Clomifen kokemuksia?

puuppu: kunpa olisi tärppi käynyt ja pikkuinen matkustaisi matkassa loppuun asti! :)

tsemppiä jaica! toivottavasti saat ma lääkäristä hyviä uutisia! :)

iines: ei se haittaa! kyllä sitä itsekkin sekoitaa ja unohtelee asioita. :p mulle tuli ensimmäisenä mielee ku luin ton sun jutun et olis tullu tärppi :grin pidetään siis peukkuja! hmmmm, ehkä eniten just "häiritseekin" tuo kun clomeissa on kaksoisraskaus "riski" suurempi + sekä minun että mieheni suvussa noita kaksosia on. :grin

nyt vauvakuume huuruissa aloin neulomaan tulevalle pikkuiselle vaunupeittoa... :rolleyes:


kaikille oikein ISOT plussatuulet lähettelen!!! :Heartred
 
Muokattu viimeksi:
-Nessufly-: No niin mäkin kovasti toivon,että tärppi ois käynyt,mutta yritän olla jalat maanpinnalla kun tässä on vielä hyvin aikaa tädin tulla kylään. :) Pitää yrittää olla sillee vaan,että joojoo..mikäs tässä.Jep,meillä on kans suvussa kaksosia (mun puolelta) että meillä olisi kans ollut mahollisuus siihen,mutta ainakin tässä kierrossa näkyi yksi hyvänkokoinen munis joka toivottavasti lähti kypsymään. Oli niitä muniksia enemmänkin,mutta mä luulen että yhdellä ollaan menty :) Tsemppiä jatkoon ja mukavia ompeluhetkiä :P :Heartred

ON: kp 26 ja täti loistaa yhäkin poissaolollaan.Tänään on kolmas päivä vikasta primosta,joten tän pitäs olla nyt se maaginen päivä jolloin niiden viimeistään pitäs alkaa..iik!<--gyne sanoi näin. Vailka mun tuurilla ne saattaa alkaa 5-päivää jäljessäkin ja sitten putoon korkeelta. auts :D Pistin merkille tänä aamuna,että olen kahtena yönä peräkkäin nyt herännyt paljon ennen kellon soittoa vessaan o_O ei yhtään mun tapaista,koska nukun aina kuin tukki enkä heräile (joskus harvoin) Mahaa nipistelee oikealta nyt enemmän ja aamusin on heikko olo jos ei syö mitään. En syö koskaan aamupalaa.Eli tämäkin hämää nyt. <---voi olla mielen tuotoksia tietysti myös. Alavatsa on turvoksissa ja näytän sotanorsulta. Mutta onhan se maha turvoksissa menkkojenkin aikaan :) olen realisti! Tisseissä ei ihmeempiä muutoksia ole.Valkovuotoa tulee aika runsaasti.Nyt jännäilen tämän päivän,että aukeaako hanat vai ei :D

Plussia kaikille toivottelen minä!! :) :Heartred
 
Mä oon just niinku ihan poikki. Nukahdin sohvalle kesken pikku-kakkosen. Lugetkin varmaan väsyttää, tänään ei oo vatsaa viillellyt, tai ainakana en oo huomannut. Tissit on vähän arat, mut sitä voi olla aina muutenkin kierron vaiheesta riippuen.

Jos meil olis ryhmis, niin poika olis siirtyny sinne jo sillon kun tää varahoitohässäkkä alko, siis apri vuotta sitten. Ja kyllähän tuo lähes 6-v. osaa jo itestäänkin huolehtia, mut surettaa nuo ihan pikkuiset. Pyysin esimieheltä mahdollisuuksien mukaan opetuksettomia päiviä niille tasausvapaille. Osan varmaan hoitaa sit mies ja mummokin värvätään apuun. Mummoakin ahdistaa päiväkoti niin et mielummin ottaa lapsukaista sinne. Eläkkeellä jo, niin ehtii hyvin :) Ja toki myös pojan kummitäti auttaa mahdollisuuksiensa mukaan (vuorotöissä, niin väliks viikollakin vapaita).
 
