Clomifen kokemuksia?

Mamma voi miten mahtavaa! Varovasti onnea ja toivotaan ny että siellä ollaan oikeassa paikassa kiinni!! Hienoa :D

Luckylle tervetuloa takaisin! Ootte ilmeisesti saanu miehen kanssa asiat siihen malliin että yritys jatkuu :)

Mä tonne esikoisketjuun kerroinkin jo että meille tuli diagnoosiksi teratozoospermia eli vain 1% normaaleja siittiöitä, mutta määrä ja liikkuvuus hyviä. Nyt kun vähän ollaan asiaa pureksittu niin todettiin ettei anneta sen lannistaa! Tilattiin lisäravinteita tehokuuri ja luotetaan siihen yhteen hyvään prosenttiin joka on paljon sekin! Harvennetaan talletusvälejä ja lopetetaan hössötys. Ihan hyvä ymmärtää että tulee kestämään jos aikoo onnistua. Ei tarvi olla dpo5 kusemassa tuskassa tikkuun ;) koeputkihommiin en lähde, joten toivotaan että tulee ite :) ja laskeskeltiin että vaikka ajallisesti tulee kesällä vuosi tätä yritystä niin ei niitä kiertoja joissa olis ollu oikea mahdollisuus (3kk meni tulehdusten takia hukkaan) ja ajoitus ole niin montaa että pitäis huolestua. Ehkä ihan hyvä toi tieto niin osaa olla odottamatta liikoja joka kk.

Kiitos Jellis. Kyllä tässä ollaan vielä niin epäilevällä kannalla. Luulen, että pääsiäisen jäälkeen pääsen sinne gynelle, kun sillon olis viikkoja 6+.
Hyvä että olette saaneet tietoa raskautumiseen vaikuttavasta tekijästä. Ja tosiaan vaikka vain 1% on normaalaje niin siitä siittiöiden määrästä mitä niitä yleensä on, niin yksikin prosentti on aika paljon. Vastaahan se parin Helsingin asukaslukumäärää. Kyllä niistä joku löytää perille aivan varmasti.
Ihan hirveesti tsemppiä teille.:smug:

Kiitos LunaOdessa.
Tein muuten ihan huvin vuoksi myös ovistestin eilen ja siihen tuli elämäni vahvimmat viivat. Testiviiva oli selkeesti kontrolliviivaa vahvempi, cb digi hymyili myös.:confused:

Heips, kysyn tältäkin puolelta, että mitä mieltä olette uskaltaisinkohan syödä ton viimeisen clomikierron pillerit pois tuolta kaapista, vaikka lääkäri sanoi että lopetetaan clomien syönti? Hittoako ne tuolla kaapissa lojuu, aattelin vaan ettei toi kierto venyis taas niin mahottoman pitkäksi, kun clomeilla on niin normaalina pysynyt. Clomikierrot ollu 28-30 ilman clomeja 37-49... Niin ja tietty olis parempi mahdollisuus tulla raskaaksi. :)

Oliko sulla murkku mitään syytä siihen lopettamiseen kuin se että niillä ei saatu hyviä tuloksia aikaiseksi? Jos ei muita syitä ollut niin kyllä minä ainakin söisin :D kalliita pillereitä menee ihan hukkaan!

Joo samaa mieltä. Jos lääkäri vain meinasi ettei enää "kannata" niin syö ihmeessä. Eikös se lääkäri sanonu sulle muutakin tyhmää niin anna mennä vain. Hittoako sitä hyviä ja kalliita lääkkeitä lojuttaa :)

Niinpä ja aluksihan lääkäri kyllä määräsi mulle sen viisi kiertoa. Mutta sitten kun kolmannen clomikierron verikokeiden perusteella ei ovulaatiota tapahtunut, progesteroni ei noussut tarpeeksi hänen mielestä. Käski vaan laihduttamaan neljä kiloa ja ottamaan sitten yhteyttä uudestaan...

