllä pelottaa. Kax keskenmenoa jo vuoden sisällä.
 
Onnea Puuppu!!! :hello2
Ihanaa että teillä onnisti, nyt turhat stessit nurkkaan.
Se on nyt totta!!


ja muistetaan et niissä aikasemmissa keskenmenoissa on ollut joku pielessä,
luonnollinen puolustuskeino, niille jotka eivät muutenkaan selviytyisi täällä.
 
kp 17.. ovistesti nega.
Testailut lopetettu.. ei oo enempää testejä, ja ei se sieltä enään tuliskaan,
jos ma oli liki kypsä.

Harmitus todella suuri.. en tiiä miten täst jatka..
En soittanut sit polille viime viikolla ni saapahan taas ma alottaa kouluviikon soittelemalla lekuriin ja laskemalla menkkojen käynnistämistä, jännä ko sen lekurin kanssa ei ees keskusteltu täst mahiksesta enempää..
Huoh.. ei vieläkään hoidolle vastetta..
Olisko aika jo saada jotain mikä tosissaan toimiii..

jotain muutosta on saatava.
ja ens kuus olis kk. ilman ultria.. ja samoilla annoksilla..
niin ja lekuriki totes et turhaan ees tikuttelet ko nyt tiietään sun kierto. et siitä voi arvioida ovispäivän..
 
jaica, en mäkään saanut ovista tikutettua, mutta oli se sit kuitenkin! Ja tikuista huolimatta pupuiltiin ahkerasti.

Mä koitan toipua tunnemyrskyistä, voitte uskoa, että niitä on piisannut. Ja joo km on luonnollinen puolustautumiskeino, mut mikäpä takais se et ei menis kolamskin kesken samana vuonna.. Tää epävarmuus on ehkä phinta. Jotenkin sen ekan vielä pysty kuittaamaan tilastotappiona, mutta toinen oli selkeesti kaikin puolin vaikeampi.

Toivoen eteenpäin..
 
niin. ainii olinki ihan unohtanut ettet saanut sitä plussa...
no toivo voi siis elää täälläkin... :D
Ehkä..

onhain toi 2 jo iso juttu, mut toivoen eteenpäin.
iloitse ja nauti!!
 
Mä ajattelin kirjottaa vasta nyt kun kierto on lopuillaan, eli voin kertoo mikä näyttäisi olevan tilanne. No. Vuotohan alkoi sitten taas tänään :sad001 Arvattavissa oli. Jo eilen tuli pientä vuotoo, mutta tänään alkoi kunnolla. Taas ihan kellon tarkasti kp29. Ollut nyt joka clomi-kierrossa. Muutenkin mulla on nyt noin vuoden verran ollut kuitenkin aika säännöllinen kierto (muutaman päivän heitolla), mutta siltikin joku mättää.
Tää oli siis nyt jo 5. Clomi-kierto. Nyt pidän taukoo tämän seuraavan. Ja parin vkon päästä on lääkäri-aika, jossa mietitään jatkosuunnitelmat. Onko sitten seuraavaksi vuoros pistokset vai mitä? Jeps..o_O

Puuppu, oi onnea!!! Sulla on ollut kyllä tosi huonoo onnee noi km:t :sad001 Toivon kaikin tavoin et nyt TÄÄ raskaus jatkuu ja saatte sen toivomanne lahjan :binkybaby Koita jaksaa sinne ultraan saakka!

Jaica, mulla myös ottaa suuresti päähän kun monta kuukautta on menny jo ilman mitään tulosta. Ovista en mäkään onnistunu tässä kierrossa bongaamaan, joten siitäkin melkein tiesin ettei tässäkään kierrossa onnistuta.
Mäkin oon miettin et pitäiskö mennä yksityiselle niin sais ehkä tarkempaa tietoa ja useemmin. Tuol julkisella vaihtuu lääkärikin joka kerta. Mut en tiiä, kannattaako nyt sitä enää täs vaihees...