Täti kurvasi kylään aamulla :sad001 nyyh!! Kyllä mä sen jotenkin aavistelin eilen illalla kun mahaa poltteli siihen malliin.Eipä tunnu onneksi olevan mitenkään kipeemmät kuin aikaisemmatkaan. Kp oli nyt sitten 26 tai 27. Jos tänään alkaa kunnolla niin sitten lasken tän päivän jo kp 1 Noh,nyt pysty päin uuteen kiertoon :) ei saa lannistua! Seuraava kierto meneekin sitten lugeilla. HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ kaikille teille:Heartred

Toivottavasti teillä on parempi onni plussaamisen suhteen! :Heartred
 
voi harmi iines... :/


Täällä unettomuus vaivaa, viime yöt oon nukkunut huonosti ja ruokahalu kadoksissa.
huh, viime yönä muutama tunti. kohta leffa ja lepäämään
Horpit tekee tehtävänsä.
Klinikalt oli tullut tänään soitto, mut vaan yks ja en ollu huomannut, ei ilmeisemmin mitään niin tärkeetä ko eivät uudelleen soittaneet.


Hyvää ystävän päivää kaikille..
 
Harmi iines!

Mulla pukkaa finnejä ihan hulluna, eli normikierron oloista alkaa olla. Mä oon jotenkin laskenut aiemmin pieleen, mut tänään siis kp 23, huomenna viimeinen lugepäivä tähän kiertoon. Sit ootellaan et mites menkkojen kanssa käy. Terotkin odotutti yli viikon, niin ei nyt ihan kuningasfiilis kyllä ole. Onneks nyt on loma ja saa huilia, kiirettä on ollut töissä ja työt ei kevättä kohden väheen, niin loma tekee hyvää.
 
Hei!

Pistäydyin lukemassa keskusteluja täällä piitkästä aikaa. En siis tänne aikaisemmin oo kyllä kirjoitellut. Toiseen ketjuun vain.. Mutta nyt ajattelin :)

Mulla siis kokemusta noista clomeista. Sain syksyllä reseptin puoleksi vuodeksi, ja nyt syönyt 1tbl/pvä jo 5 kiertoa. Mitään ei vaan tapahdu :sad001 Ekassa kierrossa kävin ultrassa kaksikin kertaa ja lisäksi labrassa varmistaa ovulaation, mutta siltikään sitä toivottua PLUSSAA tuu. Ovistestejäkään en oo pahemmin jaksan kaikissa kierrossa tehdä, paitsi tässä ja en saanut mitään näkyviin. Oon yrittän olla ajattelematta asiaa liikaa, mutta ei sekään näköjään auta :/
On tää kyllä niin piinaava. Ja sitten etenkin kun mulla on nyt kaikki kaverit tässä viime kuukausina ilmoittaneet perheenlisäyksestä.. Vähän se kirpasee, kun tietää kuinka helpolla nämä on onnistuneet saamaan plussan testiin.
Ei olla samasta puusta veistettyjä ei!

No, lääkäriaika on varattuna (julkinen) ensi kuun alkuun jatkosuunnitelmia varten. Sitä siis odotellessa! Katsotaan mitä siellä sanotaan. Ja ainahan tässä kierrossa voi vielä joku suuri ihme tapahtua.

Oireita mulla ei tullut parissa ekassa kuukaudessa juurikaan, ehkä hieman niitä hikipuuskia. Nyt näissä muissa on ollu aika paljon päänsärkyä ja migreeniä. Lisäks vatsan turvotus tässä kuussa on ihan järkkyä. Mutta kyllä kaiken kestää, kun toiveet on korkealla.

Meillä on kokeiltu clomi+terolut yhdistelmää aikaisemminkin. Silloin eka clomi-kuuri tehos ja saatiin maailmaan ihana tyttö (nyt täyttää 2v ihan kohta).

Et kyllä noilla clomeilla voi raskautuakin! Toivottavasti täällä olijat onnistuvat siinä! :)
 
almanen: harmi kun ei ole tärpännyt :sad001 toivottavasti ei tarvisi enään sinne lääkäriin mennä vaan tärppi kävisi tässä kierrossa:Heartred kiva kuitenkin kuulla, että teillä aiemmin clomit auttanut, herää itselläkin enemmän toiveita:)
tiedän kanssa hyvin tuon tunteen, että itse vaikka kuinka yrittää raskautta niin tuntuu, että ne vauvat menee kaikki kavereille (tässä pelkästään 2kk sisään 5 kaveria on ilmoittanut perheenlisäyksestä! :eek:)
kamalasti tsemppiä nyt tähän kiertoon!! :Heartred
 
Heippa kaikille!!

ensimäisenä pahoittelut tädin kohdanneille!! :Heartred

ja kiitos kaikille sympatiasta!

