Clomifen kokemuksia?

Ovistestiin ei välttis tule näkyviin, jos lh-huippu on lyhyt. Siks pitäs testailla jopa monta kertaa päivässä. Jotenkin se voi mennä nin et jos testaa 24h välein, niin se lh mit' mitataan ehtii taas laskee alas, vaikka siis ovis olis ihna kunnollinen ja munasolu kondiksessa. Jos siis oviksen tuntee, niin uskosin niihin tuntemuksiin. Mä sain negan ovistestistä, selkeet tuntemukset ja plussa viime ekväänä. Ja tosiaankaan en joka kierrossa ovuloi. Samoin syksyllä, selkeet ovistuntemukset ja tulin raskaaksi. Syksyllä en tikuttanut ovista. Noi on toki molemmat loppuneet keskenmenoon, mutta ovis ja raskaus on todellakin ihan mahdollinen ilman et ovistesti näyttää plussaa. Mulle ei tollon keväällä tullu edes haamuviivaa...

Ja tuosta reissusta. Meilläkin on asuntolaina ja kaikkea, esikoinen 6v. ja vauvaakin toivotaan. Mutta molemmilla ihan ok palkka ja pienet kulut. Asumiseen noin 1000e/kk omakotitalossa, edullista, itse tehtyä ruokaa. Ei juurikaan alkoholia ja kumpikaan ei polta tupakkaa. Muutenkin elellään sillein kohtuudella. Ja nuo reissut, nyt oli Finskiltä alle 1900 lennot kolmelle, asuminen tuolla on noin 30-70e/yö about, auto noin 500e koko ajalle. Syöminen on halvempaa kuin kotona (käytetään kauppaakin, ja ravintolaruokailu on halpaa..) Ei pröystäillä niin päästään reissuun. Vaatii toki nää hinnat sitä et kyttää tarjouksia ja varaa+hoitaa itse. Valmismatkat tuonne noilla systeemeillä on varmasti 3000e/hlö.. Viime kesänä oltiin 3 viikkoa Kaliforniassa+Grand Canyonilla niin meni yhteensä noin 4000-5000e kaikkineen. Lennot oli sillon noin 1900e, auto alunperin samaa luokkaa, mut mies uppas laatua hakiessaan, liput disney landiin oli yli 200e yhteensä. Mut muuten aika halvalla mentiin. Kun on auto, niin majoitukset ei tarvii olla kalleimmassa paikassa. Tuo loppuhina sisältää siis kaikki ruoat, shoppailut jne kolmelle. Ja sitä tavaraakin oli palatessa ihan törkeän paljon... Onneks lapsellakin saa olla painava laukku....

iines soita polille ja kysäse mitä pitäis tehä?
Mihin tarkotukseen sulle on primot määrätty?

Ääh ei todellakaan tietoa, itellä ko on ollut vaan femarit ja terot käytössä, siis terot sillo ko ei oo ollut ovista. :D
No joo nyt vaan nokka kohti uusia tuulia, ääh mieli tekis lomalle ja äkkilähtöjä ollaan taas kateltu, mut tosissa noi lomatki saa laksee et ite pystyy lähteen (hoidot) ja et koulu antaa myöten.
jospa sais kohta sen 8-9 hoitovapaata kuukautta!!! :D
Toivoo nyt parasta jo...

Masu ollut kipiä ja pinna kireällä.
Kyl noi terotki on nyt vaikuttaneet muhun, kumma kun ei kesällä näin tehneet.
ja kohtu supistellut päivittäin, välillä LIIAN kovaa..

Poika mummon kanssa päivän touhuamassa ja lapsivapaa ilta ja yö,
ja mitä täällä tehdään pestään pyykkiä!!
Pesukoneet laulaa ja tekis mieli alkaa sisusteleen taas.
Koitan karsii kaikkea turhaa kotoa pois. että sais hankittua vain tarpeellista pikkusen lisää.
Me hukutaan mein tavaroihin, niin on vaan liikaa.

jaica: Joo..ajattelinkin kysyä tiistaina kun menen gynelle ultraan clomien vaikutusta katsomaan :D alotan ne primot tänään niiku on määrättykkin. primot annettiin liian pitkään kiertoon (eli ilmeisesti keltarauhas hormooni tuotanto on liian vähäistä) ja mulla on myös kohdunlimakalvot ohuet,että kiinnittymistä yritetään auttaa myös primoilla. Näin ymmärsin :) Terot eivät lyhentäneet kiertoa ollenkaan vaikka niitäkin kokeitiin.

