Clomifen kokemuksia?

Foolihappoa kannattaa syödä ihan kaikkien, jotka raskautta yrittää. Oon kuullu, että sen syöminen pitäs alottaa jo kun suunnittelee raskautta. Foolihapon puute aiheuttaa hermostoputken sulkeutumishäiriön riskin. Tämä häiriö muodostuu jo raskauden alussa, joten siks olis tärkeetä, että foolihappoa olis elimistössä tarpeeks jo heti raskauden alussa.:)

Itellä on käytössä Multivita raskaus ja imetys monivitamiini, joka sisältää foolihappoa 500 mikrog.

Eipä tarvi loppuviikkoon jännittää enää. Menkat alkoi tänään, joten liityn tuohon negojen tiimiin.
No, ei muuta kun uuttaa matoa koukkuun.
Pitäisköhän munkin pyytää resepti tohon vahvempaan foolihappoon. Söin niitä sillon ennen ekaa raskautta.

Huomenta kaikille!

Mä änkeen nyt tänne, kun sain maanantaina clomireseptin.. Joku voi muistaa mut tuolta Raskaaksi-14 ketjusta ja tän vuoden ketjussakin piipahdin, mutta en kokenut omakseni.

Oon selannu tän ketjun läpi, että suunnilleen oon tilanteiden tasalla :)

Pikainen kertaus minusta, 33½v, mies 31, naimisissa ollaan ja ensimmäistä yritämme. Edelliskesästä asti ilman "oikeaa" ehkäisyä, varmoilla päivillä viime kesään eli oikeaa yritystä viime kesästä. Paras suoritus varhainen km syksyllä. Nyt vuoden vaihteen aikoina käyty yksityisellä tutkimuksissa verikokeet, ultrat yms ja aukkari oli maanantaina. Mitään vikaa missään..

Taisi lääkäri ottaa tän nyt asiakseen, kun vertaa mitä muille on määrätty. Mä alotan 2x5 kpt 3-7 ja seurantaultra kp12-14 ja sitten Pregnylillä irrotus. Olin vähän ihmeissäni kun monelle näkyy määrätyn vain puolen vuoden resepti ja soittele jos ei onnistu.. Ihmettelin vähän tota isoa annostakin, kun kuitenkin todistetusti ovuloin ihan itsekin.. Mutta mielenkiinnolla odotan mitä tuleva kierto tuo tullessaan. Neljä kiertoa näin ja sitten kovemmat keinot.

Nyt menossa tylsä vaihe, kp9, ovista odotan ens maanantaille. Kierto hyvin tarkka 28.

En osaa nyt kommentoida tähän hätään mitään kellekään, mutta koitan nyt päästä juttuun mukaan.

Mä nyt hyppään ihan väärään ketjuun, kun mulla on kyssäri teille. Näyttäisi olevan paljonkin tuttuja niin uskaltaudun häiritsemään teitä :)

Mihin vaivaan (pco?) teillä on clomit määrätty? Kysyn siksi, että mulla tulee aikainen ovis ja munikset ei kerkeä kehittymään kunnolla ennen, kun lähtevät liikkeelle ja pohdin olisiko clomeista hyötyä mun tapauksessa.

Moi Mimmu!

Mulle määrättiin omaa ovista tukemaan, mitään vikaa ei löytyny ja ovuloin kyllä. Eli ei muuta vaivaa ku se ettei perkele onnistu ;)

Mulle ne määrättiin siks kun en ovuloinut ollenkaan. Eli kun lopetin pillerit, niin yhdet menkat tuli ja sen jälkeen ei ollenkaan. Menin aikoinaan lääkäriin juuri tuon takia kun menkkoja ei kuulunut ja sitten myöhemmin selvisi etten ovuloi->PCO.

Mulle määrättiin clomit miehen hitaiden siittiöiden vuoksi, minusta ei löytynyt mitään vikaa :)

Minusta eikä miehestä löytynyt mitään "vikaa". Yli vuosi oli yritystä kuitenkin takana niin clomit määrättiin ja kolmannesta kierrosta sitten tärppäsi :)

Oi ihana murkku! Oon mä teitä ikävissäni stalkannut aina välillä vaikken oo mitään puhunu :) eikä tosiaan se uus ketju enää tuntunu omalta..

Mutta nyt noiden clomien myötä on taas uutta intoa yrittämiseen :)

Timbelle pahoitteluni :(

Mäkin vähän tipuin viimekierrossa. Olin niin varma, että nyt oli se meidän aika. Ja p****t!
Kyllä Mä käyn lukemassa tuota uutta ketjua, mutta ei oikein oo nyt huvittanut kirjoitella sinne. Ja sitten mua alkoi ärsyttää, kun joku raskautunut tuli sinne selittämään, että kun oli narahtanut sokeritestissä ja miten se nyt sit harmitti.
Niin siinä vaiheessa alkoi itseäni suututtaa, että miksi pitää tollaista valittaa, kun kyseisessä ketjussa on myös sellaisia jotka eivät kovan työn ja tuskankaan kautta raskaudu! Ottaisin vaikka heti yhden raskausajan diabeteksen, kunhan vain pienen vauvan mahaani saisin. :(

Joo sama ja mä en jaksanu kun tuli kauhea lauma "ooh olen varmaan jo huomenna raskaana vaikka aloitamme tjottailun kesällä ooh olenkin jo raskaana voi ooh kun kävi helposti, olenhan 18v" :D katkera vanha ämmä ei jaksanu :D nythän ne on jo poistuneet paremmille palstoille mutta en oo jaksanu sinne mitään sanoa..

Takaisin