Mirmeli: Älä siellä pelottele niitten oiretten kanssa :D mulla on vielä 4-kiertoa noita clomeja,että kyllä ne oireetkin tänne ehtii jos on tullakseen :D Nyt kun kelasin niin sain ihan järkyttävän raivarin tossa viime sunnuntaina. Hermostuin mun miehelleni jostai ihan älyttömästä ja muistan kun pään sisällä kiehui ihan hirveesti. Menin rauhoittumaan kirjan ääreen silloin :D et voipi olla,että tuo taisi olla yksi sivuoire jota en sitten noteerannut oikeestaan yhtään silloin. Hiki mulla on öisin,tuntuu oikeen ahdistavan kuumalta välillä nukkua sängyssä. Meninkin yks yö nukkuu sohvalle ku olohuoneessa on kuitenkin viileempää. Mut yhäkin olen tyytyväinen,että vähällä olen päässyt verrattuna suhun Mirmeli
Hyvä että sun oireet on kuitenkin jo helpottanut. ^_^ lääkkeitä lääkkeitä... i know that feeling! tsemppiä jatkoon!!
Nessu ja mamma: Teillä on niin jännät paikat eessä
toivon teille molemmille plussaa. Itsekkin malttamattomana tiedän,että testailee välillä liian aikaisin ja sitten pettyy. Odotelkaa rauhassa. Niin kauan on toivoa kun täti pysyy poissa. Onnea plussailuun ^_^
ON: Kp 11 ja kokeilin aamulla tikuttaa CB digitaalilla ovista,mutta ei tullu hymynaamaa...dämet
mutta aikaistahan tuo vielä on..tiedän
ei kyllä oo ollu ees minkäänlaisia ovis oireitakaan,mutta eihän se aina oireilekkaan. Vähän on alavatsaa nipistelly ja turvottava olo ollu, mutta siinäpä ne. Kokeilen halvemmalla testillä tässä nää ekat päivät..ja jos alkaa viivaa tummuu niin sit jatkan noilla Cb digitaalisilla. Kalliita kun ovat. Voi olla,että ovis on vasta kp16-17 tiedä häntä. Clomeilla niitten kuitenkin pitäisi aikaistua..eikö..vai??? siksi kokeilen jo niin varhain :D noh,testaaminen jatkukoon! kp 14 pitäs alottaa primot..iiiks!