Clomifen kokemuksia?

Mulla Terolutit loppui eilen, nyt sit odotellaan et menkat alkais. Kauankohan kannattaa odotella? PMS on kyllä ollut voimissan pari päivää, mä oon ollu ihan raivohärkä ja pillahtelen itkemään sit jälkikäteen. Finniä pukkaa ja turvotus on varmaan taas jotain 3-4kg.

Tää finnimäärä on ihan tolkuton, huomaa et hormonia työntää läpi. Ja kun noille finneille ei sit edes mitään voi.

Ajoittain edelleen viiltelee alavatsaa tai oikeastaan nivusia. Eilen illalla oli sellanen menkkakramppikin jo.
 
Ukko kotiutu onneks, ja viiko menty nyt yhessä taas.
Kuuria ei aloitettu, mut noh, katsotaan mitä luomuilu saa aikaan..
eilen olin liki varma oviksesta, mutta nega oli.. Nyt kp 12 mut katotaan kuis käy..

voi vaihdella suurestikki koska menkat alkaa terojen kans.
Enne mul alko vikana tero iltana, ja nyt alko siitä kaks päivää.

joillain voi venähtää ihan mahdottomaksi. :/
 
jaica: Hyvä ku sait miehes kotiin... :) Jos vaikka kävisi hyvä tuuri ja "luomuna" tärppäis... :)

Nyt on menossa kp 14 enkä ainenkaan vielä ole tohon clearbluen ovistestiin hymynaamaa saanut... :sad001 eilen ja tänään on välillä koskenut oikealle puolelle alamahaan...
 
no joo ei ne cb testitkään oo sataprossasii..
Toivottavasti plussaa silti pian, niin sullahan ei ollut ultria...?
tai verikoikeita josta varmistaa et tuleeko ovis.

Ite kans testaan viel muutaman päivän ja jos ei mitään näy ni alotan terot.
 
ei oo... :) ainoostaa oli sillo kp 10 se seuranta ultra ja silloin lääkäri sano et ovis olis mahollisesti ylihuomenna tai ylihuomisen huomenna, eli olis ollu su tai ma, mut en sitten tiijä... :) teen nyt ton paketillisen loppuu, seitsemästä kolme jäljellä... :)
 
Puuppu: Mulla venahtaa terojen kanssa 7-10 kuurin jälkeen.. :/

Nessu: Jatkahan testaamista, eiköhän se sieltä tule. Sulle on muuten erittäin pitkän pitkä viesti postilaatikossa :D se herjaski jotai välissä ni piti heittää kahteen osaan. koita selvitä :)

jaica: Mukava kuulla että miehesi on kotiutunut :) Nyt tsemppiä teille yritykseen! :)

ON: Monsuunit tuli vihdoin, eli pääsin mä kp 38/29-32 ennen ku ne sieltä tuli. Nyt mennään vielä yksi clomikierto ja sitten lääkkeenvaihto..?? Jos noi clomit kiertoa säännöllistämään ollaan annetti niin ku joku jossain sano, niin mulla se ei ainakaan toimi :D
 
Heippa!
Olen uusi käyttäjä ja myös Clomi tyyppi. Toiveena olisi saada ensimäinen pikkunyytti joskus :) Aloitin ekat clomit tuossa kaksi päivää sitten ja ajattelin tulla jännäämään teidän kanssa tänne. Syön Clomeja 1tbl/Kp 3-7 minulla syynä ovuloimattomuus. PCO:ta minulla ei ole ja muutenkin minut on tutkittu eikä mitään syytä ole löytynyt miksi lapsi ei tärppää. KK-kiertoni on mitä sattuu..Edellinen oli juuri 43-päivää ja siksi minulle annettiin Clomien rinnalle myös Primolut Nor kuuri joka tasottaisi kiertoa ja vahvistaisi kohdun limakalvoja. (minulla ne on erittäin ohuet) Tiedän tuosta Primolut Nor:sta että se ei ole ehkä turvallisin lääke lasta yrittäessä,mutta Terolutit eivät minulla auttaneet mitään. Gyneni on erittäin osaava yksityiseltä puolelta ja hän vakuutti,että Primoista ei ole haittaa sikiölle vielä noin alussa jos tärppää niiden kanssa. Syön Primolutia KP 14-23 :)

Onkos jollain muulla kokemusta Tuosta Primolut Nor+Clomifen yhdistelmästä. Onko auttanut ollenkaan?
Ja kuinkas nopeasti teillä tärppäsi noiden Clomien kanssa :) Itse odottelen vielä Ovulaatiota, jospa ensimäistä kertaa löytäisi senkin.
 
