Clomifen kokemuksia?

MadH91 eipä tänne kummempia kp 26 ja terolutteja napsin.. 2pv viellä nii terot loppus ja sit pitäskin alkaa.
toivotaan et nuo sun oireet ois merkki pienestä kääröstä! :))
 
Mrs Em Ö, mun mielestä on inhaa et joku ei ees tutki sen vuoksi et on alle vuoden yrittäny. Vuoden yrittämisestä kun ei oo mitään hyötyä jos ei esim. Ovuloi lainkaan... pettymyksiä vaan toisensa perään, pitkät kierrot ja ahdistus. No thanx!
kiitos tsempeistä!! ;)

mamma4, mille kiertopäiville sulla on terot määrätty? :o mulla on vaan kp15-24 ja huomenna siis olis illalla viimeinen naamariin... :) toivotaan et olis merkkiä siitä... :) mutta raskaus voi olla oireetonkin, onko sulla mitään tuntemuksia? :)

omanapa, päänsärky ja väsy ajo mut takas nukkumaan... heräsin just :D

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Aijaa, 14pvää! :D oho! Kuin se sillain vai oliko jonku lääkärin määräys erikseen? :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Vastaillaas noihin alun kysymyksiin kun täällä on clomien avulla plussa saatu. :)

1.Onko tullut haittavaikutuksia lääkkeen ottamisen jälkeen ja jos on niin millaisia?
Ekassa kierrossa hirveä hikoilu loppukierrosta.

2.Ne joille on määrätty 2tbl/pvä, oletteko ottaneet yhdellä kerralla vai aamulla ja illalla?
-
3.Kuinka kauan teillä on raskautumiseen mennyt näillä lääkkeillä?
Plussa tuli 2. clomikierrossa.

4.Muita clomifen aiheisia juttuja lukiessani törmäsin aika paljon monikkoraskaus riskiin, eli onko täällä kellään sattunut kohdalle monikkoraskauksia? :)
Yksi oli viime viikon nt-ultrassa.

5.Minkä takia juuri teille on tämä lääke määrätty?
Ovulaatio ei tapahtunut kunnolla, joten oman kierron avuksi. Tosin kierrossa, jossa hormonikokeet otettiin, mulla oli kysta munasarjassa. Eli sekin on voinut vaikuttaa arvoihin. Yritystä oli melkein pari vuotta yhteensä kun tutkimuksiin jonottaessa meni aikaa. Joten uskon että clomit oikeasti auttoivat.
 
Crystal, ihana kuulla kokemuksia :) Nostaa toivoa et täälläkin tärppäis!! :)

omanapa, jomottelua vattalla, dpo6 ja kp24, viimeinen tero naamariin tänään... Turvottaa ja ummetuskin meinaa iskee...
Töissä tänään olin keikkavuorolla (aamulla kutsu kävi, olin jo varautunut ihanaan vapaapäivään joka nyt meni sit töissä...) ja oli kyllä aika kivaa :)
Kohta vaihtuu dpo7!
 
Mamma4 , enpäs oo ennen kuullutkaan et olis noin määrätty. :) Jännää! Onkos siellä olotiloja? :)

omanapa, mies jo vihjaili hammaslääkäriaikaa ootellessaan (olin saattamassa, viisurien poisto TAAS, onneks viimeinen) et jos olis pullat uunissa. On muuten eka kerta ku se on sanonu kunnolla vihjaillen et jos nyt olis ;)
kuplinu koko tämän päivän ja illan, röyhyttää koko ajan. :O väsynyt ollu kans aamusta asti. olkoon vaikka kuviteltua, jollain sairaalla tavalla mä kai nautin tästä ja vatsan alituisesta juilimisesta :D miten mä kestän perjantaihin!

kohta vaihtuu dpo8jakp26. whooppidoo! ;) sekoan.

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
MadH91 ei mitään erityistä täällä. tai ainakaan en oo kiinnittänyt huomiota. :D pientä juilimista alavatsalla mut varmaan merkki mensujen alkamisesta.

