Clomifen kokemuksia?

Millä annoksilla vedätte clomeja? Onko niillä jo saatu vastetta?

Mun piti mennä maksimiin eli 3tbl/pv et saatiin vaste aikaiseksi.

Mulla on 2tablettia/pvä. Mutta kun ei ole seurantaultria ollenkaan. Mutta ekasta kierrosta saatiin aikaiseksi tuulimuna, eli kaippa tuo annos ainakin jotain saa aikaiseksi..

Julkisella puolella etelä-suomessa. En tiedä miksi ei ole seuranta ultria, ei niitä vaan määrätty, enkä osannu vaatiakkaan.

Älkääs hätäilkö lucky87 ja Timbe. Kyllä se ovis sieltä vielä voi tulla.
Itsellä on myös clomit käytössä ja nyt on kp 17 menossa, eikä vielä ole hymyillyt ovistesti. Ovulaatio tapahtuu yleensä 7-12 päivää viimeisen clomi tabletin ottamisesta. Itse syön clomit kp 3-7 ja ovis on tullu kp 18-20, joten vielä ilman suurempaa paniikkia odottelen ovista.:happy:
Kävin maanantaina gynellä ja siellä lääkäri totesi, että yksi 16mm kokoinen munarakkula siellä on kasvamassa ja käski pitää miehen kotona loppuviikosta.

Kiitos mamma84 tsempeistä! Ite en tosiaan tiedä yhtään että mitwn niitä munarakkuloita kypsyy, niin sen takia tulee ihan epätiedoton olo. Ehkä se hymynaama hymyilee tänään vielä myöhemmin, tai sitten huomenna aamulla :)

Timbe, nää eri käytännöt on kyllä hyvin mielenkiintosia. Meillä ei Naistenklinikalla ollut edes vaihtoehtoa olla käymättä seurannoissa.

Jes Timbe, hieno homma.:happy: Teet ilmeisesti clear bluen-testejä kun kerroit tuosta hymynaamasta. Teetkö useammin kuin kerran päivässä?
On kyllä outoa ettei ole seurantaultraa. Olen itse julkisella puolella ja mulla on nyt tässä kierrossa ultrat kp 11, 15 ja 22. Tuo viiminen on siks, että ne kattoo onko ovis tapahtunu, vaikka ite teen testejä myös.

Mulla oviksen toteutuminen todettiin verikokeilla, ei ultralla...näitä eroja :D

Itse käytin kanssa clearbluta enkä saanut tikutettua koko ovista edes millään netistä tilatuilla liuskoilla, huvikseni testasin nekin samaan aikaan. Mä tein testin aina aamuisin.

Juu clearbluen digillä testailen, on mielestäni niin selkeä. Teen aamuisin, mutta tänään tein illallakin kun ei aamulla hymyillyt, tiesin kuitenkin että ekassa kierrossa ovisplussa tuli kp 16, ja tänään on sama kierto päivä meneillään.
Nyt vaan odotellaan pari viikkoa ja toivotaan että tärppäisi ja kaikki sujuisi hyvin :)
Mulla ei ole edes seuranta verikokeita. Ultria en sinäänsä edes kaipaa, koska en pystyisi olemaan missään yritys kiellossa liian monen kypsyneen munarakkulan takia :D

Teen kans testin aina vaan aamulla (clear blue). Ei oikeen raaski käyttää kahta testipuikkoa päivässä, vaikka en kyllä ole laskenut paljonko on mennyt rahaa ovistesteihin. Aattelen vaan et tää kaikki on sen arvosta, että jos joskus oman pienen saan.:Heartred

Tilaatko mamma testit vai ostatko apteekista? Minä oon tilannu ne netistä, tulee paljon halvemmaksi.

Juu tilaan netistä. Kotitesti.fi. On tosiaan paljon halvempi siellä. Noi cb digitestit on kyl niin helppoja ja kivoja just kun ei tarvi viivoja arvuutella.

Jep! Ite kyllä päätin etten tilaa enää, tiedän nyt ainakin että tuulimunan jälkeen kierto palautui clomeilla heti ennalleen, se riittää minulle :)

Testailu aiheuttaa vaan lisä stressiä, ainakin mulle. Mulla kans clomit on joka kierto toiminu. Ja eikös se riitä, että sekstailee vaan tarpeeks usein siinä oviksen tienoilla.:wink Ei sillon tarvi tarkkaan tietää, että mikä päivä se ovis on.
Mulle lääkäri sanokin, et välillä voi pitää lomaa testailusta..vaikuttaa just pääkoppaan. :grin

Mä en sitten taas jaksa ottaa mitään stressiä vaikka ovista tikutinkin, otan sen enemmän tutkimuksen kannalta, kun epäilen joka tapauksessa etten ovuloi vaikka clomeja syön, tosin tässä kierrossa vahvat viivat sain kp 15 ja vielä vahvemmat kp16. Nyt sitten odotellaan, että tarttuuko mukaan. Ultrattu ei ole tässä kierrossa ollenkaan. Ja clomeja söin 1kpl kp:t 3-7.

Takaisin