Clomifen kokemuksia?

Tuohon minäkin haluan uskoa.:) Tän kierron jälkeen on vielä kaks kiertoa aikaa raskautua ja saada lapsi vielä tänä vuonna. Tosin se raskautuminenkaan ei takaa, että lapsi selviää "loppuun saakka" (kokemuksesta tiedän).
Tää kaks viikkoo on aika lyhyt aika elää jännityksessä verrattuna raskausaikaan.
Mutta toiveikkaana odotellaan. Viimeksikin raskauduin kolmannesta clomi kierrosta ja nyt on vasta eka menossa.

Onnea TK pienestä prinssistä :Heartred

Oma tuomio oli tänään taas tuttu.. ei mitään kypsynyttä.. ei mitään... nyt seuraavaks 3tbl 7pv, eli maximit. Sit jos ei auta ni painoo pois vielä ja kilpparit kunnolla hoitotasolle ja jooskus sit myöhemmin uusiks clomeihin. Turhauttaa ja vituttaa.

Onneks täbään kuulin hyvän ystävän raskaudesta ja tulevista häistä ni on edes jotain mitä jännäillä ja odottaa ♡

Paljon tsemppiä Kettulille!

Varmasti karua kuultavaa tuollaiset uutiset. Toivotaan että clomit isolla annoksella antaisivat vasteen

Tsemppiä piinailuun timbe ja lucky87 :)
Mul tuli ekoista clomeista kaikenlaisia oireita mut nyt 2tblx5 ei mitään. Pari finnii, päänsärkyy ja thats it! Saas nähä ku seuraavaks 3tbl x7 et mitä sitte tulee..

Täällä testattu täysin nega tänään, kp 28/30-31. Yrin tuhlailla noita testejä tuolta kaapista pois, ahdistavat siellä :D

Täälläki nega testattu. Ukolle selvästi täyttä hepreaa koko lapsen teko kun tuumas vaan mun testi tuloksesta että eihän me olla ees puuhasteltu ku Yhesti. .. tuumasin takasi että ei se tartte olla ku Yhesti ennen ovista ni mahkut on erinomaiset. .. Kerroin lisäksi kuinka kauan ovis plussasta on mahd hedelmöittyä ja kuinka pitkään Siittiö voi odotella munasolua tuolla... kivaa tää ku saa ukolta tukee...

Timbelle pahoittelut.

On: kolmas clomikierto menossa tänään taitaa kp olla jotain 6 tai 7, huomenna vielä yksi pilleri naamaan.

Tunnemyllerryksistä, tässä on nyt pari päivää ollu sellaista myllerrystä, kierron loppuvaiheessa en ole huomannut mitään.
Mä oon alkanut epäillä omaa ovulointia, kun ei kertaakaan ole se viiva ollut kontrolliviivaa vahvempi, ainakaan mun mielestä.

Muutenkin ollut tässä nyt vähän sellainen luovuttaja fiilis. :(

Luckylle jaksamisia toivottelen ukon kanssa.

Voi voi, näyttääpä tästä kuusta tulevan melko negatiivinen.:sad001 Isot tsempit ja plussatuulet ensi kuulle, todennäköisesti itsekin siellä taas jännitän.
Tätä kiertoa saa jännätä vielä viikon loppuun, enkä varmaan uskalla yhtään aikasemmin testata.

Se iskee kyllä lujaa aina, kun ne menkat sieltä alkaa. Putoaa taas todellisuuteen sieltä ihanasta vauvamaailmasta, jossa minä ainakin jo mietin laskettua aikaa, äitiysloman alkua, vauvan sukupuolta ja kuinka ihanaa sitä omaa pientä mussukkaa olisikaan pidelllä sylissä ja käydä vaunulenkeillä ym.:love7

Ei saa menettää toivoa, mikäli ei ole annetti selvää ja tutkittua tuomiota että lapsia ei koskaan saa. t. yksi jolle sanottiin, että lasta en koskaan tule saamaan ja mikäli raskautuisinkin, ei se kestäisi loppuun asti..

Pelolla ja uskolla eteen päin :)

Hei syökö kaikki täällä foolihappoa? Tänään kävin neuvolassa puhumassa taas tilanteestani, niin neuvolan täti huomas, että jos syö clomeja, niin kuuluu myös samalla syödä foolihappoa.

Juu, mulle lääkäri kirjoitti clomi- ja foolihappo 1mg samalle reseptille. En tiedä myydäänkö noin vahvaa edes käsikauppalääkkeissä.. Ja oon kyllä syöny muutenkin jo foolihappoa 1,5vuotta kun se kannattaa aloittaa silloin kun suunnittelee raskautta :)

Takaisin