Clomifen kokemuksia?

Miten tarkasti sulla mamma toi ovis ajoittuu kiertoon? Mulla ainakin heittänyt kp10-kp18 helposti. Silloin kun oli kp10 niin olin just tilannut ekan satsin ovistestejä ja siksi osasin innokkaana olla toooosi ajoissa testaamassa ja se olis kyllä jääny huomaamatta jos olisin luottanut että 11 alkaen testaan.. Toiveikkaana täällä keksin vaihtoehtoisia hypoteeseja sun ovuloimattomuudelle :)

Kiitti tsempistä. Aika hintsusti ollaan nyt oltu petipuuhissa, kun ensin olin minä flunssassa (+kuume) ja sitten mies. Jos ovis olis ollu kp13-14, niin sitten olis jotain mahdollisuuksia plussaan.:rolleyes: No se selviää viikon päästä viimeistään.

Clomien kanssa se on ollut kp18-20 ja siks alotin testaamisen vasta kp15. Kun clomit otettiin käyttöön, niin aloin testaamaan jo kp11, mutta kun se ovis tuli aina tuohon kierron aikaan, niin aloitin testaamisen nyt myöhemmin.

En tiedä mitenhän ite ton testailun kanssa nyt tekis. Huomenna tosiaan eka clomipäivä ja sitte kp13 osuis ultraan meno. Ja olis sitä irrotuspiikkiäkin tiedossa että kai se on vähän turhaa testailla. Toisaalta kun en yhtään tiedä mitä ne clomit mulle tekee niin kai tän ekan kierron vois pissailla tikkuihin että jos se onkin taas jo ajoissa. Tai en minä tiedä. Ja onhan se eräänlainen harrastus kun pitää miettiä pissahädät ja vessakäynnit kellon mukaan, niin rentouttavaa XD

Jellis, kyllähän se tikkuilu omat paineensa hommasn luo.. Mutta jos sillä saat mielenrauhan niin siitä vaan :)
Mulla on ollu ovis joka clomikierrossa kp16-17, ainakin testien mukaan.
Ekasta clomikierrosta tosiaan plussasin, mutta osottautui tuulimunaksi. Viime kierrossa ei ollut yhtikäs mitään oireita, joten en edes plussaa siitä odottanut.
Niiden keltarauhasten piti olla oikeassa munasarjassa, miksiköhän mulla pistelee vasemmalta puolelta? Nää on niin monimutkaisia asioita ettei pää pysy perässä :D

Voi muurahainen, pahoittelut uutisista! Kyllä vaihtelee lääkäreillä tyylit! Kun mä ovuliin luomustikin niin silti mä alotan 2xpvä. Miten sulla ei voi nostaa kokeeks? En ymmärrä? Mutta toivotaan luomuihmettä ennen syksyä!

Kp1 ja yk enooenäälaskenut. Eli sunnuntaina alkaa Clomit. 66€ 20kpl. Onks se paljon vai vähän?
Mulle tulee ihan samaan hintaan nuo clomit 66egee..Sanoisin näin että pieni hinta siihen nähden jos oikeasti tekevät tehtävänsä.. :)

Ei ole tullut muutosta.:sorry: Nyt on kp28 eikä oviksesta ole tietoakaan eikä kyllä menkoistakaan. Täti tuli kyllä viimeksikin aika yllättäen ilman sen suurempia oireita ja pari päivää ajoissa.
Lopetin oviksen testaamisen tuohon kp23 ja pari kertaa satunnaisesti testannu sen jälkeen, kun on ollut mukamas ovismaisia limoja havaittavissa. Tää on kyl ihan p***stä, nyt oottelen vaan sitä tätiä kylään, niin vois alottaa uuden kierron.

Äläs nyt mamma, tädin poissaoloon asti on toivoa!
Vaikka en minäkään plussaan omalla kohdallani usko :D pessimistiksi tässä touhussa ainakin tulee!

Täytyy vähän tarkentaa tota mun clomihintajuttua :) Mulle se apteekin täti päivitteli että onpas se kallistunut, kamala hinnan nousu. Sillä sitten ajattelin ihmetellä että onko se oikeasti ollut halvempaa ja nyt hinta pompsahtanut. Netistä muistelen katsoneeni että 55e mutta ei tosiaan väliä, maksaa minkä maksaa :) Kunhan toimisi. En ehkä ollut ihan riittävän selväsanainen :D

Mammalle vielä yritetään ylläpitää toivon kipinää, kunnes täti tulee!

Kolmas clomipäivä, ei mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan..

Juu. Jokainen uusi kierto on mahdollisuus ja toiveet on korkealla, mutta aina jossain vaiheessa sitä alkaa ajattelemaan, että tuskimpa sitä plussaa tässäkään kierrossa tulee.:bored:

Päätin minäkin liittyä tähän ketjuun :) Vähän taustaa itsestäni.. Täytän pian 26, mies on 28. Kohta kahdeksan vuotta yhdessä, esikoinen syntyi 06/-09. Esikoista yritettiin noin 7 kuukautta, kunnes Terolutien avulla tärppäsi heti kuurin jälkeisellä kierrolla. Ennen tärppiä todettiin yksityisellä mulla lievä PCO, sen takia määräsi Terolutit.

