Clomifen kokemuksia?

Kiitos! :)

Nessufly, pahoittelut uudesta kierrosta!! ehkä kesän tauko vois tehdä ihan hyvää ja sitä kautta plussaa tulla? :)

omanapa, viiva vähän vahvempi, positiivinen ovistesti rinnalla xD halusin nyt kokeilla mitä ovistesti sit näyttäis - plussa se oli. Samoin ku raskaustesti, joka tosin haamu vielä :)
3+5 <3

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
MadH, osasin kyllä tähän varautuakkin kerta ilman clomia oli tämä kierto, en edes ovulaatiota tuntenut, niinkuin clomien kanssa... :) toivotaan että se auttaisi, ainankin tekee ihan hyvää lykätä koko asia pois päästä, edes muutamaksi kuukaudeksi (jos onnistuu :grin) ... :) kyllä tässä päänuppi ihan koetuksella on, kuitenkin elokuussa yritystä täynnä 4 vuotta (ilman ehkäisyä kuitenkin oltu jo 5 vuotta) ja ilman ensimmäistäkään plussaa... :confused:

eikä ainankaan nuo 4 clomikiertoa tulosta tuottanut, ei vaan millään haluaisi enempää rahaa "turhan takia" käyttää jos ei olisi 100% varma, että tärppäisi, huoh.. :sad001
 
Marikki, mun mielestä teroluteilla mun osalta ei ollu kyl mitään oikeaa hyötyä ku se et jos clomeilla en olis ovuloinu ni kierto olis pysyny aisoissa. Kun ilman teroja tuskin olisi pysynyt :) eikä mun ollu tarkotus syödäkään ite ainakaan teroja ku vaan ekan ja tokan clomikierron ja sen jälkeen ilman. Mut no, ei enää tarvii miettiä :D

Nessufly, voi mä olen niin pahoillani, viisi vuotta! :( ihan pahoittelen kyllä et olen tänne hehkuttanu tätä omaani... ei ihme että päänuppi on koetuksella, ehkä siinä tapauksessa tauko tekee ihan hyvää. :) Mä tosiaan toivon teille sitä suurinta onnea pian!! :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
ääää, älä MadH oo huolissas!! :) kyllä tässä ajassa on kerennyt jo tottuakkin ku kaveri toisensa perään on ilmoittanut saavansa perheenlisäystä... :) hehkuta vaan niin paljon kuin haluat! :) ja mun puolesta saat tulla tänne kertoilemaan myös miten raskaus etenee!! :) ihana ja iloinen asiahan tuo on! :) :Heartbigred ja mun mielestä on ainanki ihan mukava kuulla, että jotkut muutkin "hankalammin lisääntyvät" rupeavat odottamaan, antaa edes pientä toivoa, että jos joskus itsekkin... :)
 
Nessufly voi mälsä kun sulla tuo kp1.. :( aina yhtä masentavaa... no tsemppiä lääkäriin! <3 Täällä mulla veikkaan että tänään muuttuu kp1. tai huomenna kun ruskeaa tuhrua tullu tänään eiköhän se sieltä oo tuloillaan..
 
Nessufly, no kaipa se noin on mut kyllä se vähän tuntuu musta epäreilulta ku ootte noin kauan joutuneet yrittämään :(

Mamma4, mälsää et siellä tuhruaa!! :( tsemppiä sinne :)

omanapa, no huhhuh. Nyt se iskee. Pää särkee niin et ei ikinä, kökkö olo, väsyttää niin simona, turvottaa ja tissit särkee! :D tervetuloa vaan oireet ensimmäiseen työpäivään... :D
Viiva on vahvistunut jee! :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 

Liitteet

  • 1401697079290.jpg
    1401697079290.jpg
    14.6 KB · Katsottu: 125
mamma, voi kökkö! :sad001 ei siellä pitänyt enään alkaa uutta kiertoa :sad001

madh, njoo, arvaa vain kuinka paljon kateutta tässä on kerennyt kasaantumaan, varsinkin kun suurinosa kavereista tietää kauanko ollaan tuloksetta yritetty ja silti löytyy näitä ihmisiä kaveripiiristä: " tää on niiiiin epäreilua, eka yk ja mulla alko menkat, en kestä" tai " mie oon raskaana, mut jos yhtää lohduttaa ni ei tätä oltu suunniteltu, mie kuitenki söin pillereitä ja käytettii viel kortsuukin" että kyllähän näitä... :grin
silti tosi ihana asia et sulla on tärpänny! :Heartred toivotaa et ne kaik pahimmat raskausoireet pysyy poissa ja noi mitä sul nyt on ei pahene... :)
 
