-Nessufly-
Vauhtiin päässyt keskustelija
Alby, meillä onkin sitten yhtä pitkä aika esikoista yrittäessä vierähtänyt... toivotaan, että teillä tärppää mahdollisimman pian! :) ps. ei ollut yhtään sekava teksti! :)
TK, onnea!
TK, onnea!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mitähän minun kannattaisi tehdä, kun Clomit kiinnostaisivat? Olen joulukuuss käynyt yksityisellä mittauttamassa kilpirauhasarvot ja prolaktiinin, ne olivat ok. Pian on vuosi täynnä tuloksetonta yritystä tulla raskaaksi ja mietin noita Clomifenejä. Kannattaisiko minun marssia "kysymään" niitä jälleen yksityiseltä vai onko järkevämpää hakeutua julkisen puolen jonoon? Miten te palstailijat olette toimineet?
No niin, just mullakin oli mielessä ett luin jostain ett esim ivf yksityisellä per kerta on About 500€ , simennestetutkimus n 150€ ( ja julkisilta meille lasku 29€) . Kyll se ero on suuri . Mutta tietysti mikä hinta tahansa maksaisin sen pikkuisen vuoksi!!Alby, esikoista tässä vieläkin yritetään alulle saada... :) syyskuussa jatketaan pistoishoidoilla ja tarpeen vaatiessa myös inseminaatiolla... :)
PandaKarhu, vuosi ei ole vielä pitkä aika... :) monella menee esikoista yrittäessä tuon verran... :) eli no panic... :) itse pidän julkisesta puolesta hinnan takia... :) samat toimenpiteet yksityisellä voi maksaa useempia satoja euroja, tosin jos raha ei ole este niin sitten... :) ensin käytiin terveyskeskuksessa juttelemassa ja tutkimukset aloitettiin miehen siemennesteistä (siellä kaikki paremmin kuin hyvin), sen jälkeen vasta siirrettiin naistentautien polille, verikokeisiin kierron eri päivinä, "varjoainekuvauksella" katsottiin onko munanjohtimet auki jne. sen jälkeen vasta clomi resepti saatiin... :)
No niin varmaa se inssi :) ! Silti niin kallis ois!!Ei taida ihan 500€/krt riittää :) ellet siis takoittanut inssiä :)
http://www.vaestoliitto.fi/lapsettomuusklinikka/hinnasto/
Waw!! Onnellinen loppu!! Ja onneksi olkoon!!Mulla on melko paha pco, bmi32 joten puolen vuoden yrityksen jälkeen mentiin väestöliiton klinikalle hoitoihin jossa vuoden verran kokeiltiin tuloksetonta clomihoitoa ensin 1tbl sitten 2tbl. Sain ehkä kaks kolme kertaa positiivisen ovistestin mutta ultrassa rakkula oli max 9-17mm. Sitten lääkäri totes että mä oon clomiresistentti? Mulle se oli kyllä selvää jo paljon aiemmin.
Siinä vaiheessa alkoi jo tuntuu kukkarossakin niin ikävälle ja ajatus siitä että tässä voi oikeesti mennä vuosia niin pyysin lähetteen julkiselle puolelle. Sain kuitenkin vielä yhden reseptin eri lääkettä (femar). Minun oli tarkoitus vielä käydä klinikalla siinä välissä ennenkuin menen julkiselle mutta aika sinne järjestyi paljon nopeammin kuin kuvittelin. Tästä syystä en sitten käynyt ultrassa ollenkaan.
Femar kuurista tuli ihan eri olot kuin clomeista. Seksuaalinen halukkuus lisääntyi ja muutenkin oli jotenkin voimakkaat tuntemukset. Ovis tuli niinkuin laskettuna ja hyvin voimakkaana. Yhden kerran ehdittiin miehen kans vaan touhuta siihen kiertoon koska hän oli menossa reissuun. Seksiä oli siis vain ovisplussa päivänä.
Niin siinä sitten kuitenkin kävi että se osui ja uppos kerralla. Nyt mennään viikolla 15 ja kaikki on mennyt mallikkaasti tähän asti. ♥
Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app