Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi ei, parane pian! :) Meillä on "yritystä" takana nyt vuosi ja kuus kk noin suurinpiirtein..Kun tuo vuosi tuli tuossa täyteen, niin aattelin lähteä tutkituttamaan itseäni, kun tuli sellainen olo että nyt ei mee kaikki niinkuin pitäisi, mulla yksi abortti takana (tosin teininä se jo tehty) Mut eka aattelin, että totta mä nyt raskaudun, kun kerran olen ennenkin..Mutta ei muuta diagnoosia muutakun rakkulaisuutta munasarjoissa, miestä ei vielä testattu..Munatorvien aukiolotutkimus tehty noin 3vk sitten, vasen auki oikea hiukan tukossa, mutta tutkimuksen aikana lääkäri sai senkin auki... :) Se oli aika inhottava kokemus..Ja tuomio oli: kohtutulehdus, seurauksena alkukierron aukkaritutkimuksesta. 2 Antibioottia viikoksi ja clomit normaalisti sitten kun vuoto alkaa.
Jees, oon syöny tässä yli vuoden foolihappoo, tosin on jonakin päivinä unohtunut ottaa.. :)Uusille tervetuloa joukkoon, tuokoon clomit teille plussan! :) ja muistakaa syödä foolihappoa myös clomikiertojen ajan. Ajattelin vain muistuttaa, kun minun lääkäri ei asiaa muistanut minulle sanoa ja pari kiertoa meni ilman niitä. Mut nyt on käytössä :)
Timbe ihanan lohduttavaa! Tänään siis dpo 6. Itku herkkä olen ollut kyllä, mutta se ei normaalista poikkeavaa ole.. :DMurkku, mulla oli plussakierrossa ainoana selvänä raskausoireena viikko ennen menkkoja alkavat menkkajomotukset. Älä hätäile siellä :)
Mua kans poruuttaa nykyään aika helposti..Esim.jos facessa katsoo jotakin söpöjä koiranpentukuvia tai lukee että joku koira on mennyt koirien taivaaseen, vetet silmissä ja pala kurkussa heti!! :DJep, noihin aikoihin mullakin ne jomot alkoi ja täällä kans yks porukolli :D
Sama täällä, olisin kyllä NIIN valmis siihen plussaan jo....Toisaalta se pelottaa vähän ja toisaalta siihen on niin "valmis "jo... :)En ole missään kierrossa oikein osannu erotella, että alkavatko menkat vai voisiko olla, että olisin raskaana. Vasta aivan pari viimeistä päivää ennen menkkoja tulee tietyt oireet joista tietää, että täti on tulossa.
Toisaalta en kyllä yhtään muista oliko mulla millasia oireita sillon kun raskaus alkoi. En sillon kiinnittänyt kauheesti huomiota oireisiin kun olin varma, että kyllä se täti sieltä tulee. Tein testinkin vasta kp 37/31.
Voi kuinka sitä odottaakaan tuota plussaa testiin.