Clomifen kokemuksia?

Jaica, Jes ovulaatio vihdoin :) ja vielä parempi että saitte sen hyödynnettyä. Toivottavasti nyt onnaisi!
Pistosopetuksessa käytiin siis heti lääkärikäynnin jälkeen. Meni ehkä joku vartti. Sairaanhoitaja opasti miten pistetään ja neuvoi "kynän" käytöstä, se oli siis just sellainen insuliinikynän tapainen. Ja siis, pistin siellä ITE jo ekan harjotuspistoksen :eek: Ei, se ei ollut mitenkään niin inhottavaa mitä kuvittelin. Tuntu lähinnä hyttysen pistolta.. Musta verikoekin on pahempi.
Mekin aloitetaan noi sitten ensi kierrossa. Katsotaan onko kk-kierto yhtä säännöllinen nyt kuin oli clomien kanssa. Menis sit varmaan tonne loppupuolelle tätä kuuta.

Puuppu, tiedän tunteen kun tuntuu ettei muka olisikaan raskaana, kun oireita ei juurikaan ole. Mulla oli edellisessä juuri niin. Oli välillä vähän epävarma olo. Mutta kaikki oli aina oikein loistavasti.

Viikonloppuna aloitan taas testaileen ovista. Ah, vähän turhauttavaa, mutta näköjään se voi sieltä yllättäen tullakin. Muutenkin, mulla on tällä hetkellä jotenkin sellainen olo et odottelen vaan seuraavaa hoitoetappia.. Ei jaksa enää yhtään stressata.
 
Täällä tämän kierron viimeiset clomit napsittu... itkukin tulla tupsahti taas tähän kiertoon vaikka luulin sen jo pois jääneen.. Nyt sitten seuraavaksi metsästeleen ovista.
 
Juu soitin tänään klinikalle.
Hoitaja oli sitä mieltä, ettei heitä kiinnosta ottaa labroja ko on hoidoton kuukausi ja tarkisti tämän vielä lääkäriltäkin.
Lääkäri yhtyi samaan, ens kierrossa vasta ko alkaa pistoshoidot..
Hoitsu myös sanoi et alotat ne terot vaan niiko lääkäri on aikasemmi määrännyt, ja syöt niitä ja alotetaan sit se pistoshoito..
Mut koitin seltittään sille et terot on määrätty mulle sitä varten että JOS EN ovuloi, niin ei tule menkkoja,
mutta hän oli sitä mieltä et lääkäri on määrännyt niin alotettava, koitin myös sanoa että lääkäri on varmasti kirjannut ne silloin kun tuli ne mega aikaset menkat ja kierto jäi kp 19
ja kysyin silt suoraan et eikö se tajunnut et soitin ovulaation takia joka oli jo kp 9!
Hän ei ymmärtänyt että miks mulla olis ovis nyt ja miks mitään pitäis tehä ko mun kans ollaan alottamas pistoshoitoja.
Jotenki tosi töykeenä oli.... taas.. Sai pahan mielen mulle.

Kerroin täst miehelle ja hän vaan toivo ettei mein tarvis mennä enää sinne, vaan oltais saatu tää ovis kiinni.

Pitäiskö mun alottaa terot kp 15, ja onko niistä hyötyä vai haittaa ko ovis on jo ollut näin aikaisin.
 
Terot tukee raskausden alussa, joten sinuna aloittaisin :) Eivät aiheuta keskenmenoa, kokemuksella ;) Esikoiselta odoteltiin menkkoja ja sit söin teroja (ei tullut menkkoja) ja olinkin raskaana alkupäivinä. Terot on keltarauhashormonia, jota tarvitaan raskauden alussakin.
 
Juu mut en oo tarvinnut teroja ko on ollut ovis. :)
No mitenkähän ko ovis aikasemmi kp 12-14, mut nyt jo 9, niin koska sit alottaan terot.
Normistikko kp 15...? ja sit meil suunnitellaan reisuu joka osuis ens kuun alkuun..
hmm..
ja mietin siis sitä et ko ovis oli jo 9 siihen sit + 15 p eli menkat tulis jo kp 24..
mut terot tekis et ne alkais kp n. 28 vai alkaisko ne kumman mukaan, jos alkais..?
Sekavaa
 
Teot voi auttaa kiinnittymisessä, joten mä ottaisin ne joko niin et olis se kierto 28pv. Jos siltä tuntuu. Ideana siis se, että Terot voi auttaa lopputulokseen pääsemisessä. Tsemppiä!
 