Nyt kattoon jääkiekon finaalipeliä... Oispa se Suomi ny ollu täs mukana.
 
onnea puuppu! :Heartred toivottavasti pysyy tämä pikkuinen kyydissä loppuun asti! :)

almanen, jaksamisia!! ja tsemppiä tauko kiertoon, jos vaikka tärppi tulisi! :)



hmmm, ei se yleinenkään puoli niin huono vaihtoehto ole, tai tietenkin riippuu missä kaupungissa asuu, että miten asiat hoidetaan. :) sen "alku kankeuden" jälkeen mun lääkäri on puhunut enemmän asioita (voi tietenkin vaikuttaa myös se, että koska ei ole suomalainen niin kieli ei taivu omasta mielestä kunnon keskusteluun?) ja sama lääkäri siis ollu joka kerta syksystä asti. :) myös suht nopeasti (tai joidenkin mielestä tosi nopeasti) hoitoon päästiin, heinäkuussa tutkittiin miehen simpat ja koska kaikki oli siellä kunnossa saatiin lähete nt polille syyskuun alkuun. :)

NYT VAAN KAIKILLE MUILLEKKIN ISOT PLUSSA TUULET NIIN OVIKSIIN KUIN R-TESTEIHIN!! :)
 
Almanen, oi voi.. sinullakin.
Toivottavasti saatte selkoo heti tulevaan, että mitkä mahikset ja millä hoidoilla mennään eteenpäin..
Missä klinikalla ootte?

Nessufly, toi kul kuulostaa hyvälle et sama lekuri, ei tarvii aina kerrata missä mennään ja mitä tapahtu..
Missä klinikalla te ootte?

Viimesyksynä olisko ollut toka kerta klinikalla kierronkartotus
ko oli venäläis taustainen mies lääkäri,
totes et pcos, ja samalla totes et turhaan ootte julkisella,
te ette ikinä saa täältä sitä hoitoa mitä tarvitsette..
ja se sattu tosi pahasti.. soitin itkien miehelle sen käynnin jälkeen..
Mies on siis käynyt rankan solumyrkky hoidon läpi 3v sitten ja sen takia hänen siittiöitä ei voida käsitellä, hänet lasketaan saastuneeksi. Vaikka mitään viirusta ei kropassa ole.
Tää on usein syönyt. ja yksityisellä meitä käsiteltäisiin kuin normi paria.

Seuraavalla kerralla nais lääkäri tokaisi vaan että ei teidän tilanne nyt niin mahdoton ole..
Miehen siipat huippua ja mua voidaan hoitaa..

Me ollaan naisten klinikalla, talo täynnä, rempat menossa.
mut jotain yhtenäistä pitäis tuollaki olla.
Viimeks lekuri vaan pahotteli, "sekaannusta inssistä"
mut olishan se mukavempi mennä sinne ko edes tiedot olis kunnolla luettu etukäteen.
Huomenna aamulla soitan taas ja oottelen itapäivän puhelua joko sielt joku kerkeis miulle soitteleen takasin.
ja en oo saanut niit mut papruja viel vaikka tilasin viime käynnillä. täytyy siis siitäki muistuttaa.
Menipä tää ruikuttamiseksi,

Tänään on ollut ihanapäivä.
Käytiin nappaamassa mummo kyytiin ja käytiin yllättään isomummi kera ruokakassien.
Poika kanto innoissaan wc-papereita isomummolle ja tokas et nyt on sunnuntai! :D
 
Muokattu viimeksi:
Jaica, ollaan NKL:lla myöskin. Olipa mieslekuri ikävä, kun tolleen puhui. Muutenkin ku on stressaava tilanne mennä sinne, niin toivois et siellä osattais auttaa ja tsempata mahdollisimman hyvin.
Mulla sentäs ollu aina naislekuri ja suomalainen, ihan mukavantuntusia kaikki. Eikä mulla sinänsä mitään vastaan ookkaan tota julkista kohtaan. Jos ei haluu maksaa itteesä kipeeks, nii täytyy olla valmis odottelemaan ehkä vähän kauemmin. Mut silti se odottelu ja lääkäreiden vaihtuvuus välil pistää miettimään.

