Mulla on molemmissa clomi-kierroissa oireena ollut kuumat aallot ja järkyttävä ketutus jatkuvasti
oon hoitoalalla, ja voi luoja joudun varmasti laskemaan kymmeneen seuraavat viis päivää, ettei päästä suustaan mitä sattuu.. Mitään kipuja ymt ei ole ollut kuurin aikana, niitä ilmenee sit ovulaation tienoilla, tai oikeastaan juur ennen ovulaatiota. Vihlontaa ja nipistelyä alavatsalla. Yksi selvä merkki mikä kertoo mulle ovulaatiosta on se että nännit kipeytyy. Näin on nyt käyny molemmilla clomi-kierroilla, ei koskaan ennen, että varmaan sekin jokin oire, kai.
Tällä hetkellä on sellanen olo että tärppää jos tärppää tällä kierrolla, koitan keksiä kovasti itelleni muuta tekemistä, ettei tarvis elää pelkästään kello kaulassa ja testit taskussa. Laskettu aika menis kyl kurjasti lähelle joulua, että oon vähän ristiriitasissa tunnelmissa itteni kanssa. Olisin onnellinen jos onnistais tässä kierrossa, mutta onko se sitten lapselle mukavaa kun synttärit ja joulu osuu niin lähekkäin?
vai mietinkö ihan turhaan tommosta... No joka tapauksessa, kyllä tää kierto tulee hyödynnettyä. Ehkä mä jotenkin koitan etukäteen lohduttautua, että jos nyt ei tärppää, niin sitten myöhemmin laskettuaika menee tod.näkösesti ensi vuoden puolelle. :)
Ootteko koskaan kuullu/tiedättekö ketään, jolla olis clomien takia kypsyny enemmän kuin kaksi munasolua? Mua nyt eniten mietityttää se että montakohan niitä tässä kierrossa kypsyy. Viime kierrossa oli kontrolli, silloin oli yksi johtava ja toinen vähän pienempi follikkeli, mutta silloin lääkäri lupaili että tod. näk. vain yksi olis tulossa jos tulee. Nyt ei ole tässä kuussa kontrollia, mutta mietin että hitto jos niitä kypsyykin enemmän... :banghead: Yksityisellä oon hoitoni käynyt, tällä palkalla ei ihan joka kuu olis oman mielenrauhan takia varaa käydä kontrollissa (kun lääkärikin oli sitä mieltä ettei tarvi).. Silti, anyone? Onko kuinka yleistä että niitä voi kypsyä vaikka kolme, neljä?