Muokattu viimeksi:
Mirmeli: Vihdoinkin... :)

iines86: Tervetuloa... :) Toivottavasti nyt sulla noi clomit auttais... :)

ON: kp 16 ja vihdoin cb testi näytti iloista naamaa... :) Aika "myöhään" mut hyvä et nyt ainankin tietää, että on ovulaatio... :P Kohta pääsee jännäilemään alkaako menkat vai ei... :wink
 
-Nessufly- : Kiitos kiitos :) Samaa kuule täälläkin toivotaan kovasti,että olis löytynyt viimeinkin se oikea apu. :smiley-angelic001 oijoi..tosi jännät päivät sulla edessä, mä niin toivon sulle plussatuulia.:smiley-angelic003


Mä alottelen tikuttelun ens viikon puolella :p
 
Vihdoin on kp1. Harvoin tätä odottaa :D Mutta tiesinkin jo, etten raskaana ole, joten odotteluaika oli pitkä. Aika tarkkaan viikko meni Terotlutien lopusta. Ja olispa saattanut nyt ilamn niitäkin alkaa tässä kohti. No, clomit siis alkaa ylihuomenna. Kävin ne ostamassa eilen, kun tein aamula negatestin. Ihme kyllä, sekään ei vetänyt mieltä matlaksi, niinku tavallisesti.

Tänään ollaan esikon kanssa kotona, mulla on opetukseton päivä ja auto ei ole ajokunnossa. Aamusta vähän makkaria siivoilin, mut nyt alkaa selässä olla ärsyttävät menkkakivut. Vuoto on kyllä aika maltillista.
 
Puuppu: Voi kuule,tiedän ton tunteen :D itsekkin odotin edellisessä kierrossa kp 1:stä kuin kuuta nousevaa. Mulla alkoi 10 päivää terojen jälkeen,että kyllä odottaa sai. 4-ekaa kiertoa meni kp28-30 ja kuukkarit alko 2-päivää vikasta tabusta,mutta sitten kaksi viimeistä veti ihan vesiperän kp35 ja 43 :/ sillon oli mieli maassa. Gyne sano sitten heti vikan kierron jälkeen,että nyt vaihdetaan kun ei toi sun kroppa kuuntele teroja ollenkaan. Nyt eka kierto primoilla jotka aloitan 1.2 :) jos sais tähän jotakin järkee :p ja tosiaan edelliset kuukautiset olivat ihan ällyttömän kipeet ja runsaat.. :S
 
Muokattu viimeksi:
Iines, voi toivottavasti auttaa ja tärppää, ettei tarvitse enempää täällä roikkua. :)
Yleinen toivotus, mutta onneks en kuitenkaan oo yksin täällä propleemien kanssa.
* Voima haleja kaikille!! *

Kp 16 mulla kans menossa, en löytänyt mitään tikuttamalla,
ja tuskimpa enään tulee.. joten laskeskelin tuossa just et alottelempa pian uuden tero kuurin ja pääsee taas ottaan Ens kuus alkavaa rumbaa..:/
...Jos meille annetaan nyt se inssi aika niin päätettiin ottaa se vastaan.
Alkuun tuntu, ettei haluta ja aikasemmassa hoitosuunnitelmassa
myös sanotiin ettei tulla saamaan sitä julkiseltä puolelta..
mutta kuitenki nyt ko sitä on tarjottu niin miks ei..
 
Moikka miekin löysin tänne kiitti vinkistä jaica! Enpä tullut vielä selailleeksi näitä keskusteluja kun uusi vielä täällä. mutta tosiaan täällä kohta jo 2.v yritystä... nyt menossa kp.22 ja 2tablettia clomilla mennään kp.3-7. ja terolutit tällä hetkellä menossa eli kp 16 --> 14 päivää. jännän äärellä jälleen.. mietinkin et miten mahtaa olla kun kp 18-21 ollut outoja itku kohtauksia koskaan ei mulla sellasia tullut vaikka clomeja ja terolutteja pitkään oon popsinutkin.. no jos nyt sitten lääke ois tehnyt tehtävänsä jollain asteella....
 
jaica: Kiitos...kyllä täällä ollaan kaikki peukut pystyssä varpaita myöten,että alkais pikkuhiljaa tärppää :) Positiivinen asenne pitäs pitää yllä,mutta niin monen pettymyksen jälkeen se alkaa olee jo niin vaikeaa :/ Mutta eteenpäin sanoi mummo lumessa :P *voima hali* mä niin toivon sullekkin niitä plussia sekä ovikseen että r-testiin :love2 Onneksi emme ole yksin tämän asian kanssa.

