Clomifen kokemuksia?

Juu sehän on se päätavoite.:)

Nyt on aivan pakkon vähän oma napailla.
Siis mun kroppa on varmaan aivan sekaisin. Eilen päivän mittaan tuli oikeen kunnolla sellasta ovislimaa, vaikka sillon maanantaina sain hymyn cb testiin. Taas ihan huvikseni testasin tossa äsken, että mitäs se tämmönen meinaa, niin sain taas hymyn siihen testiin.
Tällä kertaa vaan limaa oli enemman ja kun otin sen testipuikon pois siitä laitteesta, niin se testiviiva oli selkeesti vahvempi kuin kontrolliviiva. Sillon maanantaina se testiviiva oli aika paljon hailakampi ( vaikka niitä ei kuuluiskaan seurailla). Oon nyt ihan pihalla.:eek:

Alaselkä on kyllä ollut tällä viikolla vähän kipee ja vatsaakin on nipistellyt. Tänään siis kp39

Tää kierto on kyllä ollut ihan kamala. Nyt varmaan sitten odotan tätiä taas parin viikon päästä saapuvaksi. Olis kyllä todella mielenkiintoista kattoo ultralla, että mitä siellä munasarjoissa on oikeen menossa.
Tämän hetkistä turhautumisen määrää ei voi sanoin kuvailla...v**tu:arghh:

Voishan sitä mennä, mutta kai luotan, että tää oli nyt "oikee" ovis ja parin viikon päästä keittelen kahvit jospa se täti tulis kylään. Raskautumista en nyt jaksa ajatella kun odotan vaan niitä menkkoja, joita olen tässä odotellut jo 10 päivää.
Mutta juu, mikäs muilla on tilanne nyt? Vai onko teilläkin odottelu menossa.

Täällä jännäilen.. Huomenna on kp 17, ja oviksen pitäis näkyä testissä, tai viimestään ylihuomenna. Jomotuksia on ollut nyt 3 päivää, muttei oo nännit kipeytyny niinku viimesillä kierroilla oviksen aikaan. Kipujen mukaan oviksen pitäs olla ihan kohta just nyt melkeen, mutta tiedä sit onnistunko sitä huippua saamaan testiin vai meneekö nopeesti ohi... Ilmoilen kun tiedän mitä tapahtuu :)

No tulihan se digihymy tänään!! :happy093 Siis kp 17, samoin kuin viime kierrossa, näköjään se clomifen hyvin tasaa tätä kiertoo mun tapauksessa. Olin jo melko varma että tulee hymy, on sen verran jomotellu ja poltellu koko päivän ja nännitkin jo vähän aristaa. Äkkiä kun töistä pääsen niin kotio suihkuun ja peiton alle :joyful: Sit alkaa parin viikon tuskaset odottelut...

Mikäs täällä kaikilla tilanne? Lunaodessalla ollut ovis viikko sitten? Oireita?

Mamma84n tilanne? Ei kai tädille kahvi tippumassa?

Mä hätäilin aamulla dpo10 hyvin vahvasti näkyvän negan.. kohtua polttelee ja jomottaa ja nännit on olleet kipeänä jo monia päiviä. Yhtään tiedä mikä vaiva johtuu clomista, ainakaan mulla oo ikinä olleet nännit kipeät. Tissit kyllä mutta nyt ne ei oo yhtään.. Päätin testata oikeesti vasta lauantaina ellei perjantaina tule täti sovittuun aikaan..

Jep nyt on kp 24/32, ovis oli n. viikko sitten. Ei oo kummosia oireita vielä tai sit en halua itelleni herätellä toivoo. Eilen oli kumma kipukohtaus jossain alavatsalla, ja tänään on ollu etova olo, täys olo ja vatsa kovalla. Tai siis olis niinku hätä mut ei mitään tuu pihalle :D ummetuksella mulla edellisen raskauden oireet alko, toki nyt voi johtua jostain ihan muusta.

Jospa se nännien aristus oliskin sulla merkki jostakin? ;) itekin testaan herkällä testillä jo lauantaina koska silloin tarvii tietää juoko vai ei.. Tietty en tiijä kuin voi rentoutua jos miettii vaan että "ehkä plussaankin vasta ma tai ti", tuskin tulee hirveesti sen ajatuksen takia juotua..

