Clomifen kokemuksia?

iines86: joo ei vissiin pitäisi lueskella, stressaa turhaan niitä oireita... :) toivotaan, että se ovis sitten löytyy... :)

nyt pitää jännäillä vielä jotain pari viikkoa niiden mahdollisten menkkojen alkua, jotenkin ei vaan malttaisi odottaa, vaikka lyhyt aika onkin verrattuna tähän aikaan mikä on jo kulunut esikoista odotellessa... :p muutenkin tuntuu, että on liian suuri luotto tähän kiertoon... :meh:

Hyvää viikonloppua kaikille! :smiley-bounce016
 
-Nessufly-: Toivossa on aina hyvä elää :P

Jos on suuri luotto kiertoon niin eikös se lisää sitä positiivista olotilaa joka myös auttaa :wink tietenkin jos tulos ei ole toivotunlainen niin putoo korkeelta. Hyvät ja huonot puolet on aina joka asiassa. Mä niin toivon,että sun tapauksessa toi sun luotto on oikea ja kaikki päättyy siihen toivottuun lopputulokseen :)
 
sitä mie tässä eniten pelkäänki et tulee kovaa ja korkeelta alas... :) tähän mennessä menny kuitenki kaikki niinku "oppikirjojen mukaan", saatin sinne kasvamaan "muna", saatu ovis tikutettua ja vielä onnistuttiin talletuksetkin ajoittamaan paremmi kuin hyvin, vahingossa just päivää ennen hymynaamaa ja "lääkärin määräyksestä" loput... :)

iines, mie pidän sulle peukkuja sen oviksen suhtee! :)
 
Mulla on nyt kp4 ja toinen clomipäivä. Ei erityisiä sivuoireita. Mun finnit on muuttunu rinnassa kauheiks paukamiks. Mut niin käy muutenkin toisinaan. Töissä on karsee kiire ja stressi. Kesälomalle pitäs reissua varailla, laskin just et vaikka heti tärppäis, sais lentää kesäkuussa niinku on reissua suunniteltu. Kun ei oikein jaksa luottaa ja alskea sen varaan et tärppää, niin pitäs olla jotain kivaa ja mukavaa odottelemassa.

Mullahan nuo terot oli vaan siihen et saadaan ne menkat tulemaan ja gyne oli sitä mieltä et kyl ne sieltä olis anyway tulossa, mut nopeutetaan vähän. Kun en mä tästä nuorru..Itseasiassa nuo menkat tuli kitakuinkin normikiertopäivänä, eli kp 33, jos se yhden päivän vuoto asketaan km jälkeen. Se oli siis semmosta menkkamaista.

Mä en tiedä viittinkö tikuttaa ovista, yleensä oon sen kyl tuntenu ihan oireinakin. Limat on selkeet, samoin kipuilua jne. Mulla olis niitä tikkuja, mut lh huippu voi olla nin lyhyt et kerran päivässä tikuttamalla sitä ei siihen saa..
 
Iines ja Nessu: Hihih mä olen ollut täällä kertomassa kauhutarinoita clomeista ja jatkan vieläki :D En nukkunu edellisyönä ku tunnin!! Ja tä hiki on järjetön.. :mad: Mullahan oli se ihan eka clomikierto sellanen että nukuin 4:ssä vrkssa yhteensä 5 tuntia ja raivarit oli käsittämättömiä. Toinen kierto oli väsymyksen/masennuksen täyttämä ja kolmas tais mennä ihan semikivasti. Nyt on kp 7 ja vika clomi meni aamulla. Ja sit odotellaan, josko se ovis tällä kertaa tulisi.:rolleyes:

Puuppu: Mä päätin kans sen etten voi elää ajatuksella Mitä jos..? joten meille on tulossa parin viikon päästä uusi koiranpentu :p Jos tärppää ni tärppää, aina parempi. On ihanaa kun on jotain mitä odottaa niin näyttää kaikki vähän valoisammalta. Mihin varaatte matkan?

ON: Niin siis kp7 ja muut kuulumiset oikeastaan tuli tuossa noin. Plussatuulia kaikille! :Heartred
 
Puuppu: Paljon mukavamminhan se aika menee kun on jotain mitä odottaa. :) Vaikka heti tärppäisikin niin meneepähän odotuskin vähäisen nopeammin kun on muutakin tekemistä. :) Mihin meinasitte matkustaa? :) Onnea tähän kiertoon! :)

Mirmeli: Toivottavasti sulla nyt toi oireet helpottais. :) Ne kuulostaa niin inhottaville. :sad001 Onnea tulevasta karvavauvasta ja onnea sen oviksen suhteen! :Heartred