Tää viikonloppu meneekin ihan kotosalla ja rentoutuessa (jos pystyn) :D sais vähän lisää energiaa tulevaa työviikkoa varten..ja oviksen bongaamiseen :wink mä NIIIIIN rukoilen,että saisin sen hymy naaman siihe testiin :smiley-angelic001

Plussia kaikille lähettelen täältä :cool05
 
Tervetuloa iines ja mamma :) Aina toivotaan ettei kukaan täällä kauan roikkuisi, joten toivomukset lähetetty myös teille :)

jaica: Miksette saisi inssiä julkisella? Mullekin sanottiin sillon että jos ei clomeilla tehoa niin inssit tulee sitten mutta nyt kun soitin sinne niin sanoivat että tämä kierto vielä ja sitten vaihdetaan lääkettä. apua.. no kaipa kaikki selviää :)

ON: ei uutta. kp 3 ja uus clomiyritys. Menny nä yrityksetki vähän laiskaksi täällä mut yritetään tsempata.
 
kiitos tsempistä Mirmeli :)

ON: neljäs clomi otettu tänään ja huomenna sitten viimeinen ja eikun ovista odottelee :D Mitään sivuoireita en ole vielä huomannut,pelkäsin niitä ihan turkasesti kun olin lukenut paljon muiden oireista. Onneksi olemme yksilöitä :love017 Ehkä viime yönä taisi olla lievät kuumat aallot. Ei pahat kuitenkaan,mutta huomasi siitä kun heräsi yöllä ja oli tosi kuuma, niin jouduin peiton ottamaan pois päältä.Yleensä palelen herkästi, varsinkin näillä pakkasilla :confused:
 
tervetuloa mamma... :) toivottavasti et täällä pitkää hengaile... :)

iines86
: onnea siihen oviksen bongaamiseen! :) mie niin toivon et sie sen hymynaaman siihen saat! :) sulla kävi vissiin yhtä hyvä tuuri noiden clomien kanssa ku mulla :P ittekkin pelkäsin iha kamalasti niit haittavaikutuksia, mut ei tullu mitään... :)

Mirmeli: Tsemppiä uuteen kiertoon! :)

plussa ja ovis tuulahduksia teille:Heartred
 
Mirmeli
Meille sanottiin heti alussa ettei saada inssiä julkiselta taustojen takia. (En jaksa nyt enempää selitellä.)
ja lääkirit vauhtuneet usein,
Kerran ihan alussa, kierronkartotuskuuna, oli venäläinen mies lääkäri joka ultrasi munasarjat ja sanoi ettei mitään mahdollisuutta julkisella puolella siirtykää yksityiselle, seuraavalla kerralla taas nainen ja sanoi ettei mitenkään mahdotonta saada lasta, hormooneita avustaen...

huh ko päästäis eteenpäin täs prokkiksessa,
viimeks onki ollut femar kierto marraskuussa.. ja nyt tuleeki sit toivottavasti helmikuulle..
Nähtäis tuleeko se ovis oikeesti, vai oliko se vaan joku testihuijaus..

Tsemppejä ja toivon et bongaatte ne ovikset.!!
Jotenki se vaan niin stressaa ko se ovis jää pois, ja jokainen kierto odottamista ja pettymystä,, :/

Onneks aurinko alkanut taas paisteleen,
vaikka pakkanen pureeki niin saa aurinko energiaa,
keväthän on ihmeiden aikaa,
ehkä mekin,
tänä keväänä vihdoin!!! :Heartred
 
-Nessufly-: Kiitos kovasti..otan onnentuulet mielelläni vastaan :) Vähä jänskättää ens viikko,mutta pitää yrittää pitää pää kylmänä :p ai suakaan ei sivuoireet kiusanneet..hyvä juttu. :D tässä sen taas oppii ettei sais lueskella heti niit kamalimpii juttui vaan kattoo ite tuleeko mitään oireita. Tulee ihan vainoharhaiseksi kun rupee lukee noit kun on tullut kauheet oireet jne :D

Ovis ja plussatuulia kaikille ja oikein rauhallista ja rentouttavaa lauantaita! :smiley-angelic003
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top