Clomifen kokemuksia?

Lume, paljon onnea nyt matkaan, että tärppäis! On se innostavaa, että munikset kehittyy kuten pitäis:smiley-bounce012 mulla meni silleen viime kierto, et ekassa ultrassa oli ihan hyvät johtofollit, muttei sitten loppuvaiheessa kasvaneet tarpeeksi. Toivottavasti tällä tuplaclomilla selviää tuosta ongelmasta...

Kettuli, kyllä vaan, samoissa mennää!:) Monelta sulla on ultra? Mulla on heti aamusta, puol ysiin ois mentävä...vähän jännittää, et suostuuko ne follit nyt tarpeeks kasvamaan. Muutamia nippasuja on tuntunut oikealla, toivon että siltä puolelta olisi kypsymässä. Aukkarissa selvis, et oikea puoli auki, vasen jäi epäselväksi, kun kohtu alkoi kramppaamaan. Mut oikea putki siis ainakin auki, niin mukavahan se ois siltä puolelta ovuloidao_O

Clomit on aiheuttanut mulle vähän huonoaoloa ja kuumia aaltoja, varsinkin öisin. Myös ehkä väsymystä, mut vaikee on viisvuorolaisen erottaa työväsymystä...

Kiitos :) mikäs kierto sulla oli jenia menossa ? mä oon nyt kp10/27-31.

Ajattelin tilailla huomenna testejä :D

Kivaa että tänne on tullut taas uutta porukkaa :)

Itsellä nyt kuukausi takana tätä "elämää clomien kanssa". Voin sanoa että on kyllä ollut ehkä elämäni mieleenpainuvin kuukausi. Mielialat vaihdelleet suuntaan jos toiseen ja tällä viikolla on ollut aika lähellä etten sekoa lopullisesti....

Ennen clomeja kierto oli siis tasan 30 päivää, noh, clomienhan pitäisi tasoittaa ( tai lyhentää ) kiertoa, mutta mulle kävikin toisin. Nyt menossa kp 33, turvotus on TODELLA jäätävä ja hieno clear bluen testi vaan ilmoitti tylysti "ei raskaana". Empä osannut tällaista odottaa, mutta näköjään näinkin voi käydä.

Hoitavalle tahollekin tänään soitin, sielläkin hoitaja ihmetteli tilannetta. Kun testien mukaan kaikki kuitenkin on ok. Ultrassa kaikki oli niinkuin piti ja verikoekin paljasti ovulaation tapahtuneen.

Sattuuko täällä olemaan ketään kellä olisi kokemusta vastaavasta tilanteesta?

Hieman voisi tilannetta kai samaksi kuvailla. Sain clear bluhun plussan vasta kun menkat oli sen parisen vkoa myöhässä. Kerkesin tekemään kaksi negaa ennen sitä eli fingers crossed :)

Juu nyt mulla on kp 11 menossa ja kun selkeetä kiertoo mulla ei ole ni jännillä mennää ;) mun oikee kierto on sen 28pv, mikä välillä ihmetyttää säännölisyydellään pari kiertoo perätysten sillon tällön. Oon jo alkanu tekee niitä ovistestejä eilen ku oli vähä sellast limasempaa valkovuotoo... mut vielä ei oo ollu eikä periaattees kuuluiskaan.

Nyt on taas koko tunteiden kirjo käyty tänään läpi millon mistäkin asiasta. Kissa aiheuttaa harmaita hiuksia ja saa raivon partaalle ja joku ohjelma alkaa itkettää ja kaikki muu siltä väliltä.. huh!!! Finniä pukkaa edelleen ja ne ei helpota kyllä oloa yhtään :/ muuten mulla on kyllä ollu perfeckt vapaapäivä :D

Jemmu83: mä pidän kans peukut pystyssä täällä testailulle ;)

Kettuli jospa se ovis olisi sieltä tulossa ;)

meillä tilanne seuraava ; ukko pisti jarrut päälle ja ei ole peitto heilunut. kuulemma ei halua kun on pakko nyt harrastaa... fiilis on sellainen et turhaanpa noita lääkkeitä söin kun ei kerta herra halua ovista hyödyntää pari tuntia sitten teki mieli itkeä mut nyt olen vihainen. Mikähän pisti jarrut kun molemmat sitä lasta halutaan ? huoh. .. :(

Lume: Voi eiiiiii :( kysyitkö siltä et miks se niin teki? Mä vaatisin kunnon perustelut ja tilittäisin kyllä tuntoni siihen paikkaan. Mä jotenki pelkään tota samaa tilannetta.. ensviikolla kun oon yövuorois ja mies tulee siin viiden pintaa väsyneenä kotiin ni neille jää tasan 3h aikaa.. kyllähän siin kerkee heilutella mut..

Todella ikävää tollanen hannailu.. vaikken kumpaakaan teistä tunnekkaan ni kiukuks pistää jo sunkin puolesta!