ON: täällä kärvistellään yhäkin tädin kourissa. Nyt menossa kp 2 ja huomenna aloitan taas clomit.Katsotaan mitä tää kierto tuo tullessaan :) Pääsin eilen tuulettamaan päätäni kavereiden kanssa ja teki kyllä hyvää. Täti on ei onneksi tullut kylään runsaina vaan normaaleina.Varmaankin loppuu vuoto jo huomenna tai ylihuomenna. :) Onneksi on tää loma nytten niin saa huomenna nukkua pitkään.Kyllä tuo bilettäminen voimia syö,varsinkin kun valvoo neljään aamuyöhön ja oon ollu tipattomalla Tammikuusta eiliseen asti :)

PLUSSATUULIA KAIKILLE!! :Heartred
 
Nyt laitetaan iines peukut pystyyn, että tässä kierrossa sulla tärppäisi! :)

ON: kp 12, ensimmäinen päivä reiluun viikkoon kun on voinut tehdäkin jotain ilman kamalaa hikoilua, ei paljon mutta vähäisen. :) huomenna luultavasti aloitan oviksen tikuttamisen. :)
 
Kiitos -Nessufly- :) Kovasti toivon,että sullakkin tärppäisi nyt tässä kierrossa :wink Onnea oviksen metsästykseen :thumright
Lauantaina mun hiki haisi jostain kumman syystä ihan sairaan pahalle ja voimakkaasti vaikken ollu ku istunut sohval ja juonu kahvii.Mulla ei oo hiki haissu koskaan..ei ees teininä :D Varmaan kans clomien jälkioireita..mulla kans tuntuu,että ei tarvi paljoo tehä ku hiki valuu :grin hyvä jos sulla on helpottanut ees hiukan!
 
Täällä jännää kyllä.. en oo kerenny kirjottelemaan tänne nyt vähään aikaan.. Oviksen bongailin clearbluen ovistestillä kp 15 ja samasena aamuna peiton alla (: samoten myös kp.11 ja kp 12. Nyt menossa siis kp 16.. olettasin et mahikset hyvät. mut vaikea uskoa et mitään ois tapahtunu sen kummemmin.. Olen myös nyt ottanu kiertoon avuksi kuuluisan greippi mehun ja punaviinin. metaforem kuuri loppui sitten kokonaan mulla. nyt siis mennään terolutin ja clomien voimalla (:

iines. Voih sulla kierto alusta... noh seuraava parempi! :wink
 
Nyt siis kp 12 tikuttelut aloitin eilen, ei plussaa vielä.
tänään oli lekuri, ei inssiä, ei aloiteta koska miehen siipat huippu laatua. :)
löytyi yksi hyvän kokoinen rakkula ja sen odotetaan kypsyvän lähipäivinä.
Ei siis seksi kieltoa vaan tänään peitot heilumaan, jos se sieltä lähtis lähipäivinä liikkeelle!!

tuli vähä pettynyt olo ko inssiä ei tuu, ja samalla kaavalla mennään nyt seuravat 3kk.
jos ei tuukkaan ovista täs kierrossa niin sit jatketaan teroilla ens viikolla.
kohdun limakalvot olivat pienet, mut nyt toivotaan siltikin et saatais tuo yks irtoomaan ja kehittymään.

Kyselin myös et miks ei tuu mitään muuta hoitoa, mut kuulemma julkisella mennään näin, ja jos ei siis kevääseen mennessä mitään tapahdu niin sit alotetaan pistos hoidot, jos alotetaan..

Huh... hyvää ja huonoa siis.... :Heartred
 
Mulla on munasrjoja/kohtua tänään nippaillut. Kp 25 menossa ja jännät siis edessä. Tämä viikko lomaillaan koko perhe ja kaupareissun yhteydessä on varmaan testi haettava. Pitää katsoa, missä vaiheessa sitä siten uskaltais kokeilla.. Viikonloppuna viimeistään jos ei menkat ennen sitä ala. Limakalvot tuntui eilen tosi kuivilta, mutta tänään taas valuu koko ajan. Tosin eilen sitten laitoin ceridal-öljyä alaosastoon, kun oli niin kuivakan tuntuista.
 
puuppu..
ooo toivottavasti.. on mukana!! :D

osaakko sanoa miten ceridal vaikuttaa siippoihin...?
meillä tykätään läträtä öljysen kanssa, mutta mitkä öljyt on oikeesti turvallisia eikä tuhoa siittiöitä.
 