Huii sulla jännää! Toivotaan et hampilääkäri ois oikeassa ! ;)
 
Mamma4, toivotaan et täti jättäis käynnit väliin siellä!! ;)
mäki toivon et mies olis oikeessa mut se jää nähtäväksi. Tää kuvotus on kyllä jännää mut ainahan tuommossen kuvitella voi :D

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Omanapailen täällä taas, nenä vuotaa ja palelee. Vatsaa juilii. Nännien arkuus on ehkä vähän helpottanu, jaiks! :D öklötystä taasen. Koko päivä. Ja väsy. Hihiiii! mies oli kiitollinen ku pupuilun lomas yökötti ja röyhytin sit paristi... ;)

On toisaalta semmonen olo et tekis mieli tehdä testi vaikka heti, ja toisaalta yritän malttaa sinne perjantaihin koska aikaista sekin vielä on. Kolmatta päivää jatkuva öllötys kyl luo toiveiden siltaa sinne missä ruoho on vihreetä ;) ei kyl stressaa sinällään tulos, fiilis on plussan puolella (ei oo mielessäkään käyny paitti nyt siteiden hankkiminen ym menkkoihin liittyvä, jotenkin niitä ei samalla tavalla odota ku viime kierroissa.)

Ps. Orgasmi tuntu ihan mielettömän oudolta!!! :o too much info I know. ;)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Täällä mennään kp 31.. viime kuussa kierto oli 28pv.. no näköjään jostain syystä tää kierto venyy taas.. odottelua odottelua..
 
Mamma4, ootko testannut? Onko mikä dpo? :)

omanapa, täällä testattiin haamujen esi-isää tänä aamuna :) vertauskohtana kaks edellisen kierron negaa, joissa ei tosissaan mitään näy. :) Ei vaikka kuinka tiiraa ja tämänaamuisessa näkee mut kamera ei siitä kuvaa saa. :( Huomenna uudelleen :)

Kp28/26-27 ja dpo10 :D

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
MadH91 en oo vielä uskaltanu testailla ku näin käyny ennenkin et kierto saattaa venyä. mut jos viikkon ei kuulu niin käyn sen testin hakemassa :D vaikee uskoa omalle kohalle et ois tärpänny en vaan usko! onhan se mahollista.. mut jotenki ei enää tahdo uskoakaan et se ois .. :D ja dpo 15 mulla nyt.

uuuu sulla jännääää toivotaan et se muuttuis vahvemmaksi plussaksi sulla !! ;)
 
Mamma4, kyl sulla sit näkyiski varmaan jo jos testaisit :)
jännää on kyl, mut kyl vähän se usko kovilla on.
Suuret huolenaiheet, mietin et pakkoko se varuiks on ostaa siteitä tai tamponeja mutku!! :D

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Haaleaa on, mut mieskin näkee. :) Dpo11, kp29. :) vahvistuis ny vaan :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 

Liitteet

  • 1401522861083.jpg
    1401522861083.jpg
    13.7 KB · Katsottu: 123
P.S. hae apteekin oma testi ;) Mulla oli kans haalee viiva DPO11 liuskatestissa mut DPO12 apteekin omassa testissä jo kunnon viiva vaikkei liuskatestissä sillonkaan ollut kun haamu :)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Kiitos! :) mulla noita liuskoja on sen verran, et taidan niitä nyt tuhlata toistaseks ja digi oottaa kans kaapissa et sit ku viivat miellyttää liuskassa ni meinasin digiä uittaa :D

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
onnea MadH91!! :) mamma, mikä tilanne? :)

ihan vaan oma napa, täällä (enkä enään edes ylläty) lähdössä käyntiin kp1... :sad001 5.6 on se seuraava lääkäri, saa nähdä mitä se meinaa... :) voi kyllä tosin olla että pidetään hoidoista vapaa kesä ihan oma aloitteisesti, jotenkin on vaan niin täynnä tätä kaikkea... :confused:
 
Takaisin
Top