Joo siis mä olen tosi vihainen !!! Kyllä mä ymmärrän että raskas työviikko takana tms. mutta jos minä käyn joka kuukausi ultrassa, verikokeissa, syön lääkkeet ja kärsin sivuoireet ja kaikenlisäksi syyllisyyden siitä että mussa on vikaa ja toinen pistää jarrut ei tunnu ihan reilulta. no en saanut sen suurempi perusteluja kuin että ei tee mieli kun on pakko just nyt ja näinä päivinä. ukko vetäs kaljat naamaan ja meni nukkumaan. mä jäin neulomaan sukkaa kun otti niin päähän! keksikööt sitten miten tuo raskaus onnistuu jos ei oviksen aikaan onnistu seksi en minä rupea turhaan niitä syömään. ai että mua korpee !!! mut mä pidän sulle peukkuja kamalasti ja puhallan plussia :)

Oi niin tahtoisin antaa sulle halin mut se tapahtunee näin ruudun kautta :) ihan btw mäkin kudon sukkaa ja ukko vetää hirsiä niin ikään viikon työputken päätteeks.

Älä hyvä immeine syyllistä ihtees! Sä et sille ite mitään voi että kroppa ei toimi niinku haluis.. ei me olla koneita. Lääkkeet on keksitty sitä varten että ne auttaa ja niistä nyt tulee sivuoireita mistä voidaan sitte tilittää täälllä ettei oma pää hajoo käsiin :D huomenna nukutun yön jälkeen sit pidät pienen puhuttelun aiheesta ni josko menis sit perille.. mä tsemppaan täällä!

Peukut voi laskea minun osalta alas. Eilen rupesi tulemaan hyvin pientä verisen tyyppistä "tuhrua" ja yöllä sitten hanat aukes ihan kunnolla. Kivut on hirveät. Yhden lapsen saaneena voisin verrata yöllisiä kipuja synnytyssupistuksiin. Että kierto sitten pitkittyi clomien ansiosta :/

Nyt vaan mietin laskenko eilisen tiputtelun vai aloitanko vasta tästä päivästä. Eli onko nyt kp1 vai kp2 ?!

Lume, I feel you. Meillä kävi miltei samalla lailla vikassa kierrossa. Peitto heilu ti ja oli tarkotus sit "lääkärin määräyksestä" jatkaa joka toinen päivä ilman stressiä. No, mä kuitenkin käytin ovistestejäni pois ja ke-aamuna se sitten näytti plussaa. En kertonu miehelle ettei tulis paineita. No yllättäen to ei sitten homma ottanu luonnistuakseen ja siitäkös pieni sota syntyi. Mä kiehuin ja itkin kun kaikki turhautti, kaikki clomien syönnit, folliultrat, verikokeet, kaikki. Kaikki ihan turhaan, kun homma ei sitten ota luonnistuakseen sinä tärkeimpänä päivänä! Se pettymys pli kaamee. Mies oli silti sitä mieltä että kyllä se tiistainenkin nyt voi riittää, mutta mä sanoin että niin varmaan, perkele 2 päivää ennen ovista!

No, se riitti. Täällä nää kaks mahassa köllii. Että jos teilläki on vaikka edes pari päivää ennen ovista heiluteltu peittoja niin sekin voi riittää! Tsemppiä, mä tiedän mitä tunteiden kirjoa käyt läpi! ❤️

En kyllä keksi Muuta sanottavaa ku ootte ihania ♡ kiitos ihan älyttömästi ♡ ja jemmulle pahoittelut tädistä, vai olisko jotain muuta kun kuulosti niin pelottavalta :O

Tuskimpa kuitenkaan mitään sen vakavampaa :)

On mulla aiemminkin ollut "kivut kohdallaan" ja veikkaan että kierron pitkittyminen nyt vaan lisäs kipuja :(

Toivottavsti. Tähän mennessä tosiaan kierto ollut tasan 30 päivää niin ihmetyttää että venyi heti kun clomit aloitti. Mutta toivotaan tälle kierrolle parempaa tuuria :)

Toi on kyllä niin totta, et vitutus siinä iskee jos itse tekee kaiken mahdollisen raskauden eteen ja toinen ei viitsi edes sitä mukavinta vaihetta:sad001 Meillä isäntä luetteli talven poikienreissujen päivämääriä, niin mua alkoi jo se ahdistaa! Sanoin kyllä sitten heti, et tiedä ne kanssa hyvissä ajoin, minä en halua syödä hormoneja turhan päiten, jos se onkin just oviksen aikaa poissa kotonta. Mut se ihana murunen sanoi, että ei se nyt niin mee, et vaan minä joudun uhrautumaan...:love2 hän ei sit lähde reissuun, jos lapsenteko sattuu samalle viikonlopulle. Kannattaa varmaan vielä jutella sun miehelle, jos se ei ihan kympillä ymmärrä, miten iso rasitus siule on nää hoidot ja ultrat...? Ja miten pahalta tuntuu, kun toinen ei sitten "ole sillä tuulella"...

Mulla alko nipistelee vasenkin puoli...voi kun mä toivon et ne follit ois sielä oikealla...:smiley-angelic001

Takaisin