Clomifen kokemuksia?

Kiitos :) Joo... 5 vuotta on kyllä pitkä aika siihen nähen ettei lapsia ole kuulunut vaikkei kellon kanssa olla oikein yritetty. Nyt sain vaan stressin tosta että onko mun kierto liian lyhyt

Älä ressaa, ei se mahdottoman lyhyeltä kuulosta. Varsinkaan toi 25. Ja clomit tekee varmaan jotain asialle myös.

Millasella tahdilla te hommailette oviksen tienoilla tai pitkin kiertoa tai onko sulla aina haju oviksen ajankohdasta?

Muoks.taisitkin sanoa ettei mitenkään kellon kanssa...

Kp1.. No, se on siis ensimmäinen clomikierto taputeltu tuloksettomana. Jos siitä jonkinlaista yhteenvetoa tekisi jos olisi jollekin googlettajalle hyödyksi tämä kokemus..

Eli 2 kpl kpt 3-7, ultra kp 13 jossa molemmin puolin yli 20mm folleja yhteensä 3 kpl. Tästä syystä ei annettu pregnyliä.. Ovis ilm kp 14-15. Sivuvaikutuksina vain parina yönä hikoilua.

Viikko oviksesta alkoi menkkakivut ja nännit oli todella arat. N. dpo 11 alkoi tulla tummanruskeaa höttöistä vuotoa n. rkl päivässä kunnes dpo 16 kääntyi kp1:ksi. Menkkajomotukset oli kaiken aikaa kovat aaltoilevasti ja olin monta päivää ihan varma että ihan just aukeaa hanat, mutta vain sitä ruskeaa tuli..

Nyt on myös miehen tuotokset tutkinnan alla, tuloksia odotellessa..

Tsemppiä uuteen kiertoon Jellis. Liityn sun seuraasi todennäköisesti kohta, sen verran on oloja alavatsalla. Täti ei vielä ole tullut, mutta kyllä varmaan aloittaa vierailunsa nyt kun ollaan lähdössä miehen siskolle kylään viikonlopuksi.:shifty:
Nyt kp53

Mulla kans täti tehny viikon tuloaan pienen tuhrun saattelemana mut viel ei oo päässy ihan perille saakka. Nyt oon pohtinu pääni puhki et syönkö vielä yhen kuurin 3tblx10pv ja sitten tauko jos ei tärppää vai pidänkö nyt tauon??? Miten te tekisitte? Tauko on siis nyt tai seuraavaks pakollinen.

Mulla viimeks siis samanmoisesta annoksesta ekaa kertaa tulosta, limis paksu ja kaks kunnollista johtofollia. Oviski hymyili mulle kivasti tikkuun noin muutama päivä gynen ennusteen jälkeen, mut labrat oliki sit matalat. S-prog oli vain 2.4. :( siihen mä sit romahdin ja vollotin pari päivää. Käänsin oikee veistä haavassa ja kuuntelin kaverin raskausjuttuja. En siis ole katkera, mutta olisihan se kiva itsekin saada jo monen vuoden yrittämisen jälkeen. Ja aina ei vaan jaksa.

Sorry nyt pieni avautuminen, mut tällä hetkellä tuntuu että mun ympärillä ei oöe ihmisiä jotka ymmärtäävät. Toisilla tärppää heti ja jotkut haluavat olla lapsettomia, eivätkä siis ymmärrä että jotkut haluavat lapsia ja ovat valmiita maksamaan siitä.. eli siis hoidoista.

Nyt siis menossa kp 45.

Voi kettuli, älä nyt pyytele anteeksi avautumista vaan anna tulla! Mullakin hyvin hyvin rajallinen se joukko kenelle voi asiasta avautua.. eli suunnilleen raukka mieheni..

Monta kuuria sä oot nyt syöny putkeen? Olisko tauko nyt myös henkisenä hengähdystaukona paikallaan? Kertyyhän se lääkeaine kuitenkin ettet varmaan "ihan tyhjän päälle" jäisi ens kierrossa?

Ite ajattelin syödä nyt noi jo osetut 10 pilleriä eli maanantaista alkaen tämä kierto ja sitten pidän ehkä taukoa. Nyt ainakin tuntuu siltä, mutta katsotaan mikä mieli kuukauden päästä. Eihän sitten olekaan enää kuin 2 kiertoa clomeja mahkua ja sitten saa olla. Sitten alan asennoitua elämään lapsettomana. Nyt tuntuu siltä, etten jaksa mitään rajumpia hoitoja. Mutta katsotaan..

