Clomifen kokemuksia?

Mulla on sellainen ajatus et poltan kunnes teen sen positiivisen mut joo saas nähä tätä vauhtia ni loppuu aika pian :D mut tarjotin myös että yökkii ihan vaikka sohvalla istus :)

Tuosta aukkarista. Mulle tehtiin ekan folliultran yhteydessä heti tutkimusten alussa. Sattui ihan uskomattoman paljon. Pyörryin kahdesti. Ikinä koskaan en enää siihen suostuisi, onneksi ei tarvitsekaan :)

Voiko clomit vaikuttaa jotenkin aikaisen raskaustestin tulokseen? Tänään dpo 15 ja testattu predictor early ja tulos tämä:

ImageUploadedByVau Foorumi1414552308.696974.jpg

En vaan usko että se voi olla postitiivinen.. Tarvitsee tehdä toinen testi parin tunnin päästä!

Kyllä se taitaa plussa olla, onnea!!:love2 Mun mielestä clomien ei pitäis vaikuttaa testin tulokseen. Mulla kun on pregnyl määrätty irottamaan munasolu, niin se taas näkyy raskaustestissä.

Ja Lume: kamppailen kans samoissa paheissa, tosin nikolaastarit on jo ostettu ja tavote ois lopettaa jo ennen mahd. raskautumista et on sit helpompi olla ja ei sit mitää ylimääräsii myrkkyi vetelis. Alkon kans mul ei kans ongelmaa vaik sillon tällön saatan jokusen ottaakkin, mut tietty sit neki jää automaattisesti pois :)

Kyllä se tupakointi kannattaa lopettaa (helppoa sanoa, joo).. Itselle iski se tieto, että tupakointi vähentää raskauden mahdollisuutta olikos noin 30 %.. ja tähän kun laskee lisäksi vielä sen, että joutuu lääkkeillä pelata, jotka nekään eivät ole varmoja, niin todennäköisyys raskautumiseen jää aika pieneksi... vaikka eihän mitkään tilastot ja prosentit ole kuin suuntaa antavia keskiarvoja..
Itsellä oli kanssa tavoite lopettaa ennen raskautumista. En siihen ihan kerennyt, vaikka sainkin vähennettyä 1-2 tupakkaan per päivä. Nikotiini laastarit/purkat/ imeskelytabletit. Mitkään eivät sopineet tai toimineet minulla. Kyllä se sitten oli ihan tosta noi vaan kerrasta poikki ja oma pää pidettävä (nyt kolmas viikko ilman ja joka päivä tekisi mieli polttaa!).

Vaikka itselle kävikin niin,että raskauduin vaikka poltin.. itseasiassa hedelmöittyminen on laskettu tapahtuneeksi niihin aikoihin kun vedin hirvittävät kännit työpaikan juhlissa (silloin kerran vuodessa kun juo)... Itseasiassa tuon illan takia olin jo menettänyt toivon kyseisen kierron tärpistä... Mutta niin onnellisesti kuitenkin kävi...

Ekan ultran jälkeen (kun asia konkretisoutui) loppui myös tupakan poltto. Ja ei, missään vaiheessa ei ole tupakka "ällöttänyt tai aiheuttanut etovaa oloa"... mikä on ollut outoa... Toisaalta enpä ole kokenut pahoinvointiakaan.... Nyt kauhea toivo, että tämä ei menisi kesken..

Onneks timbe ihan kamalasti :) ♡ joo se on aika kamala luku tupakalla miten vaikuttaa raskautumiseen. Luulen myös ettei mulla vaikuttaisi nuo nikotiini tuotteet koska se on mulla vain tapa ja sen tavan takia tekee mieli. oon niin ylpeä kaikista ketkä on lopettanut ja yrittää lopettaa :) 3 viikkoa on pitkä aika :) tsemppiä sinulle :) milläs rv:llä oot menossa ? kaikkea liimaista ja tahmaista ♡

nyt omaa napaa, mun munasarjat kuolee, siis niihin ja alamahaan koskee niin kovaa että kävelyn on välillä vaikeaa jopa tuskallista :( se alkoi aamulla joskus 6 aikaan eikä ole loppunut. tää on 80× kuukautis kivut. luin tästä netistä että voi tulla näin kipeäksi... mutta en uskonut että mulla....

Juu hieno hommahan se on.. Tupakoinnin lopettaminen. Sitä tuntee itsensä vaan heikoksi, kun jollain tavalla on sellainen ote omaan elämään, vaikka miettii kaikkia riskejä.

Anyways. 9+4 mennään. Edellinen km viikolla 5. Että sen suhteen näyttää jo paremmalta. En usko, että huokaisen helpotuksesta ennen kuin lapsi syntyy.

Tuliko nuo kivut clomeista? Itsellä ei esiintynyt kuin nippailua ja ajoittiasia vihlaisuja tiettyjen liikkeiden yhteydessä... Itsellä kyllä clomit aiheutti hiusten lähtöä! Ja sitä oli siinä määrin että kerran suihkussa jo säikähdin, että jäikö kalju kohta kun sellanen tuppo lähti tukkaa...

Onneksi sentään ei... Lääkäri ei pahemmin kantaa ottanut asiaan. Totesi vaan, että ainakin sinulla on vielä hiusta päässä :D

Pidän täällä peukut ja varpaat pystyssä että pieni pysyy matkassa ♡ joo kyllä ne taitaa clomeista tulla sekä tuo Kamala etova olo.... mä vaan niin toivon että tässä kierrossa olisi napannut ♡

hmm.. Mitä muistelen omia kokemuksia niin

kp 18/33 Ovis
kp 23/33 hermoheikko, valkovuoto lisääntyi, menkkamaisia juilintoja/vihlaisuja, väsymys. (laskin kaikki menkkaoireiksi)
kp 26/33 tuntemukset heittelee toiveikkuudesta epätoivoon. Varmuudesta raskaudesta siihen, että on täysin varma että ei ole raskaana. Hajut alkoivat ottamaan nenään, alaselkä oli ajoittain jumissa, samat menkkamaiset muljailut alavatsassa.

Lisäksi huomasin moelmmissa raskautumisissa (toinen km) sen, että minulle iski "flunssa", Tai sit oikeesti vaan iski molempien raskautumisten aikoihin flunssa.. nenä vuosi, lämpö koholla.

kp 32/33 selkeä plussa

ui ♡ mä en vaan tiedä ku sain ukon kellistettyä vain la ja su että kuinka suuri mahdollisuus olisi raskauteen tässä kierrossa.

Takaisin