Clomifen kokemuksia?

Mä alotin kanssa teroilla ja sitten primoilla ja vedin niitä hetken aikaa yhdessä clomien kanssa. Siihen lisäksi metut ja kaikki mahd vitskut ja raudat, suht hyvä koktail eikä kaikesta ole päästy vieläkään eroon :D
Lume, ootko käynyt yksityisellä? Meillä (Hki) julkisella molemmat laitettiin samantien testeihin.

Muokattu viimeksi:
Mulla oli pienen hetken maha sekaisin ja pää kipeä, joka tosin taisi olla enempi clomien haittavaikutusta. Pian niihin kuitenkin tottui, hyöty jäi kyllä auttamattomasti itsellä pimentoon :)

Oikeastaan paino jämähti kun seinään, söin mitä tahansa, liikuin tai olin liikkumatta. Kerkesin tosin syömään niitä vain kolmisen kuukautta kunnes plussan yhteydessä piti lopettaa. Käsittääkseni vaativat vähän pidemmän ajan, jotta täysi vaikutus näkyy esim painossa :)

Onko teillä clomien käyttäjillä lääkkeet tehneet jotain muutoksia maitohappobakteerien tasapainoon tai johonkin muuhun sellaiseen?
Mulla taitaa nuo clomit juuri sen tehdä, että limakalvot kuivuvat ja sen myötä "tasapaino" heilahtaa ja tulee ns. bakteerivaginoosin kaltaisia oireita. Hain nyt apteekista suun kautta otettavat femiflor tabletit. ja geeliä, mitä nyt ei saakkaan sitten käyttää kun yrittää raskautta.
Vinkkejä otetaan vastaan :)

Mulla limakalvot kuivui sen verran että liukkari oli vielä jonkin aikaa plussan ja lopettamisen jälkeenkin käytössä.

Muuten ei muutoksia.

Okei. Mitäköhän liukkaria sitä voisi sitten käyttää, ettei olis siittiöille haitaksi? Meillä pre-seediä, mutta en oikein tykkää sen vesimäisestä koostumuksesta :/

Mä oon juonut nyt molemmissa kierroissa greippimehua ja olo on niin limanen :D
Ei vais, lääkäri ultras ennen clomien aloittamista ja sanoi ettei mulla edes tarttuis kiinni hedelmöittynyt munasolu jos sellainen onnistuisi. Ekassa clomikierrossa join päivittäin greippimehua ja ultrassa lääkäri ihmetteli, että miten mun limakalvot voi olla noin paksut, ja varsinkin kun syön clomeja?!? En kehdannut myöntää juoneeni greippimehua, mutta en keksi muutakaan syytä mistä olisi paksuuntunut. Tässä kierrossa limattomia päiviä on ollut tasan kaksi heti ovulaation jälkeen. Olo on hirmu kostea.
Et suosittelen kokeilemaan greippimehua/verigreippimehua ainakin yhden kierron, jos se auttaisi. Itselläni ainakin auttoi.

Mä juon kans greippimehuu ja sit ostin gelee royaleja life-kaupasta... 22. Ov vast seuraava ultra mut nyt ei oo clomeillakaa kuivunu nii paljoo kun ennen.. olettaisin noilla olevan positiivisia vaikutuksia :)

Ja paaljon vettä! Must tuntuu et mua janottaa koko ajan ni päätin alkaa juoda vähintää 2L vettä päiväs.. auttaa painon kanssa ja muutenkin hyväksi myös limakalvoillekin :)

Timbe, en muista mitä liukkaria meillä oli. Apteekista kuitenkin ja uskoisin suurimman osan olevan ok siittiöille tänä päivänä.

Toiset luottaa punkkuun, toiset greippimehuun, jotkut vehnäalkioöljyyn...itse olen koko ajan syönyt vain vitskuja. Hoitoihin mentäessä aloitin heti raskausajan vitskut, jossa jo foolihappoa ja tämän päälle otin vielä toisen annoksen. Eipä näistä haittaakaan ole ollut :)
Samoin kandee testauttaa hemoglobiini. Sitäkin jouduin hoitojen ajan syömään tupla-annoksen.

Okei. Rautakuurin söin juuri, ja hemoglobiini ollut aina tosi hyvä.
Vitamiinit aloitin reilu vuosi sitten, ja nyt clomien kanssa lääkäri kirjoitti vahvan foolihapon, ja sitä olen syönyt. Punkkuun en koske, koska se on niin kamalan makuista :D
Katsotaan että josko sitä saisi sen ovisplussan nyt alkuviikosta testiin, ja jos tuo kuivuuskin sitä myöten helpottaisi.. :)

Pre seed ja conceive plus on siittiöystävälliset, mitkä mä oon löytäny. Jälkimmäinen vaahtoa käytössä jonkun verran, ja molempia joutuu vähän lisäilemään, varsinkin kun yrittää käyttää mahdollisimman vähän et ei olis kauheesti mitään ylimääräistä. Molempia oon netistä tilannut. Meidän kaupungin apteekeista ei löytynyt. Tyttö katsoi mua suu auki kun kävin kysymässä ja oli et öö, tarkistan...
Niin ja nuo on hinnaltaan 20-30 €. Kotitesti.fi ja yliopiston apteekki.fi, mis olen asioinut tämän asian tiimoilta.

Sitä vaan :)

Onko muille käynyt clomien kanssa niin että niiden takia olisi kuume noussut ja kurkkukipua tullut? Pohdin tossa vaan, kun viime kierrossa täsmälleen samalla kp:llä olin aivan samanlaitte kipeenä kuin nyt. Yleensä en flunssaile kuukauden välein.

Mulla nousi plussakierrosta korkeimmilleen 37.2:een.

Kp 16, eikä vieläkään ovistesti hymyile. Tulekoohan se ovis enää? Clomit syön kp 5-9.

Muurahainen: mä olin viime kierrossa kipeenä loppukierosta. Tässä kierrossa ei mitään vielä.

Kp 18 ja ilmeisesti en ovuloi tässä kierrossa. Tässä alkaa pikku hiljaa hiipiä mieleen ajatus siitä että jos en clomeilla ovuloi ni mitkä on enää vaihtoehdot tän jälkeen. Meillä ei joka ovulaatioo ole mahdollista puuhastella ku mies töissä ja tuurista kiinni että saanko kellistettyä jos kotona on. Sitten ukko ei tykkää jos lääkkeitä käytän ja näin ollen tuskin koskaan mihinkää ivf hoitoihin suostuu... Näinköhän siittiöitäkään antaisi.... no... Sen ajatus että jos ei Luomuna tärppää ni sitten ei... se ei älyä että ongelma on ja siihen on hoito olemassa

Lucky, mitkä kp:t syöt clomeja?
Täällä kans sama tilanne, en oo vieläkään saanu hymynaamaa testiin. Munasarjoja on kyllä viillellyt, että kyllä siellä jotain tapahtuu, mutta en tiedä että mitä!

Takaisin