Örp..
mulla on tänä aamuna huonoa oloa. Varmaan toi pregnyl. Mies oli ihana ja pisti mua illalla, vaikka oli ite jo nukkumassa. En tiedä ootteko muut käyttäneet sitä (vielä
), mut se on jotenkin semmosta kotikemistin hommaa, kun pitää itse sekoittaa kuiva-aine ampulli ja liuotin neste, ja sitten injektioruiskulla pistää. Entisenä neulakammoisena, jännitän sen verran, että mies saa hoitaa pistämisen toistaiseksi. Ehkä miä vielä joskus karaistun niin paljon, että uskallan ite...
Tänään on sitten pakkoseksi päivä, mikä ei mua ainaskaan haittaa, ko tekkee miel muutenki! Mut en oota innolla yötä, koska mulla on yövuoro vielä edessä. Viimekierto meni ihan samalla lailla ja sillon ainakin oli todella pahaolo koko yön...
ei o kiva! Nyt yritän levätä vähän enemmän ennen työvuoroo, jos se vähän helpottais..
TK, oot todella onnekas, jos teillä tutkitaan ekana kunnolla. Niinhän se on ilman muuta järkevää, mutta suurimmalla osalla kunnallisella puolella se menee juuri näin, että ekana kevyet hoidot, ennenkun tehdään edes sitä aukkaria...en kyllä tajua miksi..? Ei tarvitsisi käydä läpi turhia hoitoja.
Kettuli, varmaan harmittaa viivästykset! Toivottavasti kilppariarvot kunnossa, niin ei pitkity niin paljon. Mullakin se yksi clomi kasvatti vähän, mutta kun ne lopetti, pysähtyi follien kasvu. Tää tuplaclomi toimi paljon paremmin!
Ainiin, vielä omaanapaa...lääkkeiden hinnat
viimeeksi mulla oli loppukierrossa lugesteronit tukemassa keltarauhasen toimintaa. Sopi mulle vähän huonosti, alapään limakalvot aika hellänä. Sanoin lääkärille, joka sitten määräsi tilalle crinol voiteen. 1paketin hinta 80€, kaksi pakettia määrätty...