Clomifen kokemuksia?

Täytyy vähän tarkentaa tota mun clomihintajuttua :) Mulle se apteekin täti päivitteli että onpas se kallistunut, kamala hinnan nousu. Sillä sitten ajattelin ihmetellä että onko se oikeasti ollut halvempaa ja nyt hinta pompsahtanut. Netistä muistelen katsoneeni että 55e mutta ei tosiaan väliä, maksaa minkä maksaa :) Kunhan toimisi. En ehkä ollut ihan riittävän selväsanainen :D

Mammalle vielä yritetään ylläpitää toivon kipinää, kunnes täti tulee!

Kolmas clomipäivä, ei mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan..
Joo,mulle kävi ihan sama juttu..Apteekin täti päivitteli mullekkin niitten hintaa ja että ei kuulu kelakorvauksen piiriin..Vähän kyllä katoin sitä tätiä silmät pyöreenä,että olihan kommentti tuokin.. :D

Eilen ei ehtinyt päivitellä. Mutta eilisen tuntemukset, juuri kun kehuin ettei oo kipuja clomien aikaan, niin olihan niitä eilen. Kummaa pistelyä alavatsalla, inhottavan tuntusta. Ja tänä aamuna heräsin ihan hiestä märkänä, ei ole aiemmin yöllä hikoiluttanut kuurin aikana. Mistä sit johtuu että tässä kierrossa voimakkaammat oireet, olisko syynä se että toi clomi kerääntyy elimistöön...

Mä heräilin pariin kertaan yöllä hikisenä. Ei tapahdu normaalisti ikinä. Ja jotain pieniä kipuja ja tuntemuksia ollu mahassa. Aika vähällä taisin päästä.. Keskiviikkona ultraan. Aloin jo pissiä tikkuun eilen, ihan vain nähdäkseni että mitä tapahtuu, himmeetä on mutta tänään tummempi ku eilen.

Olin jo heittämässä kirvestä kaivoon kaikkineen päivineen, mutta nyt illalla kp 23 ovistikku hymyili mulle ensimmäisen kerran!!! :smiley-bounce012 sama fiilis oli viimeks gynellä ku kävin ultrassa. oletin ettei mtn ollut kasvanut, vaan kylläpä oli. Nyt vaan lippu korkeelle ja peukut pystyyn, että tärppää!

Kilppariarvotki on noussu lääkityksen nostosta huolimatta, joten toivottavasti thyroxinin nostolla ei oo nyt mtn vaikutusta ainakaan huonompaan..

tsemppiä kovasti mimmit! Kevät tulee ja tuo hyviä tuulia tullessaan :Heartred

Mulla on uutisia. Ovistikku hymyili mulle tänään aamulla, vaikka en hymyillyt sille, vaan jätin sen oman onnensa nojaa odottelemaan testiajan kulumista.:) Tänään siis kp34, joten aika ihmeissäni olen tuosta hymynaamasta. En oo mitenkään säännöllisesti nyt testaillu. Eilen vaan tuli sellasta ovislimaa, niin päätin tänään kokeilla onneani. Saas nähdä kuin käy.

Huomenna alan testaileen ovulaatiota. Käytössä tällä kierrolla vaan digiliuskoja, en muita raaskinu ostaa kun noita lojuu läjä laatikossa :) mutta voipi mennä tovi ennen kuin mahdollista hymynaamaa tänne päivittelen, jos edes onnistun sen tikuttamaan... Tänään siis kp 10 ja ovulaation merkit on viime kierroilla osunu kp 17 ja 18.. Jännää :happy:

Oireita jälkikäteen tästä clomi-kuurista, en ollu yhtään niin pahalla päällä kun ennen! :wideyed: Oli oikeestaan aika raukee olo verraten nyt näihin tuntemuksiin. Hirveet himot ja vähän väliä ärsyttää kaikki. Toki käy sit niin että kun ovulaatio tulee, niin himot on kadonnu ja koko hommaa tuntuu suorittamiselta... Saas nähä.

Hienoa Mamma :) peukut pystyyn!

Mähän oon sua LunaOdessa sitten päivän edellä, kp11 mulla nyt. Samoille päiville on ovikset osunut mullakin yleensä. Nyt oon mielenkiinnosta tikuttanut since kp7 ja aavistuksen on vahvenemaan päin. Ajattelin kattoa miten noi clomit vaikuttaa tikuilla katsottuna, mutta eipä mitenkään normaalisti poikkeavasti :) mulla on jotain liuskoja ja pari digiä vielä, jos niillä varmistaisi hymyn sitten kun on sen aika..

Kuinka pitkä kierto sulla on, koska testaamista odotettavissa ?

Hyvin vähillä oireilla mäkin kuurini selvisin, parina yönä hikoilin. Muuten olo oikein seesteinen ja hyvä, ja joo himokas!

