Clomifen kokemuksia?

Mikä kp sulla nyt on? Kannattaisko uudestaan kuitenkin testata ennen kuin heittää kirvestä kaivoon.. :)

Kp 33 ja oviksesta ei tietoa. Viimekierto oli 32 päivää. Ovis oli kp 18. Sitä edellinen oli 27 mutten ovista tikuttanut eikä muutenkaan ollu kovinkaan tuntemuksia siitä. Eli kierto nyt taas vähän pitenee... mutta... jos en oo ovuloinut ni voi siksikin pidentyä tai jos ovis ollut myöhempään niin menkatki voi alkaa sit vähän myöhempään mutta simpat ei kyllä kovin pitkään elele.

Jos oon ovuloinut niin ovis olis ollut kp 17-20 ja puuhasteltiin kp 15.

Menkka jomotusta alavatsalla, selässä ja kummassakin nivusessa. Tuntemus vaan voimistuu koko aika mutta punaista vaan nyt ei näy. Yleensä näkyy heti ku tälleen jomottelee. Katotaan ni viimeistään yön aikana alkaa ku töihin meen tai huomenna sitten. Sellasta paksua valkkaria kyllä tulee... Jotenki en usko ollenkaan olevani raskaana... tietty parempi näin päin.

Mut tällaisia munis pistoja ollut niissä kierroissa joissa en oo ovuloinut. Ja limis varmaan kans niin ohut ni ei oo paljoo mitä vuotaa... no pitää ens viikolla testata sitten jos ei ala... Toki toivon mutten usko. ;)

Kiva kuulla jellis sustakin pitkästä aikaa :) mäkään en tunne tota 2015 ketjuu omakseni.. välillä käyn lukemassa mut en oo jaksanu ajatuksella kahlailla läpi sen enempiä..

Mimmu. Mulle määrättiin mun ovuloimattomuuteen ja pco tai jostain sen tapasesta gyne puhunut. En oo kyl viel ovuloinu clomeillakaan :(

Täällä nyt tänää viimenen tero napattu ja menkkoja odotellaan! Sit hevoskuuri clomeja 3x7 :nailbiting: jos niillä onnistuu ni sit jatketaa sil annoksel.

Kuinka monella teillä olikaan seuranta ultrat clomien käytön aikana? Mä en vaan saa tahtooni läpi vaikka kuinka yritän. Aina sanoo ettei kerkee jutella kun vastaanotto myöhässä. Miks ei oo soittoaikaa? >:/ aina niin tökerösti pitää sanoa.

Niin ja oletteko yksityisellä vai kunnallisella? Paljon yksityisellä seuranta ultrat maksaa

Mulla oli julkisella puolella kahdessa kierrossa seurantaultra. Eli siis siihen asti kun nähtiin että clomeilla saatiin riittävä vaste aikaiseksi. Kolmannessa kierrossa ei sitten enää ultraa ollut...

Mulla ultrattiin ekalla clomikierrolla ja verikokeilla katsottiin, että progesteroni arvo on noussut. Nyt siis menossa kolmas clomikierto. Ovistesteistä en ole saanut ihan niin vahvoja viivoja mitä pitäisi saada, aloin epäillä ettei vielä tälläkään lääkityksellä tapahdu ovista nyt siis 1tbl kp 3-7. Neuvolan tädin kanssa puhuttiin, että jos tässä kierrossa ei tärppää niin ensi kierto vielä tällä lääkityksellä ja sitten nostetaan ja seurataan uudestaan.

Itellä alkaa vaan mitta olla täynnä noita clomeja. Ensin kuvittelin et kyllä me clomeilla raskaaksi tullaan. Ja p****t kaks kiertoa mennyt jo ja ei mitään. Fyysinen olo alkaa ärsyttää. Pahoinvointia ekasta pilleristä kierron loppuun asti. Ja niin vahvat raskausoireet muutenkin vaikka kierto ei oo ees niin pitkällä että olis ovis tapahtunut. Kauhulla mietin sitä miten huono olo sitten on kun joudun tuplaamaan lääkityksen?!? Et jos on kokemusta mielelläni kuuntelen.

Me ollaan julkisella puolella ja meillä oli seurantaultra ekassa clomi kierrossa, että nähdään toimiiko ne. Syön yhteensä neljä kiertoa clomeja ja jos ei raskaus ala, niin sitten pidetään taukoa ja katotaan, että missä mättää.

Omituista ettei lääkäri sulle sitä seurantaa "myönnä", kun niitä clomeja on turhauttavaa napsia, jos ei tiedä onko niistä apua. Ultralla se on nopea/helppo tarkistaa. Mulla meni viime kerralla 10min siihen käyntiin, että kyllä sen johonkin väliin luulis saavan mahtumaan.
Voimia Sulle ja toivotaan, että se lääkäri nyt suostuis siihen ultraan.

Mulla on yksityisellä ultra, maksaa hmmm.. Satasen pintaan. Mua hirvittää noi olot mitä niistä tulee, oon niin hirveen hormooniherkkä muutenkin ja alotan kahdella päivässä! Mäkin mielelläni kuulen sivuoireista!

Lucky, vieläkö sä muuten syöt melatoniinia? Mä muistan lukeneeni ettei suositella raskaana tai raskautta yrittäville! Ja mulla se aikanaan sotki kierron miten sattui.. mun kaverilla jäi menkat kokonaan pois, kun alkoi niitä syömään. En tiedä ootko huomannut tällästä tai onko ollu lääkärin kanssa puhetta?
Ehkä sun kannattaa sitte edes kertaalleen käydä vaikka yksityisellä kattomassa ultrassa onko niille clomeille mitään vastetta ettet turhaan syö!

En syö säännöllisesti melatoniinia vain akuuttiin tarpeeseen jos alkaa olemaan kk ettei oo unta saanut öisin ja väsymys on jotai hirveetä. Tietoinen ole siis :D

Mulla ei kahdesta clomista tullu ees nii vahvoja oireita kun ekalla kertaa yhdestä nyt hirvityksellä ootan noita kolmee tbl ja 7 pv. mulla on surannat aina joka kierros ollu kun en oo viel ovuloinu ni pitää se viel saada aikaan ni voidaa vähä höllätä sit niistäkin. Oon yksityisellä ja se ultras käynti maksaa n. 120€ per kerta.

Eli toivoa on vielä että pääsis tästä etovasta olosta eroon? Jes! Ensi viikolla käyn verikokeissa katotaan et onko mun proge arvo noussut että todistaako se että ovulaatio tapahtuu.
Niin ja julkisella puolella käyn.

Muurahainen, missä vaiheessa kiertoo sulla on ollut sitä pahoinvointia? Mulla nyt kp 13 ja ihan helvetillinen pahoinvointi ja etova olo. Tässä kierrossa ei ole ollu muuten mitään sivuoireita ja tuulettelin jo että jes!! TAI sit vaan on tulossa yrjötauti.

Takaisin