Clomifen kokemuksia?

Tuntuu et aina lääkärit ei tajuu, että vauvaa haaleilevalle odottaminen on kirosana. Painon pudotus on vaikeeta hommaa. Varsinkin kun on "pakko" saada panoa alas, niin siinä saattaa käydä just päin vastoin. Sulla on kyllä tarkkaan seurattu sitä ja kuulostaa, että olet ihan tosissasi panostanut siihen.

Itse kans sain ravata yhdessä jos toisessa jumpassa ja seurata syömisiäni. Tuon rehkimisen jälkeen paino on kyllä pysynyt poissa ja hieman vielä laskenut, johtuen tuosta viime kesäisestä surusta.
Muista, että vaikka nyt tuntuu et ihan v***sta tää homma ja syksy on ikuisuuden päässä, niin se syksy tulee silti. Sitten saatte yrittää taas ja varmasti saatte sen vahvemman annoksen clomeja.

Musta tuntuu, että liityn sun seuraan tohon odottamiseen liittyen. Mulla on nyt vielä kaksi kiertoa clomeja ja sit pidetään taukoo ja mietitään mitä tehdään seuraavaks. Eli katotaan vaan niin minäkin taukoilen syksyyn asti.

Mamma jaksamisia sinne kans <3
Ja kiitos sinulle! <3 jahka tää potutus laskee, jos vaikka sitten sais taas uuden innon painon pudottamiseen. Tosiaan jos on pakko ei ole helppoa tehdä tulosta, varsinkaan kun yksin asian kanssa taistelee. :(

Voimia muurahainen <3
Clomit ainakin toivat ensimmäisessä kierrossa mulle järkyttävän turvotuksen, ja sitä myöten muutaman lisäkilon. Joten kyllähän nekin varmasti on painon pudotusta hidastanut.

Julkisella eivät aloita edes hoitoja ennen kuin bmi tietyn rajan ali (naistenklinikka). Mulle sanoivat ympäripyöreästi, että muutaman kilon pudotus ei koskaan ole pahitteeksi. Vittuunnuin siihen niin, että pudotin kaikkiaan 15. Nyt synnytyksen jälkeen painan raskauden alun lähtöpainosta vielä -6 kg ja th jo mietti syönkö tarpeeksi. Jotenkin homma siis pyörähti mulla paremmin kun hyvin käyntiin ja tajusin oikeasti, että voinkin syödä mitä vain kunhan kulutan enemmän. Unohdin siis täysin kaikki dietit ja panostin hyötyliikuntaan, säännölliseen ateriarytmiin sekä runsaaseen veden juomiseen.
Tsemppiä kaikille! Painokin putoaa kun ette mieti asiaa 24/7.

Minkälaisia limakalvoja teillä on ollut hoidon aikaan? Mulla nyt kp 23 ja limakalvo oli n. 8mm. Musta toi kuulostaa hirveän ohuelta.

Voi muurahainen, pahoittelut uutisista! Kyllä vaihtelee lääkäreillä tyylit! Kun mä ovuliin luomustikin niin silti mä alotan 2xpvä. Miten sulla ei voi nostaa kokeeks? En ymmärrä? Mutta toivotaan luomuihmettä ennen syksyä!

Kp1 ja yk enooenäälaskenut. Eli sunnuntaina alkaa Clomit. 66€ 20kpl. Onks se paljon vai vähän?

Söin nyt clomeja 3 tbl 7pv, mikä on maximi annos. Nyt sillä saatu tuloksena paksu limakalvo (en muista kuinka paksu mut selkeesti parempi kun ennen) ja 10mm ja 11mm munasolut. Jeeeeeee!!!! Nyt vaa odotetaa ovista ja maaliskuun alus varnuudeks labraan vielä. Jos nyt ei tärppää ni sama annos viel seuraavas kierros ja sit tauko ku on nii oakjon ettei voi kovin montaa syödä putkeen.