ON: KP 14 ja tänään primon ottaminen. Ovista en ole bongannut,mutta mahassa on tänään kipuja enemmän ku eilen ja liman eritys myös lisääntynyt,että jospa se on tulossa tai tullut jo..ainakin peittoja ollaan heiluteltu,että hyödynnetty on :D Jatkamme ahkerasti sänkyhommia vielä jos se tuleekin sieltä vielä myöhemmin..heheh ;) pitää ottaa kaikki irti! Näillä mennään ja tiistaina ollaan sitten gynen jälkeen taas fiksumpia. :)

PLUSSIA TEILLE KAIKILLE PUHALTELEN!!! :smiley-angelic003

iines: Jospa sie onnistuisit huomenna bongaamaan oviksen. :)

ON: kp 25 ja älyttömän itkuinen ja kiukkuinen olo koko ajan, ei koskaan ennen ole näin paljon tunteet heitellyt edes päivää ennen menkkojen alkua. :eek: Miehelle ja koirille tullut kiukuteltua ihan turhista asioista ja paras oli eilen kun digiboxilta katsottiin tallennettua elokuvaa, tuli mainokset, ensimmäinen mainos olisi ollut se lotuksen mainos missä on alussa pieni vauva. Mies rupesi kelaamaan mainoksia, rupesin sitten itkemään koska olisin halunnut nähdä vauvan. :eek: Rupesin itsekki ihmettelemään tuota itkukohtausta. :grin Että tälläistä täällä. :p

-Nessufly-: Hahaaa..aamulla kun tein testin niin näytti viiva jo tummempaa..ei mitenkään silmiin pistävästi,mutta en ole ikää saanu ees noin "tummaa" viivaa :D mä oon iha häppäreis täällä :happy093 Teen uuden testin tänään illalla ja sitten huomen aamullakin. Jos uskaltais käyttää taas tollasen CB testin ;) jeeejeeejeee!!!! Ehkä saan elämäni ensimäisen oviksen nyt!

ON: Kp 15 ja vihdoinkin ovistesti näyttää siltä,että olis positiivinen tulossa. Nyt jännäilen iltaan ja aamuun jos se viiva siitä vielä tummenis tai tulis hymynaama ;) oireita on vasemman puoleinen mahan nipistely, ei mitenkään paha ja aika huomaamatontakin,mutta nippailee kuitenkin :) eikä mua haittaa jos ovis ei mulla oireiliskaan tän pahemmin. Mä oon yhtä hymyä täällä!:love2

Noniin täällä taas lähtö pisteessä, kp 3 tänään eli clomit kehiin sitten vain.. Itku kohtauksia lisää sitten vain. Nyt on pillitetty koko viikonloppu pelkästään asioille entiedä? :confused: Onneksi kierto täsmää nyt päivän tarkasti. niin oviskin helppo bongata!

iines86 hienoa et siellä ovis melkein löydetty!! :)

Kiitos mamma4 :P

ON: Kp 16 ja ovistesti aamulla tummempi kuin eilen JEEE!! :D Oireita ei juuri ole muuta kun mahan nipistely. Ja sitten tuon liman tulo...yöks! illalla kokeilen josko se CB testi hymyilis mulle ;)