Toista ollaan yrittämällä yritetty kesäkuusta -14 lähtien, vaikkakin ehkäisy on ollut pois kuvioista jo 1,5 vuotta. Elokuussa, hääpäivänämme teinkin positiivisen raskaustestin hyvin pitkästä kierrosta, en olettanut silloin tärpänneen. Raskaus päättyi kuitenkin keskeytyneeseen keskenmenoon rv 8 (sikiö vastasi rv 6+) :sad001

Keskenmenon jälkeen vuosinkin sitten n. 2 kuukautta, kunnes yksi kierrollinen e-pillereitä sai vuodon loppumaan. Sain yksityiseltä avuksi Clomifenit, max 4 kiertoa, nyt niistä kaksi takana. Kierto on ollut nyt ensimmäistä kertaa säännöllinen ( n. 32 pvä), kiitos Clomien. Annostus 2tbl kierron päivillä 4-8.

Lauantaina alkoi yk3 (keskenmenosta laskien) . Ja tänään alkaa taas Clomien napsiminen. Ovulaation sain dig.testiin viime kierrossa, mutta ei silti tärpännyt. Nyt tässä kierrossa on verikoe varmistamassa, onko ovulaatio tapahtunut.

Tsemppiä kaikille yritykseen! Koko ketjua en jaksa lukea alusta asti, mutta jatkossa luen mielenkiinnolla teidän kokemuksia :)

Tervetuloa minunkin puolesta LunaOdessa.:)

Ostin kans ekat clomit 9/2013 ja sillon olivat saman hintaisia kun nytkin.o_O
Mutta tosiaan pääasia, että toimivat.

Mulla on molemmissa clomi-kierroissa oireena ollut kuumat aallot ja järkyttävä ketutus jatkuvasti :mad: oon hoitoalalla, ja voi luoja joudun varmasti laskemaan kymmeneen seuraavat viis päivää, ettei päästä suustaan mitä sattuu.. Mitään kipuja ymt ei ole ollut kuurin aikana, niitä ilmenee sit ovulaation tienoilla, tai oikeastaan juur ennen ovulaatiota. Vihlontaa ja nipistelyä alavatsalla. Yksi selvä merkki mikä kertoo mulle ovulaatiosta on se että nännit kipeytyy. Näin on nyt käyny molemmilla clomi-kierroilla, ei koskaan ennen, että varmaan sekin jokin oire, kai.

Tällä hetkellä on sellanen olo että tärppää jos tärppää tällä kierrolla, koitan keksiä kovasti itelleni muuta tekemistä, ettei tarvis elää pelkästään kello kaulassa ja testit taskussa. Laskettu aika menis kyl kurjasti lähelle joulua, että oon vähän ristiriitasissa tunnelmissa itteni kanssa. Olisin onnellinen jos onnistais tässä kierrossa, mutta onko se sitten lapselle mukavaa kun synttärit ja joulu osuu niin lähekkäin? :sad001 vai mietinkö ihan turhaan tommosta... No joka tapauksessa, kyllä tää kierto tulee hyödynnettyä. Ehkä mä jotenkin koitan etukäteen lohduttautua, että jos nyt ei tärppää, niin sitten myöhemmin laskettuaika menee tod.näkösesti ensi vuoden puolelle. :)

Ootteko koskaan kuullu/tiedättekö ketään, jolla olis clomien takia kypsyny enemmän kuin kaksi munasolua? Mua nyt eniten mietityttää se että montakohan niitä tässä kierrossa kypsyy. Viime kierrossa oli kontrolli, silloin oli yksi johtava ja toinen vähän pienempi follikkeli, mutta silloin lääkäri lupaili että tod. näk. vain yksi olis tulossa jos tulee. Nyt ei ole tässä kuussa kontrollia, mutta mietin että hitto jos niitä kypsyykin enemmän... :banghead: Yksityisellä oon hoitoni käynyt, tällä palkalla ei ihan joka kuu olis oman mielenrauhan takia varaa käydä kontrollissa (kun lääkärikin oli sitä mieltä ettei tarvi).. Silti, anyone? Onko kuinka yleistä että niitä voi kypsyä vaikka kolme, neljä?

No mitähän se apteekin nainen mulle sitten päivitteli hinnan nousua, ihmettelin ylipäänsä että mitä se nyt alkoi kommentoida :D No, ihan sama :)

Onhan siinä LunaOdessa kai aina riski useampaan, mutta monillehan annetaan vaan puolen vuoden resepti ja sanotaan että tule takas jos ei tärppää, ettei sitä ilmeisesti pidetä kuitenkaan mitenkään suurena riskinä. Mulle lääkäri sanoi asiasta kysyessäni, että se on niin marginaalista ettei sitä kannata miettiä. Mun tuttu plussasi ekasta clomikierrosta, ja siellä oli ollut ultrassa yks johtava ja toinen joku 15mm ja tuplat tuli. Mä meen ite ens viikolla ultrattavaksi ja vähän jänskättää onks siellä mitään vai onko useampiakin. Mä kuitenkin ovuloin itekin ja mulla on tupla-annos näin heti alkuun.. Jännä nähdä!

Mä oon myös aina miettinyt että olis jotenkin kurjaa jos olis synttärit ja joulu lähekkäin. Toisaalta itestä oli tylsää kun oon kesällä syntynyt ja ei voinu pitää koulukavereille synttäreitä eikä viedä synttärinä kouluun karkkia ym.. ja oli pitkä odottelu että sai ajokortin.. Mutta nyt tuntuu että miten ne synttärit noin aikaisin jo on. Että kai sitten kaikki ajat on hyviä syntyä, JOS sais päättää niin ehkä keväällä tai alkukesästä, mutta ottaisin vaikka marraskuunloskavauvan jos sellanen annettais :)

Ainiin, eilen tuli eka hikoilukohtaus, jotain tapahtuu :D

Takaisin