Mä kyllä epäilen että verikokeet otettiin vääränä päivänä.

No nyt ekassa clomittomassa kierrossa sain tosiaan ovisplussan ja raskaustesteihin haamuja. Että eipä se lääkäri mistään mitään tiedä...

Muurahainen: millon sä testailit niitä oviksia ja mikä kp verikokeet otettiin? Clomit nimittäin myöhöstyttää ovista johonki kp 17 - kp 21 mulla ollu. :D itse kanssa söisin. Lääkäri sano mulle ku letroihin vaihdettiin että ehdottomasti syöt kuurin loppuun. Ja puolovuotta katsotaan ennenku otetaan seuraava askel jos mitää ei oo tapahtunut. Onko folli ultraa tehty.

Naamasta huomaa jälleen että tero- kuuri takana. Näytän pahimmaltakin teini-ikäiseltä :D Onko muillq näitten hormonilääkkeiden kanssa samaa että naama puhkeaa täyteen kukkaan?

Mulla ei tullut clomeista mitään sivuvaikutuksia. Oon kyllä huomannut, etten muutenkaan saa mitään oireita oikeen mistään lääkkeistä. Metformiini on ainut josta meni maha sekaisin pariks päiväks.

Onnea mamma ja toivotaan parasta!! :Heartred

Piijjaa mulla kans teroista naama kukkii enemmän ku ikinä muuten ja tuo huonon olonki mukanaan.
Nyt ku en syöny teroja ni menkkojen aikana ei ollu oikee mitää vaivaa, paitsi flunssa mut se nyt ois ollu muutenki. Teroista oon aina tosi huonovointinen ja sattuu nii julmetusti joka vuotopäivänä et huh!

Ja luckylle tervetuloo takasin! Nyt varmaan itelläkin helpompi olla kun tietää mistä mikäkin johtuu.. ja niinku joku jo sanokin ni 1% on tarvittava määrä..tai oikeestaa niistäkin vaa yks kaveri ;)

Hyvää pääsiäistä kaikille! Ite vietän sen töissä..

Onnea Mamma!! Mun arvaus meni oikein :happy:

Täällä kp 6. Neljäs kierto letrozoleilla siis alkoi..en saanut vieläkään folliultraa..kuulemma seuraavassa kierrossa sitten vois harkita, ehkä myös inseminaatiota. Lapsettomuusasia ei pyöri enää niin vahvasti mielessä..eiköhän tähän joku ratkaisu joskus saada. Koitan vaan nauttia elämästä tässä hetkessä, miehen kanssa kaksin, matkoja jne. suunnitteilla, niistä saa voimaa :)

Kiitos Lucija. Sulla oli parempi aavistus kun mulla.:grin

Hienoa, että olet saanut ajatuksia pois tästä vauva-asiasta. Mulla se on vienyt aika paljon energiaa muulta tekemiseltä. Työt oon kyllä jaksanut ihan hyvin, mutta vapaa-ajalle ei oikei riitä intoa. Oon koittanut vähän liikuntaakin harrastaa ja se on kyl auttanut. Lisäksi ikävä pientä tyttöämme painaa joka päivä.

Noh toivotaan, että tämä matkustaja pysyy mukana loppuun saakka. Ensi tiistaina selviää onko siellä kukaan mukana.

Kp 3 menossa ja clomit aloitettu. Peukut pystyyn että toivottu tulos saatais aikaiseksi mutta melko harvoin ekasta kierrosta kuulostaa näin käyvän. Välillä tuntuu että tässä touhussa olisi pitänyt käydä joku pitkän matikan jatko kurssi jotta pysyy kaikissa laskuissa matkassa. Itse latasin kuukautiskalenterin puhelimeen joka helpottaa suunnattomasti. Näkee suoraan mikä kp menossa turhia miettimättä ja antaa kierron perusteella arvion ovulaatio ajankohdasta

Takaisin