Ja noista nänneistä vielä, mulla niiden aristus on clomien kanssa liittyny ovulaatioon. Pidän päiväkirjaa oireistani, ja oon huomannu että ovis on ohi kun nännit ei enää arista. Muuten mulla ei oo koskaan tissit reagoinu mihinkään, PAITSI raskaana ovat kipeet.

Täällä ollaankin kaikki aika jännän äärellä. Tämä viikko jos jaksetaan odottaa.:happy090

Täällä kp48 ja tossa viikonloppuna pisteli alavatsaa jonkin verran, sillon siis viikko "toisesta" oviksesta. Nyt nipistelyt hieman vähentyneet ja tänään kaks viikkoa "ekasta" oviksesta...siis tää on niin pimee kierto.
Jos täti ei ole tullut ens maanantaina, niin sitten teen testin. Jotenkin oon nyt aika pessimisti enkä usko raskauteen.

Toivottavasti seuraavat kierrot on ihan normaaleja, eivätkä veny näin pitkiksi.

Jännän äärellä joo.. Eilen näkyi jo punaista ja kohtua polttelee niin että hanat voi aueta koska vain. Taisi olla huti tämä ensimmäinen clomikierto :(

Sulla oli Jellis tosi hienosti follit siellä kypsynyt, joten en usko, että teillä kovin kauan menee plussaan.:wink Voimia Sulle paljon ja tsemppiä uuteen kiertoon, mikäli se täti sieltä nyt on tulossa.

Jaahas täällä tilanne se, että tuskin tarvii tätiä paria päivää pitempään odotella. Nyt tuli pyyhkiessä ihan vähän rusehtavaa paperiin.
No jälleen kerran uutta matoa koukkuun ja kohti toivottavasti normaalimpaa/lyhyempää kiertoa.:) (tänään kp50).

No nyt on kummallista! Viime yönä vain vähän ruskeaa höttöä ja tältä päivältä pieni tilkka ruskeaa ihan kuin jäteöljyä.. Ei siis vieläkään kp1. Onks teillä ollu tollasta kummallista ruskeaa vuotoa? Mulla ei ikinä.. Missä veri?

Kiitos mamma tsempeistä ja toivotaan parempaa kiertoa kaikin puolin!

Jellis: Mulle tuli clomikierroissa tuollaista tuhruvuotoa ennen menkkoja vaikka ennen vuoto alkoi ihan suoraan ja reippaasti kerralla. Mutta toivotaan että sulla olisi vaan jotain kiinnittymisvuotoja ja vielä plussaisit :)

Täällä yksi uusi naama ilmottautuu :) Taustaa sen verran että MITÄÄN ehkäisyä ei käytössä 5 vuoteen. Ei lapsia, eikä olla ihan tekemällä tehtykkään. Tiedettiin kuitenkin että hankalaa tulee olemaan joten hakeuduttiin suoraan hoitoihin. Mulla kilpirauhasen vajaatoiminta sekä hieman rakkulaisuutta munasarjoissa. Terolut ollut käytössä jo vuosia koska muuten kuukautiset tuli vain 2 vuodessa. Viime verikokeissa näkyi että keltarauhashormoni oli liian matala, miehellä simpat kunnossa joten seuraavaan kiertoon aloitetaan clomit. Syön teroa yleensä kp 15-25 mutta viime aikoina kierto jääny tosi lyhyeksi kp 23-25. Onkohan raskauden kannalta liian lyhyt kierto??? Clomit alkuun 1tbl päivässä kp 3-7. Asun pienellä paikkakunnalla ja gyne paikalla vaan 2 päivää kuukaudessa eikä yksityisiä klinikkoja ole joten seuranta ultra jää osaltani pois. Sain ohjeeksi käydä kp 21 verikokeissa, jos keltarauhashormoni reilusti yli 30 jatkan samaan malliin, jos taas selvästi alle nostan 2 tbl päivä ja tarvittaessa soittoaikaa lääkärille. Ikää mulla 25 ja miehellä 29. Näillä mennään seuraavat 6kk. Sekava fiilis kun niin toivoisi clomien toimivan mutta toisaalta ei usko riitä että saataisiin tulosta

Takaisin