Clomifen kokemuksia?

Moikka vaan kaikille!! :) Ajattelin nyt liittyä tännekkin keskustelemaan, mulle on clomit määrätty, mutten ehtinyt vielä tähän kiertoon niitä alottaan... Menee mulla ensi kuulle aloitus, vähän kauhun sekaiset tunteet jo niitten syömisestä, että kuinka mahtaa pää kestää mukana...

Tervetuloa Tintti ! Vähän hiljainen on tämä ketju mutta koitetaan pitää yllä! Mulla myös pitäis ensi viikolla alkaa clomit, mutta nyt oon vähän ihmeissäni kun maanantaina dpo3 alkoi menkkakivut ja verenvuoto, eli kolmatta päivää vuotelen ja kipuilen. Meen tänään käymään gynellä että mikä homma ja uskallanko alottaa clomit jos on joku keltarauhasenkuolema meneillään.. vai mitä tää oikein on. Ei nää menkatkaan vielä voi olla alkamassa kp21 kun normi kierto 28-32. En tiedä.. Tunnin päästä olen viisaampi..

Kauan teillä Tintti yritystä takana? Onko mitään todettu syyksi?

Uusille tervetuloa joukkoon, tuokoon clomit teille plussan! :) ja muistakaa syödä foolihappoa myös clomikiertojen ajan. Ajattelin vain muistuttaa, kun minun lääkäri ei asiaa muistanut minulle sanoa ja pari kiertoa meni ilman niitä. Mut nyt on käytössä :)

Jellis, toivottavasti antibiootit auttaa! Kaikkea paskaa sitä tarvitseekin kokea :( ihan kuin lapsettomuus itsessään ei olisi tarpeeksi rankkaa..
Tervetuloa uusille.
Muurahaisella oli jotain kuplia mahassa tänään? Toivottavasti enteilee hyvää :)

Ja tuomio oli: kohtutulehdus, seurauksena alkukierron aukkaritutkimuksesta. 2 Antibioottia viikoksi ja clomit normaalisti sitten kun vuoto alkaa.
Voi ei, parane pian! :) Meillä on "yritystä" takana nyt vuosi ja kuus kk noin suurinpiirtein..Kun tuo vuosi tuli tuossa täyteen, niin aattelin lähteä tutkituttamaan itseäni, kun tuli sellainen olo että nyt ei mee kaikki niinkuin pitäisi, mulla yksi abortti takana (tosin teininä se jo tehty) Mut eka aattelin, että totta mä nyt raskaudun, kun kerran olen ennenkin..Mutta ei muuta diagnoosia muutakun rakkulaisuutta munasarjoissa, miestä ei vielä testattu..Munatorvien aukiolotutkimus tehty noin 3vk sitten, vasen auki oikea hiukan tukossa, mutta tutkimuksen aikana lääkäri sai senkin auki... :) Se oli aika inhottava kokemus.. :(

Uusille tervetuloa joukkoon, tuokoon clomit teille plussan! :) ja muistakaa syödä foolihappoa myös clomikiertojen ajan. Ajattelin vain muistuttaa, kun minun lääkäri ei asiaa muistanut minulle sanoa ja pari kiertoa meni ilman niitä. Mut nyt on käytössä :)
Jees, oon syöny tässä yli vuoden foolihappoo, tosin on jonakin päivinä unohtunut ottaa.. :)

Murkku, mulla oli plussakierrossa ainoana selvänä raskausoireena viikko ennen menkkoja alkavat menkkajomotukset. Älä hätäile siellä :)
Timbe ihanan lohduttavaa! Tänään siis dpo 6. Itku herkkä olen ollut kyllä, mutta se ei normaalista poikkeavaa ole.. :D

En ole missään kierrossa oikein osannu erotella, että alkavatko menkat vai voisiko olla, että olisin raskaana. Vasta aivan pari viimeistä päivää ennen menkkoja tulee tietyt oireet joista tietää, että täti on tulossa.
Toisaalta en kyllä yhtään muista oliko mulla millasia oireita sillon kun raskaus alkoi. En sillon kiinnittänyt kauheesti huomiota oireisiin kun olin varma, että kyllä se täti sieltä tulee. Tein testinkin vasta kp 37/31.

Voi kuinka sitä odottaakaan tuota plussaa testiin.:sorry:

Onkos täällä sellasia, jotka on joutunut käyttämään clomeja jo pitemmän aikaa? Lääkäri sanoi, että neljä kiertoa syödään nyt ja sitten tauko. En vaan tajunnu kysyä, että kuinka pitkä tauko. Joten kuinka monta kiertoa noista clomeista on pidettävä taukoa. Riittääkö yksi vai pitääkö useampi olla ilman?

Jep, noihin aikoihin mullakin ne jomot alkoi ;) ja täällä kans yks porukolli :D
Mua kans poruuttaa nykyään aika helposti..Esim.jos facessa katsoo jotakin söpöjä koiranpentukuvia tai lukee että joku koira on mennyt koirien taivaaseen, vetet silmissä ja pala kurkussa heti!! :D

En ole missään kierrossa oikein osannu erotella, että alkavatko menkat vai voisiko olla, että olisin raskaana. Vasta aivan pari viimeistä päivää ennen menkkoja tulee tietyt oireet joista tietää, että täti on tulossa.
Toisaalta en kyllä yhtään muista oliko mulla millasia oireita sillon kun raskaus alkoi. En sillon kiinnittänyt kauheesti huomiota oireisiin kun olin varma, että kyllä se täti sieltä tulee. Tein testinkin vasta kp 37/31.

Voi kuinka sitä odottaakaan tuota plussaa testiin.:sorry:
Sama täällä, olisin kyllä NIIN valmis siihen plussaan jo....Toisaalta se pelottaa vähän ja toisaalta siihen on niin "valmis "jo... :)

Takaisin