Tais olla mun LH-huippu jo menossa ohi. Testasin äsken vielä ovista cb digillä, ei enää hymyillyt.

Oon joskus aiemmin kokeillu, että montako päivää peräkkäin se hymyilee ja sain sillon kolmena päivänä hymyn. Eli tällä periaatteella eka hymypäivä olis ollu lauantaina ja ovis luultavasti sunnuntaina. Onneks ihan huvinvuoksi talleteltiin sunnuntai aamulla, joten pientä toivoa on.
Huh huh, on tää aikamoista ydinfysiikkaa.
Ja yläasteella kun painotettiin, että heti jos et käytä ehkäisyä, niin oot välittömästi raskaana...oliskin niin.:sex

Jellis, mulla on kierto ollu clomeilla eka 33 pvää ja viimeks 32 pvää. Saas nähdä lyheneekö tämäkin kierto yhdellä päivällä :) elikkä testin pitäis näyttää plussaa viimestään kolmen viikon päästä. Ajattelin kyllä testata muutamaa päivää aiemmin, koska meillä on vuosipäivä 23.3. :Heartpink olishan se ihana saada plussa lahjaksi :Heartpink mutta nähtäväksi jää..

Ensin olis kiva se plussa saada ovistestiin, jännää aikaa tämäkin että hymyilläänkö mulle vai ei :grin sit menee toivo jos ei ovistestiin tule hymyä eikä ole mitään oireita ovikseen liittyen... Minä kun en tiedä ovuloinko joka kierto.. Kertokaa viisaammat, voiko ovulaatio jäädä tulematta VAIKKA ovulaatiotestiin tulis plussa?

Ennen kun alotin clomit uudelleen sain synnytyksen jälkeen ovistestiin plussan. Se tosin heitteli melkoisesti, ovis oli sillon kp 15, 35 ja 25. Lääkärin mielestä tuo että se heittelee noin paljon voi kertoa siitä, että se on jotenkin heikko. Tavallaan ovis tapahtuu, mutta ei siitä ilmeisesti olisi raskaus kyllä alkanut.
Mutta jos sulla on säännollinen kierto niin uskon, että sillon on ihan kunnon ovis. Onhan se ihan normaalia, että joka kierrossa ei tule ovista. Oon lukenut, että normaalisti nainen ovuloi 10-12 kertaa vuodessa.
Tsemppiä tikutteluun.:)

Niin ja Sullahan on noi clomit käytössä LunaOdessa. Olimpas taas hyvin sisäistänyt.
Itellä kans nyt clomit ja tässä kierrossa ovis oli luultavasta kp33-34. En tiedä miksi tuli vasta tuolloin. Oon tässä vähän stressaillu, että eikö ne clomitkaan enää auta vai oliko tää nyt vaan joku poikkeus. Aiemmin todettu, että clomeista on apua.
No tiedän ainakin millon täti on tulossa.

Tsemppiä testailuun lunaodessa ja jellis! Ja mamman kanssa piinaillaan ;)

Gyne käski oottaa 16-17vrk ovis plussasta r-testiin.. toooodella pitkä ja piinaava aika!!! Oviksesta asti ollu kuvotusolo ja tänään dpo 7 todella kuvottava olo ollu koko päivän. Menkkaolo mut ei sit taas kummiskaan.. en kuitenkaa vielä toivo liikoja etten tipu rytinällä alas. Saattaa johtuu ihan siis ihan jostain muustakin tää olo ku joskus ennenki ollu mut ei kyllä näin pitkään!

Mut ei nyt auta muu vissiin ku oottaa se pirun piinaava viikko vielä testiin ellei sit menkat jo kerkii alkamaan..

LunaOdessa, se ovisplussahan vain kertoo hormonitason huipusta, mutta voi joskus olla että munasolu jäis irtoamatta?

Kettulille jaksamista piinaviikkoon! Peukut pystyssä että nyt tärppäs!! :)

Mulla oli aika testiruljanssi, kävin keskiviikkona ultrassa, siellä näkyi molemmin puolin yhteensä kolme isoa follia (20mm ja yli) Pregnyliä ei sitten laitettu kun noin monta. Ovishymy tuli silloin iltapäivällä ja gyne sanoi että ovis ke tai to. Samasta pissasta testasin siis hymyn ja liuskaan hyvin hailun viivan. Jatkoin kuitenkin liuskojen tekoa ja eilen se oli tasavahva ellei vahvempi ja tänään aamulla heikkenemään päin. Että en sitten tiedä koska on ollut ja kuinka monta on irronnut vai onko. Eilen illalla oli ainakin sellaset kivut ja jomotukst, että jotain siellä tapahtui..

Tänään voi olla vielä "sillä mielellä" peiton alla, sitten taas ihan vaan huvin vuoksi :) Eli piina alkaa... ehkä 19.3 testaan jos ei oo muutakaan tiedossa!

Takaisin