Clomifen kokemuksia?

Tsemppiä Catsie :) turha jännittää, vaikka se on helpommin sanottu kuin tehty.
Ottavat perustestit alkuun (taudit, hormonitasot, simppa, aukiolotutkimus jne) sekä kartoittavat taustat. Varaudu kuulemaan tuosta painosta, pienellä tsempillä saat sitä varmasti hyvin alas :)
Sen jälkeen tekevät suunnitelman jatkosta.
Mahtavaa että saitte ajan näin pian :)
 
Tänään popsittu eka clomi . Jännityksellä odotan auttaisko nää meitä saamaan esikoisen alulle. Yritys aloitettu 4/12 ja plussan plussaa ei ole ollut. Tutkimukset tehty ja ollaan selittämättömästi lapsettomia, mitään syytä ei ole löytynyt. Tähän clomi hoitoon meille yhdistetään inssi. Ultra on ens to kp 10. Ollaan hoidossa naistanklinikalla.
 
Meillä clomit ja toinen inssi toi toivotun tuloksen, nyt 15+2. Tosin clomeja söin 4 kiertoa, kaksi viimeistä max määrällä 3tbl/pv. Toivottavasti olette yhtä onnekkaita :)
Hyvässä lykyssä teillä siis inssi noin puolessa välissä kuuta, pidetään peukkuja :)
 
Muokattu viimeksi:
catsie: ei se välttämättä se ainoa syy ole... :) onhan noita muitakin, itselläni esim. tuttavapiirissä on ollu pariskunta joista naisella ylipainoa +40kg ja molemmat polttaneet, silti saaneet 3 lasta... :) saatat siitä painosta kuulla, mullekkin lääkäri nurisi kun "ylipainoa" n. 2kg... :grin

toivotaan parasta tähtönen... :)
 
Täällä kp 2 ja huomenna alan popsimaan Letrozoleja. Ootteko jotkut käyneet vuorotellen eri paikoissa hoidossa? Itseäni mietityttää kun hoidot aloitettiin Valkeakoskella ja sen nuivan suhtautumisen takia siirryimme kesäksi Ovumiaan ja sieltä saimme hyvää ja kallista hoitoa ja tän Letron reseptin. Nyt olis taas aika Vkoskelle... Mitähän ne kummassakin paikassa tuumaa tälläisestä? Voi ku saatais tuolta nyt inssilähete ni vois jotain edistystä tapahtua...
 
Täällä on otettu tänään toinen clomi. Vielä ainakaan ei ole mitään sivuoireita. Tai tämä hikoilu taitaa johtua noista helteistä :D. Viikon päästä maanantaina olis follikkeliultra ja toivottavasti sieltä saataisiin hyviä uutisia :).
 
Tänään otettu viimeinen clomi . Mitään haittavaikutuksia tästä ekasta viiden päivän kuurista en ole huomannut, hikeä kun pukkaa muutenkin . Torstaina ultra, toivottavasti vaste on hyvä ja saadaan inssi lupa jänskättää, hui!
 
mulle tuli ekasta clomikierrosta sivuoireita mm päänsärkyä,kuumia aaltoja ja aika kovia mahanippailuja.Nyt tokasta kierrosta ei samanlaisia tuntemuksia ollu pl.päänsärky. Nyt ois dpo 7..puuh..
 
Tähtönen, mites ultrassa meni? Mulla olis ultra ens viikon maanantaina ja jo nyt jänskättää mitä tuleman pitää..

Sivuoireita ei oikeastaan ole vieläkään ilmaantunut. Tai no ehkä niitä kuumia aaltoja. Mun kroppa yleensä reagoi kaikkeen turpoamalla (ovis, menkat..) ja ajattelin, että nämä clomit ihan varmasti turvottais mut muodottomaks valaaksi, mutta toisin kävi :). Musta tuntuu, että ne on ennemminki poistanu nestettä mun kropasta, mikä on älyttömän hyvä juttu! :) En sitte tiiä, että onko mun turvotus aiheutunut jotenki hormoneista ja nyt, ku syön clomeja, niin ne olis jotenki tasaantunu "normaaliin"...
 
Ultra meni hyvin . Yks munis kypsymässä 11mm ja limakalvo 6,9mm. Lääkärin mukaan kaikki hyvin ja lupa inssiin saatu. Nyt tikutellaan ovista joka luultavasti on maanantaina .

E tuu kertomaan ultra kuulumisia .
 
Eilen oli kp11 ja folliultra meni oikein hyvin :). Limakalvo oli 9,1 mm paksu ja vasemmalla puolella oli 16,25 mm folli. Clomit siis tehonnu hyvin ja näillä mennään seuraavat neljä kuukautta. Lääkäri meinas,että ovis olis varmaan keskiviikkona tai torstaina ;).
 
E hyvin on johtofolli kasvanu.Mulla ei ollu viime clomikierrossa ku 13mm kp 11 ja kp14 ultrattiin uusiksi ja ei ollu kasvanu kuin 15mm.Tästä kierrosta en tosiaan tiedä kun ei ultrattu.Kovin on menkkamainen olo,nyt kp 28/29-30.Tekis mieli testata mutta koko ajan tuntuu et NYT ne alko.
 
Löytyi n. 27 millinen folli, nyt vaan tiuhaa pupuilua ja ovistestejä aamuisin. Hyvin oli lääke tehonnut eikä tartte pistellä itseään. Peukut pystyyn kanssasisaret!
 
Tikutin oviksen perjantaina 15.8. Uskon, että ovis tapahtui, kun alavatsaa jomotti muutaman tunnin ajan. Outoa, kun jomotteli kumpaakin puolta, vaikka johtofolli oli vasemmalla puolen.. Nooh, viime viikolla touhuiltiin joka päivä :). Nyt sitten pitäs malttaa odotella, että onko siellä tapahtunut mitään.. Jotenki mulla on semmonen lannistunu fiilis ja en usko, että nyt tärppää..

Tähtönen, pääsitkö inssiin?
 
Täällä kanssa tänään taas otettu nassuun kierron eka clomi.Kyseessä toinen clomikuuri. Yritystä takana 4/13 alkaen.

Edellisestä clomikuurista (ensimmäisestä) positiivinen raskaustesti, kyseessä oli kuitenkin kemiallinen raskaus.
 
Takaisin
Top