Clomifen kokemuksia?

Tulen taas tänne utelemaan että mitä kiertopäiviä teillä on menossa, ja mitä oireita? :)

Itselläni kp 28, ja ensi tiistaina ovulaatiosta 14päivää. menkkatuntemuksia on, mitä ei yleensä ole kuin silloin vasta kun vuoto on alkanut. Tunteet on pinnassa, seksihalut kadoksissa ja iltaisin närästää. Mutta melkeinpä 100% varma olen, että tämä ensimmäinen clomi kierto ei ole tulosta tuottanut..

Kp 25 mutta muuttunee huomenna viim kp 1. Ja yk 18, siihen malliin jo tuhruaa. 4. Letrokierto siis aluillaan. Mietin just montako kiertoa on kannattavaa syödä jos ei ala vastetta tulemaan raskauden muodossa.

Tää on ihan hirveetä kun joutuu aina vaan pettymään :( mä en ole kierto lukuja jaksanut laskea, mutta vuosi tässä nyt on mennyt ainakin ilman positiivisia uutisia.. MUTTA, horoskooppini sanoo nyt näin:
OINAS 21.3.–20.4.
Tuntuuko siltä, että ongelmat olisivat sitä varten, että ne synnyttävät vain uusia. Älä lannistu. Pian tapahtuu muutos ja pääset purjehtimaan myötätuulessa.

Ehkä tämä tarkoittaa jotain :D

Tiedän ja muistan hyvinkin tarkalleen tuon pettymyksen tunteen! Hyvänä esimerkkinä olen minä itse, en edes uskonut enää raskautumisen mahdollisuuteen kunnes puolentoistavuoden hoitorumban, satojen pillereiden, useiden ultrien, verikokeiden, negojen sekä tähystyksen jälkeen pärähti plussa testiin. Toivoa on! Pidän peukkuja ja te pitäkää toivoa yllä, niin vaikeaa kun se välillä onkin :)

Älkää stressatko niistä miesten reissuista. Siittiöt kyllä elää jopa viikonkin, joten ei sitä seksiä juuri ovispäivänä tarvii olla. :-D Paras kun pupuilee säännöllisesti vaikka joka toinen tai kolmas päivä oviksen lähellä. Silloin on koko ajan siittiöitä tarjolla.

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Lume: onneks saitte juteltuu ja hommat pyöriin :) mä pidän edellee peukkuja täällä teille ;)

Itekin oon jo jotenki niin turhautunu kun yritystä on kans takana vuosi ja myös josku edellisessä suhteessa vielä pitempi. Nyt vasta sain terot+clomit avuksi ja vaikka toivo elää, niin musta haamu varjostaa mieltä. Ne lukuisat negat ja itkut palaa väkisinkin mieleeni.. Nyt pitäis siis vaan nostaa pää ylös ja sukeltaa eteenpäin, mut miten?

kettuli kiitos :) mä pidän myös teille peukkuja !!

pitää yrittää vaan unohtaa ne menneet ja keskittyä nyt tähän hetkeen Mua ainakin helpottaa se että tiedän että nyt se on mahdollista kun on lääkkeet ja ultrat ja kaikki :) on paljon varmempi olo ja fiilis :)

Muuten onko muilla tullut kuurin jälkeen huono olo ? mulla on nyt n. 3pv ollu pahoin voiva olo ton kuurin jälkeen..

Sama täällä! Tosin mul on ennenki tullu selittämättömiä pahaolo kohtauksia mut tää on erilaista.. sellasta etovaa ja melko jatkuvaa...

Pahoinvointia ollut mullakin. Siirsin sitten clomien oton iltaan niin sillä vähän helpotti. Huomenna pitäis taas uusi kuuri aloittaa, tällä kertaa tupla-annoksella. Saa nähdä minkälaiset olotilat tulee...

Kettuli joo on semmoinen etova olo melkein koko ajan. Ja muniksissa aika koviakin kipuja jotka vetää ihan kaksin kerroin. Pitäisi oviksen olla tässä päällä pikku hiljaa :)
Jemmu mua pelottaa myös tuo että jos nyt ei nappaa niin täytyy ens kuussa ottaa tuplana että mikä se olo sitten on :S

Meillä meni niin, että sillä määrällä kun saatiin vaste aikaiseksi jatkettiin. Kohdallani siis 3tbl/pv eli jos sillä yhdellä saatu riittävä vaste, sillä jatketaan.

Mulla kroppa jotenkin tottui clomeihin eli kierto kierrolta kävi elo helpommaksi niiden kanssa.

Mulla on kanssa ollut hieman huonia oloa, clomien aikana ja myös vähän kuurin jälkeen. Nyt, kp11, ei enää mitään. Nippailuja muniksissa oli myös kuurin aikana, ei enää.

Kp 11, folli vasemmalla 20mm. Käsky pistää tänään pregnyl 10000IU, huomenna pistää vauvan siemenet, sitten perjantaina aloittaa crinol lugesteronien tilalle loppukiertoon..miä oon tosi iloinen, että toi folli on noin hyvin kasvanut, mut ärsyttää kun se on taas vasemmalla...:angry
Täytyy toivoo, et se putki ei ihan tukossa olisi...:smiley-angelic001

jenia onneksi olkoon :) ja nyt vaan kaikkea hyvää ja tahmaista Ja onnea matkaan ♡♡ ps. Onko yleisesti väliä onko se oikealla vai vasemmalla ? :) ku en tiedä :D

Ei, ei yleensä ole väliä, ja voi olla ettei mullakaan, mutta mun aukiolotutkimuksessa oikea putki todettiin auki olevaksi, vasen puoli jäi epäselväksi. Vettä sinne ei ainakaan mennyt, mutta johtuiko tukoksista, vai vain siitä että kohtu alkoi kramppaamaan...ei tiedä. Sen takia toivon, että ovis olisi oikealla :)

Takaisin