Huomenta kaikille!
Mä änkeen nyt tänne, kun sain maanantaina clomireseptin.. Joku voi muistaa mut tuolta Raskaaksi-14 ketjusta ja tän vuoden ketjussakin piipahdin, mutta en kokenut omakseni.
Oon selannu tän ketjun läpi, että suunnilleen oon tilanteiden tasalla :)
Pikainen kertaus minusta, 33½v, mies 31, naimisissa ollaan ja ensimmäistä yritämme. Edelliskesästä asti ilman "oikeaa" ehkäisyä, varmoilla päivillä viime kesään eli oikeaa yritystä viime kesästä. Paras suoritus varhainen km syksyllä. Nyt vuoden vaihteen aikoina käyty yksityisellä tutkimuksissa verikokeet, ultrat yms ja aukkari oli maanantaina. Mitään vikaa missään..
Taisi lääkäri ottaa tän nyt asiakseen, kun vertaa mitä muille on määrätty. Mä alotan 2x5 kpt 3-7 ja seurantaultra kp12-14 ja sitten Pregnylillä irrotus. Olin vähän ihmeissäni kun monelle näkyy määrätyn vain puolen vuoden resepti ja soittele jos ei onnistu.. Ihmettelin vähän tota isoa annostakin, kun kuitenkin todistetusti ovuloin ihan itsekin.. Mutta mielenkiinnolla odotan mitä tuleva kierto tuo tullessaan. Neljä kiertoa näin ja sitten kovemmat keinot.
Nyt menossa tylsä vaihe, kp9, ovista odotan ens maanantaille. Kierto hyvin tarkka 28.
En osaa nyt kommentoida tähän hätään mitään kellekään, mutta koitan nyt päästä juttuun mukaan.