Toivotaan Mammalle ja kettulille molemmille tätiä niin pääsette uuteen kiertoon, jos vanhasta ei kerran ole iloa!

Älä suotta kettuli pyytele anteeksi.
Voin itse ihan suoraan sanoa, että olen toisinaan katkera siitä, että miksi meidän vauva kuoli kohtuun, miksi uusi raskaus ei ole vieläkään 9kk:n jälkeen alkanut ja miksi KAIKKI muut onnistuu. Toisilla lapsen tekeminen menee juuri niin kuin he ovat sen suunnitelleet. Vauva syntyy juuri sopivasti esim. opiskelujen päätyttyä.
Kyllä tässä hommassa aika usein tulee pohdittua lapsettomuutta ja sitä, että mitä tehdään tämän clomifen kuurin jälkeen. Itse olen valmis rankempiin hoitoihin vauvan vuoksi.
Aina ei tosiaan jaksa innostua toisten raskausjutuista...ja minusta se on ihan ymmärrettävää.

ON. Tänään on tullut jo vähän enemmän ruskeaa limaista vuotoa, joten en kyllä viitsi tehdä r-testiä huomenna. Kyllä se täti sieltä nyt on tulossa. Tulis sit vaan, eikä vaan koputtelis ovella.

Kyllä tässä katkeroituu itse kukin.. Toisinaan hyvinkin vahvasti eikä tosiaan viitsi kuunnella raskausjuttuja ja kuinka helppoa se vauvojen tekeminen on.

Tästä se taas lähtee, clomikierto kakkonen ja toiveet korkealle niin on pisempi pudotus taas.. Huooooh..

Moikka! Ajattelin liittyä tähän ketjuun, vaikka itselläni ei olekaan clomifenit käytössä. Mulla munarakkuloita kypsytellään letrozolilla. Muut lapsettomuushoitoketjut on kovin hiljaisia, josko täältä löytyis samassa tilanteessa olevia :)

Osa teistä onkin hiukan tuttuja muista ketjuista ja olen tätäkin ketjua seuraillut jo tovin.
Minulla pcos:n (lievä muoto) aiheuttamaa lapsettomuutta takana 3-4 vuotta (yhden kierron ajan aiemmin clomifenit käytössä), nykyisen miehen kanssa yritystä 1½ vuotta. Tämän vuoden alussa aloitettiin nuo letrozolit, nyt kolmas kierto loppupuolella kp 23/28. Yks ultra on vaan tehty ja silloin näkyi oikein pätevä johtofollikkeli. Joka kierrossa oon saanu ovisplussan tikutettua ja tässä kierrossa todella vahvan kp 16! Tää kierto jäi talletteluiden kannalta vähän heikoksi kun oviksen aikaan olin matkoilla, saa nähdä riittääkö dpo -3,-2,-1, +2 mihinkään..

Tiedän niin tunteen tuosta katkeroitumisesta, se on todella harmillista. Toisaalta on onnellinen jonkun raskaudesta ja sitten taas hetken kuluttua voisi itkeä aivonsa pihalle oman epäonnen vuoksi :sad015 Ja sitä ei voi ymmärtää kukaan muu kuin samassa tilanteessa oleva. Olen pikku hiljaa alkanut valmistelemaan itseäni siihen, että hyväksyn olevani lapseton, se tuntuu itselle ainoalta keinolta selvitä kaikista niistä tunteista, mitä lapsettomuus aiheuttaa. En vielä tiedä miten pitkälle lapsettomuushoidoissa jaksaa jatkaa, raskasta tämä on..

kettuli, mitä tuo S-prog arvo kertoo? Voidaanko sillä varmistaa ovulaatio tai keltarauhasen toiminta tms?

Onneksi on tämä viikko täynnä ohjelmaa niin ei ehdi kauheasti piinailemaan, oikeastaan odottelen vain menkkoja alkavaksi normaaliin aikaan. Enemmän jännittää se, että miten seuraava kierto tehdään, onko ultraa tai joko kokeillaan jotain uutta...

Voimia alkavaan viikkoon kaikille :love2

Täällä kp 31/32, negaa näytti firstResponsen herkkä testi.. Ei oireita suuntaan tai toiseen. Oon jo henkisesti valmistautunu seuraavaan, tällä hetkellä vikaan clomikiertoon. Ja otan kyl kaikki keinot käyttöön itelleni (ja miehelle) siihen, vitskut, vehnänalkioöljy, greippimehu ja gelee royale, ja ovulaation jälkeen (jos sellasta tulee..) alotan terolutit omavaltasesti.. Tää siks että mun molemmat raskauden (onnistunut ja kkm) on alkanu kun oon syönyt yhden kuurin teroja. Jospa sitä jää sit elimistöön ekaa luomukiertoa varten... Jos se taika onkin siinä, mulle ei nää clomit ainaka raskautumiseen oo auttanu, verikokeiden tulokset pitäs tulla pian joten tietää edes onko clomit saanu mulla ovulaation aikaan..