Heipä hei!!

jaica: Moni aloittaa ne terot vasta oviksen jälkeen :) ja mä oon kans ymmärtänyt,että niitä otetaan tukemaan sitä kiinnittymistä ja alkuraskautta. Lugeilla sama vaikutus! :) Ei niistä haittaakaan ole. tsemppiä!

ON: kp 24 ja ilmeisesti nyt dpo 7-8? :) Flunssan sain eilen riesakseni ja olen nyt ihan tukkoinen ja voimaton :/ töissä vaan on oltava kun kuumetta ei kerta ole. Aamulla tuntui ettei millään pääse sängystä ylös. Valkkarin lisäksi (josta osa on lääkeainetta) ei ole mitään niin ihmeellisiä oireita päällä. Ja nääkin mitkä nyt on niin voi laittaa flunssan piikkiin. Alavatsaa nippailee ja eilen kouraisi oikealta puolelta ihan kunnolla.Tissit on todella kipeät,varsinkin nännit..yskiminen ja tärinä sattuu :/ luulen että kipu johtuu lugeista koska ne kipeytyi vasta niiden ottamisen aikana.Niitäkin on jäljellä vielä 5-päivän satsi. En jaksa mitään hirveesti elätellä toiveita plussasta. Tarkotus ois testata tulevana lauantaina..noh katsotaan :)

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille ja plussia toivottelen ^^
 
Iines joillakinhan flunssa on just eka oire.. :D

Mamma
onnea tupakoimattomuuten!! :)
toisilla se vaikuuttaa toosi paljon, toisilla ei. mut parempihan se on vaan olla kokonaan ilman.
Täälläkin aikahienosti menty, sillon tällön yks päivä, ja täytyy tota miestäkin muistaa aina tukee, jos polttaa yhten iltan nii ei polta enää seuraavana, alkoholia ko ei oo taas mennyt yhtään aikoihin.

Meis on meillä sitä mieltä et nyt on pikkunen matkassa, heh, ite nyt en oo niinkään samaa mieltä, tosissan olisko nyt se kp 14 eli huomenna alotan ne terot, oviksestaki jo hyvä aika takana.
ja ei sit menkatkaan oo tulleet ilman teroja niitten alottamisen jälkeen,
et laittoko ne viel enempi kroppaa sillo sekasin,, tiiä häntä.. Kokeillaan, eihän täs mitään voi hävitäkkään..
 
Kyllä mun ystävällä ainekin vaikutti tuo tupakka aika vahvasti hänellä kans pco. ja yritystä oli takana 1v 6kk sitten kun miehensä kanssa lopettivat kokonaan niin olikohan 2kk niin olikin plussa testissä! Nyt heillä ihana poika (: Toiveet on siis korkeella. Tsemppii sinnekkin tupakan kanssa! :wink Täällä oviksesta ei niinkään vielä tietoa.. valkkaria on havaittu paaljoon ja viiltäviä kipuja vatsalla testejä en oo vielä tehnyt. Mutta puuhasteltu on kuitenkin varmuuden varalta su.aamuna sekä ma. iltana :wink:)
 
mamma4: Tärppiä kyllä toivotaan kovasti :)

jaica: Flunssa raskausoire? :D en oo kuullukkaan vaikka oon lukenut ties millaisista oireista :D heh!

ON: kp 25 ja nuha on pahentunut..välil tuntuu ettei henkee saa ku nokka menee tukkoon xD Päivisin olen ihan pöhnässä ja todella väsynyt.Väsymys pahenee aina iltaa kohden. Eilen kun menin nukkumaan niin olin niin väsynyt,että ihan kipeää teki.Tuntuu ettei 8h yöunet riitä mihinkään. Veikkaan kyllä,että tää flunssa vie nyt voimia. Alavatsaa nipisteli eilen molemmilta puolilta aaltomaisesti ja tänään on turvottanut ja nippaillut.Tissit sattuu jos ne vähänkin liikkuu ja nänneihin ei voi ees kuvitella koskevansa. auuuu :D Pientä toivon kipinää pidän yllä.

