Clomifen kokemuksia?

oon ihan samaa mieltä et tää foorumi on ihan paras juttu ja ainaki mulle melkein henkireikä. :) mulla on onneksi nuo kontrollit en jaksa nimittäin tikuttaa ovista :D

Kahden follin kasvuhan ei tarkoita kahta munasolua ja taas toisaalta yksikin munasolu saattaa jakautua kahteen, u never know :)

Itsellä tärppäsi neljännestä clomikierrosta, toisesta vasteellisesta.

Lapsettomuuden syynä siis pco-tyyliset munasarjat sekä ovishäiriö, joka sitten hoitui clomeilla.

3kk laskettuun ja poitsu tulolla ❤️

Tsemppiö kaikille! Kyllä se bebe sieltä tulee, vaikka odottavan aika onkin pitkä :)

Voi Lume, oot ihana! Kiitos! <3

Timbe, mulla ei ollu mitään oireita ennen testiä. Kaikkia "oireita" oli enemmän niissä lukuisissa negakierroissa. En uskonu pätkääkään että siitä kierrosta ois ees ollu mahdollista tärpätä joten päästäkseni näpäyttämään ukkokultaani joka näki unta että olin raskaana, päätin testata. Ja siinä se sitten oli, eka positiivinen testi ikinä. Mutta mulla on ollu muutenkin tosi vähäoireinen raskaus tähän mennessä joten ei sinänsä ihme ettei sillon plussan aikaan vielä mitään oloja ollukaan. Testasin ekan kerran kp 27/28-30, vahvat haamut. Piti siis tehdä 2 testiä että jotenkin edes uskoin asiaa.

TK, mäkään en tosiaan tiedä miten nää on alkunsa saanu kun folliultrassa oli yks 17 mm munarakkula ja seuraavat 14 mm alaspäin. Joten ei ainakaan pitäny olla suoranaista oletusta että vois kaks tulla. Mutta liekö sitten siinä yhessä rakkulassa ollut kaks munasolua tai sit se yks jakautu. Tarkemmin se selviää parin viikon päästä kun päästään sinne niskaturvotusultraan :)

Niin, ja onnea pikkumiehestä! <3

Aina oppii uutta... Kerrohan TK. Oon aina luullut että karkeasti ajateltuna jokaisen follin sisällä on munasolu. Johtofollista sitten irtoaa munasolu oviksen aikaan jos irtoamisessa ei ongelmaa. Ilmeisesti myös toinenkin munasolu voi irrota ja teoriassa myös hedelmöittyä.

Syy miksi olen luullut että follit = myös karkeasti ajateltu munasolujen määrä on se kun lääkäri folliultrassa ollut huolissaan jos folleja liikaa (ja halunnut ylimääräisen ottaa pois).

Lume: nyt kp8 menos eli eilen otin viimeisen clomin. Väsyttää ihan sukana!!!!! Ja sitä ei helpota yhtään että oon yövuoroissa heti päivävuorojen perään töissä. välil puskee hikee kunnolla mut enimmäkseen paleltaa... Mulle on myös tullu ihan jäätävää ummetusta..millasillas fiiliksil siellä?

Jännään jo maanantain ultraa :) toivon hartaasti et siel olis jottai kehkeytyny ja pääsee jännäilee lisää :) tää foorumi on mullekin pitkälti henkireikä kun en viiti ystäville vuodattaa ja ees monelle kertoo asiasta. Yhden kanssa ollaan suht samois tilanteis ni saa välil vertaistukee vaik kaffen äärellä :)

Nii ja unohdinki vielä mainita et hiukset rasvottuu ja naama kukkii (mul ei oo oikeestaa ikinä ole finnejä). Olo kun menkat alkais, vaikka just loppu pari pv sitten..

Turvotusta ei onneks oo tullu vaik olo tuntuuki turvonneelta...

Ihana kuulla susta kettuli :) mulla lähtee tänään viimeinen pilleri, ja olo on myös tosi väsynyt, munasarjat tuntuu edelleen kireiltä ja selkään ja alavatsaan koskee ajoittain... ja sama täällä noitten hiusten kanssa!
Uskon että on varmasti aika raskasta jos joutuu öitä olemaan töissä :O onneksi mä olen kotona!

mäkään en oikein pysty monelle tästä puhumaan kun ei oikeastaan kukaan edes ymmärrä sitä oikeaa tilannetta...

mulla on nyt huomenna se ultra kun viikonlopulle osui just noi kierron 10-12 pv.

vähä jänskättää myös :D

Heipsan, täällä uusi kirjoittelija:greet025 Olen aiemmin kirjoitellut eräällä suljetulla foorumilla, mutta siellä on tosi vähän porukkaa keskustelemassa. Kiva olisi saada vähän vertaistukea...meidän tilanne pikana: yritystä takana 1v4kk, ikää 35, miehellä lapsi edellisestä liitosta. Hoidot alkoi viime kierrosta, jolloin lääkityksenä 1kpl clomifenia+10000IU pregnyliä. Ei vastetta, follit ei kasvaneet tarpeeksi. Nyt sitten tuplaclomit, huomenna vikat ja ensi maanantaina kontrolli, saas nähdä kuin muijan käy....!

Kirjoitanpa vielä tännekin :D eli kontrollissa kasvoi yli 13mm munis ja lääkärin mukaan nyt olis mahkuja tärpille !!!! uu jee oon ihan innoissani :D eli peitot heiluu ;) on ainakin clomit vaikuttanut !!! viimeksi ei ollut niin iso

Apuaaa, maanantaina olis varhaisultra (yritys alotettu 2012, kkm 04/2014, 09/2014 plussa toisesta clomikierrosta)! Mua pelottaa, että joudunko pettymään yhtä pahasti kuin keväällä :sad001.

Tsemppiä kaikille yritykseen! :)

Hienoa Lume!!!! Kerrohan kuis käy ;)

Jenia: tervetuloo joukkoon jännäilee :) meil on siis molemmil ma jännä päivä ultralla..

Mä oon nyt yrittäny olla stressaamatta asiasta, mut se ei oikeen onnistu ku koko ajan mietityttää et onko dropit tehonneet..

Kyllä mä uskon Kettuli et on ne suhunkin tehonnut ;) voi juku oon nyt ihan innoissani :D tänään ollu muutenkin hyvä päivä sain töistä suber hyviä uutisia ja ja ja :)

Takaisin