Tosta mielenpahotuksesta... Viimeksi kun mulla menkat alkoi, mun kaveri ilmoitti samana päivänä olevansa raskaana.. Mulla ei koskaan oo ollu niin ristissä tunteet, olin iloinen kaverin puolesta ja samalla itkin neljä päivää kun meille ei vauvaa tule. Yhtä tunteiden sekamelskaa :(

Tervetuloa Lucija!

Kivaa saada lisäväkeä tännekin puolelle!

Ymmärrän täysin filiksesi asennoitumisesta lapsettomuuteen.. olen itse miettiny että tällänen toivon ja epätoivon rajalla tasapainottelu on niin rankkaa, että helpompaa olis jos vaan päättäis että toivomiset on ohi. Toivotaan kuitenkin ettei meidän kenenkään tarvi siihen joutua.

LunaOdessa, pahoittelut negasta! mäkin kävin eilen vaivihkaa ostamassa greippimehua pari purkkia vaikka muuta olen vannonut..

Tervetuloa Lucija tähän ketjuun. Eikä haittaa vaikka sulla ei enää clomeja olekaan käytössä. Samassa veneessä ollaan silti, eli lapsia ei vaan näy.

Clomit auttoivat minua ensimmäisellä kerralla (tärppi kolmannesta kierrosta), mutta sitä ennen oli pari vuotta käyntejä eri lääkäreillä. Ja raskaushan päättyi sitten selittämättömään kohtukuolemaan rv29. En halua vielä ajatella, että eläisimme miehini kanssa kahdestaan. Oma lapsi on meille niin suuri haave tässä vaiheessa.

ON. Tätiä ei vielä näy ja ruskea vuotokin on vähän hiipumaan päin. En malttanut olla testaamatta eilen, no hailakan viivan sain kontrolliviivan viereen. En vaan ole kovin innoissani vielä, tuon vuodon takia. Olen nimittäin aiemminkin saanut plussan (cb) ja sitten onkin menkat alkaneet ja seuraavat testit näyttäneet negaa.

Moi! Taidanpa minäkin tulla tänne vaihtamaan ajatuksia ja kokemuksia clomeista ja muista lapsentekoon liittyvistä asioista :) Itselläni yritystä takana noin 3 vuotta. Ensimmäisestä clomikierrosta viime syksyllä tuli plussa, joka päättyi nt-ultrassa havaittuun keskeytyneeseen keskenmenoon. Alkuraskauden ultrassa syke oli havaittu ja sikiö vastasi viikkoja, mutta meni sitten kuitenkin kesken :( Nyt jälleen clomit käytössä, 1 tbl kp 3-7. Plussatuulia kaikille!

Jes sentään jotain hyviä uutisia, verikokeiden tulokset tuli ja mun progesteroni arvo oli 42, viitearvot luteaalivaiheessa on 12-69, joten mä oon ovuloinu :D onko sitten clomien ansiota vai ei, mutta tuli parempi mieli negasta huolimatta. Eli tässä kierrossa ei oo vaan simpat löytäny perille, ei ole vika tällä kertaa mussa :) Nyt vaan odottelen niitä menkkoja...

Hienoa LunaOdessa oviksesta. Olis kans kiva käydä noissa verikokeissa joskus kun mulla ovis on tarkistettu vaan ultralla.

Täällä tuhru on palannut ja luulen, että täti on tulossa sen perässä (vihdoin). Eilen (dpo15) testasin clear blue digillä ja antoi tuloksen "raskaana 1-2", mutta tänään alkoi taas tulemaan tuhrua joten liekö tuo jokin kiinnittymis yritys ja jäänyt sikseen. Olisi vaan kiva saada ne kunnon menkat, jotta tietää millon alan popsimaan taas clomeja.

Onnittelut LunaOdessa ovulaatiosta! Otin tänä aamuna viimeisen clomin, nyt siis kp 7. Eilen ja tänä aamuna tullut vähän rusehtavaa limaa paperiin pyyhkiessä, onko muilla ollut vastaavia kokemuksia? Itselläni ei ole aiemmin, mitähän tämäkin taas tarkoittaa..

Takaisin