-Nessufly-: Ihmettelin samaa kun on niin hiljaista ollut täällä
Mutta joo..anteeksi,sekoitin sun ja jaican jutut. Minä ja mun pää
En ole vielä testiä tehnyt..eli jännäilyt jatkuu nyt vielä :) ajattelin uskaltaa testata ens viikon torstaina ellei täti kurvaa kylään ennen sitä :) Lääkärin mukaan ovis taisi olla myöhemmin ku testit anto ymmärtää. PCO aiheuttaa virheellisiä tuloksia kuulemma. Mutta se myöhempikin ovis tuli hyödynnettyä hyvin
Oireitakin oli silloin,että hyvin on mahollista ollut,että kroppa enteili silloin aijemmin tulevaa ovista. teidä sitä sitten
Mä pelkäsin kanssa tota,että siellä kasvais enemmän ku yks munis..mut mun gyne sillo rauhoitteli,etti vaikka kasvaisikin enemmän niin yleensä se yksi vaan lähtee kypsymään. Vaikka clomeissa on isompi kaksoraskaus mahdollisuus kun tavallisesti. Mutta noin pienellä annoksella ei kuulemma vielä pitäisi. Että sinuna oisin ihan rauhassa vain :) Ihanaa..Clomifen hikoilua..ah kuinka tuttua :D koita pärjätä ja tsemppiä tähän kiertoon!!!
Puuppu: Olipas masentavaa luettavaa tosiaan. Harjoittelijaa ei saisi koskaan jättää yksin lapsien kanssa. olipas todella vastuutonta toimintaa kerrassaan.Ihan stressaa itseänikin kun luen tuota
mrr. Toivottavasti löytäisit paremman paikan..mutta nykypäivänä on niin vähän tilaa missään. Lapsiryhmät kasvaa ja työntekijöitä vähennetään. Ei tässä elämässä oo kohta enää mitään järkee
Koita pärjätä!! Ja mä toivon sulle kovasti PLUSSAAA!!
jaica: Tsemppiä paljon sinullekkin tähän kiertoon..ja toivon kovasti,että sulla femarit toisi nyt toivotun tuloksen
ja toi hikoilu on onneksi pikkujuttu. Voisi olla pahempiakin oireita :)
ON: Kp 25 ja nyt menossa toka päivä vikasta primosta. Tätiä ei kuulu ei,mutta ehtiihän se tässä vielä tulla. Eilen illalla tuli paperiin hieman ruskeaa tuhrua ja olin ihan,että joo täti tulossa..noh tänä aamuna vielä tuli tuhrua,siis niin vähän etten tarvinnut mitään suojaa. Otin mukaan töihin varmuudeksi kuitenkin,mutta housut pysyivät puhtaana. :) Töistä kun pääsin kotiin niin tuli ruskea tuhruviiva papruun,mutta siihen jäi taas sekin vuoto.
Nyt ei ole tullut mitään enää. Mahaa nipistelee kovasti ja väsymys on kova. Tuntuu ettei 8h yöunet riitä mihinkään. Valkkaria vuotaa aika paljon ja tällähetkellä päätä särkee ja on huono olo.Maha on turvoksissa.Nää kaikki oireet voi johtua primoistakin,ja olenkin enemmän niiden kannalla.Vaikka pieni toivon kipinä kytee tuolla,mutta yritän olla jalat maanpinnalla :)
PLUSSATUULIA KAIKILLE!!
jatketaan jännäilyä yhdessä!