mamma4: joo,mulla lähti alusta valitettavasti,mutta nyt uudella asenteella uuteen kiertoon :wink Hyvä jos oot oviksen bongannut ja tärpit hyödynnetty.Nyt vaan jännäilemään. tsemppiä

jaica: Jospa te kuitenkin onnistutte ilman hoitojakin,kun kerta miehen simpat on kunnossa :wink Julkisella varmaan just toimitaan ns. hitaammin.Yksityisellä ne ainakin mut on lähettämässä tässä 4kk päästä tutkimukseen jos ei tärppää. Tiedä sitten miten nopeesti siellä sit mennään.Mutta tsemppiä nyt kovasti ja toivotaan,että lopputulos ois nyt se paras mahdollinen :wink

Puuppu: Voi kumpa nyt ois tärppi teillä käynyt :wink


Omanapa:
Kp 3 menossa ja clomi otettu :) nyt vaan seuraillaan mitä tää kierto tuo tullessaan.Täti on jo kurvannut muualle (onneksi oli lyhyet) :) Mieskin ihan häppäreissä kun päästään sänkyhommiin jälleen.:grin En tiedä viitsinkö ruveta ollenkaan tikuttaa ovista tässä kierrossa.Menisinkö ihan vaan kropan tuntemuksien mukaan. isoja kysymyksiä. Pco kerran voi antaa vääränkin tuloksen ovistestiin.Pitää varmaan vaan muistaa pupuilla ahkerasti ettei mee tärppi päivät ohi :wink

Plussia kaikille!! :Heartred
 
En tiedä ceridalin vaikutuksesta simppoihin, mut väittävät ihan oliiviöljyksi sitä :D Mutta voishan sitä vaikka ihan neitsytkookosöljyä vähän sivellä... Tuoksukin olis miellyttävä ja se ei ainakaan oo kovin happoinen niinku oliiviöljyt joskus on. Neitsytkookosölyä käytetään muutenkin ihonhoitoon ja vähän kaikkeen. On hyviä rasvahappoja siinä muutenkin mukana. Löytyy jopa marekteistä ja sit luontaistuotekaupoista.

Vatsaa on edelleen ajoittain viillellyt. Mitään muuta oirehtimista ei ole. Sinänsä outoa, koska noihin aiempiin mistä tuli ne keskenmenot oireilin todella selvästi raskautta (väsymys, tissien arkuus, turvotus, nippailua koko ajan, huono olo..) jo tosi aikasin, about rv3 lähtien. Esikon raskaudesta ei taas ollut mitään muuta kuin vatsakipuilua (jonka takia menin päivystykseen, jossa sit selvis et hups keikkaa neiti on raskaana 4-5. viikolla...) Kierto oli siis silloinkin ollut ihan sekasin, ja menkoista laskien olis pitänyt olla joku 10-11vkoa..

Jaica yksityisellä käynti maksaa alle 200e lääkkeineen ja ultrineen. Jos vaan on mahdollista ja painaa, niin voihan siellä käydä. Sieltä voi saada lähetteen ainakin meillä myös sinne hoitoihin, kun saa tarpeeks clomikiertoja pohjalle. Mulle sanottiin suoraan et täällä on vaan nää pilleriversiot ja sit lähetteellä eteenpäin jos ei toimi. Lekuri sanoi myös et 95% onnistuu lääkehoidoilla. Eli mahiksia on, varsinkin kun ne simpat on kunnossa.
 
Puuppu: Jospa sulla siellä joku kyytiläinen oisi matkassa :wink tsemppiä paljon!!

ON:
kp 5 ja clomi hikoilut ovat palanneet mua öisin häiritsemään,voi kuinka ihanaa :confused: Olo on tällä hetkellä kuin halolla päähän lyöty.Maha on kipeä ja olokin jotenkin pöhnäinen vaikka olen nukkunut hyvin.Veikkaisin jotakin kevät väsymystä tai sitten puklutautia.Se alkaa aina mulla tällee,että oon tosi väsynyt päivällä ja sitten iltaa kohden olo huononee.Toivottavasti ei oo sitä..en halua olla lomalla kipeä :mad: Noh,kyllä tää tästä.Skippaan lenkkeilyn tänään ja vaivun koomaan sohvalle.Pistän jonkun tyhmän leffan pyörii taustalle :grin

PLUSSIA KAIKILLE!!
 
Takaisin
Top