Vielä on toivoa kohtalontoverit! Aikaa se voi viedä, paljon ahdistusta ja pahaa mieltä, mut ehkä se opettaa olemaan pieniinkin asioihin tyytyväinen

Timbe mulla lääkäri ei juurikaan ole sanonut limakalvon paksuutta on vaan todennut, että hyvä on. Toinen lääkäri sen kerran sano. Se oli sillon 9mm ja sillon oli joku kp22. Eli varmaan aika hyvä toi sun on.:)

Jellis mun mielestä toi ei ole kallis lääke. Se kyl riippuu ihan jokaisen tilanteesta. Jos olisin vielä opiskelija niin toi olis iso summa. Mulla tosin annostus ainakin toistaiseksi 1/pv, niin purkki riittää neljään kiertoon. Onhan siinä toisaalta reilut 3€ hintaa tabletilla.

Kun alettiin vauvaa haaveilemaan ja sitten myöhemmin sain vakipaikan, niin aloin samantien säästämään vauvaa varten. No tässä on nyt kolme vuotta mennyt ja säästöjä on jonkin verran kertynyt. Voihan ne säästöt näinkin käyttää. Vauvaa varten nää lääkkeetkin menee.:happy:

Musta clomit on kalliit, etenkin kun niitä veti kaksi kiertoa max määrän eli liki purkin per kierto ja nämähän ei kerrytä kelakattoa lainkaan :/

Meillä kaikkiaan hoitoihin meni tonnin verran julkisella, päästiin minusta siis suht halvalla :)

Voisin melkein vannoa että tuota nyyttiä arvostaa eri tavalla kun on käynyt koko rumban läpi tietämättä onko koskaan mahdollista raskautua...ja tiedän myös, että moni ei hoidoissa ollut on tästä eri mieltä ;)

Kiitos mamma vastauksesta. Oon yrittäny googlettaa, ja kaippa sen pitäis vähän paksumpi olla, mut ei toi 8mm mikään maailman huonoin ole.
Meillä tosiaan lääkäri määräsi nyt clomitauon, 27.3 uus ultra. Ja sit aloitetaan joku muu lääkitys. Oikea munasarja oli menny huonon näköiseks ja vatsaonteloon oli kertyny nestettä. Mutta ei käskenyt silti heittämään tältä kierrolta vielä kirvestä kaivoon, multa kuitenkin oli EHKÄ irronnut kaksi munasolua. Saas nähdä miten käy.

Täällä on kaikki varpaat, sormet ja raajat pystyssä :D
Olis ollu ihan kiva saada ne seurantaultrat heti alkujaan, ettei olis clomeja syöny turhaan.. Noh, ei voi mitään. Toivotaan nyt vaan ihmettä.

Voi mikä onni olisi, jos sieltä tärppäisikin kaksi matkustajaa.:dummy::dummy1: On ainakin tupla mahdollisuus siihen yhteenkin.:)

Niimpä :)
Ne keltarauhaset oli vaan jotenkin verestäviä, en tiedä että mitä sekin meinaa. Mutta viikon päästä ollaan viisaampia kun menkkojen pitäis alkaa.

Mennään Timbe vähän samaa tahtia. Mulla kans pitäis menkat alkaa viimeistään ens viikon lopussa. Niitä tosiaan odottelen kun ovis jäi tulematta tässä kierrossa, niin raskauden mahdollisuutta ei ole. Nyt kp25

Niin miten sulla se todettiin ettei ovista ollut?
Mulla nyt kp 24/30-31 :) väsymys on mieletöntä, ja nännit kipeet.

Mulla oli ultra vaan ekassa kierrossa ja sillon oli ovis tapahtunut. Oon nyt vaan ite päätelly, että ovista ei tullu kun ei clearbluea hymyillyt kp15-23. Ovis yleensä kp18-20. Eikä muutenkaa oo ollu mitään ovis oireita esim. limoja ja isompia vihlomisia. Pientä vihlontaa on ollut mut eipä muuta.:oops:

Takaisin