ON: kp 21, välillä "nippailee" alamahasta, eli ei siis muita uutisia ainankaan vielä ole kertoa. :) Kärsimättömänä suunnittelen ostavani clearbluen raskaustestin ja jos jo viikonloppuna testailis, vaikka edes ihan huvin vuoksi. :grin
 
Nessu: kiitos :) On ollut jo paljon parempi ja olen saanut nukuttua :) Olen tosiaan flunssassa kotona että on tullut sitten maattua velat pois.. Yritä malttaa olla testaamatta liian aikaisin ettei tule murheellinen olo jos liian aikainen testi näyttää väärin. Mutta kerro sitten heti mitä clear sulle kertoi :)

ON: kp8. Tänään juuri tajusin että nyt on mun clomit loppu. Yks etappi päästy loppuun, vaikka ei se tarkoitus taida olla. Nyt jos tästä ei plussata niin kätilön mukaan olis lääkkeiden vaihto. Mitä se sitten tarkoittaakin..? Äkkiä se aika menikin...
 
Nessufly: mulla saman laisia tuntemuksia täällä... nyt kp 27 ja malttamattomana teinkin sit sen testin tänään.. ja nega ylläri ylläri.. jotenki tuntuu taas et toivo menetetty mut onhan tässä vielä -> kp29 asti aikaa ennenkun menkkojen pitäs alkaa..
 
Mirmeli: Älä siellä pelottele niitten oiretten kanssa :D mulla on vielä 4-kiertoa noita clomeja,että kyllä ne oireetkin tänne ehtii jos on tullakseen :D Nyt kun kelasin niin sain ihan järkyttävän raivarin tossa viime sunnuntaina. Hermostuin mun miehelleni jostai ihan älyttömästä ja muistan kun pään sisällä kiehui ihan hirveesti. Menin rauhoittumaan kirjan ääreen silloin :D et voipi olla,että tuo taisi olla yksi sivuoire jota en sitten noteerannut oikeestaan yhtään silloin. Hiki mulla on öisin,tuntuu oikeen ahdistavan kuumalta välillä nukkua sängyssä. Meninkin yks yö nukkuu sohvalle ku olohuoneessa on kuitenkin viileempää. Mut yhäkin olen tyytyväinen,että vähällä olen päässyt verrattuna suhun Mirmeli :p Hyvä että sun oireet on kuitenkin jo helpottanut. ^_^ lääkkeitä lääkkeitä... i know that feeling! tsemppiä jatkoon!!

Nessu ja mamma: Teillä on niin jännät paikat eessä :wink toivon teille molemmille plussaa. Itsekkin malttamattomana tiedän,että testailee välillä liian aikaisin ja sitten pettyy. Odotelkaa rauhassa. Niin kauan on toivoa kun täti pysyy poissa. Onnea plussailuun ^_^

ON: Kp 11 ja kokeilin aamulla tikuttaa CB digitaalilla ovista,mutta ei tullu hymynaamaa...dämet :sad001 mutta aikaistahan tuo vielä on..tiedän :wink ei kyllä oo ollu ees minkäänlaisia ovis oireitakaan,mutta eihän se aina oireilekkaan. Vähän on alavatsaa nipistelly ja turvottava olo ollu, mutta siinäpä ne. Kokeilen halvemmalla testillä tässä nää ekat päivät..ja jos alkaa viivaa tummuu niin sit jatkan noilla Cb digitaalisilla. Kalliita kun ovat. Voi olla,että ovis on vasta kp16-17 tiedä häntä. Clomeilla niitten kuitenkin pitäisi aikaistua..eikö..vai??? siksi kokeilen jo niin varhain :D noh,testaaminen jatkukoon! kp 14 pitäs alottaa primot..iiiks!
 
Muokattu viimeksi:
iines: Niin tuttua, sohva on mukava paikka nukkua:grin Mä lähden yleensä karkuun koiria mitkä nukkuu mussa kiinni ja tuntuu et hiki on liimannu ne mun kylkiin. Nyt ne saa luvan siirtyä omaan huoneeseen nukkumaan vaikka pari unetonta yötä tulee siitäkin. Toinen on ihan riippuvainen mun kainalosta :confused: Mitä tohon ovikseen tulee niin ne kaksi mitä olen saanut niin tuli vasta kp15 mut alotin tikuttamisen jo 12-13. Mut mulla aikaistu, ne pari luomu ovista mitä oon saanu, ni on tullu kp17-19 ja sillon ku ovis on tullu clomeilla ni kierokin vähän lyhenty.
 