Plussaaa!!! <3<3<3
 
Iines juu tosissaan joillakin yks varsinki alkuraskauden oire on flunssa. :D
ja voi olla toosi flunnsainne ja väsy olo, mut sit sille onki joku ihan muu selitys,
Näin kävi just tutullani..

kp 15,
Terot alotettu mietin vaan et onkohan tää ihan liianki myöhänen aika alottaa teroja ja onko niist hyötyy jos enää jos oli kyytiläinen matkassa,
eikai ne limakalvotkaa ihan hetkes kerkee paksunee ko on terot alottanut..
noo parin päivän sisään luulis jo tietävän mitä tääl tapahtuu, IIK

kyl vaan huomaa kuin jännäks menee ko oli ovis... Hih!! <3
 
Muokattu viimeksi:
jaica: Ahaa..okkei :D Hyvä tietää nyt sitten tämäkin. En usko,että sulla on liian myöhään alotettu. Jotkut pitkittää viikonkin oviksen jälkeen ennenkuin aloittavat terot. :) Toivottavasti tärppi oisi käynyt ^^ tsemppiä!

ON: kp 26 ja nuha vaivaa yhä,mutta väsymys ei oo niin paha kuin kaksi viimeistä päivää on ollut :) Johtuu varmaan tästä auringosta joka paistaa ihan kunnolla tuolla ja lämpöasteita on varmaan suorassa paisteessa 8-10 astetta. Ihanaa!! Muksujen kanssa pihalle heti kun tästä saan hommat valmiiksi.Mahassa nipistelee. Ihan kun joku pistelisi neulalla vasemmalta puolelta :S kestävät onneksi sellasen sekunnin tai kaksi verran. Kalakeitto maistui jotenkin äärettömän hyvältä tänään O_o enkä yleensä siedä kalaa...varsinkaan keitoissa.Turvottaa ihan kiitettävästi,mutta niin mulla aina hiukan ennen menkkoja.Tissit yhäkin niin kipeet,että ajatus niihin koskemisesta inhottaa :D Mutta tää tästä!!

Tsempit kaikille!!
 
iines hyvältä ja jännältä kuulostavat nuo sun oireet ;))

Täällä tänään päivällä tein ovistestin johon haalea viiva. ovis tulossa olo on kyllä aivan ovismainen (:
Jospa sitä tänään illalla sitten varmuudeksi peittoja heiluttelis ettei jää hyödyntämättä koska vaikka ovis vasta huomenna olisikin niin onhan parempi olla ajoissa ;)
 
Nyt ovistestin viiva hieman vahvempi kuin eilen, mutta ei kuitenkaan yhtä vahva kuin kontrolli. onkohan mitään saumaa että toi eilinen pupuilu ois tuottanu tulosta.. no jos huomenna yks ovistesti viellä ja sit pupuiluu pe. tai la. Hermoja raastavaa tää "ajoittaminen" :D
 
olisipa iines ja jaica tullut tärppi! <3 :)

onnea mamma tupakoimattomuudesta! :)

"oma napa paras napa", on kp 9 ja huomaa kyllä, että on syönyt clomeja kun taas tämä ihana hiki puskee pintaan. :) voi kunpa olisi viimeinen kierto kun tarvitsee syödä niitä! :) myöskin tässä viime päivinä on v-käyrä noussut ihan kattoon, joten sinne meni se pari kk tupakoimatta "hukkaan". :(

nyt hirmuisesti plussa ja ovis tuulia kaikille!! <3
 
mamma4: Kuulostaa joo ja tuntuukin siltä,että ois tärppi käyny. Mutta näitä samoja on ollu monissa muissakin kierroissa ja aina nega silti :/ jospa nyt ois ;) Kovasti onnea oviksen hyödyntämiseen. Kaikilla ovistestit eivät ees tummu kunnolla ;) tsemppiä!