Iines, mitkä ovistestit sul on käytössä..?
ota cb käyttöön, koska esim halpatestin ja kotitestin testit ei antanut ikinä tummaa vaikka mennyt ovis ultrattiin... :/
Nyt päivänjälkeen ruuan laittoon ja illaksi taas liikenteeseen. kirjottelen sit enempo

jaica: Mulla on noita Halpa-testi sivuilta tilattuja ovisliuskoja..ja on mulla myös noita CB-digitaalisiakin.Ne on vaa nii kalliita, ei raaskisi käyttää ku en ole ollut aivan varma,että tummeneeko vai ei. :D Mutta tänään tuossa kaks tuntii sitten käytin tuo cb ja hymyilevät kasvot sieltä tuli... JEEEE!! :happy093

Muokattu viimeksi:
juu. :) mullakin siis noi tummeni, mut ei ikinä sille testin positiiviselle tasolle..
tosin klinikalta sanoivat, et just se voi olla myös positiiivinen.

Onnea Iines!!
Täällä kans parin viikonpääst jännäillään..

Ääh.. on tullut taas välillä tupakoitua.. paha minä..
muutamia sillon tällän.
Aikasemmin pyrin tupakoimaan vaan ko olin ulkona juhlimassa, mut nyt taas vähä lipsahdellut..
on se vaan niin hakalaa.. Päivisin en polttele enkä pojan kanssa ikinä,
mut pitäis pitää se nolla toleranssi vaan. Huoh.. no nyt ko menkat taas alkaa kohta, toivottavasti ni sit ei saaa mennä enään yhtään.

Jaica: Täällä oli kans ongelmana tuo tupakka mut nyt meille sähkötupakat niin ei oo tarvinnut sätkiä sytytellä! :wink

iines86: jee jännää!! toivotaan et tärppi kävis :wink

jaica: Onnea oviksen metsästykseen :dance018ja tupakki pois..hyhhy ;) ei vaines..ite en oo ikää polttanu joten en voi tietää kuinka vaikeaa sen lopettaminen on. Onnea siihenkin!!

mamma4: Jep..toivossa on hyvä elää ;)

ON: kp 17 ja gynellä tuli nyt sitten PCO diagnoosi..peekele sentää :smiley-angry017 mutta Clomit olivat antaneet toivotun tuloksen ja molemmilta puolilta olisi tulossa oikein hyvän kokoisia folleja. Toivottavasti ees yksi lähtis kypsyy. Kohdunlimakalvo oli myös oikein hyvän paksuinen,että jotain positiivista ees. Luget sain myös nytten,että jos haluan niin voin kokeilla niitä seuraavalla kierrolla (jos ei tärppää) niin primojen sijasta. Mun gyne on kyl mahtava ja sain paljon uusia neuvoja ja tuli siinä huumoriakin heitettyä ;) Nyt vaan pupuilemaan..en anna tuon pco diagnoosin masentaa..vaikka se vähän kirpaisikin.

Plussia kaikille ;) Kyllä me vielä onnistutaan!!:smiley-angelic003

Muokattu viimeksi:
Ihanaa et en oo ainoo... siis ei se sähkötupakkakaan hyvä ole... :/
Joo hyi, olinkin jo heinäkuusta hienosti tupakoimatta. lomalla tuli tupakoitua. ja sit poikki taas ja juhlatupakoitsijaks. ja jotenki ko ei oo päässyt hoidois eteenpäin ja on ollut paljo yksin ni muka helpompi lipsua.
Pöh. selityksiä selityksien perään!!
Onneks en oo fyysisesti riippuvainen enään, et se on jo hoidettu pois. mut joku nyt mättää!!

Iines höh... no mut sait selityksen ja osaat suhtautua nyt siihen.
Ruokavalio vaan tarkkailuun ja kaikkeen muuhunki vaan tarkkuutta.. :/
Harmilliset noi riskit sairastua vaikka mihin.
Parempi tietää siis nyt eikä vasta 10v päästä. Voimia!!
Mut glomit toimii, se tärkeintä, eili teil on todellakin hyvät mahikset!!!! :)

