Clomifen kokemuksia?

:rolleyes: kyllä minäki siinä sen tooosi hailakan viivanpaikan näen..

Eipä täällä paljon itsellä tapahdu, oottelua...eilen alotin crinonen, mikä samantien vetää mieltä matalaksi, mä todella inhoon emätinlääkkeitä...:angry7
Mutta, ei aiheuta kirvelyä, kutinaa, arkuutta ja jatkuvaa valumista, toisin kuin luget! Eli paremmin menee kumminkin, kun viime kuussa:happy090

Mä oon tehnyt itsediagnoosin. Se on tukkeutunut vasen putki. Ihme kipua tuolla vasemmalla puolella munasarjan tietämillä, näin dpo3-4. Päätin, että se on se munasolu, joka yrittää pulikoida sieltä pois, mutta ei pääse. Voi paska. :whacky059

Täällä ollaan. Oon ollu viimeaikoina tosi väsynyt ja pahantuulinen :( nytki ketuttaa ku pientä elukkaa (noh kettuhan on aika pieni :D) nyt aketaa metsästää taas uutta kieroa, eilen alotin terot (menin vähä päivist sekasin et piti alottaa tänää mut haittaako se?)

Lume näin kans viivapaikan ja toivon kanssa tositositosi kovasti et siihen vielä viiva muodostuu <3

Kettuli ihana kuulla sinusta :) kiitos ! ♡ toivon myös ihan kamalasti että muuttuisi edes kunnon haamuksi ja isänpäivänä tulisi sitte plussa :)

nyt sitten vaan kettuli uusi kierto ja kamalasti pidän teillekin todella paljon peukkuja !!! yritä vaan rentoutua ja miettiä pahoina päivinä niitä hyviä asioita mitä sulla on :)

Niinhän se täytyy :) itteekin ärsyttää kiukkuilla joten pitää vissii alkaa tehä jotain rentoutus harjotuksia välillä. Joogaa oon miettiny mut siel salil mis käyn ni se jooga ohjaaja on iha ....suosta. mut kyllä tää tästä helepottaa ajallaan ja seuraavaks on tupladropit ni on myös tuplasti toivoa :)

Ilmottelehan Lume miten teijän käy :)

Juu, on tehty se "vesi"aukkari, silloin jäi juurikin tuon vasemman tilanne epäselväksi...mut jos ens kierto on samanlainen, ovis vasemmalla olisi silloin kolmatta kertaa peräkkäin, niin alan kysellä laproskopian perään. Sais selkoa siihen aukioloon..

se oli kp19 ja tänään tein uteliaisuutta uuden he heh vaikka tiedän et edelleen aikasta koska tänään kp21 ja oletetusti dpo8. ja en oikein tiedä... kyllä siinä edelleen kun tarkkaa kahtoo ni sama paikka näkyy

Liitteet

• 1415003503553.jpg
    1415003503553.jpg
    38.8 KB · Katsottu: 190
Jotain hailuraa siinä kyllä näkyy :) toivotaan siis sille vahvistusta.

Onko täällä muita kellä ois clomeista (tai teroist) jääny jatkuva alaselkä ja -vatsa kivut? Tulee ku salama kirkkaalt taivaalt tai sit polttelee koko päivän...

Mulla on vaa jatkunu ne kivut täs clomien jälkee ja rinnat on välillä arat. Terot taas menossa, 4. pilleri tänää otettuna. Tänää myöski meen käymää labrassa työterveydes ja sit parin vk päästä saa sit tietää et tuleeko välikuukausi clomeista vai saanko tuplata annoksen.. huooh! Tuntuu vaan nii toivottoman pitkältä tää aika.. o_O

clomien jälkeen n. viikko kestää mulla ainakin se pahoinvointi yök. Pidän sulle peukkuja ja että kaikki menee hyvin ! odottavan aika on pitkä ;)

vertailuna oma haamutesti... (kp 33/33?, Dpo 16) tehtynä silloinen oma "haamuni".. edellisessä raskaudessa (ainoa haamuni siis).. joka vahvistui kahden päivän päästä clear bluella... raskaana 1-2. ja siitä muutama päivä niin kivut ja vuoto alkoivat... :/
212777d.jpg

Mä oon paha sanomaan, koska itse en erottanut kunnolla edes tuota. mutta se, että ei erotu, kertoo vaan siitä että raskaushorminin määrä on niin pieni vielä elimistössä (mutta tuplaantuu päivä päivältä)... joten uskon, että parin päivän päästä tulee näkymään jo selkeänä. :)

Omassa tapauksessa näin jälkikäteen olen yllättynyt, että sain mitään viivaa edes näkyviin.. ksoka kyseessä oli tosiaan kemiallnen.. eli ei edes kunnolla kerennyt kiinnittyä. :/

Takaisin