Clomifen kokemuksia?

Mamma: vähän siksi panikoin ku ukko lähti töihin eikä enää mahdollista tälle kiertoa talletella... niin ja ei se ollutkaan ku vasta kp 17. Huomenna 18. Tänään paineen tunnetta ollu munasarjoissa mutta ei vastaavaa kuin viime hymynaaman aikaan joten kai se ovis sieltä tulossa on... toivotaan pirteitä, vahvoja ja kuolemattomia simppoja että säilyy. Jos ei ees yritä tapahtua jotai ni sit kyl masennus taas iskee joksku tunniks.

Kp 15 talletus
Kp 17 nyt
Oletettu ovis kp 18-19? Kun hymiksen sain sillon kp 18 viimekierrossa.... joten voi olla liian myöhäistä saada tästä kierrosta yhtään mitään alulle. Prkl! :mad:

Meillä on lucky87 sit ihan sama päivä menossa. Toi onkin kurjaa jos mies joutuu olee pois just oviksen aikaan.:sorry: Vahvoja simppoja teille.:smiley-bounce016

Juu... Viime kierto oli passeli ku mies piti vähän lomaa. .. ja tikutin oviksen... nyt ei ollu varaa testeihin ja ajattelin tuntevan oviksen ilman tikkujaki ku niin kunnon oireet oli... paineen tunne ja kipu nivusissa ja selässä ja muniksessa... tänään tunne ollut paljon lievempänä. ..

Timbe, todellakin. Tosin tässä kuumeessa ei paljoa ole raskautuminen ollut mielessä. Et tavallaan päivät menee nopeasti :) johan Mä pääsen ensi viikolla testaamaan miten kävi.

Luckylle toivottelen vahvoja ja pitkäikäisiä simppoja!

TK, eilen ihmettelin kun vein roskapussin roskikseen ja tulin takaisin sisälle, ni olin aivan hengästynyt... Hyvältä näyttää siis :)
Toivotaan parasta, mut epäilen kyllä etten lussaa tässäkään kierrossa.

Muokattu viimeksi:
Ei nuo oireet ihan huonolta vaikuta, joten peukut pystyyn :)
Mua hengästytti jossain vaihessa ihan suihkussa käyminen, kaikki tämmöset ns hölmöydet tajusin vasta jälkeenpäin yhdistää raskauteen. Lisäksi testi näytti plussaa vasta kun menkat oli parisen vkoa myöhässä, että siinä kerkesi jo yksi jos toinenkin ärräpää päästä kierron sekavuudesta jne.

Tänään aamulla clear blue hymyili (kp 19).:) Tein testin myös eilen illalla kun oli vaan sellanen olo. Illalla hymynaamaa ei ilmestynyt.
Nyt sitten vaan jännäämään pari viikkoo.:nailbiting: Olin aamulla ihan hermona kun ei eilen oltu petipuuhissa vaan keskiviikkona, mut kaippa se riittää. Ja sit tietty myös tänään.

Mä tuun taas tänne jännäilee :) nyt ollu 2 tbl kp 3-7 clomeja takana ja kp 13 vissiinki menossa.. to olis ultra et josko tällä kertaa olis jotain tapahtunut?! Ovistestit ei oo vielä hymyilleet... tiedän et aikasessa oon :D mä niin toivon että nyt olis se kierto kun ovuloisin todistettavasti ekaa kertaa.. mä tiedän jo valmiiks et putoon korkeelta ja kovaa jos tälläkään kertaa ei mitään tapahdu...

Kaikille peukkuja ja tsemppiä onnistumisiiin:smug:

Kettulille tärppi onnea! Mä haluaisin kans seuranta ultraan että olenko ees ovuloinut... turhauttaa noita tabletteja syödä.

ImageUploadedByVau Foorumi1421840278.465269.jpg

Tässä teille kaikille kunnon tsemppari :) clomi/inssipoikamme syntyi 18.1. (Vkoja 39+5) mitoin 3770g ja 51cm. Ollaan seurannassa edelleen, mutta kaikki vaikuttaisi olevan niin hyvin, että huomenna kotio :)

En olekaan tainnut tässä ketjussa kirjoitella mitään, mutta jokaikinen viesti on tullut luettua.
Sydämelliset onnittelut TK suloisesta pojasta!!! :love7

Onnea TK pienestä, kumpa meillekin tuollainen "ilmestyisi" vielä loppuvuodesta.
Ovulaation jälkeinen odotus on yhtä tuskaa. Tuntuu et olis kulunu jo monta päivää oviksesta, vaikka on menny vasta muutama päivä.
Maanantaina kävin gynellä seurantaultrassa ja ovis oli tosiaan tapahtunu. Lääkäri veikkas, että lauantaina (ovistesti oli positiivinen perjantaina aamulla). Ei millään jaksais odotella, vielä ens viikko.:clock

Takaisin