Clomifen kokemuksia?

Joo, oon varautunut piiitkäään odotteluun. Oon ihan varautunut, että edes ekalle kerralle ei päästä vasta kun joskus kevään korvalla. Meille siis yksityisellä tehty kaikki mahdolliset testit ja tutkimukset, seuraava askel olis ollut inseminaatio tai ivf. Ne on yksityisellä niin kalliita että pyysin siks julkiselle lähetteen. En uskokaan, että päästäis suorilta inssijonoon, varmaan keksivät jtn pikkukivaa ennen sitä.

Mä sain lähetteen muistaakseni tammikuussa '13 ja eka aika oli heti maaliskuun alkuun. Ei musta siis ihan mahdoton. Ja todella vaan vaadit jo tehtyjen tutkimusten pohjalta hommaa eteenpäin :)

Hitto. Täällähän on porukka pälättänyt ummet ja lammet ja mulle ei oo tullut mitään ilmoitusta! Noh, tulipahan kerralla luettavaa useamman sivun verran :p

Täällä menossa kolmas kierto clomeja... Edellisten menkkojen alettua meinas tulla hermoromahdus... olin olevinaan niin varma tärpistä. PYH! Noh, nyt yritän taas ( ainakin olevinaan ) olla stressaamatta. Onneks on kiirettä töissä ja jouluhässäkkää yms niin on muutakin ajateltavaa :)

Täällä plussattiin ovis cb:n kaksoishormooni digi llä kp 18. Meinas jo usko loppua kun hymynaama vaan vilkutti ja vilkutti. Hyödynnetty on kp 15 ja kp 18. :D yritän kuitenki olla ajattelematta liikoja ku kierto jo pitkällä ja kaks viimeisintä kiertoa ollu ns. Normaali pituiset eli lyhyet mulle.

Hei leidit nyt jos joku tietää etelä Savon tai sen läheisyydestä ihmisen ja rakastavan kodin meidän zorrollle niin ottakaa yhteyttä ! Miehen hengen ahdistus pahenee ja pakko tehdä vaikea päätös. Vaikka ihana ja rakas pupu onkin <3 :(

Voi Lume <3 toivottavasti pupulle löytyy hyvä koti.. itse en osaa sieltä suunnalta pupuihmisii sanoo ja mä kanssa allerginen ni en voi itekkää ottaa :confused:

Mulla venyi eka clomikierto muistaakseen 34 päivään vaikka clomeja ennen kierto oli tasan 30 päivää. Seuraavaan kiertoon clomit tuplattiin ja ongelma korjaantui :)

Hei te keillä pidempi historia clomien kans... Clomeilla kun vissiin se suositus että pidetään taukokuukaus? Miten on teidän kierto käyttäytynyt tauon aikana? Mulla letrot ja nehän ei kerry elimistöön vrt. clomit mutta kierto nyt reippaasti pitkittynyt normista. Unohdin siis aloittaa tässä kierrossa letrot.

Mulle lääkäri määräs nyt että viisi kiertoa peräkkäin syön clomeja ja jos ei ole tärpännyt, niin sitten pohditaan uudestaan.
Nyt siis menossa toinen clomikierto.

Mulla on kierto pysynyt siinä 30 nyt clomeilla. Mutta Oiskohan tää 3 tai 4 kierto ja mitään ei ole tapahtunut :( kuulemma vielä 3-5kk kokeillaan ja jos ei tärppää ni sit tutkimuksiin ja niihin en kyllä haluaisi :(

Mulle määrättiin neljä kiertoa. Elikkä yhden söin --> tuulimuna. Ja nyt sit kai kolme kiertoa jäljellä.

Mullakin todettiin pcos-tyyliset munasarjat, mikä ikinä sitten onkaan erona...sinuna pyytäisin aukiolotutkimuksen. Lisäksi mulle syötettiin metforminia mikä suomalaistutkimusten mukaan on kuulemma hyvinkin tehokas apu. Tiedä sitten mikä oli tämä ratkaiseva tekiä, että tärppäsi :)
Syötkö kaikkia vitskuja? Etenkin foolihappoa?

Nyt on vähän nolo myöntää mut olen maailman surkein syömään mitään vitamiineja :( kyllähän mä tiedän et paljon riippuu myös elintavoista. Mut meillä mies saa käydä ensin testeissä vaikka kaksi lasta hällä onkin entisestä suhteesta, ennen ku menen niihin tutkimuksiin. Mä söin aluksi primolut norria et saatiin kierto kohdalleen.

Takaisin