Nessufly, varmasti onkin kerennyt kasautumaan! kyllä mää muistan ku kaks tuloksetonta vuotta eksän kans ja kaveri oli kahdesti sinä aikana raskaana loppuun asti.Melkein ainaki. Se kirpas. Tuo ekojen tai tokien menkkojen päivittely... ah. Se ottaa kupoliin.
Kyllähän se eilinen päänsärky ja pahoinvointi sit paheni ja ilta meni ihan koomassa :/ mut kaipa sen kestää, töissä oli vaan vähän inha olla. :)

Omanapa, testit tehty ja digi dipattu: liuskat pssskoja!! ;)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 

Liitteet

  • 1401764531932.jpg
    1401764531932.jpg
    59.4 KB · Katsottu: 147
ihanaaa MadH91 Onnea odotukseen! <3

Täällä kp1. pamahti tänään .. :( osasin odottaakin... Ois kaikki clomitkin syöty ja nyt 2kk taukoa pelkkiä teroja syöden sit.. elokuussa jatkotutkimuksiin ois aika. :confused:
 
Mamma4, kiitos <3 voi, mä olen kyllä niin pahoillani että ei nyt tärppi käynyt.. :/ joskos nyt pikku tauko tekee ihan hyvää ja koska clomifen kumuloituu kehoon ni jos se kuitenkin vaikuttais tuolla tauon aikana :) Tsemppiä ja jaksamista sinne <3
 
pelkkä omanapa, eilen lääkärissä sovittiin, että syyskuussa jatketaan pistoshoidoilla eli kesä hoitovapaata! :) alustavasti puhuttiin myös, että aloitetaan ensin pelkillä piikeillä ja jos ei tuota vastinetta niin tehdään myös inseminaatio ja jos tarvii niin harkitaan myös koeputkea...

jotenkin sitä toivoo, että plussa kuitenkin tulisi ennen syyskuuta... :) nyt siis vaan katsellaan ja odotellaan... :)
 
Nessufly Hyvä että asiat etenee! :) toivotaan tosiaan et tärppi kävis ennen syyskuuta!
Täällä kp 4 ja tosi outoa kun clomeja ei napsi enää.. :eek: näppylät tehny katoamis tempun mikä on tosin ihan kiva :grin mutta jep tosiaan mullakin nyt vain odottelua sinne elokuuhun et pääsee päättämään jatkosta ! Tsemppiä!
 
Täällä ilmottautuu yks terolutin napsija.Yritetään provosoida menkkoja alkavaksi ja sit kp 3-7ois clomit.Kp on mitälie tällä hetkellä.Viimeiset menkat on ollu 3.4.
 
Tsemppiä kaikille!!! :)

toivottavasti elli sulla pian alkaa tilanne selkiimään :)

mamma4, toivotaan et siel kävis luomutärppi ku ne clomit kuitenkin jää elimistöön vaikuttamaan pidemmäksikin aikaa :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
mamma, niinhän se on... :) olisin toisaalta toivonut, että oltaisi jatkettu hoitoja jo aikasemmin just esim. elokuussa... :) silloin syyskuussa tulee täyteen jo vuosi tuolla klinikalla ravailua... :D taitaa olla samalle päivälekkin kuin aikaisemmin... :) toivotaan, että sulla kävisi tärppi ennen elokuuta! :)

tervetuloa Elli! :)
 
vähä avaan taustaa,eli esikoista yritettiin kolme vuotta ja viimein tuli plussa pistoshoidon jälkeen.kakkonen siis toiveissa.toivon mukaan ei niin pitkään menis
 
Tervetuloa elli28 ! Täällä ihan normaali kiertoa mennään tosin ilman juuri niitä clomeja... jännää.

elli: oliko sulla ollu ne terolutit aikasemmin? Mulla ainekin silloin oli vaikeampi kun oli just tota et menkkoja ei näkyny kuukausiin... mut sit alko toimimaan kun lääkäri käski napsimaan 2tabl/ pv. ja sit seuraaviin kiertoihin vaihettiinki takasin se 1.tabl.
 
mamma4 juu esikoista yrittäessä on ollu terot jo käytössä.Mä niin ootan niitä menkkoja alkavaksi.Perjantaina loppuu kuuri ja sit pitää viikonlopun yli katella alkaako menkat ja jos ei ala pitää tehä r-testi ja olla yhteydessä gyneen..huoh..
 
Taikan liittyy tänne vaikken clomei syökkää vaan letrozolii,jolla tavoitellaa samaa ku clomeil.ei tunnu löytyvän letrojen käyttäjii

Sent from my Lumia 925 using Tapatalk
 
Takaisin
Top