jaica: joo parempi näin tosiaan ku 10 vuoden päästä :) Kyllä mä sen aika hyvin otin..siskolla sama diagnoosi ja silti 6kk ikäinen tyttö :) olen positiivinen. Mä oonkin karpannut vuoden verran..en syö ollenkaan perunaa enkä riisiä.Makeiset jäi kans tosi pienelle. Leipääkään en syö,panostan noihin kasvis ja liharuokiin :) Proteinipitoisia ruokia syön paljon. Pastaa syön ehkä desin kuussa,et ei tuu sitäkää paljoo syötyy. Paino putosikin 65kg:sta 53,2kg eli ihannepainossa olen juuri nyt. Tässä yritänkin pysyä,ettei toi tosta pahene ainakaan. Vuosi sitten ei tuota PCO:ta ollut vaikka olin tukevampi silloin o_O Verensokeri arvot ja kolesterooli arvotkin olleet aina hyvät! Siksi tää tulos vähän yllättikin..mutta nyt pitää vaan elää sen kanssa ja katsoa eteenpäin :)

Eihän se sähkötupakka hyväksi ole.. ainut siinä on tuo nikotiini.. mutta toki parempi vaihtoehto kun ihan tupakkia poltella.. :) Jospa pääsis pikkuhiljaa ihan kokonaan eroon tuosta nikootiinista pikkuhiljaa.. on tässä kokeiltu kaiken maailman purkkaa yms muuta.. mutta ei ne ole se sama.. tää on nyt ollu se toimivin vaihtoehto meille ! (:

tänään alkoi sitten menkat... :confused: no olin kyllä siihen asennoitunutkin. :) en vaan edes muista milloin viimeksi on ollut näin kipeät, ei edes särkylääke auta:eek:

mamma4: No on se sähkötupakki kuitenkin parempi ku tavallinen rööki :) Mulla on monta kaveria jotkaa polttaa tupakkia,mutta sitten myös tuota sähköistä..ja voin sanoa,että kyllä heidän kanssaan on mukavampi olla vaikka sitä siinä tupruttelevatkin. Ei ota hengitykseen se savu ja tuoksuukin suht hyvältä :) Eli enemmän olen sen sähköisen kannalla.

-Nessufly-: Pahoittelut tädistä :( ja vielä kipeistä sellaisista.Koita jaksaa! Itsekkin erittäin kipeät menkat kokeneena tiedän miltä tuntuu. *halaus*

ON: kp 18 ja ovisoireet jatkuu. Mahaa juilii ja tisseihin sattuu. Päätä särkee ja kaikki jotenkin vaan ketuttaa niin vietävästi. Ei oo mun päivä tämä :( Eilen pupuiltiin ja tänäänkin aijotaan vaikka halut eivät nyt niin huipussaan olekkaan,mutta en anna tämän tilaisuuden mennä ohi :) Jaksamisia kaikille ja oikein paljon plussatuulia ja tsemppiä jatkoon ;)

Oi voi Nessufly jaksamisia..
Täällä niitä menkkoja odotellessa, ehkä ne huomenna tulee.. odottavan aika on niin pitkä. alkais jo et sais uuden kierron käyntiin. kerranki näin päin.
Taidetaan sit taas mennä aikasamoilla päivillä. :D

Juu no ei oo oikee eikä sähköinen hyvästä, oikeeta on tutkittu, mut sähköistä ei niinkään.
Hirmusestihan tuossa oikeassa niitä myrkkyjä ainakin on.
Toin miehelle nikotinel paketin ja hän oli taas innoissaan. lipsahti siis sairaala reisulla tupakoimaan, ja niinhän se sitten kummallakin on mennyt sit sillon tällöin.. joo toi haju. hyi!!
Kyl se itteeki ällöttää. varsinki ko aamusin oottaa jossain bussii ja muut tupruttelee siinä..
hyh hyh.
Noo mut aina on parempi lopettaa kunnolla ja jättää ne vähäsetki väliin..

kiitos iines ja jaica! <3 jos nyt laittais "tavoitteeksi" et vihdoin jouluna meitä olis kolme! :)

Tsemppiä tupakoinnin lopettamisiin! :) (vaihtelevalla menestyksellä kuukausi melkein kokonaan ilman :) )

Kaikille ihan kamalasti plussatuulia!! :)

Takaisin