Mirmeli: Sohva on mukava paikka tosiaan :D mulla on kissa joka välillä änkee ittensä saman peiton alle mun kanssa ja tulee kylkeen..eli tiedän tunteen kuule kun karvainen kuumavesipullo tulee siihen ja on jo valmiiksi hiki :D Uni on tärkeetä,että jos saisit tunninkin lisää tuohon sun yöunien määrään niin ois kyl hyvä. Toivottavasti koiruli ei valvota liikaa joutuessaan eri huoneeseen :sad001 Okei..kiva kun kerroit, eli tässä on vielä hyvin aikaa odotella. Tärppipäiväkin on vasta laskurin mukaan 31.1-1.2 :) ja voi olla tietty,että venyy tuostakin vielä. toivottavasti ei kuitenkaan liikaa :P Mulla pitäs tää kierto olla nyt 25-26 päivää primojen kanssa, katsotaan kuinka käy :) Lukemani perusteella primot on sen verta vahvoja,että täti tulee 2-3 päivää viimestään vikasta tabusta :D
 
Mirmeli: Hyvä et on helpottanut. :) Pikaista paranemista! :) Toivottavasti tässä kierrossa tulisi sulle se plussa :Heartred Niin ei tarvisi vaihtaa lääkettä! :) Joo tulen kertoilemaan kyllä. :) Olen huomannut nyt kun tänne vau.fi:hin eksyin niin ei ole tuntunut niin pahalta vaikka kaikki ei olekkaan mennyt suunnitelmien mukaan, koska täällä on ihmisiä jotka ymmärtää. :) Kun lähipiirissä ei ole sellaisia jotka asian ymmärtäisi. :sad001

mamma4: Kunpa sulla muuttuisi vielä plussaksi se testi! :Heartred

iines86: Mulla ainenkin tuli ovis kp 16, joten ei sulla vielä hätää ole. :) Onnea ovikseen! :Heartred
 
iines86: Nuo clomin oireet kuulostaa juurikin niin tutuilta, muttta sehän vaan kertoo että lääke toimii :wink tsemppiä :)

Kaikille plussa onnea!!:Heartred :) täällä tunteet aaivan sekaisin surettaa,itkettää, kiukuttaa. ei jaksa uskoa plussan mahdollisuuteen vaikka oireet on vahvat, siihen viittaa.. tosin mielikuvitus tekee tepposet usein.. Voi kun tää ois meidän kierto Nessufly! :Heartred
 
-Nessufly-: Kiva tietää niin en rupee heti panikoimaan kun ovistesti vilkkuu vaa negatiivisena :)

mamma84: Kiitos tsempistä! Niin mäkin oon noista oireista päätellyt,että ne on varmaan vaan sen merkki,että lääke toimii :P wuhuu!

ON: Kp 12 ja tänä aamuna tunsin vihlaisuja molemmin puolin alavatsaa. hmmm :wink teen illalla seuraavan ovistesti, kun en viitsinyt eilen illalla enää kun ei tuntunut miltään. Katsotaan kuinka tänään :)
 
Varattin lennot Seattleen. Ajellaan sillä kulmalla noin 3 viikkoa. Ainakin käydään Yellowstonessa, kaiketi myös Calgaryssa ja Vancouverissa. Tuollahan ei kovin kuuma ole, maksimit 20 asteen tienoilla, mutta uskon et nähtävää riittää (ja shoppailumahikset on hulppeat..) Ehdotin tuota kulmaa miehelle ja se sano et ei siel oo mitään nähtävää ja pari viikkoa myöhemmin, se sano et hei se onki tosi hyvä.. Heh.

Mulla on nyt kp7, Clomit loppuu tänään. Pientä hikeä pukkaa, alavatsassa on tuntemuksia ja valkovuotoo tulee ihan litratolkulla. Luget alkaa kp 15, eli tässä välissä olis sit tärpit. Oikeestaan ihan hassua, kun pitää ajoittaa petipuuhat. Ja kun yleensä on haluja ollut oviksen aikaan ihan pyytelemättäkin, niin tämmönen ajoittaminen tuntuu tosi oudolle. Mutta kahtellaan :)

Mä oon vähän laiska kommentoimaan muiden juttuja, mutta luen en kyllä innokkaasti. Toivottavasti se ei haittaa teitä. Oon vähän tämönen oma-napailija..
 
Ihanaa, ompas täällä ollut vilskettä,
en oo hetkeen kerinnyt käymäänkään.
Plussailkaa!!

Juu tuo ajottaminen,. ko sitä on tehny koht 2 vuotta niin kyl se alkaa ärsyttää.
Meillä mies sanoki viimekesänä, et ei puhuta niist päivistä jooko..
mut sit ko saatiin eka ja se ainoo + ovistestiin nii kummalki nous kyyneleet silmiin ilosta.