Meillä lähete tuli kahdessa kuukaudessa (molemmissa kerroissa). Eli sekin oli musta ihan ok, ainaki näin jälkikäteen ajateltuna. Kerran aikasemmassa yrityksessä en saanu aikaa yhteen kiertoon ja se jouduttiin odottaa sit sen takia. Se otti sillon kovasti päähän.Mut muuten sieltä on aika saatu. Tietty nyt olisin toivonut niitä ultria muihinki ku ekaan kiertoon.
Mutta kohtahan sinne taas "päästään".
 
Mä sain tosiaan Lohjalta vastauksen, että tule takasin, jos et tule 6kk raskaaksi. Jep jep.. Olin ihan raivoissani. Perusteluissa luki mm. mun esikoisen synnytystapa.väärin, ja muutenkin tiedot oli päätökseen vajavaiset. Jos ei jaksa niitä lappuja lukea (musta on varmaan mappitolkulla tuollakin paperia) niin voisko vaikka soittaa? No menin siis yksityiselle (onneks on varaa siihen!) ja nyt vaan pelottaa. Kun ei voi itse oikeastan vaikuttaa, pitää vaan odotella. Varasin varhaisultran maaliskuun puolen välin tienoille, sillon pitäs olla 7+ menossa. Ei käy ainakaan niin, et kantaa kuollutta sikiötä mukanaa toista kuukautta, ja kuvitelee kaiken olevan hyvin. Vaikka eihän se ultrakaan mitään takaa, mut kertoo onko just sillon vielä elämää kohdussa ja oikeassa paikassa. Jotenkin pelottaa niin, etten uskalla tuonne raskausketjuihinkana osallistua. Ehkä tää jossain vaiheessa helpottaa.

Pillahdin myös täyteen itkuun varatessani neuvolaa. Ensin pojalle 6v. ja sit kolmas eka käynti. Toisessa päässä oli esikon aikainen terkka, niin oli helpompi puhua. Sain ajan onneksi muualle kuin omalle terkalle. Meillä ei oikein kemiat kohtaa ja mua ärsyttää kun kylän neuvola on samassa kuin päiväkoti, joten "salaa" käyminen on about mahdotonta. Ja tässä vaihees ei haluais muiden vielä tietävän. Odotusaulassa leikki avoimen päiväkodin lapset. Ja se oma terkka asuu täs samalla kylällä ja mä en vana tykkää törmätä siihen niinku joka välissä. Eli jos meen lenkille, melkein väkisinkin tuntuu et törmään siihen.
 
Heipä hei kaikki!!
OIKEIN PALJON ONNEA PUUPPU!! :) Mä niin toivon,että nyt sulla onnistaa tämän kanssa!! ISOT TSEMPIT!!
Erittäin isot pahoittelut taas teille jotka ette ole saaneet ovista tikutettua :sad001 hmph. Ehkä se sieltä kumminkin tuli,vaikka ei testeissä näkynytkään :wink tsempit kaikille!!!

ON: kp 10 ja clomi oireet jatkuu. Hikoilen ihan hulluna öisin ja päivisin :/ yäkkis. En ole tikutellut ovista,mutta valkkarin lisääntymisestä päätellen(lorahti eilen housuun niin paljon,etä ihan säikähdin)Että varmaankin ovis on ihan piakkoin tuloillaan :wink Nyt vaan jatkamme pupuilua vanhaan malliin niin jospa tää olis sitten se meidän kierto.

PLussa onnea kaikille!! :Heartred
 
Takaisin
Top