-Nessufly-: Kyllä täällä niin ollaan sormet ja varpaat ristissä :D Tsemppiä sulle noitten clomien kanssa...mulla myös se hikoilu oli ihan kauheeta :/ päivisinkin soijaa pukkas.

ON: kp 27 ja dpo 11?? suunnilleen. :) Olin eilen hätäinen ja tein testin ilta pissistä joka oli ollu rakossa about 2h Clear blue testi johon tulee sinisellä ne viivat (tiedän..ei paras testi ja paljon oon negatiivistä kuullut. Sain kaverilta) Niin antoi hailakkaan pystyviivan ihan testiajan sisällä O_o sitten luin netistä,että noi antaa paljon vääriä. Mutta en oo noilla samoilla testeillä KOSKAAN saanut ees hyvällä mielikuvituksella mitään pystyviivaa siihen,en edes viivan paikkaa. siis ei ikää oo mitää tullu.Se viiva tummui sitten kun testiaika oli ummessa,mutta pystyviiva oli ohuempi kuin vaaka. Tein uuden testin tänä aamuna ja taas ihan sama juttu. Testiaikana siinä näkyi erittäin haalea pystyviiva joka oli saman levyinen kuin vaakaviivakin. Mutta sitten kun aika oli ummessa se oli taas sellanen ohut tikkuviiva. (väriä siis oli molemmissa..) ??? Käyn ostamassa tänään apteekin oman testin ja kokeilen sillä :) Jos siihen ei tuu mitään niin heivaan noi clear blue testit hemmettiin.Oireet jatkuu vaan..nännit sattuu ihan sikana. Mies halas mua eilen ja melkein tuskasta kiljuin xD Alamahaa nipistelee ja turvottaa. Nyt rupes oksettaa ku täällä meijän koululla on mahatauti epidemia näköjään...3-oppilasta tunnin sisällä oksensi!! että jeiii!! Kaksi istuu vessassa ja valittaa huonoa oloaan!! ja kaikki nää tunnin sisällä...yäääääääk!! haju on aikamoinen kun käytävälle on tullut tavaraa useaan otteeseen ku eivät ehi vessaan :/ ihanaa!!

Hyvät torstait kuitenkin kaikille!!! plussia ovis sekä r.testiin kaikille :)
 
Nessufly: no eihän se muutama oo niin vakavaa!! :)
Eihän mekään voida kuukaudesta toiseen tai vuodesta toiseen missään kuplassa elää.
Stemppiä oireilujen kanssa, toivottavasti ei tarvii enää uudelleen kärsii..
Ainaki ite oon aatellut lähteen taas juhlimaan oikein kunnolla muutaman viikonpäästä, ja sallin sitte ittelleni muutamat tupakatki. :D

Iines: O.....nnnnnnnea, aiankin oireeet alkaa oleen nyt toooosi vahvat, kandee varmaanki ootella hetki sitä testailuu ja kattoo sit uudemmin.. :)

Juu ei täällä oo ees tissit kipiät niinko viimeks oviksen jälkeen.. joten..
 
Iines, sulla oireet tosiaan kuulostais kyllä lupaavalle :) Malttia testailuun :) Toivotaan onnea, olispa kiva kuulla positiivisia onnellisia uutisia!

Mulla on kyl ihan sellainen fiilis ettei tässä(kään) kierrossa onnistuta. Onhan tää viel kierto ilman mitään lisäapuja.

Noh, oon täällä nyt testaillut sitä ovista KP 13 lähtien, tänään oli KP 19. Ja siis en mä kyllä vieläkään mitään plussaa siitä saa. Kannattaakohan enää jatkaakaan? Oon testannut aika myöhään n.klo21. onkohan klo ajalla mitään väliä? Ohjees sanottiin et paras klo 10-20.. Päänsärkyä ollu ja runsas valkovuoto eilen ja tänään, ei mitään muuta.
Ainiin, kävin muuten jossain amh-hormonin? verikokeissakin tässä alkuviikosta.

Jännäillään jännäillään! Kyllä tää raskauden yritys syö välillä kyllä liikaa ajatuksia. Kumpa vois vaan olla ajattelematta liikaa omaa kroppaansa ja tuntemuksia.

:alien:flower
Tsemppejä!!!
 
Takaisin
Top