Ovistesteistä sen verta et ite en oo saanut siis ko cb positiivisen.
Muilla ei noussut läheskään samoihin arvot.. :/
olisko sit ollut oviksia, mut testi vaan huijannut. koska sillo joskus ko meil oli kierron kartotus ni lekuri vaan totes et joo ootte ovuloinut, tääl on surkastuntu munasolu.
ja sillon olin taas tuntetenut oviksen. tunnen kans oviksen aika hyvin, mut lukemat ei nouse, joten olisko sit niin ettei ne munasolut pääse kasvaan normisti tarpeeks isoiks.
No niin tai näin, onneks päästään taas koht jännään.. ovista.

Terot siis taas päällä ja nyt tuntuu et on ollut hermo kireemmällä,
Onneks ollut tosi repailenen viiko joten oon saanut omaa aikaa päivisin!! :)
Tosin mies on taas sairaalassa, vikaa ei viimeksi löydetty, ei nytkään.
toivottavasti kotiutuu viikonlopuksi, huh loppuis tää stressailu jo.
mutta näillä näkymin alotan ens viikolla Clomit. Vihdoin TAAS!
Sainkin hyvän yön toivotukset viestillä ja siel oli et täs kierros me otetaan kaksoset, ko niin kauan prokkis kestänyt.
 
Muokattu viimeksi:
Puuppu: Kuulostaa iha sika kivalle reissulle! :) Toivottavasti tulee älyttömän kiva reissu! :) Itseäkin "ärsyttänyt" se ajoitettu, tuntuu vaan jotenkin hölmöltä. :confused: Tulee sellainen olo, että tänään on pakko :rolleyes:

jaica: Voi ei taas :sad001 Ihme ettei vieläkään löydy mitään vaikka useamman kerran sinne kuitenkin on joutunut. :eek: Toivotaan nyt, että pääsisi kotiin viikonlopuksi. :) Ihanan viestin sait! :Heartred
Kyllähän sitä itsekkin välillä ajattelee, että kun näin kauan mennyt yrittämisessä yms. niin jos se sitten palkittaisiin kaksosilla tai helpolla raskausajalla... :happy7 Tasoittasi vähäisen tilannetta. laughing6

Eilen iski epätoivo, eli tuli vain mieleen se ettei kuitenkaan voi edes pienellä mahdollisuudella olla raskaana, koska ei koskaan aikaisemminkaan.:oops: Vielä keskiviikkoon asti ainankin odoitella. :)
 
Nessufly
Hyvin voi olla mahdollista, tai sitten ei. valitettavasti se ei oo siusta kiinni,
Me ollaan vaikeita tapauksia ja se on ihana hanurista se.. :/
Toivotaan parasta... :)
Muutama päivä enään jännäilyy teillä,

Täällä kummallaki omat propleemat, ko sais ne selviin nii olis monesti helpompaa.
Miehestä siis... Juu-u vikaa ei löydy, tai eivät halua myöntää et se vois siitä johtuu, jotenki niin inhottavaa vaan tuo.
No mut ei voi mitään, näillä korteilla mennään, toinen vaan aina huonommassa kunnossa.
Viime vuodet siis kunto mennyt ajoittain heikoksi ja ko on liikuntakyvystä kiinni nii ottaa luonnon päälle..

Puuppu
Ihanaa et pääsette kunnolla reisuun!!!! :)
*Kade*
 
Puuppu: Kuulostaa ihanalta toi teidän reissu :) olen ihan kateellinen. Meillä ei oo varaa matkustella mihinkään ku oman asunnon ostoa ollaan tässä suunnittelemassa,jos kerta sitä perheenlisäystä ollaan nyt hommaamassa niin kerrostalo kaksio ei enää riitä xD heh. Mut nauttikaa nyt sitten siellä ja jättäkää stressi tänne suomeen. :)

jaica: Kurjaa kyllä kun joutuu testeissä ramppaamaan ja mitään ei löydy. On se ihmiskeho outo :sad001 Kyllä teidät vielä tälläsen kiusaamisen jälkeen palkitaan..mä pidän peukkuja jos vaikka ne kaksoset sieltä sitten tulisi :wink tsemppiä ja jaksamista.

ON: Kp 13 ja ovistesti oli eilen illalla vieläkin nega. hmph :mad: Mut tänään ollu kokopäivän menkkamaista kipuilua alavatsassa,että jospa se sieltä nyt pian tulisi. Huomenna pitäs alottaa primot,mutta pelkään jos otankin ne nyt niin ovis ei tulekkaan. Voiko noilla primoilla olla sellanen vaikutus? kun teroista silloin luin,että ne saattaa estää ovulaation jos ne ottaa ennen ku se tulee ja primolut on kuitenkin voimakkaampi.Tiedä sitten. :/ funtsin tässä,että pitäskö mun siirtää primojen ottamista varmuudeksi kp 15-16 tj. onkohan siitä paljon haittaa. Pelkään vaan,että sit käy niin että ovulaatio ois tulossa mut primot estää sen...ääää...hjälp!! :sad001
 
Takaisin
Top