Clomifen kokemuksia?

Itse koin, että meni kesken.. lääkäri opetti, että kemiallinen raskaus ei periaatteessa ole keskenmeno, koska kiinnittymistä ei koskaan kunnolla tapahtunut. pelkkä kiinnittymisyritys :/

Mutta kyllä me koimme sen ihan keskenmenona ja suru oli kova..

Niin. Nyt kanssa koko ajan km pelko takaraivossa.. Tänäänkin ollut paljon vatsakipuja niin koko ajan pelkää pahinta..

Asutko missä päin? Pk seudulla noi kunnallisen hoidot on aika hitaita. Kokeiltiin niin kahden kuukauden päähän olisi mennyt käynti siitä, kun anoimme siirtoa julkiselle puolelle. Jotenkin päätimme sittenkin jäädä yksityiselle puolelle.

Kroppakin muuttuu ja eri asioita voi ilmestyä iän mukaan. Kannattaa aina tutkia, jos epäilee jotain olevan pielessä. :)

Meidänkään halua ja hätää ei noteerattu kunnallisella millään tavalla joten marssimme yksityiselle.. Tai no väestöliiton klinikalle. Vaikka hieman kalliimpaa onkin, silti makut pysyvät ihan kohtuullisina ja heillä on tavoitteena saada nopeita tuloksia (tutkimukset 4 kk:n aikana, jonka jälkeen olisi tarkoitus aloittaa pikimminten hoidot).
Nooh,mä asun nyt yhdettätoista vuotta ihan maalla.. :D Että täällä jos jossain asiat käy hitaalla...Ihan sitten itse aattelin mennä naapurikaupunkiin yksityiselle.. :) Mä sain nyt nuo kaikki tulokset oikeen printtinä..Tämmönen asia osu silmään mun s-prl arvo on 875* ja viite arvo pitäis olla <620....???!!??Kauheesti tänään yritin netistä tietoo onkia mut on niin moni säikesesti tulkittavaa matskuu,että menin vaan enemmän sekasin... :/

Mä en yhtään tiedä mitä toi tarkottaa :D
No juu,et oo ainoo!! :grin Oli niin mixed messages tuala internetin ihmeellisessä maailmassa,että..Pitäs varmaa olla joku professori.. :) Sanottiin,että voi olla alkuraskautta,voi olla hedelmättömyyttä,voi olla kasvain aivoissa...Että sitä rataa...!!!! *kääk* :smiley-angry016

Mä taas sekoilen täällä nyt kp22/27-31 ja dpo8-9.. ja saanut hailakan viivanpaikan testiin. kävin sitte lukemassa netissä niin monet saaneet samaiseen testiin turhia viivanpaikkoja :mad:

Toivottavasti Tintti saat hieman selventävämmän vastauksen lääkäriltä :) itekkää en oo moista arvoo koskaan kuullu vaikka noita jonkinverran oon opiskellu..

Ja Lume otat nyt vaa iisisti ja pidät näpit kurissa testeistä pari päivää :smiley-angelic006 helpommin sanotti kun tehty.. aattelin täs itekin tilailla paketin r-testei ja varmuudeks vähä ovistikkui vaiks niit viel kaapis jokunen onki

Itellä nyt terot puolivälis ja rinnat on sit nii piruksen kipeet koko ajan! Niskat on jumis ja huimaa sen takii aina välillä.. tänää kävin ottaas kilpparit labras ni viikon päästä suunnillee tietää et saanko ottaa tuplaclomit seur. Kierros vai vasta siitä seuraavassa... plaah! Tähän asti oon toivonu et tyroxinii nostettais mut nyt tosiaan toivoisin et niihi ei tartteis koskee ja saan jatkaa oviksen yrittämistä :)
sit viel laskeskelin tos et jos saan alottaa clomit ajallaan ni oon lomalla mun isän luona itä-suomes ja kun siit tulee väsyneeks ja pahoinvoivaks ni on varmaa tosi kiva ajella 500km suuntaans ja yrittää olla kuin mitään ei olisi tekeilläkään :P

Takaisin